vakanties Skala Kallonis

Reviews over Skala Kallonis

Voor herhaling vatbaar

Ellen De Goede,
    19-11-2018

Hier vind je rust. Prachtig zwembad met altijd een plek. Aardige manager die als er wat is gelijk voor je klaarstaat. Hele goede bedden. 10 min lopen naar het centrum met gezellige terrassen en strand. 1 minpunt is de douche. Weinig druk dus als je lang haar heb........

Super vakantiepark, mooie huisjes en rust

Y.Bezemer,
    12-10-2018

Wij zijn er nu voor de 5e maal geweest en het is en blijft een geweldige vakantie. De huisjes zijn mooi en worden goed schoongehouden. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is goed en als je is anders wilt helpen ze altijd. Ook het avond eten is er goed, en niet duur. Je hebt per 6 appartementen een mooi groot zwembad met ligbedden en een parasols dus ook daar is het goed vertoeven, Het is er lekker rustig en met de auto kun je hele hele eiland verkennen. Kortom een echte aanrader.

Perfecte lokatie. Centraal op Lesbos.

Ad Roelands,

Keurig hotel

Heerlijk zwembad

Goed ontbijt

Gedateerde kamers met airco die goed functioneerde

Perfecte ligging om Lesbos te verkennen

Geen openbaar vervoer dus auto huren is noodzakelijk

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt,
    1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt.

Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Super vakantie gehad

Jeroen,
    1-10-2018

Prachtige accomodatie met super vriendelijk personeel en een meer dan prima keuken. We hebben hier super genoten

Skala Kallonis scoort een 8,2 uit 10, op basis van 285 reviews