Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°

51 reviews over Hotel Clara Beach in het Nederlands

Hotel 2 sterren waardig, eten slecht

Floor
14-5-2019

Het enige wat mooi is aan het hotel is het uitzicht. Eten is ronduit slecht te noemen. Hotel kamers: bedden hard, douche slecht, wel een mooi uitzicht. Kamers waren ook echt vies. Via touroperator geboekt , slecht review gepost, mijn posting hebben ze bij hen van de website gehaald. Zo zie je maar, aan al die recensies kun je geen waarde hechten. Je hebt zeker een auto nodig. Petra is lopend gevaarlijk , langs een drukke weg. Petra is een gezellig plaatje met leuke restaurant en heerlijk eten. Bedje op het strand gratis, wel een drankje bestellen. Molivos is echt prachtig. Rest is in de directe omgeving weinig te doen en moet je met de auto door de bergen minimaal 1 tot 1,5 uur rijden naar een ander leuk plaatsje. Houd hier wel rekening mee wanneer je graag iets mee wilt zien.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste uitzicht ooit

TJ
2-12-2018

Als ik de slechte reviews lees dan vraag ik mij oprecht af of iedereen naar hetzelfde hotel is geweest. Ik ben in augustus 3 weken geweest en heb heerlijk Grieks gegeten, heb genoten van een prachtige oase waarin het zwembad was gesitueerd en ben verwend door personeel dat alles wel wilde doen voor de gasten. Ik had de eerste nacht slecht geslapen door het harde bed. Dit hebben we gemeld en het werd meteen opgelost door een zachte topper toe te voegen aan het matras. Het eten was echt Grieks en als ik alleen al terug denk aan die heerlijke Pastitio.... Gastvrijheid staat voorop bij dit prachtige familie hotel. De kamers zijn smaakvol ingericht en op weg naar het zwembad kom je langs een ode aan oma Clara waarnaar het hotel is vernoemd. Oke, het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We komen al jaren in Griekenland en dit is een bovengemiddeld goed hotel, zeker voor het geld! Niets dan fijne herrinneringen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Het hotel ziet er precies uit zoals op de foto`s. Prachtig gelegen boven op een berg waardoor je overal zeezicht hebt. Veel trappen lopen maar dit staat ook bij de hotelinfo beschreven. De kamer was exact zoals op de foto in (oud) Griekse stijl en super schoon. Het hotel heeft 3 maar wordt verkocht voor 4 (er zijn helemaal geen echte 4* hotels op Lesvos). Het zwembad was prachtig gelegen met heerlijk water. Ook bedjes genoeg. Petra was iets verder dan verwacht maar een taxi kost 5 / 6 euro en ben je er zo. Het eten is echt Grieks. Lekker en gevarieerd.Ontbijt met diverse keuzes en heerlijke yoghurt. Voor lunch en diner diverse salades, vijf bakken met warme gerechten waaronder altijd pasta en een bak met heerlijk vers fruit zoals meloen. Daarnaast nog één of twee desserts. Wij hebben hier drie weken prima gegeten. Het personeel doet goed zijn best en manager Dimitri is echt super. Prijs-kwaliteit is echt dik in orde! Wij komen terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Preisdaler

Het hotel ligt zeker 2km van Petra af, als je graag van lopen houd is het te doen maar met de taxi ( voor rond €5,-) ben je er zo! De ligging en uitzicht vanuit het hotel is mooi . Het is niet geschikt voor mensen in de rolstoel , veel trappen lopen om bij je kamer te Kunnen komen! Het ontbijt zit niet veel variatie in , ook het avond eten is eentonig en smaakt allemaal hetzelfde , niet echt Grieks eten terwijl we dat wel hadden verwacht ! Het personeel is heel vriendelijk en doen zeker hun best ! Het is zeker geen 4 hotel maar een 3 ! Als de kok beter z'n best doet !

Nooit meer

Jacky
1-10-2018

Supervriendelijke mensen die proberen een hotel te runnen. Op sommige vlakken slagen ze hierin op andere vlakken totaal niet. Eten was ronduit slecht, ik begrijp werkelijk niet waar de hoge cijfers vandaan komen. Doorgekookt zonder enige voedingswaarde en weinig variatie. Totaal geen 4 sterren, hier slaat touroperator echt de plank mis. Dit is een 2 sterren hotel en misschien een 3 door wat gunfactoren zoals vriendelijk personeel, een redelijke kamer en een mooi uitzicht maar daar blijft het dan ook bij.

Goed hotel

Hans
17-9-2018

Mooi hotel maar wel gedateerd maar schoon, maar wat wil voor dat geld. Genoeg bedden bij het zwembad. Je moet wel van trappen lopen houden.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Henny
11-9-2018

Ligt bijna 2.5 km van Petra af. Veel klimmen en niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Het is gedateerd en niet schoon. Het krijgt een hoge waardering omdat het zeezicht heeft want het ligt hoog tegen de berg aan. Wij hadden het na 1 dag al gezien en hebben een omboeking gedaan na een ander hotel. Het ontbijt vonden wij slecht oa de koffie was water, brood oud en de vleeswaren zag er smerig uit. Borden niet schoon. Geen aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2018

We hebben genoten, goed eten,prachtig zeezicht

Paul en Maria
10-6-2018

Alle kamers prachtig zeezicht. Eten heerlijk en veel variatie. Lieve bediening oa Fotini en de manager Dimitri liep het vuur uit zijn sloffen, was vriendelijk en zeer behulpzaam. Klein minpuntje is de WiFi op de kamer die was soms afwezig.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig.

Ed en Loes
7-6-2018

Sinds dit jaar via touroperator All In. Het eten was puur Grieks, maar altijd wel een pasta erbij. Wij vonden het heerlijk. Ook genoeg om een lekkere Griekse Salade te maken met feta. 3 x per dag allerlei fruit en tijdens de lunch en diner ook zoete toetjes. Verwacht geen 20 bakken met eten, hooguit 5. Maar wij vonden alles bijzonder smakelijk klaargemaakt. Hoop dat door alle negatieve verhalen over vluchtelingen de mensen weer naar Lesbos komen, want.... Wij zijn 2 weken geweest en we hebben geen vluchteling gezien.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel op geweldige plek!

E. Ottenheijm
26-7-2015

Clara is een leuk hotel dat op een prachtige plek ligt. Vanuit elke kamer heb je een prachtig uitzicht. Het ontbijt is goed en uitgebreid, het personeel aardig, gratis wifi en gratis gebruik computer in de lobby. Het zwembad en het pad ernaar toe zijn heel sfeervol. Direct na het zwembad kun je naar de zee. Vooral het kleine Avlaki strand zo'n 10meter naar rechts is heerlijk. Je kunt gratis gebruik maken van strandstoelen en parasols als je maar een consumptie nuttigt bij Avlaki. Dat is geen straf, want je kunt er lekker lunchen met echt Griekse gerechten. Clara hotel is ook zuiver en je krijgt regelmatig schone handdoeken en lakens. Er waren weinig Nederlanders en vooral Scandinaviërs. In Petra, wat zo'n 2 km verder ligt is het heel gezellig om uit te eten. Aan het strand en elke avond een zonsondergang. Hier kun je ook voor weinig geld een scooter voor een week huren of een auto. Wij hebben echt genoten van Clara en Petra en gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clara Beach in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clara Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.