Appartement Olympia Village

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

58 reviews over Appartement Olympia Village

• 9Vd kimmenade06-08-2020

Fsntastische locatie!

We werden erg vriendelijk opgevangen bij aankomst. App. Complex is erg mooi. Wegens corona was er nu geen ontbijt mogelijk maar omdat alles dicht in de buurt was konden we heel fijn op ons terras aan het app ontbijten. Prachtige tuin en geweldige locatie. Hele fijne vriendelijke eigenaresse welke prachtige gehaakte handtasjes maakt. Het was een heerlijk verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Nel21-08-2019

Prachtige tuin en heerlijk rustig

Mooi en kleinschalig appartementencomplex met een schitterende tuin. We verbleven in een ‘superieur’-appt en dat heeft een benedenverdieping met keukentje, 2 bedbanken en een terras (weinig/geen privacy) en een apart toilet met wasbak en douche. Omdat er geen douchegordijn in die badkamer is denk ik dat alles (tot en met het wc-papier) kletsnat is na douchen. Op de verdieping een slaapkamer met airco, 2 aparte bedden, badkamer en balkon. Schoonmaak is super, bed- en badgoed werd regelmatig vervangen. Onze verzoeken voor extra kussens, topper voor de keiharde matrassen en een parasol voor het balkon boven werden direct ingewilligd. De inrichting is niet hip of modern: gehaakte frutsels, geborduurde lampenkappen en kleedjes, maar alles is brandschoon en met zorg ingericht. Kluisje en airco inbegrepen. Afstand tot strand (bedjes soms tegen betaling, soms gratis maar alleen verplichte consumptie) is heel klein, idem centrum Kokkari.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Lia05-10-2018

Super place !!

Geweldige plek om te zijn. Alles is goed! Appartementen zijn geweldig bedden ook super en ontbijt is top. Ik zou nergens anders willen zijn als ik naar Kokkari ga

Gereisd met partner in september 2018

• 10rood28-09-2018

prima service en schoon appartement

goede appartementen super schoon en erg vriendelijke mensen we vonden ons bed aan de harde kant toen mevrouw dat merkte kregen we nog de zelfde dag een topper op het bed super service

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9G. Terrahe08-07-2017

Relaxen in Paradise

Mooi appartement in rustige omgeving vol bloemen en planten. Eigenares is er alleen maar om het naar je zin te maken!! Naar wens kun je mee ontbijten. Niet ontbijten, ook goed!! Prima plek!!

• 10Mk08-07-2017

Heerlijk relaxte plek

Prachtig superieur appartement met 2 badkamers en badjassen .ontbijt was heerlijk. Strand op paar meter afstand met erg leuke restaurants. Alles in de buurt .

• 10Willem08-07-2017

Echt een super locatie

Olympia village is echt super,super appartement hadden twee badkamers schoonmaak is perfect en aardig personeel de tuin is echt fantastisch

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ed van Uden14-05-2017

In de watten gelegd!

Hier is begrepen wat gastvrijheid is. Wat een service! En een zeer aantrekkelijk, schoon, verzorgd plekje, gunstig gelegen in Kokari.

• 10Fam. Olgaxen06-10-2016

Gevoel van thuis komen!

We zijn voor de 3e keer naar Olympia Village geweest in september 2015. De accommodatie is zeer goed: schoon, vlakbij het strand, heel vriendelijk personeel. Olympia Village is een familie bedrijf met een "personal touch" van een heerlijk ontbijt met zelf gemaakte cake tot en met zelf geborduurde gordijntjes. Men spreekt uitstekend Engels, Frans, Nederlands en Duits. Van veel toeristen hebben we gehoord dat Olympia Village al jaren de beste accommodatie in Kokkari is, hier zijn wij het absoluut mee eens !

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 9Frank30-09-2016

Prachtige en gastvrije locatie ,ongekend verzorgd

Prachtige locatie in een toeristisch dorp, waar de drukte volledig aan je voor bij gaat. Service en vriendelijkheid zijn geweldig. Schoon, elke dag schone handdoeken, zelfs de afwas wordt gedaan . Top!!!

Gereisd met partner in september 2016

Appartement Olympia Village info