Géén boekingskosten

GriekenlandLesbosPetra

8.6FantastischScore uit 252 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

252 Reviews over Alma Beach

• 10Van Goethem Lilianne02-09-2019

Prachtige gelegen,vriendelijke eigenaars,SUPER❤️👍

Wij zijn met onze 2 kleinkinderen 14/15 jaar al meerdere keren naar dit prachtige hotel gekomen ,mooie kamers die een opknap beurt gekregen hebben,vriendelijke eigenaars en hèèl behulpzaam,poolman Tolis en andere medewerkers vriendelijk !iedere dag propere kamer en handdoeken,hèèl goed ontbijt keuze in overvloed ,aan zwembad kon je ook hèèl lekker eten en drinken met uitzicht op zee en Petra,voor ons is het als thuiskomen wij gaan zeker terug tot volgend jaar!

• 7Fam. De Winter27-05-2019

Aan een kant geweldig andere kant teleurstellend.

Van 21 mei tot en met 28 mei zijn wij op Lesbos geweest. We hebben daar ontzettend genoten van het heerlijke lokale eten en de vriendelijke mensen. Daarnaast is ons pijnlijk duidelijk geworden dat de toeristen het prachtige eiland massaal links laten liggen. Dit blijkt uit het aantal gelegenheden die reeds gesloten zijn, de lege terrassen en de zaken die nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden. Aan veel gebouwen is te zien dat er geen middelen beschikbaar zijn voor onderhoud. Bij ons hotel, Alma Beach in Petra, zijn ook bezuinigingen te zien, die resulteren in verminderde service ( op gezette tijden geen horeca open), achterstallig onderhoud en verminderde kwaliteit van het ontbijt. Desalniettemin doet het ons pijn dat dit prachtige eiland ten ondergaat aan het voormalige vluchtelingen probleem, waarvan niets meer is te merken. Wij willen iedereen die Lesbos kent en niet kent, vooral oproepen toch dit eiland te bezoeken.

• 8Lilianne.31-08-2018

Fantastisch voor de 7x

Er is keuze genoeg voor ontbijt,brood wit,bruin en toostbrood allerlei bereidingen van eieren,kaas en feta en 2soorten snijvlees,en nog meer.het avond eten was prima voor ons,aan poolbar is het ook goed.kamers steeds netjes en dagelijks propere handdoeken,iedereen is er vriendelijk van eigenaars tot iedere medewerker-ster!wij komen zeker terug!🇬🇷👍💕

• 6Yannick Callebaut25-08-2018

Goed hotel .... 20 jaar geleden !

We kennen Lesbos zeer goed. Er woont nogal wat familie van ons. Elk jaar zoeken we een verblijf waarvan we denken dat het goed zal zijn. Omdat we dit jaar met 8 personen waren, zochten we een hotel op met minstens 4 sterren en kwamen we uit bij Alma. Familie van ons logeerde er al eens, precies 20 jaar geleden, en zij waren lovend. Toen. Nu, 20 jaar later, is er nauwelijks iets veranderd. We hadden 3 kamers met ons gezelschap. In kamer 1 zaten 2 mierennesten, waarvan 1 in de badkamer. Bij melding ervan hadden ze er niet beter op gevonden de mieren in de lavabo te gooien. In diezelfde kamer 1 week lang géén airco gehad, ze gingen het steeds herstellen, echter zonder succes. Kamer 2 had een matras op het bed die nog dateerde van de tijd van Napoleon. Het water in de lavabo en bad was zout water. Je moet je daar eens proberen mee te wassen. Dus kochten we maar flessenwater. 75 % van de lampen op het verblijf waren kapot. Leuk om zo op je terras te zitten. Het ontbijt en avondeten hadden wat weg van een Frans wegrestaurant. Het was nauwelijks te eten. Het zwembad was wat ons betreft wel goed. Fantastische ligging, voldoende ligbedjes, en leuke bar. Maar ook daar was het zout water. Qua ligging kan dit hotel niets verbeteren, het domein is mooi, en redelijk onderhouden, maar de kamers hebben wel een update nodig, het eten dient dringend door een goeie kok gemaakt te worden. 4 sterren zouden er 2,5 mogen worden, en de prijs is ook té duur voor wat je maar krijgt.

• 9Emma16-05-2018

Een van de leukste vakanties

Ik vond het een heel leuk, mooi verblijf. Onze kinderen konden ook leuk spelen met een aantal andere kinderen. Het was ook redelijk dicht bij het centrum waar het leuk is om uit eten te gaan. Het enige nadeel is dat toen wij er waren een tekort aan bedjes bij het zwembad was. Ook waren er veel mieren in het appartement toen wij er waren. Verder was dit waarschijnlijk een van de leukste vakanties tot nu toe. Wij hebben daar echt genoten!

• 9Helke27-09-2017

Immer wieder gerne

Ein schönes Hotel, guter Service, freundliches und hilfsbereites Personal, und abends immer wieder leckere Drinks und Parties an der Hotelbar.

• 9Lilianne Van Goethem-Heyndrickx27-09-2017

Hèèl mooi gelegen hotel met een prachtig uitzicht over Petra,vriendelijke eigenaars en iedereen die er werkt hèèl goed verzorgde kamers iedere dag en genoeg keuze voor het ontbijt.in een woord Fantastisch was voor ons de 6 keer en hopelijk niet de laatste

• 10Nathalie26-09-2017

Phantastisch

Authentisch Urlaub machen in Griechenland, Tolles Personal insbesondere an den zwei Bars, nah an Petra, am Strand tolle Tavernen wie das "Caravan" von Stelios

• 8Kimberly22-08-2017

Heerlijk rustig gelegen accommodatie!

Wij hadden een 2-kamer appartement en studio naast elkaar. Vooraf hadden we hierover gemaild met het hotel dat was daardoor prima verzorgt. Het appartement is heel netjes. Het woongedeelte heeft geen bank, maar wel een tweepersoonsbed, slaapkamer had bij ons twee losse eenpersoonsbedden, ideaal voor de kinderen. Verder wordt er elke dag schoongemaakt en worden de handdoeken bijna dagelijks vervangen. Het speeltoestel waar de touroperator over bericht op de website is er helaas niet meer. Het kinderbad (beide baden zoutwater) is niet een pierenbadje, want deze is 80cm diep. Zonder bandjes en begeleiding dus echt niet te doen voor de kleintjes. Het hotel zat niet vol, waardoor er altijd een bedje was om op plaats te nemen, erg fijn! Je kunt ook gebruik maken van een handdoekenservice, let op dit kost €1,00 per dag, dat staat niet overal aangegeven. Je kunt ook lekker ontbijten in het hotel, voor een volwassenen €8,00 en kind €4,00 (onder 4 jaar gratis). De wandeling naar het strand is minimaal, de wandeling naar Petra zelf langs de weg valt tegen met kinderen. We hebben een alternatieve route door een wijk gevonden en die was goed te doen (wel iets langer), met buggy af en toe wel een uitdaging vanwege het slechte wegdek.

• 6Sandra16-08-2017

Niets extra's.

3e keer. De ligging maakt alles goed. Op de overlast van de Oxy na dan, dat was 1x per week wel raak, van 22 tot 7 in de muziek. Het water draagt ver, wij waren voorbereid hadden oordoppen mee. We hadden nu 2 kamerapp, met nieuwe badkamer met bad. 2 tweepersoons bedden, geen bank. Klein balkon met oudere stoelen die nog steeds niet lekker zitten. Er is niets extra's als kookgerei, je hebt bestek en servies, koffiezetapp, 1 koekenpan en een grote kookpan. Als je al wilt koken is dat hier niet te doen, want er is geen spatel etc. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken. Bedden liggen goed. Zwembad en poolbar niks op aan te merken. De weg naar Petra is wandelbaar, maar blijft oppassen met de auto's. Vlgs ons zetten ze in op hotel en minder op appartementen. Ze hebben luxury voor de naam, maar het is nog steeds geen 4 sterren waard. Als we weer gaan, dan ga ik toch ergens anders kijken, voor deze prijs kan je beter krijgen. Het is zoals gezegd enkel de ligging die het waard is.

Aparthotel Alma Beach info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden