Aparthotel Golden Sun

53 reviews over Aparthotel Golden Sun

• 2019
    8Mayke30-06-2019

Fijne accommodatie

Kamer is niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt is er, de matrassen zijn heel goed. Douchebak is wat aan de kleine kant en douchekop kun je niet ophangen tijdens het douchen, is wel goed voor het milieu want je gebruikt minder water zo. Alles is zeer schoon. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, na de eerste nacht heb ik gemeld dat de douche de hele nacht gedruppeld had. Toen we later terug kwamen was de complete kraan en doucheslang vervangen. De accommodatie bestaat uit meerdere aparte huisjes met meerdere kamers in een heel mooi aangelegde tuin. De WiFi is overal zeer goed. Voor ons voor herhaling vatbaar. Het ontbijt is simpel maar goed verzorgd. Kiezelstrand in Kokkari, neem waterschoenen mee. De zee is hier niet echt geschikt voor kleine kinderen, wordt snel dieper. Gezellige restaurantjes en cafeetjes aan de zee.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9berend Vossebelt06-04-2019

Heel mooi, we gaan zeker nog een keer terug

Super goed hotel het eten was goed de kamer waren netjes en voorzien van goede bedden Dicht bij het strand en op loopafstand van het stadtje

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9mam18-09-2018

relaxt en in nabijheid levendigheid van kokkari

ligging perfect , dicht bij strand en boulevard , schoonmaak dagelijks , om de dag schone handdoeken / beddengoed, rustige mooie sfeer , vriendelijke eigenaars , studio met 3 bedden bied genoeg plaats ,reparatie badkamerlamp snel uitgevoerd , gasten uit verschillende landen , ligt aan jezelf of je aansluiting zoekt , kluisje op kamer 15 euro 2 weken , airco inclusief , anders dan in beschrijving te lezen is er geen bar , hebben dit ook niet gemist , kokkari bied genoeg om een drankje te doen , het pad naar ontbijtruimte lijkt een sprookje in onze ogen , lopend in een mooie weelderige tuin , zie je kleine houten deuren en ramen met porseleinen kamernummers en idyllische zitjes tussen het groen , enig nadeel de trap naar verdieping 1 met koffers ga eten bij hello hello aan einde weg kokkari , taxi kost 4.50 , geweldige biefstuk . favoriete strandtent Dippolie , geweldig aardige lui en lekker eten en drinken . onze vakantie was top

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• Oude reviews

8Elly26-09-2017

Eenvoudig maar aan te bevelen

Goed eenvoudig kleinschalig, vriendelijke eigenaar/personeel. Ontbijt goed. Dineren kan in haven en omgeving heel goed. Evenals lekker iets drinken.

Gereisd met partner in september 2017

• 9john en karin oomen30-09-2015

Geweldig

Wij zijn net terug uit Samos Kokarie appartement Golden Sun. Geweldige tijd gehad mooi appartement wel basic maar dat maakt ons niet. Eigenaar Stavros en zijn vrouw Rena waren zeer vriendelijk, even als de poets Dames. Tevens een tip voor goed eten is het z.g. biercafé uit anno 1925 van Artemis is en absolute aanrader. Aan de haven moet je niet zijn het eten daar is een stuk minder. Bij het beroemde vis restaurant zijn wij ook geweest Meltimisch alleen wordt je daar al snel na het eten uit je stoel gekeken er zijn mensen die daar letterlijk voor aan de straat op een stoel wachten tot er weer een plekje vrij is. Wij hebben al vele eilanden bezocht maar hier gaan wij zeer zeker terug naar toe een aanrader.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Rosalind Oostrom31-07-2013

Super vakantie!

Bij aankomst beek er geen drie pers.app. vrij te zijn. Wij kregen een ander appartement , van de vrouw van de eigenaar een twee kamer app. aangeboden voor dezelfde prijs. We hadden daarbij geluk, dit app. bleek vlak aan de kust te liggen. We moesten alleen elke ochtend 2 min. naar het hotel lopen voor het ontbijt. Dat is geen straf met het mooie weer. Het app. was schoon en netjes. Enigzins gedateerd maar wel goed. Met het uitzicht op zee en een eigen, ruim, terras hadden we niets te klagen!. We werden verwend met verse groenten uit eigen tuin van de hoteleigenaar. Kortom, super vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 4J.J. van der Helm24-09-2012

Dit niet meer.

Ik heb een kamer gekregen dat was een klein kippehok . Er was geen douchegordijn dus de hele badkamer was nat. Er was een zitje buiten maar erg klein met uitzicht op een trap. De kamer was naast een looppad dus altijd gehorig. Ik denk als ik Duitser was geweest dat ik een goede kamer had gekregen , ze zijn er erg pro-Duits.

Alleen gereisd in september 2012

• 8Martin03-09-2012

Gewoon goed.

Wij hebben 2 weken in dit appartement vertoefd en hebben het goed gehad. De ligging van onze kamer was niet zo best maar de rust en de opvang van de familie Theodorakis maakten dit allemaal meer dan goed. Een plek waar je je direct thuis voelt. We hebben genoten van papagaai Rocco die geweldig Grieks kan krassen en met name zijn imitaties van een telefoon zijn geweldig! Ga gerust naar Golden Sun, de familie, Rocco en kat Greenjaris heten u hartelijk welkom!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Sander en Guillaume01-07-2012

Super genoten van de plek en plaats

Sfeervol, gezellig, vriendelijke eigenaars familie, mooie tuin om door te lopen, zeer schoon, vaak handoeken en beddengoed, mooi centrale plek en toch rust en vrijheid.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Jan Henk Dekker 26-06-2012

Leuk appartement, ik ga toch niet terug.

Nette kamer die erg goed werd schoongehouden. Niet groot, maar je bent er toch niet veel aanwezig. Airco stelt niets voor in het oude gedeelte, er komt wat lucht uit een rooster, dit maakt de kamer niet koel. Wordt pas om 21.00 uur aangezet, alle binnendeuren dicht doen, dan is het een beetje uit te houden op het moment dat je naar bed gaat. Maakt erg veel lawaai. Heb geprobeerd een andere kamer te krijgen in een van de nieuwere gebouwen, maar volgens de eigenaar zat alles vol. Ook geen ruimte op de wisseldagen. Ontbijt iedere dag hetzelfde, vers brood, kaas, jam en stroop, soms een stukje komkommer. Kokkeri is een erg leuk plaatsje met veel eettentjes en barretjes aan de haven, erg gezellig. Mensen erg vriendelijk. Voor wat oudere kinderen niet veel te doen in Kokkari.

Gereisd met partner in juni 2012

Aparthotel Golden Sun info