Hotel Aegeon

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
Hotel Aegeon
9,3

84 reviews over Hotel Aegeon in het Nederlands

Goed hotel en heerlijk rustig.

Wim,
30-9-2018

Goed hotel, met heerlijke rust. Goed ontbijt.

Minder voor kinderen.

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk fietsen inde omgeving.

Onze 2de keer in dit hotel en het beviel prima.

Lekker eten in de nabij gelegen dorpjes.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een aanrader om te verblijven!

Brigit Wichmann,
28-8-2018

Rustig appartementencomplex, vooral voor natuurliefhebbers, mooie natuur rondom. Goed verzorgd ontbijt met heerlijke producten uit eigen tuin. Het lopend buffet waar je ,s-avonds op eigen kosten aan deel kunt nemen is prima verzorgd! Personeel super vriendelijk en staat altijd voor je klaar, echt top! Ons appartement was op de 1ste verdieping, prima verzorgd, ruim, goede bedden, fijne douche, mooi groot balkon, luiken die je overdag voor de zon dicht kon doen. De wetlands en de baai van Kalloni aan de overkant van het complex. Het centrum op loop afstand waar je heerlijk kunt eten, je moet geen toeristische winkeltjes verwachten, die kun je opzoeken naar wens. Het plaatselijke bakkertje, heerlijke broodjes. Zoutpannen, waar veel vogels zitten op korte afstand, kun je met de fiets naar toe. Skala Kalloni is een gezellige plaats van waaruit je makkelijk het hele eiland kunt bezoeken met een auto. Kortom, een aanrader om te verblijven!

Gereisd met partner in mei 2018

Hier wil je naar terug!

Grace de Groot,
24-5-2018

Mooie schone accommodatie met eigen tuin met bloeiende oleanders. Heerlijk ontbijtbuffet met huisgemaakte producten uit eigen moestuin. Ook paar keer gebruik gemaakt van diner, alles vers en erg lekker! Schoon zwembad. Veel vogelaars, wandelaars en natuurgenieters als gasten. Dat was ook prettig. Personeel doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Elke dag schoonmaak. Vanaf het terras kijk je over het prachtige natuurgebied bij het hotel. Boomkikkers, schildpadden, libellen, bijeneters, alles op loopafstand. De fiets van mariabikes in het dorp was goed. Je kunt hier prima fietsen, ook naar de vogelkijkhut bij de zoutpannen. In de baai voor het hotel zag ik tijdens het wandelen in het water een zeepaardje! Kortom, niets negatiefs, behalve misschien het zwerfafval her en der op Lesbos. Geweldig verblijf gehad in dit hotel.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Fantastisch verblijf

Ans,
1-12-2017

Heerlijk hotel om te verblijven. Wij zijn echt verliefd geworden op Lesbos en daar heeft dit hotel zeker aan bijgedragen. Wat een relaxed verblijf. Heerlijk ontbijt in prachtige omgeving en heerlijke biologische producten. Wij zouden geen hp meer boeken omdat er heerlijk te eten valt in het geweldige vissersdorpje!

Gereisd met partner in september 2015

Heerljjk

Van doremalen,
19-9-2017

Heel fijn hotel met lieve mensen die altijd voor je klaar staan. Mooie kamers die grondig iedere dag worden schoongemaakt. Loopafstand naar het standje. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

een goed en servicegericht hotel

ria,
4-9-2017

het hotel heeft wat achterstallig onderhoud.en voor de rest meer dan tevreden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk rustig gelegen

Nancygoesten,
4-7-2017

Wat een fantastisch eiland is Lesbos toch,elke keer weer thuiskomen! Ik ben in juni geweest,was zeer rustig,echt te weinig toeristen voor dit prachtige eiland en de lieve mensen! Dus,gaat allen naar Lesbos en u zult er geen spijt van krijgen! Hotel Aegeon is typisch Grieks ,simpel maar schoon en gelegen tussen de bergen en de zee! Echt een aanrader als je van rust houd! Dichtbij strand en taverna's!

Gereisd met partner in juni 2017

In een woord: genoten! Komen volgend jaar weer!

Fam. Steenbergen,
27-6-2017

De gastvrijheid voelt hier als een warme deken. We voelen ons bevoorrecht 12 dagen gast te hebben mogen zijn van het team van Hotel Aegeon.

Gereisd met partner in april 2017

In een oase van rust ligt dit mooie hotel..

Jolanda V,
16-6-2017

Wij hebben genoten van dit mooie hotel met vriendelijk personeel.

De ligging van het hotel is 10 minuten lopen van het dorpje. Maar daarom heb je wel een mooie uitzicht op de bergen en natuur gebied.

De kamers zijn groot genoeg en hebben een balkon of terras.

In het dorpje kunt u fietsen, brommers en auto's huren om het mooie Lesbos te ontdekken.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekende plek voor een fijne vakantie

Jacco Slomp,
11-6-2017

Schone kamer, ruim met prima bedden meer heb je binnen niet nodig. Gratis wifi in het hele complex, gratis airco op de kamer. Prachtige tuin waar de appartementen (met tuin of ruim balkon) in liggen. Op loopafstand van het gezellige dorpje met lekker eten en drinken. De sfeer is daar ongedwongen en hartelijk. Huur vooral een fiets om de omgeving te verkennen! Zwembad basic om in te zwemmen of bij te zonnen, geen glijbanen enzo. Een plek waar je heerlijk in de natuur zit, op fiets en met auto prachtige uitstapjes maakt en 's avonds op het dorpsplein lekker kunt eten. Wij zijn voor het eerst voor de tweede keer naar dezelfde plek gegaan vanwege de enorm aardige mensen en de sfeer.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegeon in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.