Ammoudara (bij Heraklion)

We hebben een aantal aanbieders voor Ammoudara (bij Heraklion) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Ammoudara (bij Heraklion)

Neckermann

Reviews over Ammoudara (bij Heraklion)

Paradeis op aarde!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

simpel hotel, correct

johan,
    5-1-2011

vrij simpel hotel dat soms meer het gevoel van een b&b geeft. Goed maar niks speciaals

Gereisd met partner in augustus 1998

Goed om te relaxen

Floor,
    21-8-2008

Het is een familiehotel met personeel dat het je erg graag naar je zin wil maken. Vanuit Amoudara ben je zo in Heraklion. Hotel is goede plek om vanuit daar het eiland te verkennen. Ligging aan het strand en met zwembad is ideaal! Minpuntje is wel dat de bedden niet lekker liggen, je voelt de veren in je rug. Maar los daarvan.. Als je gaat om lekker te relaxen en wat van het eiland te zien is het een goede plek om te zitten.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

eenvoudig maar leuk hotel

anoniem,
    10-8-2008

Het is een eenvoudig hotel maar de ligging is perfect(rustig), vooral voor mensen met kleine kinderen, geen drukke straat hoeven over te steken voor naar het strand te gaan. Alleen jammer dat de buiten bar nog niet open was bij het zwembad, en dat je er geen kleine hapjes kunt halen s'middags. Maar voor de rest is het er goed vertoeven. De mensen van het hotel zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Het dorpje Ammoudara is op 10 min. afstand lopen en goed te doen, en er zijn genoeg winkeltjes en restaurantjes, barretjes, supermarkten enz. Ook busvervoer is prima, elke 10 min. gaat er een bus. Gaan er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd familie in augustus 2008

Prima appartement, ruim

fam. labree,
    22-12-2007

Prima appartement, ruim. Niet zo superschoon. Mooi uitzicht en vlak bij restaurantjes, supermarkt. Strand op 5 minuten lopen. Met 2 kleine kinderen een heerlijke strandvakantie gehad. Airco is te huur, maar wel een must als het erg warm is. Kon pas een dag later en ook het kinderbedje werd pas een dag later geleverd. Maar niettemin een prima vakantie

Gereisd familie in december 2007
Ammoudara (bij Heraklion) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 137 reviews