Aparthotel Ilios

• Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

151 reviews over Aparthotel Ilios

• 8Henk Arie Jansen05-10-2019

Prima hotel voor een prima prijs!

Prima hotel, met variatie in de buffetten. Schoon, heerlijke bedden mooi zwembad. Aardig en behulpzaam personeel. Ga wel voor kamers boven nummer 400. Deze zijn gerenoveerd. Gezellige bar met heerlijke cocktails. We hebben fietsen gehuurd,€ 50 voor 2 fietsen voor een week . 10 minuutjes fietsen naar het zandstrand. Voor herhaling vatbaar!

• 3Annemarie & Henk04-09-2019

Nooit meer!!!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Onvriendelijk, saai, respectloos familie hotel! All inclusive er was altijd wel wat, kinderen werden weggestuurd zelfs geschreeuwd als ze ijsjes kwamen halen, schepijs. Dan waren de hoorntjes op of je werd weggestuurd. Stond je als ouder ijsjes te halen voor twee kinderen werd er gevraagd waarom er 3 ijsjes gehaald moesten worden als er maar 1 persoon staat. Je kan precies merken wie familie was in het hotel. Er werden express lange rijen gecreëerd aan alle bars zodat mensen het wachten op den duur opgaven. In de betaalde lounge aan het hotel deed het personeel aardig de volgende ochtend kon er nog geen goedemorgen af. Nergens werd muziek gedraaid behalve de betaalde lounge. Sfeer was er grimmig en saai. Het personeel die niet bij de familie hoorde van het familie hotel waren wel aardig. Heel veel toeristen van verschillende landen waren verontwaardigd!! Nooit weer! All inclusive heel slecht!!!

• 2Koen v04-09-2019

Nooit meer

Afschuwlijk eten, geen variatie,alle dagen gepaneerde fishfilet. zeer lawaaierig werd niets aangedaan door het personeel.zeer pover all in met zeer lange wacht tijden aan de bar .Kamer niet in orde, vuil, geen opbergruimte, geen nachtlampjes, was rap gerenoveerd, schilderijen langen nog in het kastje. geen etiquitte, mengelmoes van borden, vorken, tafels nooit gedekt. geen info brochure over het hotel, geen aanduiding type kamer en brandinfo . bij aankomst omstreeks 22:00 was het diner al aflopen en kregen we 2 droge boterhammen met een plak hesp en een verlopen sinaasappel.S'morgen omstreeks 06:00 werden we wakker door geschreeuw , en blijkbaar zatten we onder de speeltuin van het hotel. dit was van 07:00 tot 01:00 vollen bak, meestal s'avonds door engelsen die hun kinderen daar dumpten en zich zelf volgoten met drank.

Met oudere kinderen

• 6Sanne Habets01-09-2019

Redelijk, met een paar op- en aanmerkingen

In dit hotel 2 weken verbleven. Ligt ong. 10/15 min lopen naar het strand en stadje. Voor een 3 sterren hotel is het redélijk, met een paar +-/ minpunten: + Geen bedjes reserveren bij de 2 schone mooie zwembaden! + Shuttle naar het strand +/- Het eten is elke dag hetzelfde maar dan anders bereid. (Gegrild/gebakken Vis, rund-varkensvlees, pasta, rijst/aardappel en verschillende salades). Overigens smaakt dit oké voor een 3-sterren hotel. +-/ Kamers werden elke dag schoongemaakt inclusief de handdoeken. Toch hadden wij een verouderde kamer. Gratis airco (zelf bediening en een koelkast)! Tip: kamers boven 400 zijn renoveerd. - Elke dag staat één cocktail op het menu; deze kan je maar tot 22.00 uur bestellen. Van de cocktail én tijd wordt absoluut niet afgeweken. - Weinig vermaak in het hotel. Geen muziek oid. Tigaki is oke, maar naar een paar dagen wel gezien. Ga eens eten bij Alikes; top!

• 3Dewi en Sebastiaan31-08-2019

Geen aanrader!!!

Verschrikkelijk hotel! Onvriendelijke mensen! Kinderen werden onbeschoft en onterecht aangesproken. Lange rijen bij de drankjes! Lange rij bij de ijsjes en 9 van de 10 keer werd kind en ouder weggestuurd. Omdat het op was of wat wij wel niet dachten met twee in de rij staan en dan om drie ijsjes vragen. Ook al maakte je een praatje werd totaal geen vriendelijkheid getoond. Saai hotel totaal geen vermaak zowel voor groot als klein. Eric, de twee dames in het restaurant en een wat stevige dame in het winkeltje en de klusjes man waren het meest vriendelijk en behulpzaam. Hel vakantie!!!

• 3Linda31-08-2019

Nooit meer!!Weggegooid geld!!

Wij zijn er twee weken geweest. Heb nog nooit zo’n slechte hotel meegemaakt. Onvriendelijk personeel. All inclusive hotel..? Kinderen werden weggestuurd als ze een ijsje wilden halen. De drankjes moest je heel lang op wachten. Werd ontzettend veel tijd gerekt om mensen te bedienen. Geen muziek werd er gedraaid alleen in een lounge gedeelte waar je ook nog moest betalen voor je drankjes. Veel mensen werden hier door verrast. Kamers werden nauwelijks schoongemaakt. Je moest er om vragen. Dan werd met moeite het beddengoed verschoont en schone handdoeken neergelegd. Betaalde gedeelte was iedereen vriendelijk en de volgende ochtend gaven ze je geen blik waardig of een goedemorgen. Fooi kregen ze door zich zogenaamd te vergissen in het rekenen en afrekenen. In onze periode zijn er heel veel ontevreden gasten geweest. Iedereen klaagde over het all inclusive formule, de sfeer, de onvriendelijkheid en het eten.

• 7frank26-08-2019

Goed maar verwacht geen tophotel.

Hotel is simpel maar schoon. Eten is bijzonder basic. Weinig tot bijna geen variatie. Personeel bij de receptie is zeer behulpzaam en vriendelijk. Dat kun je absoluut niet zeggen van de dame bij het avond eten die de glazen mocht omspoelen. Wat een drama. Absoluut klantonvriendelijk. Dan vergaat je spontaan de eetlust. Verder hebben wij ons prima vermaakt. Zwembad wordt elke dag keurig schoon gemaakt.

• 4Sami24-08-2019

Hel..nooit meer

Wat een verschrikkelijk vakantie... Waar moet ik beginnen.. Ik zal beginnen bij de familie die het hotel runt verschrikkelijk hoe vals ze kunnen kijken.. de dochter van de eigenaar die denkt dat ze de koning is zie alleen maar plastic en onzekerheid Die oma met haar wandel stok is zo vals.. loopt gewoon mensen uit te schelden..het eten was elke dag het zelfde..boven hebben ze een soort bar waar je normaal gezellig zou zitten voor een drankje waar je wel voor moet betalen niet erg.. maar de hele familie zit daar zelf feest te vieren wij zijn twee keer boven geweest in die 15 dagen toen wij daar gingen zitten en dansen waren we in eens wel leuk de volgende dag kende ze je niet meer. Ze runnen de boel voor hun zelf de gasten zijn niks waard in hun ogen.

Met oudere kinderen

• 7Benno van Leusden30-07-2019

Prima!

Prima complex wel wat verouderd..Ik heb het idee dat er weinig aan onderhoud wordt gedaan.Desalniettemin vriendelijke medewerkers. Het eten was prima te noemen. Voor rust zit je hier prima..er is geen animatie team. Dus het is in de avond en de nacht gewoon..stil.Dat hebben we wel eens anders mee gemaakt. Kos stad is bijzonder gezellig. Tigaki de stad waar Ilios gevestigd is maakte op mij een wat troosteloze indruk..Ik vond het er te rustig..

Met vrienden

• 9Ingeborg26-07-2019

Fantastisch en zeer vriendelijk personeel

Fantastische vakantie gehad! Personeel is super vriendelijk, doen alles voor je. Eten helemaal goed, ontbijt mag wel iets later eindigen dan half 10. 2 mooie en zeer schone zwembaden en eindelijk een hotel waar geen handdoek gelegd wordt, voldoende ligbedden. Kamers hoofdgebouw zijn kleiner dan de bijgebouwen, met name de balkons. De bijgebouwen zijn volgens mij de 1-kamer en 2-kamer appartementen. Het ligt wel iets verder van strand, de winkelstraat van Tigaki wil nog wel lopend. Maar huur gewoon een fiets! Ik heb een e-bike gehuurd. Je kunt prima naar Kos-stad fietsen. Wat hieronder staat, klopt niet. Ik heb geen heuvel gezien. Je fietst eerst naar het strand, rechtsaf en immer gerade aus! Eerste stuk is langs de zee dan ga je een stukje binnendoor. Zo’n 12 km ongeveer. Er is veel wind dus een e-bike is wel handig 😃 Ik zou er graag nog eens terug komen.

Alleenreizend

18 tips over Aparthotel Ilios

• Fam. Lamers, 31-05-2014

Regel alles via Dimitra/receptie vh hotel. Beter dan via touroperator! Muggenstekker kopen i winkeltje bij Ilios. Dit werkte prima tegen de muggen! Zoutmeer met flamingo's en andere bijzondere vogels is ook erg mooi en op loopafstand. Massagestoelen in lobby een aanrader!

• lisa van der vreede, 18-07-2013

huur fietsen via de receptie erg goed te doen. wij hebben een boottocht gedaan de 3 eilanden en gereserveerd via de receptie scheelde heel veel geld en was echt goed geregeld het is zelfs een mooiere boot dan dat je met de touroperator zal doen. er zit vlakbij het hotel een mooie bakkerij haal daar eens lekkere verse broodjes voor bijvoorbeeld tussen de middag of in de avond. wij hadden in de avond nog wel eens trek of tussen de middag en konden het daarmee goed opvangen.

• Daisy1972, 04-07-2013

Auto huren bij de receptie scheelt wat geld. Ook geven ze tips waar de leuke bezienswaardigheden te vinden zijn. Kamer langer aanhouden is mogelijk tegen een kleine vergoeding.

5 vragen over Aparthotel Ilios

• A. Wensink, 09-10-2017

Is er helemaal geen animatie team?

Is er helemaal geen animatie team? Is er s'avonds ook niks te doen? En is er wel wat te doen voor kinderen van 15 en 12 jaar? En in de buurt? Ik hoor graag een reactie

• Marco, 25-01-2016

Vluchtelingen

Ik sta op het punt om een vakantie te boeken naar dit hotel met 2 kinderen van 3 en 5. Ik wil mijn kinderen uiteraard niet in een vervelende of onveilige situatie brengen en vraag me af hoe het er op dit moment voor staat en wat de verwachtingen zijn rondom de vluchtelingencrisis. Hopelijk kan iemand me gerust stellen.

Alvast bedankt

mirjam, 18-06-2016

Wij hebben vorig jaar een heerlijke vakantie gehad in Ilios. Totaal geen last van vluchtelingen op deze plek. Deze komen aan in Kos-stad ( dat ligt 11 kilometer verderop) en willen zo snel mogelijk naar het vaste land van Europa.gewoon boeken dus!

• Dorine, 12-06-2015

Vluchtelingen

Hoe is het op dit moment gesteld met de vluchtelingen in tigaki? Zijn ze daar? Overlast of niet?

J Kempenaar en F Meijer, 18-06-2015

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden