Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°18°
8,2

Doryssa Seaside Resort op Samos heeft aan de ene kant uitzicht op zee en aan de andere kant op de bergen. Er is een klein zwembad maar zwemmen kan ook in de zee. Naar het havenplaatsje Pythagorion wandel je in 15 minuten. Het eiland heeft veel mooie plekken en dorpjes dus huur een auto of scooter om erop uit te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Doryssa Seaside Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Aparthotel Doryssa Seaside Resort in het Nederlands

Ideaal

Manju Reijmer
5-9-2019

Doryssa Seaside Resort ligt op fietsafstand van het vliegveld van Samos, op loopafstand van het dorpje Pythagorio en aan het strand. Het is een prachtig resort met eigen winkeltjes, fiets- en autoverhuur, meerdere restaurants, spa, bar, eigen strand en zwembad. De kamers zijn gevarieerd en mijne was wat aan de kleine kant, maar van de basisgemakken zoals airco en ijzersterke wifi voorzien. Wat opvalt is dat de medewerkers keihard werken. Borden staan nooit lang leeg voor je neus, iedereen beantwoord je vragen, zij opvallend met kinderen en ook nog eens gevat. Het is er schoon en heerlijk vertoeven voor gezinnen, ouderen, koppels en zelfs een ZZP'er als ik. Je hoeft nooit het resort af, maar als je gaat dan is Pythagorio ook meteen het mooiste dorpje van 't eiland met de meeste bezienswaardigheden. Er staan zelfs archeologische schatten op het terrein van Doryssa. Oftewel, een perfecte locatie voor een zon, zee, strand vakantie.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Er komt geen derde keer.

Ineke van Leeuwen
1-12-2018

Dit was de tweede keer in dit hotel.Doordat het hotel nu ook een all in formule heeft is het rommeliger geworden. En moesten we regelmatig wachten voor een plaats op het terras om te eten. Het ligt wel gunstig t.o.v. van de haven. Daar loop je zo naar toe of je neemt een taxi voor € 5.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Super!

Sita
16-11-2018

Schoon.Direcht aan t strand met supergoeie strandbedden.Vriendelijke personeel.Eten is prima.

Voor herhaling vatbaar!

J. Bosman
24-9-2018

Geweldige ligging van het hotel; aan het strand, uitzicht op de bergen, op loopafstand van het leuke plaatsje Pythagorion, prima hotel met goed eten en goede service, fijne kamer met behoorlijk goed bed en goede schoonmaak. als we dan een minpuntje moeten noemen is dat we drie hoog zaten aan het einde van een lange en warme gang (wel was het uitzicht op de bergen mooi). Geen enkele last van het dichtbij gelegen vliegveld, zelfs leuk om naar te kijken.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Pythagorion is leukste plaatsje om te verblijven.

Kris
15-9-2018

De kamers in het village-gedeelte zijn zeer basic. Geen mogelijkheid voor dames om jurken (en zelfs hemden voor heren) languit in de kast uit te hangen wegens slechte onderverdeling van de kast. Wij verbleven er in HP. Buffet : eten was degelijk tot goed maar zeker niet super wegens niet te uitgebreid en ook niet altijd warm. Frisdranken(4 euro voor cola/fanta) en wijn nogal duur. Wel vriendelijk personeel. Geen last gehad van de vele Scandinaviërs, kleine kinderen of laag vliegende vliegtuigen. Dat laatste vonden wij eerder een bijkomende attractie. Maar kan mij voorstellen dat het voor sommigen storend kan zijn. Andere landgenoten die in All-in verbleven, moesten in veel bars betalen voor dranken, evenals voor de ligbedden aan het strand waar iedereen nu 3,5 euro moet betalen. Enkel naar Samos-normen zal dit hotel 5 waard zijn. Voor ons eerder een hotel dat 3,5 tot maximum 4 waard is. Pythagorion is wel een heel leuk stadje met een gezellig haventje op wandelafstand(15' ongeveer).

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Het mooiste, meest complete hotel op het eiland ve

Maria
24-9-2017

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het hotel ademt sfeer en ontspanning. Er waren veel gasten uit Scandinavië en veelal gezinnen met jonge kinderen. Toch is er voor ieder vertier aanwezig. Het gezellige plaatsje Pythagorion ligt op loopafstand.

Keurig hotel

Sandra
31-8-2017

Schone en nette kamers. 2 persoons kamers wel wat krap met een extra bed voor 3e persoon. Eten was best gevarieerd, er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Het eten was vaak wel wat aan de koude kant, maar ja....dat is Grieks. De afstand naar Pythagorion is 15-20 minuten lopen. 5 sterren is misschien wat veel. Voor ons was het allemaal prima en het hotel verdient zeker een dikke voldoende! Van de laag overvliegende vliegtuigen geen last gehad, was juist erg leuk om te zien. Mooi strand pal voor het hotel.

Perfect en toch niet

Maarten
27-8-2017

Wij zaten in het Village gedeelte / HB Village ziet er leuk uit maar binnen in kamers is het toch gedateerd. Alles is gebouwd in 1980. Airco kan hitte niet aan. Binnen alles beton, weinig luxe. Is een Family park, veel kinder annimatie. Voor de een leuk de ander minder. Onder de village kamers is ruimte waar het personeel woont. (verblijft) Alles in buffetvorm, voldoende keus. Bij ontbijt geen verse jus dórange (kost extra) en koffie uit de automaat. Voor 5 sterren toch wel vreemd. Hotel ligt aan het strand (kiezel) en dat is echt lekker. Strandstoel 3 euro per dag. Soms vliegtuig lawaai, want vliegveld is heel dichtbij. Dorp is nabij en erg leuk. Heen lopend, terug met de taxi. Veel katten overal.

Ervaring

Manouk
9-7-2017

Wij zijn in juni een week naar Doryssa seaside geweest, bij aankomst in de hotel kamer was het balkon een zware tegenvaller.. geen uitzicht.. alleen op een gebouw er naast! dat is wel jammer. de eerste avond was het eten ook echt niet goed, koud en lauw! daarna werd dat gelukkig beter! bij het zwembad is alles zo vol, want die is ten opzichte van het hotel maar klein! het stadje is wel superleuk! daar kun je ook heel gezellig eten en zitten, dus ik zou mensen aanraden om halfpension te boeken en in de avond gezellig daar te gaan eten.. wij zijn nog op boot excursie geweest naar een eiland! dat was heel mooi en leuk om te doen! de kamers zijn wel heel schoon. eiland is ook mooi, alleen ik vind het geen 5 sterren hotel..

Prima Hotel

Gerda
31-5-2017

Net terug van 8 dagen Doryssa Seasight Resort, we hadden geboekt in het hoofdgebouw maar bij aankomst kregen we te horen dat we waren geüpgraded naar een villagekamer ( 413). Achteraf waren we hier blij mee want dat was lekker rustig! Alleen hadden we geen goed uitzicht op de zee, we zaten wel vooraan maar door de vele bomen zag je de zee haast niet ( vonden we een minpuntje). Voor de rest is het een prima goed onderhouden schoon hotel met een goed ontbijtbuffet en een prima dinerbuffet! Een mooi strand met vele ligbedden met dikke kussens (€3 per dag voor een ligbed) Samos is een mooi groen eiland, de eilandentour is een aanrader, je ziet op die manier veel van het eiland! Wij liepen vaak naar Pythagorion( 15 a 20 minuten lopen) , een heel leuk plaatsje met een gezellig haventje, veel terrasjes en winkeltjes. Al met al hebben we een heerlijke week gehad en willen hier vast nog wel een keer terug komen!

Gereisd Met partner in mei 2017

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Doryssa Seaside Resort in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Doryssa Seaside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.