Vakantiehuis Kaloni Village

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°22°
Vakantiehuis Kaloni Village
9,6

258 reviews over Vakantiehuis Kaloni Village in het Nederlands

Op vakantie met (bijna) de luxe van thuis.

Peter
10-6-2018

Het beste appartement waar we tot nu toe verbleven zijn. Het is ruim, schoon en compleet. Voorzien van o.a. een grote oven en koel/vriescombinatie. Ook koken op een keramische kookplaat met 4 pitten is weer eens iets anders dan wat je normaal tegenkomt. Airco in woonkamer en slaapkamer en dit is bij de prijs inbegrepen. Ook de gehele dag warm water. Het personeel is allemaal even vriendelijk en niets is hen te veel. De zwembaden welke per 5 huisjes aanwezig zijn worden ook goed onderhouden. Tenslotte is ook de aanwezige wasmachine (in het appartement) een geweldige extra.

Fantastische vakantieplek

Ida
5-6-2018

Heerlijke vakantieplek, prachtige luxe huisjes met een heerlijk zwembad en prachtige tuin. Weer met open armen ontvangen en niets is teveel gevraagd door het lieve personeel. Heerlijk ontbijt!

Geweldig, zeker als je geen vakantiestress wil.

Vera en Bert van Dam
27-5-2018

Een auto is absoluut noodzakelijk als je iets van het eiland wilt zien. Het park ligt afgelegen maar wel centraal. Rust en vooral het uiterst vriendelijke personeel en een heel complete accommodatie. En een uitstekend restaurant van het complex zelf waardoor je niet buiten de deur hoeft te gaan eten.

Een heerlijk verblijf op Lesbos in Kalloni Village

Jeroen en Ivonne
23-5-2018

Mooie, schone villaatjes met airconditioning. Prachtige goed onderhouden tuin. Meerdere schone zwembaden met ligstoelen en grote parasols. Populair bij vogelaars (in mei). Eten in het restaurant is van uitstekend niveau (Grieken kwamen ook elke avond eten). Hartelijk, en ook zeer professioneel personeel. Ligging vlak aan zee met een rustig strandje, parasols en een bescheiden pier. Auto is noodzakelijk omdat dit resort niet grenst aan een dorp of stad.

Fantastisch, zeker weer

Rob en Corrie
18-5-2018

Geweldig bungalowpark, prachtige volledig uitgeruste bungalows,6 zwembaden en veel groen. Zeer hulpvaardige en lieve mensen die het park runnen.

Schoonmaak uitstekend en in het restaurant wordt met al je wensen rekening gehouden. Uitstekende keuken en ruime kaart. Ook een goed uitgangspunt voor vogelspotters. Strand op 100 meter.

Een aanrader, maar het is wel handig om een huurauto te nemen om wat meer van het eiland te zien

Om tot rust te komen

M. Peters
11-5-2018

Wij hebben direct een auto gehuurd op het vliegveld, en naar het resort gereden. Aangekomen kregen we direct een diner aangeboden en daarna werden we naar ons grote appartement gebracht. Verse bloemen op tafel, slaapkamer met grote kastenwand, kamer met bankbed en complete keuken, badkamer met bad en wasmachine. Bijna privé zwembad omdat het nog rustig was. Ontbijt voldoende keus, met elke dag een andere variatie van hartige en zoete bakplaat. Stoelen bij het restaurant zaten niet lekker, maar personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Goede wifi, gratis. Lesbos goed kunnen verkennen door de centrale ligging met de huurauto. De breedte van de straten in de dorpjes zijn wel smal, waardoor een rit wel avontuurlijker wordt. Ook google maps heeft een andere mening over wat nog een bereidbare weg is dan wij in de praktijk hebben ervaren!

Geen overlast gehad van vluchtelingen.

Perfect vakantieadres

Berry en Anita
9-5-2018

Prachtig verblijf met voor elke 5 huisjes een eigen zwembad . Mooi gelegen aan de baai van Skala Kallonis . Verzorging en behulpzaamheid van al het personeel was top . Van schoonmakers tot bedrijfsleider tot bediening . Het eten en ontbijt was ook erg goed ,zeker vergeleken met restaurantjes in de buurt . Kortom een perfecte vakantie gehad . Bedankt team Kaloni village

Heerlijke vakantie gehad

Inge
10-1-2018

Wat een heerlijk rustig complex. Per ong 8 huisjes een eigen zwembad, zo het trapje van je balkon af en je lag er in. App van alle gemakken voorzien, voor 4 personen niet heel groot (kids sliepen in woonkamer) maar wat ons betreft prima te doen, je bent toch vooral buiten en je hebt (boven) een groot balkon. Ontbijt was goed verzorgd. In de buurt is weinig te beleven maar door de prijs van de accommodatie was het goed te doen om een auto te huren voor de hele vakantie. Het strand op loopafstand stelt weinig voor, dan kun je beter naar Kalloni beach rijden waar je gratis bedjes hebt. Publiek op het complex is van wisselende nationaliteit, bij ons zwembad zaten nog een aantal Nederlanders wat wel leuk was voor de kinderen. Lesbos zelf is mi beetje verpauperd door de crisis je moet de mooie plekjes zoals bijv Molyvos echt opzoeken. Het is dat we Lesbos nu wel gezien hebben anders zouden we komende zomer weer terug gaan naar dit complex.

Kaloni om van te dromen

Schepens Toon
22-12-2017

Wij waren hier met twee kinderen(10 maand en 3.25 jaar). De huizen zijn voldoende groot en fijn ingericht zodat de kinderen konden slapen en je toch nog steeds huis binnen en buiten kon.

Voor ons was dit een ideale plek voor een lui-lekker vakantie. Maar als je houdt van iets meer animo dan ben je wel verplicht om een wagen te huren en de streek te verkennen. Onze buurman bijvoorbeeld, die ging iedere ochtend fietsen. Maar een wandeling naar het dichtstbijzijnde dorp zit er niet in.

Het restaurant met ontbijt, lunch en dinner waren altijd top. Niet te uitgebreid maar wel verzorgd.

Personeel is enkel te beschrijven in superlatieven. Niks is teveel en je kan alles vragen. Ze zijn heel vrijgevig en open.

Qua orde en netheid is alles goed in orde. Housekeeping is flexibel en houdt zo goed als mogelijk rekening met je wensen, bijvoorbeeld rond duttende kinderen.

We hebben hele fijne vakantie gehad, leuke herinneringen en als het kon zouden we het meteen opnieuw doen.

Een geweldig vakantiehuisje met super personeel!

Judith en Bart
8-10-2017

Ga absoluut naar deze plek toe. Je hebt totaal Geen last van de vluchtelingen op Lesbos die daar nog zijn. De villa's zijn volledig ingericht met goede keuken en inrichting. De bedden zijn goed van kwaliteit. Het is een ruim opgezet vakantiepark. Je hebt veel privacy bij de huisjes. Het is een groene omgeving en alles goed onderhouden. Het personeel is gastvrij en niets is ze teveel. Er is een privé zandstrand op korte loopafstand (150 meter). Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Zonder auto kom je niet ver maar een auto is gemakkelijk bij te boeken of voor een aantal dagen bij de hostess. Het eiland is prachtig en er is genoeg te zien. Helaas blijven de meeste mensen weg door de vluchtelingen maar nogmaals als toerist heb je helemaal geen last van de vluchtelingen op het eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaloni Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kaloni Village in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kaloni Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kaloni Village scoort een 9.63 uit 10 op basis van 310 reviews.