Hotel Naftilos

GriekenlandSamosPythagorion

7.6GoedScore uit 54 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand

Naftilos is een Boutique Hotel en een geschikte plek voor een vakantie zonder kinderen. Alle kamers hebben hier zeezicht en het ontbijt is goed. Lunchen of dineren kan op het terras bij het zwembad. De kamers in het hotel zijn brandschoon. Naftilos Boutique Hotel ligt op Samos en op 700 meter van het strand.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

55 Reviews over Naftilos

• 8Denise25-09-2021

Heel fijn hotel

Het is een fijn hotel, niet heel luxe maar alles is schoon en een supermooi uitzicht op de zee. De medewerkers zijn heel behulpzaam en aardig. Het hotel ligt net even buiten de stad, een wandeling van ongeveer 15-20 minuten. De route loopt langs de weg, de auto’s houden voldoende rekening met de wandelaars. Er is een alternatieve route, die loopt langs de haven, veel leukere route maar snachts niet verlicht. Het zwembad is ook fijn, heel rustig en schoon.

• 7Laura10-08-2021

Prima verblijf gehad, huurauto is aan te raden

Naftilos Boutique Hotel is een mooi kleinschalig hotel op 2km van Pythagorion. De ligging van dit hotel is wat ons betreft ideaal om het hele eiland te ontdekken. We vonden het dorpje Pythagorion het leukste dorp van het eiland. Aan de gezellige boulevard zitten erg veel leuke restaurants en bars. Er naar toe lopen vanaf het hotel is te doen, alleen goed opletten op de stukken zonder voetpad en in de bochten. In het donker is dit af te raden. Een taxi terug is 5 euro, die staan altijd op de taxistandplaats. De hotelkamer is mooi ruim en wordt goed schoongemaakt. Het uitzicht is prachtig. De bedden vonden wij te hard. Onze kamer had een tussendeur zodat het een vierpersoonskamer kan worden. Helaas was het daardoor erg gehorig. De airconditioning kreeg het helaas niet voor elkaar om een aangename temperatuur te bereiken. Toen we dit aangaven zei de eigenaar dat dit normaal was. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker!

• 9René15-07-2019

Heerlijk en goed hotel

Je bent met de ligging van dit fijne hotel wel afhankelijk van een auto. Het is aan de buitenkant van Pythagorion gelegen en het is best wel een flinke wandeling naar het stadje wat een geweldige plek is om te winkelen, drinken en vooral heel gezellig met veel restaurantje rond de haven. Heb je een auto, dan is het (zand) strand van Psilly Amos een aanrader!

• 10Karin11-07-2019

Fijn verblijf, super schoon, aardig personeel, ontbijt, prima bedden, zwembad, leuk plaatsje in de buurt. En het uitzicht subliem vanuit alle kamers. Een 10!

• 10Tanja11-07-2018

zeker nog een keer terug!

Fantastisch leuk en mooi kleinschalig boutique hotel! Goede service, schone kamers en dagelijks schoon linnengoed en om de dag schoon bed. Als ik douche op mijn blote voeten, dan kan je er vanuit gaan dat het schoon en netjes is. Geen ligbedden oorlog aan het zwembad gelukkig! Ontbijt was elke dag weer een verrassing, heerlijk! Kortom erg fijne leuk en super vakantie gehad in hotel Naftilos met zijn O zo gast vriendelijke medewerkers! Scooter huren is erg leuk en goed te doen op Samos! Op deze wijze zie je net even iets meer dan met een auto. Tip; koop een boekje en toer op je scooter naar de bezienswaardigheden, want dit kan gewoon!

• 8Mieke06-10-2017

Prettig hotel

Rustig hotel, mooie schone kamers, prachtige ligging alle kamers uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Je moet wel van wandelen houden om naar het het centrum van Pytagorion te lopen. Vlak bij het hotel auto verhuur. Een leuk kiezel strand ca 1 km verder. Hoogseizoen waarschijnlijk druk. Pytagorion gezellig plaatsje met leuke haven.

• 10Sonia.25-09-2017

Superhotelletje

Reeds voor de 2de maal hier gelogeerd en zeker niet de laatste maal. Rustig kader. Vriendelijk en gedienstig personeel. Zeer proper hotel met mooie ligging en zeezicht. Misschien als enig minpunt het toch wel erg basic ontbijt maar voor ons geen probleem. Kamers TOP in orde. Pythagorioncentrum gemakkelijk te voet te bereiken maar voor de veiligheid best de alternatieve weg langs de haven.

• 8DH25-09-2017

Goed hotel

Bij aankomst was de hotelkamer nog niet klaar we moesten 20 minuten wachten op het terras, ingecheckt en de vriendelijke receptionist liep mee naar de hotel kamer dat was erg netjes. Onze kamer lag op de begane grond maar schitterend uitzicht op de tuin met bananenplanten, zwembadzicht en zeezicht. De kamer is zeer schoon met elke dag schone handdoeken.

Ontbijt was goed heerlijk in de buitenlucht in de schaduw of in de zon alleen wij vonden de kwark heel erg zuur, 1 dag was de kwark goed. Vers fruit (druiven of meloen) kon je pakken net als vers brood en crossaints of cake.

Zwembad heerlijk rustig met goede bedden. Bij de bar kun je gratis blauwe handdoeken krijgen zodat je deze kan gebruiken in het zwembad of strand.

Lunch en avond eten hebben wij niet genuttigd in het hotel maar dat is wel mogelijk.

Wij hadden zelf de gehele periode een auto gehuurd maar het is eventueel te lopen naar Pythagorion. In de avond vind ik het link omdat er niet echt een stoep is. Veel mensen in het hotel liepen in de avond wel naar het dorp en keerden dan later op de avond met de taxi terug naar het hotel.

Pythagorion is heel erg leuk met een boulevard met diverse eetgelegenheden en barretjes zowel overdag en als in de avond met vele vissersboten en luxe zeilschepen.

Zelf zijn wij ook met de auto diverse keren naar Kokkari gereden om te lunchen of te dineren ook een aanrader.

• 8Jasper en Mark03-08-2017

Heerlijk rustig hotel

Het is een rustig hotel, er zijn geen kinderen. Alles is brandschoon. Het zwembad is heerlijk, goede bedjes maar de catering is niet bijzonder; we hebben er weinig gebruik van gemaakt. De bedden zijn goed. Het is ongeveer een half uur lopen naar het dorp maar je kunt voor 7 euro een taxi nemen en voor 5 euro terug. In de avond best lekker om dat stuk te wandelen. Wij zouden het hotel zeker aanraden aan anderen.

• 9Saskia Munneke24-05-2017

Het groenrijke Samos is prachtig!

Bij aankomst in het hotel ‘Naftilos Boutique’ werden we vriendelijk ontvangen. Net als de andere hotelgasten kregen we een appartement toegewezen met uitzicht op zee. Elke morgen genoten we in de buitenlucht van een eenvoudig maar lekker ontbijt dat voor ons klaarstond in de eetruimte van het hotel. Tussen de middag gebruikten we soms een lunch op het bovenliggende terras bij het zwembad. Vanaf daar heb je uitzicht over de groene omgeving naar zee, heel rustgevend. ’s Avonds liepen we vaak via de drukke hoofdweg naar het authentieke Pythagorion dat op ongeveer 15 minuten loopafstand van ons hotel af lag. In de nabijheid en langs de boulevard bevinden zich veel restaurants en overdekte loungebarretjes. Dit alles ademde een gezellige en gemoedelijke sfeer uit. Pythagorion heeft veel bezienswaardigheden die de moeite waard zijn om van dichtbij te bekijken. We ontdekten in het centrum een kasteel, overblijfselen van onder andere Romeinse baden en er bevond zich een Archeologisch museum met opgravingen. We bezochten ook het klooster van Panagia Spiliani. De toegang via een grot, waarin we op een blauw geschilderd kapelletje stuitte, bezorgde ons een aparte ervaring. Vanaf het brede terras kun je genieten van het prachtige uitzicht op Pythagorion en zijn omgeving. Vlak naast ons hotel bevond zich een autoverhuurbedrijf waar we voor zeven achtereenvolgende dagen een auto huurden.

Het groenrijke Samos is prachtig! Het is een echte aanrader om het eiland met een auto te verkennen. Je vindt er mooie witte bergdorpjes waar je heerlijk doorheen kunt slenteren, de Potami watervallen, schilderachtige baaien zoals bij Posidonio, bezienswaardigheden en gezellige vissersdorpjes met leuke smalle straatjes. Je kunt er volop van de zon genieten, de mensen op het eiland zijn vriendelijk en zowel de rust als de drukte kan opgezocht worden. Kortom: Samos heeft het allemaal!

Hotel Naftilos info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)