Aparthotel Alma Beach

224 reviews over Aparthotel Alma Beach in het Nederlands

Fantastisch voor de 7x

Lilianne.
31-8-2018

Er is keuze genoeg voor ontbijt,brood wit,bruin en toostbrood allerlei bereidingen van eieren,kaas en feta en 2soorten snijvlees,en nog meer.het avond eten was prima voor ons,aan poolbar is het ook goed.kamers steeds netjes en dagelijks propere handdoeken,iedereen is er vriendelijk van eigenaars tot iedere medewerker-ster!wij komen zeker terug!🇬🇷👍💕

Goed hotel .... 20 jaar geleden !

Yannick Callebaut
25-8-2018

We kennen Lesbos zeer goed. Er woont nogal wat familie van ons. Elk jaar zoeken we een verblijf waarvan we denken dat het goed zal zijn. Omdat we dit jaar met 8 personen waren, zochten we een hotel op met minstens 4 sterren en kwamen we uit bij Alma.

Familie van ons logeerde er al eens, precies 20 jaar geleden, en zij waren lovend. Toen. Nu, 20 jaar later, is er nauwelijks iets veranderd.

We hadden 3 kamers met ons gezelschap. In kamer 1 zaten 2 mierennesten, waarvan 1 in de badkamer. Bij melding ervan hadden ze er niet beter op gevonden de mieren in de lavabo te gooien. In diezelfde kamer 1 week lang géén airco gehad, ze gingen het steeds herstellen, echter zonder succes. Kamer 2 had een matras op het bed die nog dateerde van de tijd van Napoleon. Het water in de lavabo en bad was zout water. Je moet je daar eens proberen mee te wassen. Dus kochten we maar flessenwater. 75 % van de lampen op het verblijf waren kapot. Leuk om zo op je terras te zitten. Het ontbijt en avondeten hadden wat weg van een Frans wegrestaurant. Het was nauwelijks te eten. Het zwembad was wat ons betreft wel goed. Fantastische ligging, voldoende ligbedjes, en leuke bar. Maar ook daar was het zout water. Qua ligging kan dit hotel niets verbeteren, het domein is mooi, en redelijk onderhouden, maar de kamers hebben wel een update nodig, het eten dient dringend door een goeie kok gemaakt te worden. 4 sterren zouden er 2,5 mogen worden, en de prijs is ook té duur voor wat je maar krijgt.

Een van de leukste vakanties

Emma
16-5-2018

Ik vond het een heel leuk, mooi verblijf. Onze kinderen konden ook leuk spelen met een aantal andere kinderen. Het was ook redelijk dicht bij het centrum waar het leuk is om uit eten te gaan. Het enige nadeel is dat toen wij er waren een tekort aan bedjes bij het zwembad was. Ook waren er veel mieren in het appartement toen wij er waren. Verder was dit waarschijnlijk een van de leukste vakanties tot nu toe. Wij hebben daar echt genoten!

Lilianne Van Goethem-Heyndrickx
27-9-2017

Hèèl mooi gelegen hotel met een prachtig uitzicht over Petra,vriendelijke eigenaars en iedereen die er werkt hèèl goed verzorgde kamers iedere dag en genoeg keuze voor het ontbijt.in een woord Fantastisch was voor ons de 6 keer en hopelijk niet de laatste

Heerlijk rustig gelegen accommodatie!

Kimberly
22-8-2017

Wij hadden een 2-kamer appartement en studio naast elkaar. Vooraf hadden we hierover gemaild met het hotel dat was daardoor prima verzorgt. Het appartement is heel netjes. Het woongedeelte heeft geen bank, maar wel een tweepersoonsbed, slaapkamer had bij ons twee losse eenpersoonsbedden, ideaal voor de kinderen. Verder wordt er elke dag schoongemaakt en worden de handdoeken bijna dagelijks vervangen.

Het speeltoestel waar de touroperator over bericht op de website is er helaas niet meer. Het kinderbad (beide baden zoutwater) is niet een pierenbadje, want deze is 80cm diep. Zonder bandjes en begeleiding dus echt niet te doen voor de kleintjes. Het hotel zat niet vol, waardoor er altijd een bedje was om op plaats te nemen, erg fijn! Je kunt ook gebruik maken van een handdoekenservice, let op dit kost €1,00 per dag, dat staat niet overal aangegeven. Je kunt ook lekker ontbijten in het hotel, voor een volwassenen €8,00 en kind €4,00 (onder 4 jaar gratis).

De wandeling naar het strand is minimaal, de wandeling naar Petra zelf langs de weg valt tegen met kinderen. We hebben een alternatieve route door een wijk gevonden en die was goed te doen (wel iets langer), met buggy af en toe wel een uitdaging vanwege het slechte wegdek.

Niets extra's.

Sandra
16-8-2017

3e keer. De ligging maakt alles goed. Op de overlast van de Oxy na dan, dat was 1x per week wel raak, van 22 tot 7 in de muziek. Het water draagt ver, wij waren voorbereid hadden oordoppen mee. We hadden nu 2 kamerapp, met nieuwe badkamer met bad. 2 tweepersoons bedden, geen bank. Klein balkon met oudere stoelen die nog steeds niet lekker zitten. Er is niets extra's als kookgerei, je hebt bestek en servies, koffiezetapp, 1 koekenpan en een grote kookpan. Als je al wilt koken is dat hier niet te doen, want er is geen spatel etc. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken. Bedden liggen goed. Zwembad en poolbar niks op aan te merken. De weg naar Petra is wandelbaar, maar blijft oppassen met de auto's. Vlgs ons zetten ze in op hotel en minder op appartementen. Ze hebben luxury voor de naam, maar het is nog steeds geen 4 sterren waard. Als we weer gaan, dan ga ik toch ergens anders kijken, voor deze prijs kan je beter krijgen. Het is zoals gezegd enkel de ligging die het waard is.

Heel gewoon.

Willy
28-6-2017

Wordt te hoog beoordeeld! Zal wel door de cursisten gedaan worden van een soort sekte die daar cursussen houden in liefde. Het is gewoon geen 4 sterren en zeker geen 8.7 waard. Kindvriendelijk geen idee. Geen kind gezien. Niets te doen voor jongeren. Ze schrikken als ze aankomen. Wel super aardig personeel. Behulpzaam.

Superhotel halfpension en fijn personeel

Ad van Loon
14-6-2017

Overal fijne restaurants in de buurt vooral Avlaki en heel gezellig dorpje op loopafstand en ook diverse vervoermiddelen te huur bij Number 1 zelfs BBQ op Rabbit Island te reserveren erg gezellig eb gastvrij en puur natuur 's Avonds gezellige en late bar/club bij hotel

Leuke vakantie

jaapenanja_1
4-8-2015

Zijn hier een hele tijd geleden geweest. Was erg leuk en alleen maar leuker geworden denk ik, uitgebreider. Onze kamer was niet bijzonder, maar we zijn bij anderen in het app geweest en die zag er stukke beter uit. Misschien hadden we niet goed opgelet met boeken. Lunch was erg goed. Rest ook volgens mij. Petra leuk en goede eettentjes. Molyvos in de buurt en ook super.

Voor herhaling vatbaar!

Anne
4-8-2015

Fijne kamers (appartementjes) met heerlijk balkon. Fijn zwembad. Alles schoon en heerlijk uitgebreid ontbijt. Op loopafstand van Petra.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alma Beach in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alma Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.