Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Hotel Astir Odysseus Resort & Spa
9,1

Omschrijving
Hotel Astir Odysseus (Kos) Resort & Spa is een echt luxe resort. De kamers zijn stijlvol ingericht, enkelen zelfs met privézwembad buiten. Er is ook een lang gezamenlijk zwembad met uitzicht op zee. Voor ontbijt, lunch en diner wordt gebruik gemaakt van veel verse producten. Met de bus die voor het resort stopt ben je snel in Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Astir Odysseus Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Subliem

Caroline Suer,
13-11-2018

Bij aankomst werden we erg gastvrij ontvangen!! We kregen zelf een gratis upgrade omdat wij in gezelschap waren van een echtpaar die hun 25 jarig huwelijk daar met ons vierde. We kregen een rondleiding en de gastheer liet onze geboekte kamer zien en de kamers die wij als upgrade mochten krijgen. Alle kamers waren schitterend maar wij en ons gezelschap kozen toch voor de kamer aan het zwembad. Je slaat de balkon deuren open en je loopt zo tegen je eigen zwembad. Het ontbijt/lunch en diner buffet waren voortreffelijk en alles wordt vers bereidt. Kortom, wij hebben een heerlijke ontspannende vakantie gehad en gaan zeer zeker nog eens terug!!

Kenmerken

13-11-2018

Zeer goed

Angelique Roest,
9-10-2018

We wilden een luxe en rustig resort na een jaar hard werken. Dit was een goede gok want als je het via internet boekt dan moet je het maar afwachten. We hadden een luxe kamer met zeezicht en privé zwembad, dat was al luxe. Aan alles is gedacht. Tot aan een scheermes aan toe in de badkamer.

Het eten was ondanks buffet echt heel goed. We zijn al in veel luxe hotels geweest maar deze is tot nu toe de allerbeste. Zondags hebben ze zelfs champagne ontbijt, niet dat we daar gebrek aan hebben maar om aan te geven hoe goed het is. Het personeel is aardig en vriendelijk, het resort is zeer schoon.

De ligging is het enige wat iets minder is. Het ligt wel aan zee wat super is maar in de omgeving is echt niets te zien of te doen. De bus stopt buiten het resort waar je mee naar Kos kan. We hebben al met al een hele goede vakantie gehad.

Geweldig!

Liek,
23-9-2018

We wisten niet goed wat te verwachten..maar we vonden alles!!..locatie..personeel..eten en drinken.. kamers...alles was in onze ogen perfecte service en kwaliteit.

Geen.minpuntje te bekennen.

Top gewoon!!!!

Geweldig

mv,
13-9-2018

Super vakantie gehad op het eiland Kos. Alles aan het hotel was perfect, een echte aanrader!

Wauw, wat een fantastisch hotel !!!

Fam. Teughels,
6-9-2018

Al dadelijk bij aankomst voelden wij ons hier thuis. We waren pas rond 22 uur aangekomen en er werd al dadelijk eten gebracht eens we op de kamer waren en dit zonder dat we dit moesten vragen. Dit was wel heel fijn.

Wij vonden iedereen in het hotel even behulpzaam en vriendelijk, alles wordt hier met de glimlach voor je gedaan.

Het resort is heel mooi en netjes. Wij hadden een standaardkamer en daar viel niets op af te keuren.

Het eten was ook heel lekker en voldoende gevarieerd. Wat zeker ook heel fijn is, is dat je 1 maal per week in het Argo restaurant kan gaan eten. Hier kregen we een heel lekker 5 gangen diner aangeboden, dit was echt genieten.

Wij hebben hier een leuke en ontspannen vakantie beleefd.

Geweldig

Ruud,
6-9-2018

Het eten is bijna altijd hetzelfde maar voor de rest perfect.

Te druk, te vol, ongezellig geworden.

Fleur,
16-8-2018

Dit is ons tweede jaar in dit Hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Vorig jaar is het hotel erg goed bevallen, dit jaar minder. Het restaurant Achilles zat zo vol dat het massaal en ongezellig overkwam. In de rij staan voor een tafel was later op de avond het geval. De metalen stoeltjes bij het terras Sirens zijn aan vervanging toe. Voor mensen met rugklachten zitten ze verschrikkelijk. (de roestvlekken door die stoelen krijg ik nu niet meer uit mijn kleren.) Er is geen controle bij het lange zwembad aan het strand. Grote groepen Engelsen drinken hun bier uit flesjes al staand in het zwembad. Ook nam deze groep hun eigen muziek box mee, waardoor andere gasten geërgerd wegliepen en een andere lig plek opzochten. Klacht ingediend, maar de volgende dag hetzelfde verhaal. Weg rust! Jammer!!! Zwembadranden waren vies met schimmel en huidvetten. Al met al is de prijs-kwaliteitsverhouding uit balans. Vandaar een 8 en geen 10 meer van ons.

Fantastisch!

Ente,
3-7-2018

Fantastisch hotel, erg mooi, schoon, luxe, goed eten, top animatie team, personeel was erg vriendelijk, elke avond een gezellige activiteit, en ga zo maar door. Voor iedereen aan te raden!

Voelt elke keer Meer dan thuiskomen !

Johan & Lily,
23-6-2018

Het eiland Kos is een fantastisch eiland om te fietsen.In Mei proper opgeruimd door inwoners, maar wanneer toeristen gans de zomer het eiland bezocht hebben, in september een hoop aan afval achterlatend, dit vinden we echt niet kunnen. Dit verdienen de vriendelijke hardwerkende inwoners niet !!! Dit jaar was het de 7de maal dat we dit hotel bezochten, gewoon omdat hier alles fantastisch is. Heel vriendelijk personeel van tuinmannen , kamermeisjes, restaurantmedewerkers, receptie, animatie,managment, kortom iedereen doet hier zijn uiterste best je een zorgeloze vakantie te bezorgen in een fantastisch mooie, propere , maar ook rustige omgeving. Ieder jaar zijn er enkele kleine veranderingen die er voor zorgen dat echt alles je een goed gevoel geeft. De maaltijden zijn fantastisch, heb het gevoel dat het dit jaar nog beter was dan vorige jaren. Grote verassing was de verjaardagstaart op het einde van onze maaltijd op 31 mei, super ! Huren gans ons verblijf fiets in het hotel aan heel goede prijs en trekken er zo bijna iedere middag op uit om ergens een klein hapje te eten bij lokale bevolking.Zo kan je gezellig naast de zee fietsen en is echt wel een aanrader. Kortom hebben al geboekt voor september en opmerkelijk is wel dat we dikwijls dezelfde mensen terugzien, ook van andere nationaliteiten , niet enkel Belgen en Nederlanders kennen de weg naar dit bijzonder mooie hotel.

Wat een geweldig resort!

Ank van Eijk,
18-6-2018

Wat een geweldig resort! Van het begin tot het einde was alles perfect. Ik zou geen minpunt kunnen bedenken. Wij waren hier met onze volwassen dochters en hebben echt een droomvakantie gehad.

Wat een mooi resort, alles superschoon en het personeel zo ontzettend aardig en behulpzaam. Ook alle gasten waren super relaxed en behulpzaam. Mijn man maakt gebruik van een rolstoel en werkelijk iedereen helpt je. Het personeel doet echt zijn best om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen en dat is meer dan gelukt. De obers en serveersters weten al heel snel wat je lievelingsdrankje is en daar hoef je op den duur niet eens meer om te vragen. Als je glas leeg is komt het tweede rondje vanzelf.Wij hadden all inclusive en het is ook echt all inclusive. Wij waren er twee weken en hebben daardoor ook in de avond twee keer het vijf gangen-diner in Argo gegeten. En dat smaakte geweldig. Mooi opgediend en twee maal een ander menu. Echt een aanrader!

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Online Sales & Marketing Executive, 29-6-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your kind review and we are delighted you enjoyed your stay.

Our aim is to offer high standard service to our guests so as they leave as relaxed and happy and we are glad we succeeded on doing so!

Hope to have you back again in the near future.

Kind regards,

Astir Odysseus Team

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.