Vakantiehuis Kaloni Village

Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°13°
Vakantiehuis Kaloni Village
9,6

278 reviews over Vakantiehuis Kaloni Village in het Nederlands

Super vakantiepark, mooie huisjes en rust

Y.Bezemer
12-10-2018

Wij zijn er nu voor de 5e maal geweest en het is en blijft een geweldige vakantie. De huisjes zijn mooi en worden goed schoongehouden. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is goed en als je is anders wilt helpen ze altijd. Ook het avond eten is er goed, en niet duur. Je hebt per 6 appartementen een mooi groot zwembad met ligbedden en een parasols dus ook daar is het goed vertoeven, Het is er lekker rustig en met de auto kun je hele hele eiland verkennen. Kortom een echte aanrader.

Super vakantie gehad

Jeroen
1-10-2018

Prachtige accomodatie met super vriendelijk personeel en een meer dan prima keuken. We hebben hier super genoten

Heerlijke relax vakantie met lieve mensen.

Susan Schomaker
26-9-2018

De huisjes zijn eenvoudig ingericht maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Prachtige groene oase van palm, bananen en andere fruit bomen! Wachine was ook heel fijn om te hebben. Het enige minpunt waren de matrassen en kussens. Die zijn hard en het babybedje was een box met een opgevouwen kleed wat diende als matras. Dagelijks wordt het appartement schoon gemaakt en handdoeken vervangen zoals in een hotel. Al het personeel en de familie zelf zijn uiterst vriendelijk en doen alles voor je. Ze zijn dol met kinderen. Wanneer ons kind sliep werd het eten gewoon opgediend in ons huisje, top! Ook super fijn vond ik dat ik met de babyfone bij het zwembad kon zitten wanneer ze sliep. Zwembaden worden dagelijks schoon gemaakt. Water is niet verwarmd, dus voor baby's wel koud. Eten was overall ook erg goed. Ontbijtbuffet erg lekker! Directe omgeving vond ik niet veel aan, auto huren is de oplossing. Wij komen hier graag nog eens terug!

Toppie

De Jong
23-9-2018

Alles was super!! Gezellige lieve gastvrije mensen!! Appartement met als er op en eraan, zelfs een wasmachine, super schoon en gezellig bloemetje optafel. Met onze huur auto genote van het afwisselend landschap en het rustig typische griekse lesbos. Er was op loopafstand en strandje maar daar was het heel rustig, met de auto naar scala kalloni daar is een gezellige strand met lekker restaurant het is een klein stukje rijden. We hadden hp en goed ontbijt en 's avond heerlijk Griekse gerechten de keuken is er top!!

Bedankt, Groetjes en we komen zeker eens terug.

Prima

Wim Herweijer
14-9-2018

Prima voor mekaar. Ga zo door!

Home sweet home!!

Kristof Houtman
11-9-2018

ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel jaar ik hier al kom,maar elke keer opnieuw

kan ik echt genieten van mijn vakantie op een van de mooiste eilanden van griekenland!! Rust, Super lekker eten,Top Locatie!!Auto is wel nodig voor de mooie plekjes te verkennen.Bij deze wil ik ook het hele kalloni vilage team bedanken voor de enorme gastvrijheid!! είστε ο καλύτερος

Echt top! kijken al uit naar volgend jaar...

Patrick en Sonja
7-9-2018

voor de 7° keer (dit zegt al genoeg denk ik) terug in Kaloni Village en wat een leuke ontvangst!

Bedankt aan alle medewerkers, die allemaal even vriendelijk zijn en tijd maken voor een praatje met de gasten, speciaal dank aan Maria.

Mooie huisjes, zwembaden, lekker eten, meer kan je niet wensen.

Ook nog leuke uitstappen gedaan naar pittoreske dorpjes, samen met onze vrienden David en Kristof en familie, op dit mooie eiland

See you all next year!!!

Geweldig

Cynthia
27-8-2018

Wij waren hier dit jaar voor de 2e keer en hebben opnieuw erg genoten. De ligging is rustig en je hebt wel een auto nodig om wat meer van het eiland te kunnen zien.

Volgend jaar weer denk ik!

Geweldig!!

Wendy
21-8-2018

Wat was het heerlijk om hier weer thuis te komen! Werkelijk waar geen nadelen hier. Inmiddels waren wij hier voor de zevende keer te gast en nog steeds staan wij met verbazing te kijken hoe vriendelijk, schoon, mooi en lekker alles is!

De Griekse avond was weer fantastisch met een geweldig weerzien van onze Yiannis en Maria Patricia.

De schoonmaakster maakte de meest grappige decoraties met de handdoeken. En over de schoonmaaksters gesproken, geweldig werk van deze dames.

Het zwembad lag er weer top bij, jammer dat wij een gezin troffen die Oostenrijkse Schlagers luisterden aan het zwembad. Is toch een soort van blamage terwijl je van de heerlijke Griekse zon geniet.

Iliass en Vasilia, jullie zijn top! Ralou is een geweldige manager. En uiteraard een shout-out naar alle andere medewerkers! Jullie zijn toppers!!

Een waar paradijs - echt genieten

Ann Van Ruyskensvelde
19-8-2018

Net zoals vorig jaar was dit nu een schitterende vakantie (3 weken) in een prachtig, rustig gelegen domein.

Kindvriendelijk, super aangenaam personeel, fantastische sfeer, mooie villa en schitterende tuin met zwembaden.

Kortom : een echt paradijs !

Eens je hier op vakantie bent dan wil je niet meer weg en je komt zeker de volgende jaren terug ... het voelt als een tweede thuis.

Maw : een echte aanrader !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kaloni Village in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kaloni Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.