Géén boekingskosten

GriekenlandLesbosSkala Kallonis

8.1FantastischScore uit 96 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Minder dan 1km van het strand

Bekijk de beschikbaarheid

101 Reviews over Aegeon

• 8Pauline29-09-2019

Heerlijke plek om het eiland te verkennen.

Prima hotel, eenvoudige , verouderde, kamer met heerlijk balkon en zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand van diverse leuke restaurantjes en een heerlijk strandje

• 9Vivian24-09-2019

Genoten in Aegeon en van Lesbos

Prima kamers met koelkast, föhn, douchegordijn, airco en waterkoker. Altijd warm water en uitstekende schoonmaak. Groot terras voor de kamer, grenzend aan een goed onderhouden tuin. In september tot laat in een t-shirt buiten kunnen zitten. Vriendelijk personeel, met name Elena. Zij zorgde ervoor dat we 2 kamers naast elkaar kregen. Ze heeft echt plezier in haar werk, werkt hard en zorgt voor sfeer in het bargedeelte. Altijd in voor een praatje, met een brede glimlach. Top! Zwembad ook dik in orde, schoon en goede temperatuur. Lekker en gevarieerd ontbijt. Prima ligging tov het dorp en om de rest van het eiland te ontdekken met de auto. Mooie stranden bij Vatera, Skala Eressos, Anaxos. Authentieke dorpje Agiassos. Dichtbij Aegeon het Limonos klooster. En absolute aanrader ook de Oerma hot springs bij Mytilini (thermaspalesvos larisos). Diverse thermale baden, infinity pool met uitzicht op de golf van Gera. Super mooi!

• 9Johanna pardoel van hezik22-09-2019

Onvergetelijk en fijne vakantie gehad

Vriendelijk personeel. Fijne accommodatie. En mooie tuin. Ontbijt was prima

• 9mirjam20-09-2019

Heerlijk

Rustig hotel, goede service, elke dag netjes schoongemaakt. Vriendelijke eigenaren

• 8simon droog10-09-2019

prima

prijs kwaliteitsverhouding is prima rustig gelegen goed uitgebreid ontbijt vriendelijke leiding

• 8Jacqueline08-09-2019

Superleuk en gezellig

Heerlijk familie hotel,,super ontbijt ,wel wat krakende bedden,maar word opgelost als je er wat van zegt

• 8Rob26-07-2019

Goed voor een week!

Begin juli op vakantie gegaan naar Lesbos; hotel Aegeon. We werden vriendelijk ontvangen door de hotel eigenaren, prima uitleg van wat en hoe in Skala Kalloni. Prima hotelkamers, airco werkte goed, bed wel harde kant, kleine douche. Ontbijt goed, niet bijzonder. Zwembad was prima, niet bijzonder. Leuk barretje bij het zwembad, aardige barvrouw die de drankjes bezorgde. Je zit op ongeveer 6-7 minuten lopen van het plaatsje Skala Kalloni, met heerlijk restaurantjes en prachtige ligbedden aan zee. Het is erg rustig, heerlijk voor een week om uit te rusten.

• 9Roxanne & kevin08-07-2019

Fantastisch hotel in een prachtige omgeving

Wij hebben onze eerste vakantie hier gevierd, en het was fantastisch. Bardame Elena maakt de lekkerste cocktails en is altijd in voor een praatje, altijd warm en hartelijk. Toen ze zagen dat we de dekens tussen de bedden hadden gestopt om er 1 geheel van te maken, hebben ze dat vervangen voor een T-stuk, alle lof voor de schoonmaakster. Elke dag een heerlijk ontbijt. Geweldige lunch tegen belachelijk lage prijzen. Avond eten is wat beperkt, maar een allerschattigst vissersdorpje met onwijs veel restaurants is op max 10 min lopen. Via Dimitris in skala Kallonis hebben we een auto gehuurd voor 4 dagen, en zijn we het halve eiland over geweest, en het is echt een aanrader. Lesvos is rustig, ontzettend mooi, met prachtige kusten en fantastisch eten. (enige nadeel, in de kamer was de douche erg erg klein, al komt er wel een lekkere waterdruk uit de kraan die beter is dan thuis)

• 9Jan30-05-2019

Net terug van een super week in Aegeon. We waren hier nu voor de 4e keer en het wordt steeds maar beter. Super personeel niets is hen teveel,fantastisch ontbijt.

• 9N. Gorter28-05-2019

Heerlijke tijd gehad in dit familiare hotel

Afgelopen week hebben wij in hotel Aegeon een heerlijk verblijf gehad. Het personeel, Elena en Farhan en de andere doen er alles aan om je verblijf top te maken. In de ochtend word er een prima ontbijt geserveerd. Op dinsdagavond word er een heerlijke bbq avond georganiseerd. Prijs/kwaliteit is naar mijn mening dik in orde.

Hotel Aegeon ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het (kleine) vissersdorpje Skala Kallonis. Waar je heerlijk kunt zwemmen in de zee. Mijn voorkeur gaat uit naar beachclub Caprice, alwaar je gratis gebruik kan maken van de zonnebedden en parasols mits je zo nu en dan een consumptie afneemt.

Hotel Aegeon info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.3 km