Sorteren

Reviews over Tigaki

Subliem

Caroline Suer
    13-11-2018

Bij aankomst werden we erg gastvrij ontvangen!! We kregen zelf een gratis upgrade omdat wij in gezelschap waren van een echtpaar die hun 25 jarig huwelijk daar met ons vierde. We kregen een rondleiding en de gastheer liet onze geboekte kamer zien en de kamers die wij als upgrade mochten krijgen. Alle kamers waren schitterend maar wij en ons gezelschap kozen toch voor de kamer aan het zwembad. Je slaat de balkon deuren open en je loopt zo tegen je eigen zwembad. Het ontbijt/lunch en diner buffet waren voortreffelijk en alles wordt vers bereidt. Kortom, wij hebben een heerlijke ontspannende vakantie gehad en gaan zeer zeker nog eens terug!!

Adriana Viguurs
    26-10-2018

Dat eind oktober bijna alles gaat sluiten en dat het weer een stuk koeler kan zijn

Heerlijk genieten!

Debbie van Vliet
    18-10-2018

Geweldig hotel, mooie kamers en onwijs leuk personeel. De kamer en het zitje is een beetje aan de kleine kant maar het zwembad met de onwijs lekker bedjes maakt alles goed. Neem alsjeblieft geen frisdranken of sappen want die zijn mierzoet. Het buffet was subliem ook voor de vegetariër.

Zeer goed

Angelique Roest
    9-10-2018

We wilden een luxe en rustig resort na een jaar hard werken. Dit was een goede gok want als je het via internet boekt dan moet je het maar afwachten. We hadden een luxe kamer met zeezicht en privé zwembad, dat was al luxe. Aan alles is gedacht. Tot aan een scheermes aan toe in de badkamer.

Het eten was ondanks buffet echt heel goed. We zijn al in veel luxe hotels geweest maar deze is tot nu toe de allerbeste. Zondags hebben ze zelfs champagne ontbijt, niet dat we daar gebrek aan hebben maar om aan te geven hoe goed het is. Het personeel is aardig en vriendelijk, het resort is zeer schoon.

De ligging is het enige wat iets minder is. Het ligt wel aan zee wat super is maar in de omgeving is echt niets te zien of te doen. De bus stopt buiten het resort waar je mee naar Kos kan. We hebben al met al een hele goede vakantie gehad.

Prima

Sanne
    8-10-2018

De locatie is perfect. Leuk centrum, met lekkere restaurants en strand op loopafstand. Het appartement zag er netjes uit, iedere dag kwamen de schoonmaaksters schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Personeel was erg vriendelijk.

Wij hadden zonder ontbijtservice, om de hoek is een bakkerij waar wij iedere ochtend lekker broodjes haalden. Dat is zeker een aanrader!!

Tigaki scoort een 7,9 uit 10, op basis van 435 reviews