Rhodos Stad

Reviews over Rhodos Stad

Prima ervaring!

Ramon,
    6-1-2019

Prijs kwaliteit is prima, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is simpel maar van redelijk tot goede kwaliteit. Kamers zijn netjes en schoon. Wij hadden prima weer (22-25 graden) en ook gebruik gemaakt van het zwembad. Het nadeel van Rhodos in april is dat nog niet alles open is, en daardoor wat uitgestorven aanvoeld. Wij waren daar rond Pasen, wat in Griekenland een bijzondere feestdag is en dit was erg leuk om mee te maken. Tip om te eten is bij restaurant Koukos, dit ligt op loopafstand van het hotel. Het restaurant zit elke avond vol (april) lokale mensen. Het eten is prima en niet duur.

Gereisd met partner in april 2018

Een goede all-in formule. Prive strand.

Anoniem,
    1-12-2018

Goed hotel, goed eten all-in en eigen strand met bar en gunstige ligging, dichtbij het centrum van Rhodos stad met een redelijke animatie

Gereisd met partner in juni 2018

Paar keer op Rhodos geweest,volgend jaar Turkije.

L.D.te N.,
    1-12-2018

Prima hotel,ontzettend netjes de kamers zowel als de rest van het hotel.

Eten was oke,na een week had ik wel zoiets van:beetje verandering zou prettig zijn.

Gereisd met partner in september 2018

prachtig eiland, mooie cultuur , geweldige mensen

mathieu,

Gereisd met partner in oktober 2018

Grandioos 😘

Martin & Annelies,
    29-11-2018

Mooi ,schoon Hotel kamers zijn prima . Maar dan wel de superieur zeezicht kamers. Eten is goed , voor ons in ieder geval wel. Entertainment is ook leuk , elke avond wat anders wij vonden het leuk om de dag in het hotel te blijven ... na het avond eten . Het strand is aan de overkant , maar je kan ook aan het zwembad liggen. Wij gaven de voorkeur aan een auto huren en het eiland bezichtigen. En ook wel een keer om de dag naar het strand , in de buurt van Faliraki . Kort gezegd Toppie.. ( wij gaan in sept/okt. 2019 weer terug voor 16 dagen!! )Voor ons wordt het dan voor de derde keer

Gereisd met partner in september 2018
Rhodos Stad scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1165 reviews