Rhodos Stad

Reviews over Rhodos Stad

Leuk om te bezoeken

Priem
    6-9-2019

Goede stranden, oude stad en haven zijn leuk. Bestel vooral in de oude stad " small drinks", anders komen ze ongevraagd met laarzen bier en andere dranken tegen woekerprijzen, prijslijsten liggen op deze locaties vaak niet op tafel. dit geldt ook voor het eten. Obers bij de fontein en op het pleintje en bij de papegaaien zijn erg opdringerig, soms onbeschoft.

Gereisd Met partner in augustus 2019

leuke stad

Rachel
    19-8-2019

De oude stad heeft vooral de cultuur en gezelligheid. Het is leuk om de stadsmuur te bekijken en rond te lopen. Er zijn veel winkeltjes te vinden. De nieuwe stad heeft vooral het uitgaansleven. Er zijn twee Nederlandse barren, deze zijn wel gezellig, maar niet bijzonder druk.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prachtig eiland met veel bezienswaardigheden

Diana Lambert
    16-7-2019

Wij zaten in het plaatsje Ixia in het noorden v rhodos. Vanuit daar kun je makkelijk naar de bekende plaatsen rhodos stad en lindos. Met de lijnbus is het maar 10 minuutjes rijden. Wij waren met zn 3en en dat kostte nog geen 6€. Rhodos old town is écht geweldig. Gezellige drukte, leuke winkeltjes , mooi strand en haventje. Veel restaurantjes en veel te zien en te doen. Kun je ook excursies boeken langs het haventje. De grieken zijn een heel vriendelijk volk en proberen het de toeristen zeer naar de zin te maken. Ixia zelf is niet zo groot maar heeft wel een mooi strand maar met kiezelstenen. Dus wel waterschoenen aandoen. Veel hotels daar hebben een privé strand . In ixia ook genoeg restaurantjes en souvenirs winkels. Wel veel van hetzelfde. Excursie naar Lindos is aan te bevelen. Naar de Akropolis.is geweldig mooi daar. En het eiland Symi is ook prachtig daar. In ixia zelf ook een heerlijk windje. Een gweldige vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Geweldig

Evert Jan van den Heuvel
    5-7-2019

De oude ommuurde binnenstad is zeer gezellig met veel leuke winkeltjes met een gevarieerd aanbod. De pleintjes met terrasjes zijn uitnodigend. Vraag vooraf wel naar de prijzen van de consumpties om onaangename verrassingen te voorkomen.

Super!!!

Diana
    29-6-2019

Geniet van de drukke, of juist stille winkelstraatjes, geniet van de heerlijke restaurants (vraag ook eens of u buiten de kaart om kan eten, en proef hoe Grieks eten bedoeld is) geniet van de heerlijke stranden, de vlindertuin, de rust en soms ook de drukte als u daar voor kiest bv de discotheek of een van de vele barretjes, gewoon heerlijk hier!!!

Gereisd Met partner in juli 2018
Rhodos Stad scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1196 reviews