Géén boekingskosten
GriekenlandSamosKokkariAppartementen KokkariAppartement Archangelos Village

Appartement Archangelos Village

GriekenlandSamosKokkari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Archangelos Village voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 102 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Verblijf bij het met liefde gerunde Archangelos Village op het Griekse eiland Samos. Hier word je hartelijk ontvangen met Griekse pasteitjes. Ook ontvang je elke dag schoon beddengoed en schone handdoeken en geniet je van een kamer met airco. Vlakbij de appartementen vind je een kiezelstrand en ook het centrum zit op loopafstand.

104 Reviews over Archangelos Village

• 10Joyce Davenne09-06-2021

Fantastisch!!!

Prachtige appartementen op loopafstand van het strand en gezellige centrum. Het appartement is super schoon en de eigenaresse maakt dat je je heel welkom voelt. Lekker vers brood bij de bakker om de hoek. Wij mochten gebruik maken van het naastgelegen zwembad van het andere complex tegen vergoeding van een drankje op het terras. Echt een aanrader dit !!!!

• 10P De Bruijn18-09-2019

Perfect appartement..wij komen graag terug🍀❤

Vanaf het eerste moment voelden wij ons welkom. Koffers ongemerkt op ons appartement gebracht.Uitleg door Anna over het gebruik van de airconditioning en even later koffie met een heerlijke spinazietaart en een zoet gebakje.Superschoon appartement met waterkoker en koffiezetapparaat allebei als nieuw zo schoon.De badkamer met ruim voldoende heerlijk zachte handdoeken.

• 10Monique Blonk09-07-2019

Meest complete verblijf ooit!

Wat een prachtig appartement (Studio) hadden we, nog nooit zoiets meegemaakt! Ontvangst met drinken naar keuze en schaal met lekkers uit de bakkerij. Fles water in de koelkast, schaal met fruit, leuke kaart, flesje likeur met twee glaasjes op tafel, verse bloemen. Verder is alles aanwezig, shampoo, zeep, afwasmiddel met spons, paraplu, schoensmeer met lepel, badjassen, slippers, enz. Ruim balkon met ligbedden, parasol, tafel met stoelen, wasrek. Schoonmaak super! Strand op 30 meter, restaurants en supermarkt om de hoek. Echt een aanrader!

• 10Ted Oud15-06-2019

Alweer geweldig

Voor de derde keer geweest en weer erg tevreden, komen beslist nog een keer terug

• 10Bram ter Horst28-09-2018

Geweldig!

Gewoon top! Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle eerder geplaatste recensies. Vanaf de eerste minuut voel je je thuis . Eigenlijk moeten we helemaal geen mooie recensies plaatsen. Dit plekje wil je graag helemaal voor jezelf houden. Wij gaan zeker terug naar dit griekse paradijsje.

• 9Hans Geluk24-09-2018

Veel liefde en aandacht voor de gasten!!

Moeder & dochter runnen het complex met zeer veel liefde. Bij aankomst krijg je legendarisch lekkere Griekse pasteitjes. Overal zijn kleine kunstwerkjes: schilderijen, sculpturen, beschilderde stenen & kleedjes. Alles goed onderhouden & keurig schoon. Handdoeken vind je elke dag in een prachtige vorm (olifanten, honden, zwanen enz.) op bed. Er is airco! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds zit een van de dames bij de receptie. De ca 30 appartementjes liggen aan een laantje dat uitkomt op de hoofdstraat van het dorp. Ligging dus zeer centraal. Nadelen: Een restaurant vlakbij houdt twee keer per week een lawaaiige Greek Night (tot 00.30 uur). Je zit aan de noordkust, dus een keienstrand en vaak een ruige zee. Dagelijks verschonen van beddengoed/handdoeken is vanuit duurzaamheidsoptiek iets te veel. Tips: briljant & goedkoop restaurant Hello Hello (vanuit Archangelos naar links en dan 150 m de hoofdstraat af) en bakkerij Grandma's Home.

• 10Christoph29-06-2018

Gastfreundschaft mehr als groß geschrieben !!!

Die gastfreundschaft ist mehr als überwältigend. Vom Willkommensdrink begleitet mit quiche und Kuchen serviert mit einem Lächeln auf dem Lippen. Wir wurden von Anfang bis Ende unseres Aufenthalts mit kleinen Gastgeschenken verwöhnt …( von den schönen Handtuchskulpturen und Blumen gar nicht zu sprechen)...... Alles in Allem ein wunderschöner Urlaub bei herzlichen und freundlichen Menschen. Daß alles sauber und top gepflegt war versteht sich von selbst.

• 10Peter en Wilma05-10-2017

Geweldige tijd daar gehad bij hele lieve mensen

Ook al kom je daar voor het eerst , het voelt alsof je bij vrienden thuis komt. Kamers keurig schoon , altijd verse bloempjes en s’ morgens lekkere verse broodjes aan de deurknop . Elke dag leuke verrassing op bed , en alle handdoeken en was lag keurig opgevouwen op je te wachten. Kortom super plek en super lieve mensen en personeel. We gaan zeker snel terug 👍👍🌞🌴😁

• 10Arjan en Ria Ebing01-10-2017

Voelt als thuis komen

Na hier twee jaar geleden voor het eerst te zijn geweest, dit jaar terug gegaan, alwaar we werden opgevangen(en omhelsd) door Sissi. Bij het inboeken door Anna precies hetzelfde. Deze mensen laten je echt welkom voelen. Speciale kamer gekregen met een mooie muurschildering gemaakt door Anna, en wat lekkers op tafel uit de bakkerij van de man van Anna, waar ook de bolletjes aan je deur s'ochtends vandaan komen. Het schijnt dat ik de vorige keer een stroopwafelrevolutie heb ontketend, waar ze tot op de dag van vandaag dankbaar voor zijn. Volgend jaar gaan we weer terug, en nemen we kaas voor ze mee (schijnt lekkerder te zijn dan Griekse kaas). Mocht je waarde hechten aan een schoon appartement, vriendelijk personeel, en lieve eigenaren, dan zijn deze appartementen een must. Restaurant aan de overkant van de straat, en het strand daar gelijk achter, supermarkt op 150 meter, kortom alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Echt een aanrader dit appartementencomplex.

• 10Paul en miranda20-08-2017

Fantatisch

Brandschoon Geweldige ligging, Verse broodjes aan je deur. Lieve gastvrije eigenaressen Het ontbreekt je aan niets met recht een topper :)

Appartement Archangelos Village info

• CafeBeschikbaar (1)