Lefkas (Levkas)

We hebben een aantal aanbieders voor Lefkas (Levkas) voor je op een rij gezet:

vakanties Lefkas (Levkas)

We hebben een aantal aanbieders voor Lefkas (Levkas) voor je op een rij gezet:

Solfly

Reviews over accommodaties in Lefkas (Levkas)

Net hotel in prachtige tuin met heerlijk zwembad!

Yvonne Mombarg,
    1-12-2018

Hotel Konaki heeft ruime diepe tuin met palmen, bomen en bloemen en verspreid liggen hier gebouwtjes met de kamers. De kamers zijn eenvoudig met ruime badkamer en balkon, maar erg schoon en netjes. Prachtig uitzicht over tuin. Het ontbijt is uitstekend en gevarieerd; je kan buiten of binnen zitten met weer mooi uitzicht op de tuin. Zwembadgedeelte is prima: ruim schoon zwembad met voldoende goede bedjes met stuk tuin waar je zowel in zon of in schaduw kunt zitten. De poolbar is gezellig met ruime keus uit lunch en drinken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels. Voor avondeten ligt dorp Ligia naast de deur. Dit oude vissersdorp heeft niet veel te bieden: paar supermarktjes en paar restaurants, welke lekkere gerechten serveren. Verder geen vertier of winkels en kleine strook strand. Gelukkig ligt Lefkas Stad dichtbij, goed met busritje van kwartier te bereiken. Kortom fijn hotel in rustige omgeving !

Gereisd met partner in september 2018

Prachtig en fantastisch

de Jong,
    1-12-2018

Het app. Ifigenia bestaat uit 3 gebouwen met in elk gebouw 4 appartementen van studi0 ( deze is heel ruim en van alle gemakken voorzien) tot familie verblijf. Bij elk gebouw een zwembad en bubbelbad met voldoende ligstoelen en parasols.

Beheerders en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Nidri en omgeving heel mooi. Zeer tevreden over de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Voor kinderen een speeltuin aanwezig maar zwembad 1 diepte van ongeveer 1,75 mtr.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch !

Leny Bakker,
    26-11-2018

Fantastische ligging, heerlijk rustig maar op loopafstand van Nidri. Leuke appartementen, super vriendelijke mensen.Eigenaren doen er alles aan om het naar de zin te maken. Zij kunnen je met alles helpen en adviseren. Zij verhuren ook bootjes, echt een aanrader om een dagje te doen. De kust is prachtig! Ontdek Lefkas met een auto of huur een scooter. Dit alles kan de eigenaar voor je regelen voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

Koster,
    16-11-2018

Super, niets op aan te merken. Fietsen die je kunt gebruiken om naar de stad te fietsen en een heerlijke rust!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!

Lotte,
    30-10-2018

Prachtige villa op een waanzinnige locatie. Goed onderhouden privézwembad en op loopafstand een klein strandje. De service van Stathis is super; hij is altijd bereikbaar, overlegt wanneer de schoonmaakster komt etc. In de herfstvakantie was er al veel dicht wat toeristische activiteiten betreft, maar de schoonheid van het eiland (porto katsiki en agiofilli beach zijn echte aanraders!), de vriendelijkheid van de lokale bevolking en natuurlijk de villa, maakten alles goed.

Gereisd met partner in oktober 2018