Sorteren

vakanties Ammoudara (bij Heraklion)

Reviews over Ammoudara (bij Heraklion)

Levendig

Van der steen
    12-10-2017

Dicht bij Heraklion gelegen. Met de bus ben je er zo. Voldoende restaurants. Stranden zijn ruim en goed. De winkelstraat is gezellig. Overzichtelijk en bereikbaar via en met de auto, taxi en bus

prachtig

Jan
    25-8-2017

Goede eten en vriendelijkheid van de mensen

Min punt: Elelektriciteitscentrale

Aanrader

Familie Van den Beuken
    8-8-2017

uitgaansleven was n.v.t. voor ons.

De plaats opzich is aan opknapbeurt toe. (panden die leeg staan onkruid en rommel op straat.....word helemaal niet bijgehouden maar dit hoort misschien bij Griekenland)

Verblijf uitstekend

Anoniem
    17-7-2017

Weinig te doen in het dorp.ongeveer 20 minuten lopen van appelonia beach

Pracht plekje

Mark
    8-7-2017

Ammoudara is een voorstadje van Heraklion. Ongeveer 20 minuten rijden van het vliegveld vandaan. Het stadje kent een langgerekt centrum met tal van restaurants, barretjes, winkels etc. Stranden zijn volop aanwezig. Meestal wel druk, maar dat hoeft de pret niet te drukken.

Tijdens de "spits" kan het in Ammoudara zomaar zijn dat er een file van auto's, bussen en vrachtwagens ontstaan van de ene kant van het stadje naar de andere kant. Hoe ontstaat die spits? Nou, als er weer toeristen worden afgezet, dan is de weg al snel geblokkerd.

Maar verder? Prima plek om te verblijven en in de buurt van Heraklion! Zeer de moeite waard.

Ammoudara (bij Heraklion) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 135 reviews