Hotel Gaia Village

Hotel Gaia Village
7,4

332 reviews over Hotel Gaia Village in het Nederlands

Familie

Het hotel is mooi aangelegd. Voor all-inclusive hanteren ze dezelfde regels als andere AI hotels; espresso, cocktails etc tegen betaling. Eten prima. Mooie locatie. We hadden n kamer aan/in de tuinkant en deze zat vol met reuzenkakkerlakken. Eén keer, na veel klagen, een andere kamer (ook tuinkant) gekregen; zelfde verhaal. Kortom heel weinig slaap gehad, ook door keiharde matras. Geslapen op matras met 3 dekens. Zelf iedere dag gespoten tegen de kakkerlakken. De twee medewerkers van de balie waren niet echt vriendelijk w.b. het helpen met ons kamer-probleem; we werden afgescheept als ‘zeuren’; mevrouw, u bent hier in de natuur... De schoonmaaksters doen hun best, maar tegen n kakkerlakkenplaag is niet op te poetsen en spuiten. Eén oplossing: een tijdje deze kamers niet verhuren en vervolgens een ‘rentokill’ inhuren om alles echt ongediertevrij te maken!

Helaas nooit meer dit hotel, vakantie is ook voor relaxen...

Voor 1 keer leuk

Juli 2018
4-8-2018

De mensen bij de receptie en in het restaurant waren erg vriendelijk. Achter de bar konden ze erg nors zijn.

All in, maar toch niet echt! Voor cocktails en cappuccino moest je bij betalen. 1 bar, waar je in een lange rij moest staan.

De maaltijden zijn eentonig en weinig keus voor kinderen!

De kamers worden goed onderhouden. Het complex ziet er netjes uit.

Het zwembad is schoon!!! Je mag er met luchtbedjes en ballen in.

Het strand is erg leuk en dichtbij.

Er zijn een aantal winkeltjes en restaurantjes. Als je hiervan houdt moet je toch echt in Kos stad zijn.

Wij vonden het all in gebeuren met een gezin van 5 echt tegenvallen!

Een 5 sterren onder de 3 sterren.

Reint van de Poppe
16-6-2018

Een hotel voor de echte strandliefhebbers. Met een paar minuten lopen ben je op het mooie strand van Tigaki. Ook ruimte genoeg bij het mooie zwembad, met een apart zwembad voor gezinnen met kinderen. Het plaatsje is ook gezellig en je vind er wat je nodig hebt.Voor 2,10 euro stap je op de bus naar Kos.

Nooit meer

Annoniem
27-3-2018

Nooit meer! Last gehad van grote kakerlakken in de kamer, wilde ze eigenlijk niks aan doen maar naar aandringen 1 nacht een andere kamer gekregen. Dag erna een andere kamer gekregen daar zat een salamander boven de kast en weer dode kakerlakken op de kamer. Zelf een insecten spuitbus gekocht en iedere avond dekens voor de deur gelegd zodat beesten er niet onder door konden kruipen en elke avond alle putjes dicht. (Daar kwamen de kakerlakken door heen volgens de schoonmaakster). Erg weinig variatie in het eten en animatie ene dag wel andere dag niet. Alleen als ze zin hadden, savonds soms mini disco voor de rest geen shows of dergelijke.

Strand is op loop afstand.

Goedkoop kun je met de bus naar kos, erg mooie stad.

Voor herhaling vatbaar

Margret
22-1-2018

Lekker eten (⭐️⭐️⭐️⭐️), eenvoudige kamers maar alles was aanwezig (⭐️⭐️⭐️). Kos stad is leuk om te bezoeken.

Leuk eiland om te fietsen en te wandelen.

Uit de kunst !!!@

Razenberg
14-10-2017

Het is een tophotel.....alleen maar goeds....geen negatieve opmerkingen

Prima bevallen

Bert
28-8-2017

Kan mij niet vinden in de slechte beoordelingen hieronder. Vandaag net terug van Gaia Village en het is ons goed bevallen. Bij aankomst gratis upgrade van standaard naar "VIP" kamer. 2 slaapkamers met elk eigen Airco. Om de dag schone handdoeken en dagelijkse schoonmaak. Eten is goed. Wel weinig variatie. Gesproken met personeel van eetzaal. Ze mogen van de baas geen contact zoeken met de gasten! Drinken is inderdaad siroop uit automaat. Bier (Sorbas) en Ouzzo heeft laag alcoholgehalte. Wifi is slecht €2 p/d. Strand prima! Schoon en loopt langzaam af. Tigaki gezellig dorpje maar weinig te doen. Enkel straat met barretjes en winkeltjes. Met de bus voor €2,10 zo in Kos Stad. Prijs/kwaliteit is OK. Verwachte geen Turks resort. Sfeer is gemoedelijk. Entertainment is beperkt voor zowel volwassenen als kinderen. Handdoekje leggen ook hier bij het zwembad. Veel zwerfkatten en honden. Ook de Roemeense "zielepoten" kom je tegen. Kortom, prima prijs. 3 sterren waard.

Nooit meer

D.de Graauw
24-8-2017

Waren met 5 volwassen en 3 kinderen totaal geen schoonmaak zwembaden veel oorontsteking dokter beleefde goeie tijden 150 euro cash geen pin zei die eerder dan dat ie medicijnen gaf whaha

Ligging het enige goeie aan dit hotel zwaar verouderd en veel voormalig oostblok personeel chagrijnig in de eetzaal totaal geen bewegingen van personeel .

Eten kansloos van de 10 dagen 8 buiten gegeten veel beter en goedkoop dush geen probleem !

Bij klachten geen respons personeel niet echt vrolijk .

Drinken fris mierzoet bier minder geen Mythos wijn kansloos verder betalen ?

Bedden spijkerhard kon niet opgelost worden ?

Moest om 6uur wekker zetten anders geen bedjes bij pierenbad voor me kleinkind,veel te weinig bedden of te veel mensen ?

S'avonds russische en duitse muziek ,en te weinig tafels stoelen of te veel mensen?

Al met al niet voor herhaling vatbaar lekker logies ontbijt en buiten de deur eten zelfs met kinderen !

Niet all in waardig!

Wurtz
21-8-2017

Ligging is goed

Personeel niet klantvriendelijk

Voor cappuccino en andere drank moet je betalen

Kamer verouderd en niet heel schoon

Animatie is er zo goed als Niet!

Zeker niet voor herhaling vatbaar!!!!

Ligging van het hotel is goed. In Tigaki is best nog wel wat vertier te vinden (na een week heb je dit wel gezien). Strand op 5 minuten lopen. Twee bedjes en een parasol voor 6 euro (bij de groene parasols). Wij hadden een gerenoveerde familiekamer. Voorzien van twee airco's, twee tv's (BVN-zender) en een koelkastje.

Prima verder. Bedden wat hard. Elke dag schoonmaak. De 2 zwembaden bij het hotel waren groot genoeg. Ook genoeg ligbedden en parasols. Helaas ontbreekt het aan toezicht en aan goede hygiëne. Veel kinderen met oorontsteking. Hotelgasten ruimen hun bekers/glazen/kopjes niet op. Deze vind je terug in en om het zwembad. Eten was redelijk. Weinig kwalitatief goed vlees en ook weinig vis. Wel veel salades. De limonade is mierzoet, maar deze kun je aanlengen met water. Koffie is (te) slap. Bier is goed. De bediening in het restaurant was niet erg vriendelijk. De animatie is matig. Hier kan het hotel nog veel aan verbeteren. Kortom; hotel lees de recensies en doe er wat aan!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Village in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.