Sorteren

vakanties Lefkas (Levkas)

Reviews over accommodaties in Lefkas (Levkas)

Koster
    16-11-2018

Super, niets op aan te merken. Fietsen die je kunt gebruiken om naar de stad te fietsen en een heerlijke rust!

Fantastisch!

Lotte
    30-10-2018

Prachtige villa op een waanzinnige locatie. Goed onderhouden privézwembad en op loopafstand een klein strandje. De service van Stathis is super; hij is altijd bereikbaar, overlegt wanneer de schoonmaakster komt etc. In de herfstvakantie was er al veel dicht wat toeristische activiteiten betreft, maar de schoonheid van het eiland (porto katsiki en agiofilli beach zijn echte aanraders!), de vriendelijkheid van de lokale bevolking en natuurlijk de villa, maakten alles goed.

Schitterend

Wendy Vis
    28-10-2018

We (mijn kinderen van 15 en 13 jaar en ik) hebben genoten hier deze laatste week van oktober, we hadden geluk met het mooie weer. Mooi plekje in een prachtige omgeving. Elke ochtend, middag en avond genoten van weergaloos mooie luchten en uitzicht vanaf balkon en terras! Prima huis en zwembad. Stathis is een goede, leuke gastheer die zorgt dat alles prima in orde is.

Onvergetelijk

Familie Heesakkers
    23-10-2018

De derde week van oktober hebben we doorgebracht bij Amarandos villa's . Het was echt héérlijk. Mooi huis waar alle praktische voorzieningen aanwezig zijn. We waren daar met onze drie dochters in de leeftijd van 19, 17 en 14 jaar en dat was prima te doen. En wat een uitzicht... 's morgens buiten op het terras genieten van je ontbijt terwijl je de zon in je rug voelt, tot de avond invalt en het maanlicht de baai betoverd. We hadden het geluk prachtig weer te hebben en zijn alleen binnen geweest om te slapen. De directe omgeving en het eiland Lefkas zijn prachtig. Bijzondere vegetatie, witte (kiezel-)stranden en een mooie onderwaterwereld. In Sivota we een dag een bootje gehuurd waarmee we de eilanden aan het oosten van Lefkas hebben verkend. Er zijn leuke restaurantjes en aardige mensen. Zo ook Stathis, de eigenaar van de villa's. Schoonmaak en evt. reparatie was altijd na overleg met ons.

Deze week was echt onvergetelijk.

Geweldige locatie!

John en Jessica
    22-10-2018

Het is hier in 1 woord geweldig. Vertzamo is met heel veel liefde aangelegd en heel sfeervol. En met een prijs-kwaliteitsverhouding die onverslaanbaar is. Er is vrij veel ruimte tussen de studios waardoor je veel privacy hebt. De Studio's zelf zijn dankzij het hoge zadeldak verrassend ruim. De inrichting is gezellig en zeer authentiek. En vrijwel elke dag wordt het appartement schoongemaakt en wordt alles ververst.

Met 5 minuten ben je in Lefkadas Town, het gezellige en levendige centrum. Wij zijn vrij huiselijk en hadden in 2014 al het eiland verkend. Bij Pefkoulia is er een strand wat heel erg fijn is. Bijna 'not of this world'.

Dit jaar zijn we vaak naar het centrum gegaan en vonden The Karma heel leuk. Verder talloze eet-mogelijkheden, bijvoorbeeld Margarita, aan de Haven. En zorg dat je Havana niet mist, super muziek en een sfeer dat uniek is!