Appartement Olympia Village

52 reviews over Appartement Olympia Village in het Nederlands

Relaxen in Paradise

G. Terrahe
8-7-2017

Mooi appartement in rustige omgeving vol bloemen en planten. Eigenares is er alleen maar om het naar je zin te maken!! Naar wens kun je mee ontbijten. Niet ontbijten, ook goed!! Prima plek!!

Heerlijk relaxte plek

Mk
8-7-2017

Prachtig superieur appartement met 2 badkamers en badjassen .ontbijt was heerlijk. Strand op paar meter afstand met erg leuke restaurants. Alles in de buurt .

Echt een super locatie

Willem
8-7-2017

Olympia village is echt super,super appartement hadden twee badkamers schoonmaak is perfect en aardig personeel de tuin is echt fantastisch

In de watten gelegd!

Ed van Uden
14-5-2017

Hier is begrepen wat gastvrijheid is. Wat een service! En een zeer aantrekkelijk, schoon, verzorgd plekje, gunstig gelegen in Kokari.

Oude reviews (archief)

Gevoel van thuis komen!

Fam. Olgaxen
6-10-2016

We zijn voor de 3e keer naar Olympia Village geweest in september 2015. De accommodatie is zeer goed: schoon, vlakbij het strand, heel vriendelijk personeel. Olympia Village is een familie bedrijf met een "personal touch" van een heerlijk ontbijt met zelf gemaakte cake tot en met zelf geborduurde gordijntjes. Men spreekt uitstekend Engels, Frans, Nederlands en Duits. Van veel toeristen hebben we gehoord dat Olympia Village al jaren de beste accommodatie in Kokkari is, hier zijn wij het absoluut mee eens !

Prachtige locatie in een toeristisch dorp, waar de drukte volledig aan je voor bij gaat. Service en vriendelijkheid zijn geweldig. Schoon, elke dag schone handdoeken, zelfs de afwas wordt gedaan . Top!!!

Helemaal geweldig voelt als thuiskomen!!

famvankoert
30-9-2016

Geweldig appartement, lieve mensen van tuinman tot eigenaresse die met veel liefde hun werk doen. Wij gaan zeker terugkomen hier!!

Mooi gelegen, rustig en toch in het centrum

Theo Maessen
30-9-2015

Olympia Village is een klein dorpje in het dorp Kokkari. 23 Appartementen en het straatje naar de appartementen is een bloemen- en plantenzee. Het is overigens geen open tuin. De tweepersoonsappartementen zijn ruim, met prima bedden. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Een doortastende eigenaresse die een zeer luidruchtig Duits echtpaar resoluut erop wees dat haar gasten gesteld waren op rust. Goed ontbijt. Enig minpuntje: niet altijd Wifi.

Eveline
20-9-2015

Mooi super schoon appartement met prachtige bloemen tuin,personeel zeer vriendelijk.

Erg rustig gelegen en toch ben je zo bij de winkels en het strand.

Kokkari is een ontzettend leuke plaats met fijne restaurants aan het water.

Als we weer voor Samos kiezen dan word het zeker weer Kokkari en Appt Olympia Village.

Huur vooral een auto,want Samos is een prachtig eiland!!

heel goed

jan en tine
7-8-2015

wij zijn er nu 7 keer geweest het is en blijft een plezier om in Olympia village te logeren vriendelijk personeel schone appartementen volgend jaar komen we zeker weer

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympia Village in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympia Village scoort een 9.37 uit 10 op basis van 54 reviews.