Lefkas stad (Lefkada)

We hebben een aantal aanbieders voor Lefkas stad (Lefkada) voor je op een rij gezet:

Ross Holidays

vakanties Lefkas stad (Lefkada)

Ross Holidays

Reviews over Lefkas stad (Lefkada)

Geweldig

Agnes Stijnen,
    16-11-2018

Lefjas is een prachtig eiland met meer dan idyllische plekjes. Erg steil,maar daardoor in natuur erg afwisselend.Prachtige strandjes soms privé. Een auto huren,is een echte meerwaarde.In de drukke maanden ,zal het eiland minder aantrekkelijk zijn.

Gereisd met partner in september 2018

wil ik nog wel een keer naartoe

Arne,
    17-8-2018

Mooi gezellige omgeving met veel water en groen, historische binnenstad met leuke winkeltjes en restaurants in een visserdorp karakter. Het vasteland van Griekenland is ook met de weg bereikbaar dat ook te ontdekken valt door een mooie route langs de vele olijfboomgaarden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wereld stadje

Eugene en Marjan,
    27-9-2017

Voor ons klinkt Lefkas stad als iets groots, eigenlijk is het een groot dorp voor onze begrippen. Alles binnen handbereik en alles voorhanden. Vele restaurants , de betere : Vineria, Ouzery in de hoofdstraat, Festini , Seven Islands in Ligia. Vele supermarkten in de omgeving en de stad ligt perfect voor leuke uitstapjes naar het vaste land. Perfect bij de vele mooie stranden die het eiland rijk is.

Gereisd met partner in september 2017

Heel mooi eiland

Jan Dettmeijer,
    23-7-2017

Lefkas heeft van alles wat. Plaatsjes als Nidri (veel toeristen maar wel gezellig)

Lefkas stad, een combinatie van gezellige drukte met dorps gevoel. Agios Nikitas een klein toeristendorp en Vasiliki en plaats met leuk haventje en veel surf en andere watersporten in Vasiliki bay. Maar ook heerlijk Griekse dorpjes in de bergen hele mooie stranden en watervallen bij Nidri. Veel groen en ach ga het eiland zelf zien en beleven.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke stad!

Ineke,
    19-6-2017

Leuke stadje met een mooie haven. Heel veel restaurants en terrassen, zowel aan het water als in de stad. Aardige mensen en een relaxte sfeer. Loop ook eens door de straatjes en steegjes achter de winkelstraten, een oase van rust en authenticiteit.

De zonsondergang bij de houten brug is prachtig en wil iedereen zien en fotograferen. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk is.

Bijna altijd krijg je iets "van het huis" bij een bestelling, een plakje cake bij de koffie, een toetje na het eten of een glaasje ouzo.

Bij Nautilus op het grote plein in het centrum zelfs een grote, verse fruitsalade na de maaltijd, wat een ongekende luxe!

Je zit hier trouwens gezellig op het terras, het eten is lekker en het personeel vriendelijk.

Ook Oasis is een aanrader (buiten het centrum, borden volgen), mooie tuin, goed eten. Hier eten ook veel Grieken zelf.

's Middags is het stil in het centrum, om half drie gaan de meeste winkels een paar uur dicht om daarna tot 's avonds laat open te zijn.

Gereisd met partner in juni 2017
Lefkas stad (Lefkada) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 88 reviews