Aparthotel Golden Sun

GriekenlandSamosKokkari

8.4FantastischScore uit 50 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 50 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

53 Reviews over Golden Sun

• 8Mayke30-06-2019

Fijne accommodatie

Kamer is niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt is er, de matrassen zijn heel goed. Douchebak is wat aan de kleine kant en douchekop kun je niet ophangen tijdens het douchen, is wel goed voor het milieu want je gebruikt minder water zo. Alles is zeer schoon. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, na de eerste nacht heb ik gemeld dat de douche de hele nacht gedruppeld had. Toen we later terug kwamen was de complete kraan en doucheslang vervangen. De accommodatie bestaat uit meerdere aparte huisjes met meerdere kamers in een heel mooi aangelegde tuin. De WiFi is overal zeer goed. Voor ons voor herhaling vatbaar. Het ontbijt is simpel maar goed verzorgd. Kiezelstrand in Kokkari, neem waterschoenen mee. De zee is hier niet echt geschikt voor kleine kinderen, wordt snel dieper. Gezellige restaurantjes en cafeetjes aan de zee.

• 9berend Vossebelt06-04-2019

Heel mooi, we gaan zeker nog een keer terug

Super goed hotel het eten was goed de kamer waren netjes en voorzien van goede bedden Dicht bij het strand en op loopafstand van het stadtje

• 9mam18-09-2018

relaxt en in nabijheid levendigheid van kokkari

ligging perfect , dicht bij strand en boulevard , schoonmaak dagelijks , om de dag schone handdoeken / beddengoed, rustige mooie sfeer , vriendelijke eigenaars , studio met 3 bedden bied genoeg plaats ,reparatie badkamerlamp snel uitgevoerd , gasten uit verschillende landen , ligt aan jezelf of je aansluiting zoekt , kluisje op kamer 15 euro 2 weken , airco inclusief , anders dan in beschrijving te lezen is er geen bar , hebben dit ook niet gemist , kokkari bied genoeg om een drankje te doen , het pad naar ontbijtruimte lijkt een sprookje in onze ogen , lopend in een mooie weelderige tuin , zie je kleine houten deuren en ramen met porseleinen kamernummers en idyllische zitjes tussen het groen , enig nadeel de trap naar verdieping 1 met koffers ga eten bij hello hello aan einde weg kokkari , taxi kost 4.50 , geweldige biefstuk . favoriete strandtent Dippolie , geweldig aardige lui en lekker eten en drinken . onze vakantie was top

• 8Elly26-09-2017

Eenvoudig maar aan te bevelen

Goed eenvoudig kleinschalig, vriendelijke eigenaar/personeel. Ontbijt goed. Dineren kan in haven en omgeving heel goed. Evenals lekker iets drinken.

• 2Doris Diekmann12-08-2017

Wir kommen sicher noch oft wieder - immer hier

Sehr sauber, sehr freundliche Versorgung vom Inhaber und dem Personal. Das Frühstück war einfach aber gut. Obwohl wir nur ein Zimmer gebucht hatten haben wir für ettliche Tage ein Studio bekommen. Sehr sauber. Man sieht jedes Jahr, dass investiert wird. Zimmer klein aber mit Kühlschrank. Leider nur ZDF als deutsches Fernsehen. Preis/Leistung sehr gut. Die Lage zentral, aber total ruhig, wie in einem Garten. Der Ort Kokkari ist einfach schön. Für uns fast wie nach Hause kommen.

• 10Jens Francksen24-08-2016

Nächstes Mal wieder hier

Das 'Golden Sun' ist ein sehr ruhiges, fast verstecktes, weil etwas von der Straße zurückgesetztes Hotel mit äußerst nettem und zuvorkommendem Personal, deutsch- und englischsprachig. Die Gäste kommen ebenfalls zum größten Teil aus dem deutschsprachigen Raum, teilweise seit vielen Jahren - das spricht für sich. Unser Zimmer war ausreichend groß, die Klima lief von 21:00 bis 7:00 Uhr, was jedoch vollkommen ok war, trotz immer ca. 35°C tagsüber - Lautstärke und Wirkung sind akzeptabel (alle Fenster zu). Die Sauberkeit ist super, das Frühstück ausreichend und gut, mit frischem Obst und Gemüse aus dem eigenen Garten hinter dem Grundstück. Toll auch: die Besitzerin hat für Kinder auch gerne die eine oder andere Utensilie für den Spaß am Strand bereit, falls das Vorbesitzerchen etwas vergessen hat. Wer mobil sein möchte auf Sámos, was dringend zu empfehlen ist, denn die Insel ist genial: direkt vor dem Hotel gibt es auch einen kleinen Auto- und Zweirad-Vermieter, neben dem Hotel kann man auf einem großen Platz sein Fahrzeug abstellen. Fazit: das nächste Mal sicher wieder Golden Sun. ;)

• 9Christoph Neitzel04-08-2016

Zentral, ruhig, einfach , aber gepflegt

Sehr nettes, kleines familiengeführtes Hotel zentral im schönsten Ort der Insel. Wir kommen wieder!

• 10Susanne25-06-2016

Waren sehr zufrieden.Nettes Familienhotel.

Die Freundlich und Herzlichkeit der Familie.Schöne Zimmer,gutes Frühstück.Gehen nächstes Jahr,wenn wieder Kokkari angesagt ist,ins Golden Sun

• 9john en karin oomen30-09-2015

Geweldig

Wij zijn net terug uit Samos Kokarie appartement Golden Sun. Geweldige tijd gehad mooi appartement wel basic maar dat maakt ons niet. Eigenaar Stavros en zijn vrouw Rena waren zeer vriendelijk, even als de poets Dames. Tevens een tip voor goed eten is het z.g. biercafé uit anno 1925 van Artemis is en absolute aanrader. Aan de haven moet je niet zijn het eten daar is een stuk minder. Bij het beroemde vis restaurant zijn wij ook geweest Meltimisch alleen wordt je daar al snel na het eten uit je stoel gekeken er zijn mensen die daar letterlijk voor aan de straat op een stoel wachten tot er weer een plekje vrij is. Wij hebben al vele eilanden bezocht maar hier gaan wij zeer zeker terug naar toe een aanrader.

• 10Gotti K24-08-2013

Schöne Zeit im Golden Sun

Es hat einfach gepasst. Ankommen - nein eigentlich heimkommen. Die Menschen sind so nett und freundlich. Wann immer du Fragen oder Probleme hast - sie helfen dir immer mit einem freundlichen Lächeln. Wir haben uns hier sehr daheim gefühlt. Frühstück wird serviert - Nachschlag gibt es in jeder gewünschten Menge. Zimmer sind sehr nett ausgeführt und sie werden jeden Tag ordentlich gereinigt. Jeden 2ten Tag gibt es frische Handtücher.

Aparthotel Golden Sun info

Facilities

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• DoucheBeschikbaar
  • KitchenetteBeschikbaar
  • Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • Balkon terrasBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)

Meals