Sorteren

Reviews over Rhodos Stad

Fantastische hotel

Sandra
    8-11-2018

We gingen naar rhodos. aangekomen werd ons gevraagd of we een upgrade wilde met een zuster hotel van hun want hun gingen na 5 dagen dicht seizoen was over en wij hadden 8 dagen.even gekeken wat het hotel te bieden had dus akkoord.

Prachtig hotel super de luxe met all in.fantastische hotel dit hotel heet mitsis hotel Unique destination

fantastisch

yc
    5-11-2018

heel fijn hotel. echt een aanrader!!!

In de watten gelegd

Astrid
    2-11-2018

Eenmaal geweest in dit hotel en je wilt nooit meer iets anders!

Super vakantie gehad

Maria Hoogendijk
    1-11-2018

Het verblijf was fantastisch, het hotel is super schoon en het personeel zeer vriendelijk. Alle buffetten zijn fantastisch ontbijt, lunch en diner er is geen nee te koop. Zeer fijne zwembaden en het strand is heerlijk met een strandbar. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

Super fijn hotel

Marion Nijnens
    30-10-2018

Super fijn hotel alleen beetje verouderd . Doet echter niets af aan de kwaliteit . Werkelijk super verzorgd , eten , kamers , personeel etc . Ontzettend attent personeel met speciale vermelding voor Savvas in het restaurant . Bijzonder gastvrij , attent . Voor kinderen. Is hier niet zoveel in vergelijking met andere mitsis hotels waar wij geweest zijn . Zullen dit zeker aanbevelen.

Rhodos Stad scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1161 reviews