Tijdelijk €25 aanbetaling

Panorama

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Panorama voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews

8.7FantastischScore uit 15 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Panorama

• 9fam van der Linden22-05-2016

Fijne vakantie op prima lokatie

prima service, goed ontbijt bedden waren hard maar er werd meteen een topmatras op gelegd, heerlijk geslapen mooi uitzicht, hotel doet zijn naam eer aan waren zo vroeg dat het restaurant nog niet open was Goed alternatief aangegeven:Golden beach in Tolo

• 8carona29-09-2014

Panoramahotel doet naam eer aan

Goed hotel met fantastisch uitzicht vanaf groot balkon en ontzettend aardige eigenaren en personeel. Restaurant was al gesloten, ontbijt was prima. Minpuntjes: bedden waren erg hard, bepaald niet comfortabel, oude kale stoelen in appartement en de badkamer bijzonder klein. Blijft een aanrader.

• 9mpschellings08-08-2012

Fantastisch uitzicht

We hebben 2 weken in Panorama doorgebracht. Het uitzicht was geweldig, kan zo op een Griekse kalender. De familie die eigenaar van het hotel is, is fantastisch. Hele lieve mensen die je het echt naar de zin willen maken. Het zwembad is heerlijk en in het restaurant kun je ook prima eten. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken maar dat ligt in de planning. De douche is erg klein. Je loopt in plm. 10 min. naar het dorp. Terug is het wel een hele klim maar te doen. Het dorpje is gezellig en je kunt er heerlijk eten op het strand. Het golden beach strand aan de oostkant is geweldig. Mooi zand, geleidelijk aflopend, geen stenen of wier. We hebben verschillende uitstapjes gemaakt (auto gehuurd). o,.a.naar Epidaurus, Mycyne, de eilanden Hydra (zeer aan te bevelen) en Poros geweest. Jammer dat een hoop mensen denken dat het op dit moment niet veilig is in Griekenland want het is en blijft een geweldig mooi land met vriendelijke mensen.

• 9Ton17-07-2012

Supermooi gelegen, echt een aanrader.

Hebben net een hele leuke vakantie gehad in hotel Panorama in Tolo. Mooi ruim appartement en groot terras en uitzicht op een hele mooie baai met diverse eilanden. Zwembad was ruim genoeg voor het aantal gasten. Er waren ook altijd bedjes vrij. Eigenaar van hotel is zeer vriendelijk en betrokken. Hij heeft ook een tweede hotel genaamd Golden Beach in Tolo waar je lekker kunt eten. Verder is Tolo een leuk plaatsje dat centraal gelegen is voor het maken van diverse uitstappen o.a. naar Athene, Mystras, Epidaurus, Sparta, Olympia, kanaal van Korinthe etc. Afstand tot de luchthaven bedraagt 170 km deze afstand is makkelijk te doen met een huurauto via mooie ruime autobanen. Wij gaan hier zeker nog een keer terug :-))

• 10Antoine Daniels12-07-2012

Gelegen op de mooiste plaats van Tolo!!!

Het mooiste panorama van Tolo: je ziet het dorp en de zee en je waant je in 'heaven on earth', vanuit het zwembad - terras kijk je over de zee en de nabij gelegen eilanden en alles straalt een serene rust uit met een geweldige klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de familie-eigenaren en het personeel. Een echte aanrader voor koppels - families en ouderen die in een luxe resort willen verblijven dichtbij het strand, maar met alle rust en comfort van het hotel.

• 9s_auceps17-06-2012

Schitterend gelegen

We hebben met onze kinderen een hele fijne vakantie in de appartementen van Panorama gehad. Het hotel is wat hoger gelegen, waardoor je van de rust kunt genieten na de drukte in Tolos. Prima zwembad met apart kindergedeelte. Klein speeltuintje voor de kinderen. Appartement was ruim. Gerenoveerde badkamer en gedateerde keuken. Bedden waren helaas vrij hard. Airco op kamer en horren voor alle ramen en schuifdeuren. Mooi balkon met schitterend uitzicht over de omgeving en met zeezicht. Schoonmaak was prima. Vriendelijke eigenaren, zeer gastvrij.

• 0Breed14-05-2012

Fantastisch uitzicht

Aparthotel Panorama ligt boven op een heuvel met een fantastisch uitzicht over de baai vanaf een groot terras. Alle kamers hebben zeezicht en de familie doet alles om het je naar je zin te maken. Vrij steile weg naar boven, wij hebben een auto gehuurd. Het hotel heeft een heel mooi zwembad met ligbedden. Prima ontbijtbuffet.

• 9jan en dinie15-09-2011

geweldig

panorama hotel tolo is een echte aanrader, geweldig familie hotel waar service, gezelligheid en sfeer bovenaan staan. Een geweldig uitzicht vanuit alle kamers over de baai. minpuntje is een kleine badkamer.

• 9Erwin13-06-2009

Vrienden voor altijd...

De eigenaren, een familie, zijn zeer vriendelijk, zoals eerder opgemerkt. In de jaren dat ik er kom zijn ze vrienden van mij geworden (we houden regelmatig contact). Hierdoor is mijn beoordeling misschien niet geheel objectief. Kamers worden elke dag schoongemaakt, elke dag schoon beddengoed/handdoeken. Restaurant is goed en heeft naast pizza's e.d. de typische griekse keuken. Heel soms hebben ze nasi met saté. Vraag erna bij de eigenaren, vinden ze leuk.

Nemea (30 min rijden) heeft een bijzonder wijngebied. Sinds 10 jaar is dit gebied in ontwikkeling en naast de oude wijncooperatie zijn er diverse commerciele wijnmakers die topwijnen produceren. Bij een aantal is het mogelijk wijn te proeven.

Boeken kan via de hotelside op internet. De eigenaren hebben ervoor gekozen geen contracten met touroperators te maken, waardoor massatouristen hun weg niet naar Panorama weten te vinden

• 8annemarie08-10-2008

echt heel prettig

wij vonden het een heel prettig appartement. Alles wat je nodig had was aanwezig en het uitzicht is fenomenaal. Het werd goed schoongemaakt. De klim naar het centrum van het dorp was goed te doen. Het zwembad bij het hotel was erg lekker en de eigenaar was zeer behulpzaam en gastvrij. Wij zaten er prima, beter dan in de hotels in het centrum van het dorp!

Aparthotel Panorama info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ag. Kuriakis 2, 21056