Hotel Naftilos

Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°23°
Hotel Naftilos
9,4

Naftilos is een Boutique Hotel en een geschikte plek voor een vakantie zonder kinderen. Alle kamers hebben hier zeezicht en het ontbijt is goed. Lunchen of dineren kan op het terras bij het zwembad. De kamers in het hotel zijn brandschoon. Naftilos Boutique Hotel ligt op Samos en op 700 meter van het strand.

49 reviews over Hotel Naftilos in het Nederlands

Heerlijk en goed hotel

René
15-7-2019

Je bent met de ligging van dit fijne hotel wel afhankelijk van een auto. Het is aan de buitenkant van Pythagorion gelegen en het is best wel een flinke wandeling naar het stadje wat een geweldige plek is om te winkelen, drinken en vooral heel gezellig met veel restaurantje rond de haven. Heb je een auto, dan is het (zand) strand van Psilly Amos een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Karin
11-7-2019

Fijn verblijf, super schoon, aardig personeel, ontbijt, prima bedden, zwembad, leuk plaatsje in de buurt. En het uitzicht subliem vanuit alle kamers. Een 10!

Gereisd Met partner in juni 2019

zeker nog een keer terug!

Tanja
11-7-2018

Fantastisch leuk en mooi kleinschalig boutique hotel! Goede service, schone kamers en dagelijks schoon linnengoed en om de dag schoon bed. Als ik douche op mijn blote voeten, dan kan je er vanuit gaan dat het schoon en netjes is. Geen ligbedden oorlog aan het zwembad gelukkig! Ontbijt was elke dag weer een verrassing, heerlijk! Kortom erg fijne leuk en super vakantie gehad in hotel Naftilos met zijn O zo gast vriendelijke medewerkers! Scooter huren is erg leuk en goed te doen op Samos! Op deze wijze zie je net even iets meer dan met een auto. Tip; koop een boekje en toer op je scooter naar de bezienswaardigheden, want dit kan gewoon!

Gereisd Met partner in juni 2018

Prettig hotel

Mieke
6-10-2017

Rustig hotel, mooie schone kamers, prachtige ligging alle kamers uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Je moet wel van wandelen houden om naar het het centrum van Pytagorion te lopen. Vlak bij het hotel auto verhuur. Een leuk kiezel strand ca 1 km verder. Hoogseizoen waarschijnlijk druk. Pytagorion gezellig plaatsje met leuke haven.

Superhotelletje

Sonia.
25-9-2017

Reeds voor de 2de maal hier gelogeerd en zeker niet de laatste maal. Rustig kader. Vriendelijk en gedienstig personeel. Zeer proper hotel met mooie ligging en zeezicht. Misschien als enig minpunt het toch wel erg basic ontbijt maar voor ons geen probleem. Kamers TOP in orde. Pythagorioncentrum gemakkelijk te voet te bereiken maar voor de veiligheid best de alternatieve weg langs de haven.

Goed hotel

DH
25-9-2017

Bij aankomst was de hotelkamer nog niet klaar we moesten 20 minuten wachten op het terras, ingecheckt en de vriendelijke receptionist liep mee naar de hotel kamer dat was erg netjes. Onze kamer lag op de begane grond maar schitterend uitzicht op de tuin met bananenplanten, zwembadzicht en zeezicht. De kamer is zeer schoon met elke dag schone handdoeken.

Ontbijt was goed heerlijk in de buitenlucht in de schaduw of in de zon alleen wij vonden de kwark heel erg zuur, 1 dag was de kwark goed. Vers fruit (druiven of meloen) kon je pakken net als vers brood en crossaints of cake.

Zwembad heerlijk rustig met goede bedden. Bij de bar kun je gratis blauwe handdoeken krijgen zodat je deze kan gebruiken in het zwembad of strand.

Lunch en avond eten hebben wij niet genuttigd in het hotel maar dat is wel mogelijk.

Wij hadden zelf de gehele periode een auto gehuurd maar het is eventueel te lopen naar Pythagorion. In de avond vind ik het link omdat er niet echt een stoep is. Veel mensen in het hotel liepen in de avond wel naar het dorp en keerden dan later op de avond met de taxi terug naar het hotel.

Pythagorion is heel erg leuk met een boulevard met diverse eetgelegenheden en barretjes zowel overdag en als in de avond met vele vissersboten en luxe zeilschepen.

Zelf zijn wij ook met de auto diverse keren naar Kokkari gereden om te lunchen of te dineren ook een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk rustig hotel

Jasper en Mark
3-8-2017

Het is een rustig hotel, er zijn geen kinderen. Alles is brandschoon. Het zwembad is heerlijk, goede bedjes maar de catering is niet bijzonder; we hebben er weinig gebruik van gemaakt. De bedden zijn goed. Het is ongeveer een half uur lopen naar het dorp maar je kunt voor 7 euro een taxi nemen en voor 5 euro terug. In de avond best lekker om dat stuk te wandelen. Wij zouden het hotel zeker aanraden aan anderen.

Het groenrijke Samos is prachtig!

Saskia Munneke
24-5-2017

Bij aankomst in het hotel ‘Naftilos Boutique’ werden we vriendelijk ontvangen. Net als de andere hotelgasten kregen we een appartement toegewezen met uitzicht op zee. Elke morgen genoten we in de buitenlucht van een eenvoudig maar lekker ontbijt dat voor ons klaarstond in de eetruimte van het hotel. Tussen de middag gebruikten we soms een lunch op het bovenliggende terras bij het zwembad. Vanaf daar heb je uitzicht over de groene omgeving naar zee, heel rustgevend. ’s Avonds liepen we vaak via de drukke hoofdweg naar het authentieke Pythagorion dat op ongeveer 15 minuten loopafstand van ons hotel af lag. In de nabijheid en langs de boulevard bevinden zich veel restaurants en overdekte loungebarretjes. Dit alles ademde een gezellige en gemoedelijke sfeer uit. Pythagorion heeft veel bezienswaardigheden die de moeite waard zijn om van dichtbij te bekijken. We ontdekten in het centrum een kasteel, overblijfselen van onder andere Romeinse baden en er bevond zich een Archeologisch museum met opgravingen. We bezochten ook het klooster van Panagia Spiliani. De toegang via een grot, waarin we op een blauw geschilderd kapelletje stuitte, bezorgde ons een aparte ervaring. Vanaf het brede terras kun je genieten van het prachtige uitzicht op Pythagorion en zijn omgeving. Vlak naast ons hotel bevond zich een autoverhuurbedrijf waar we voor zeven achtereenvolgende dagen een auto huurden.

Het groenrijke Samos is prachtig! Het is een echte aanrader om het eiland met een auto te verkennen. Je vindt er mooie witte bergdorpjes waar je heerlijk doorheen kunt slenteren, de Potami watervallen, schilderachtige baaien zoals bij Posidonio, bezienswaardigheden en gezellige vissersdorpjes met leuke smalle straatjes. Je kunt er volop van de zon genieten, de mensen op het eiland zijn vriendelijk en zowel de rust als de drukte kan opgezocht worden. Kortom: Samos heeft het allemaal!

Gereisd Met partner in juli 2015

Fijn & gastvrij hotel met top personeel!

IS & JT
6-10-2016

Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad in hotel Naftilos! We kregen een warm ontvangst bij de receptie, onze koffers werden naar de kamer gedragen (1e verdieping, géén lift aanwezig!) en onze eerste indruk was en bleef zeer positief! We hadden een nette kamer met uitzicht op het zwembad én de zee, ruime badkamer met een goede douche in een douchecabine. Dagelijks schone en frisse (met wasmiddel gewassen!) handdoeken en lakens. Dagje strand of zwembad? Handdoeken te verkrijgen en na gebruik in te leveren bij de receptie! Ontbijt is goed maar niet echt gevarieerd; dagelijks vers brood! Het personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam!

Het centrum van Pythagorion ligt op 2km afstand van het hotel, lopend is het wel te doen, al is het geen aanrader: je moet gewoon op de weg lopen terwijl de auto's langs razen en vaak ook nog de binnenbocht nemen! 's Avonds namen wij een taxi (5 euro vanuit het centrum, laat je er 1 naar het hotel komen is het 7 euro).

Hotel Naftilos is een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastische lokatie en goed verzorgd

Tony Kapitein
15-5-2016

Wat een uitzicht!! De service is prima en je komt er goed tot rust. Wel een auto huren via de receptie , deze komen ze bij je brengen en wordt er ook weer opgehaald.Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. De restaurants op het eiland zijn erg goed en je kan dus jezelf weer helemaal opladen voordat je weer terug gaat naar huis. Dit is een van de betere Hotels en zij verdienen jouw bezoek. Helaas zijn niet alle kamers bezet met gasten, maar Samos verdiend het om weer door toeristen massaal te worden herondekt. Volg niet de media maar uw hart en breng een bezoek aan dit prachtige eiland.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naftilos in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naftilos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.