Aparthotel Golden Sun

Aparthotel
Aparthotel Golden Sun
8,2

43 reviews over Aparthotel Golden Sun in het Nederlands

Eenvoudig maar aan te bevelen

Elly
26-9-2017

Goed eenvoudig kleinschalig, vriendelijke eigenaar/personeel. Ontbijt goed. Dineren kan in haven en omgeving heel goed. Evenals lekker iets drinken.

Geweldig

john en karin oomen
30-9-2015

Wij zijn net terug uit Samos Kokarie appartement Golden Sun.

Geweldige tijd gehad mooi appartement wel basic maar dat maakt ons niet.

Eigenaar Stavros en zijn vrouw Rena waren zeer vriendelijk, even als de poets Dames.

Tevens een tip voor goed eten is het z.g. biercafé uit anno 1925 van Artemis is en absolute aanrader.

Aan de haven moet je niet zijn het eten daar is een stuk minder.

Bij het beroemde vis restaurant zijn wij ook geweest Meltimisch alleen wordt je daar al snel na het eten uit je stoel gekeken er zijn mensen die daar letterlijk voor aan de straat op een stoel wachten tot er weer een plekje vrij is.

Wij hebben al vele eilanden bezocht maar hier gaan wij zeer zeker terug naar toe een aanrader.

Super vakantie!

Rosalind Oostrom
31-7-2013

Bij aankomst beek er geen drie pers.app. vrij te zijn. Wij kregen een ander appartement , van de vrouw van de eigenaar een twee kamer app. aangeboden voor dezelfde prijs. We hadden daarbij geluk, dit app. bleek vlak aan de kust te liggen. We moesten alleen elke ochtend 2 min. naar het hotel lopen voor het ontbijt. Dat is geen straf met het mooie weer. Het app. was schoon en netjes. Enigzins gedateerd maar wel goed. Met het uitzicht op zee en een eigen, ruim, terras hadden we niets te klagen!. We werden verwend met verse groenten uit eigen tuin van de hoteleigenaar. Kortom, super vakantie gehad!

Dit niet meer.

J.J. van der Helm
24-9-2012

Ik heb een kamer gekregen dat was een klein kippehok . Er was geen douchegordijn dus de hele badkamer was nat. Er was een zitje buiten maar erg klein met uitzicht op een trap. De kamer was naast een looppad dus altijd gehorig. Ik denk als ik Duitser was geweest dat ik een goede kamer had gekregen , ze zijn er erg pro-Duits.

Gewoon goed.

Martin
3-9-2012

Wij hebben 2 weken in dit appartement vertoefd en hebben het goed gehad. De ligging van onze kamer was niet zo best maar de rust en de opvang van de familie Theodorakis maakten dit allemaal meer dan goed. Een plek waar je je direct thuis voelt. We hebben genoten van papagaai Rocco die geweldig Grieks kan krassen en met name zijn imitaties van een telefoon zijn geweldig! Ga gerust naar Golden Sun, de familie, Rocco en kat Greenjaris heten u hartelijk welkom!

Super genoten van de plek en plaats

Sander en Guillaume
1-7-2012

Sfeervol, gezellig, vriendelijke eigenaars familie, mooie tuin om door te lopen, zeer schoon, vaak handoeken en beddengoed, mooi centrale plek en toch rust en vrijheid.

Leuk appartement, ik ga toch niet terug.

Jan Henk Dekker
26-6-2012

Nette kamer die erg goed werd schoongehouden. Niet groot, maar je bent er toch niet veel aanwezig. Airco stelt niets voor in het oude gedeelte, er komt wat lucht uit een rooster, dit maakt de kamer niet koel. Wordt pas om 21.00 uur aangezet, alle binnendeuren dicht doen, dan is het een beetje uit te houden op het moment dat je naar bed gaat. Maakt erg veel lawaai. Heb geprobeerd een andere kamer te krijgen in een van de nieuwere gebouwen, maar volgens de eigenaar zat alles vol. Ook geen ruimte op de wisseldagen. Ontbijt iedere dag hetzelfde, vers brood, kaas, jam en stroop, soms een stukje komkommer. Kokkeri is een erg leuk plaatsje met veel eettentjes en barretjes aan de haven, erg gezellig. Mensen erg vriendelijk. Voor wat oudere kinderen niet veel te doen in Kokkari.

Heerlijk vertoeven

Hans Knape
29-10-2011

Aparthotel 'Golden Sun' is een gezellig complex op loopafstand van het strand, restaurants en bars. De kamers zijn niet groot maar goed ingericht. De airco doet het niet goed of niet zodat het warm kan worden in je kamer. Alles is erg schoon en goed onderhouden. Het complex heeft een gezellig tuin en 's avonds is een bar open waar je na thuiskomst nog wat kan drinken. De eigenaars zijn erg aardig en groeten altijd vriendelijk. Bij de receptie zijn er voldoende boeken in allerlei talen te leen. De hele sfeer is heel vriendelijk en zelfs de papegaai zegt je gedag.

Geweldig verblijf

Boudewijn & Marieke
15-8-2011

We zaten in het nieuwe gebouw met uitzicht op de heuvels. Net boven bar, maar totaal geen last van. Eigenaren zijn meer dan aardig. Kregen vijgen op de een na laatste dag . Verder goede tips over tavernes in ander dorpen. Komen hier zeker weer terug is het niet volgend jaar dan het jaar erop! Echt een aanrader.

super "plekkie"

Frans
2-8-2011

net terug van een top vakantie op Samos (Kokkari) appartement " grieks" maar wel op de juiste manier vriendelijk behulpzaam en schoon koelkast en airco gratis, heb er niemand over gehoord . ontbijt gewoon goed niks te klagen en er zit een topbakker net om de hoek s,avonds gezellig wat drinken aan het barretje voor we gingen eten Manolis

is geweldige vent die veel belangstelling toont voor zn gasten evenals zn vader en moeder en vrouw/vriendin .complex ligt heel centraal en toch rustig ga zker eten bij meltemi en de italiaan ernaast verder goede service bij cafe delmar aan het strand s, avonds een ouzo bij cafe Manos yammas!!!!!! gaan zeker terug naar Kokkari en dan ook bij Golden Sun

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sun in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Sun scoort een 8.17 uit 10 op basis van 50 reviews.