Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag27°18°
9,8

Verblijf bij het met liefde gerunde Archangelos Village op het Griekse eiland Samos. Hier word je hartelijk ontvangen met Griekse pasteitjes. Ook ontvang je elke dag schoon beddengoed en schone handdoeken en geniet je van een kamer met airco. Vlakbij de appartementen vind je een kiezelstrand en ook het centrum zit op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Archangelos Village voor je op een rij gezet:

98 reviews over Appartement Archangelos Village in het Nederlands

Meest complete verblijf ooit!

Monique Blonk
9-7-2019

Wat een prachtig appartement (Studio) hadden we, nog nooit zoiets meegemaakt! Ontvangst met drinken naar keuze en schaal met lekkers uit de bakkerij. Fles water in de koelkast, schaal met fruit, leuke kaart, flesje likeur met twee glaasjes op tafel, verse bloemen. Verder is alles aanwezig, shampoo, zeep, afwasmiddel met spons, paraplu, schoensmeer met lepel, badjassen, slippers, enz. Ruim balkon met ligbedden, parasol, tafel met stoelen, wasrek. Schoonmaak super! Strand op 30 meter, restaurants en supermarkt om de hoek. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

Alweer geweldig

Ted Oud
15-6-2019

Voor de derde keer geweest en weer erg tevreden, komen beslist nog een keer terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig!

Bram ter Horst
28-9-2018

Gewoon top! Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle eerder geplaatste recensies. Vanaf de eerste minuut voel je je thuis . Eigenlijk moeten we helemaal geen mooie recensies plaatsen. Dit plekje wil je graag helemaal voor jezelf houden. Wij gaan zeker terug naar dit griekse paradijsje.

BeachCheck

Veel liefde en aandacht voor de gasten!!

Hans Geluk
24-9-2018

Moeder & dochter runnen het complex met zeer veel liefde. Bij aankomst krijg je legendarisch lekkere Griekse pasteitjes. Overal zijn kleine kunstwerkjes: schilderijen, sculpturen, beschilderde stenen & kleedjes. Alles goed onderhouden & keurig schoon. Handdoeken vind je elke dag in een prachtige vorm (olifanten, honden, zwanen enz.) op bed. Er is airco! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds zit een van de dames bij de receptie. De ca 30 appartementjes liggen aan een laantje dat uitkomt op de hoofdstraat van het dorp. Ligging dus zeer centraal. Nadelen: Een restaurant vlakbij houdt twee keer per week een lawaaiige Greek Night (tot 00.30 uur). Je zit aan de noordkust, dus een keienstrand en vaak een ruige zee. Dagelijks verschonen van beddengoed/handdoeken is vanuit duurzaamheidsoptiek iets te veel. Tips: briljant & goedkoop restaurant Hello Hello (vanuit Archangelos naar links en dan 150 m de hoofdstraat af) en bakkerij Grandma's Home.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige tijd daar gehad bij hele lieve mensen

Peter en Wilma
5-10-2017

Ook al kom je daar voor het eerst , het voelt alsof je bij vrienden thuis komt. Kamers keurig schoon , altijd verse bloempjes en s’ morgens lekkere verse broodjes aan de deurknop . Elke dag leuke verrassing op bed , en alle handdoeken en was lag keurig opgevouwen op je te wachten. Kortom super plek en super lieve mensen en personeel. We gaan zeker snel terug 👍👍🌞🌴😁

Gereisd Met partner in september 2017

Voelt als thuis komen

Arjan en Ria Ebing
1-10-2017

Na hier twee jaar geleden voor het eerst te zijn geweest, dit jaar terug gegaan, alwaar we werden opgevangen(en omhelsd) door Sissi. Bij het inboeken door Anna precies hetzelfde. Deze mensen laten je echt welkom voelen. Speciale kamer gekregen met een mooie muurschildering gemaakt door Anna, en wat lekkers op tafel uit de bakkerij van de man van Anna, waar ook de bolletjes aan je deur s'ochtends vandaan komen. Het schijnt dat ik de vorige keer een stroopwafelrevolutie heb ontketend, waar ze tot op de dag van vandaag dankbaar voor zijn. Volgend jaar gaan we weer terug, en nemen we kaas voor ze mee (schijnt lekkerder te zijn dan Griekse kaas). Mocht je waarde hechten aan een schoon appartement, vriendelijk personeel, en lieve eigenaren, dan zijn deze appartementen een must. Restaurant aan de overkant van de straat, en het strand daar gelijk achter, supermarkt op 150 meter, kortom alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Echt een aanrader dit appartementencomplex.

Gereisd Met partner in september 2017

Fantatisch

Paul en miranda
20-8-2017

Brandschoon Geweldige ligging, Verse broodjes aan je deur. Lieve gastvrije eigenaressen Het ontbreekt je aan niets met recht een topper :)

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldige appartementen!!

Christien
29-7-2017

Fijne schone appartementen met een geheel eigen sfeer! Vriendelijke personeel, lieve eigenaresse met dochter. Mooie tuin, jaguzi op het dakterras. In dit appartementen complex kom je niets tekort!!

Gereisd Met partner in juni 2017

appartement,mooi schoon en bijzonder lieve mensen

Johan Verwijmeren
9-7-2017

Er zijn geen aanmerkingen voor ons,bijzonder lieve moeder Anna en dochter Sissi. Appartement iedere schoongemaakt en met iets extra op tafel(ouzo of fruit)en ook de beddenopmaak is altijd creatief. We komen hier al 12 jaar en het is steeds weer thuis komen. Kokkari heeft hele goede restaurants met vriendelijk bediening.

We komen er al ruim 20 keer!!

Hans Veenhuis
7-1-2017

Alles is perfect. Schoon, gezellig, volledig. Uitermate lieve eigenaars. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Appartement info

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Archangelos Village in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Archangelos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.