Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°19°
Hotel Astir Odysseus Resort & Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Astir Odysseus Resort & Spa voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig

mv
13-9-2018

Super vakantie gehad op het eiland Kos. Alles aan het hotel was perfect, een echte aanrader!

Wauw, wat een fantastisch hotel !!!

Fam. Teughels
6-9-2018

Al dadelijk bij aankomst voelden wij ons hier thuis. We waren pas rond 22 uur aangekomen en er werd al dadelijk eten gebracht eens we op de kamer waren en dit zonder dat we dit moesten vragen. Dit was wel heel fijn.

Wij vonden iedereen in het hotel even behulpzaam en vriendelijk, alles wordt hier met de glimlach voor je gedaan.

Het resort is heel mooi en netjes. Wij hadden een standaardkamer en daar viel niets op af te keuren.

Het eten was ook heel lekker en voldoende gevarieerd. Wat zeker ook heel fijn is, is dat je 1 maal per week in het Argo restaurant kan gaan eten. Hier kregen we een heel lekker 5 gangen diner aangeboden, dit was echt genieten.

Wij hebben hier een leuke en ontspannen vakantie beleefd.

Geweldig

Ruud
6-9-2018

Het eten is bijna altijd hetzelfde maar voor de rest perfect.

Tjingo

Te druk, te vol, ongezellig geworden.

Fleur
16-8-2018

Dit is ons tweede jaar in dit Hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Vorig jaar is het hotel erg goed bevallen, dit jaar minder. Het restaurant Achilles zat zo vol dat het massaal en ongezellig overkwam. In de rij staan voor een tafel was later op de avond het geval. De metalen stoeltjes bij het terras Sirens zijn aan vervanging toe. Voor mensen met rugklachten zitten ze verschrikkelijk. (de roestvlekken door die stoelen krijg ik nu niet meer uit mijn kleren.) Er is geen controle bij het lange zwembad aan het strand. Grote groepen Engelsen drinken hun bier uit flesjes al staand in het zwembad. Ook nam deze groep hun eigen muziek box mee, waardoor andere gasten geërgerd wegliepen en een andere lig plek opzochten. Klacht ingediend, maar de volgende dag hetzelfde verhaal. Weg rust! Jammer!!! Zwembadranden waren vies met schimmel en huidvetten. Al met al is de prijs-kwaliteitsverhouding uit balans. Vandaar een 8 en geen 10 meer van ons.

Fantastisch!

Ente
3-7-2018

Fantastisch hotel, erg mooi, schoon, luxe, goed eten, top animatie team, personeel was erg vriendelijk, elke avond een gezellige activiteit, en ga zo maar door. Voor iedereen aan te raden!

Voelt elke keer Meer dan thuiskomen !

Johan & Lily
23-6-2018

Het eiland Kos is een fantastisch eiland om te fietsen.In Mei proper opgeruimd door inwoners, maar wanneer toeristen gans de zomer het eiland bezocht hebben, in september een hoop aan afval achterlatend, dit vinden we echt niet kunnen. Dit verdienen de vriendelijke hardwerkende inwoners niet !!! Dit jaar was het de 7de maal dat we dit hotel bezochten, gewoon omdat hier alles fantastisch is. Heel vriendelijk personeel van tuinmannen , kamermeisjes, restaurantmedewerkers, receptie, animatie,managment, kortom iedereen doet hier zijn uiterste best je een zorgeloze vakantie te bezorgen in een fantastisch mooie, propere , maar ook rustige omgeving. Ieder jaar zijn er enkele kleine veranderingen die er voor zorgen dat echt alles je een goed gevoel geeft. De maaltijden zijn fantastisch, heb het gevoel dat het dit jaar nog beter was dan vorige jaren. Grote verassing was de verjaardagstaart op het einde van onze maaltijd op 31 mei, super ! Huren gans ons verblijf fiets in het hotel aan heel goede prijs en trekken er zo bijna iedere middag op uit om ergens een klein hapje te eten bij lokale bevolking.Zo kan je gezellig naast de zee fietsen en is echt wel een aanrader. Kortom hebben al geboekt voor september en opmerkelijk is wel dat we dikwijls dezelfde mensen terugzien, ook van andere nationaliteiten , niet enkel Belgen en Nederlanders kennen de weg naar dit bijzonder mooie hotel.

Wat een geweldig resort!

Ank van Eijk
18-6-2018

Wat een geweldig resort! Van het begin tot het einde was alles perfect. Ik zou geen minpunt kunnen bedenken. Wij waren hier met onze volwassen dochters en hebben echt een droomvakantie gehad.

Wat een mooi resort, alles superschoon en het personeel zo ontzettend aardig en behulpzaam. Ook alle gasten waren super relaxed en behulpzaam. Mijn man maakt gebruik van een rolstoel en werkelijk iedereen helpt je. Het personeel doet echt zijn best om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen en dat is meer dan gelukt. De obers en serveersters weten al heel snel wat je lievelingsdrankje is en daar hoef je op den duur niet eens meer om te vragen. Als je glas leeg is komt het tweede rondje vanzelf.Wij hadden all inclusive en het is ook echt all inclusive. Wij waren er twee weken en hebben daardoor ook in de avond twee keer het vijf gangen-diner in Argo gegeten. En dat smaakte geweldig. Mooi opgediend en twee maal een ander menu. Echt een aanrader!

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Online Sales & Marketing Executive, 29-6-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your kind review and we are delighted you enjoyed your stay.

Our aim is to offer high standard service to our guests so as they leave as relaxed and happy and we are glad we succeeded on doing so!

Hope to have you back again in the near future.

Astir Odysseus Team

Prachtig resort met alle mogelijke voorzieningen en zeer goed bijgehouden. Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zelf ls voor een buffet is dit boven verwachting.

Het resort heeft alles wat je hartje maar kan wensen maar het eiland Kos is erg verpaupert de laatste jaren. En daarom zou ik het geheel toch afraden.

Veel atmoede waardoor er veel panden zijn verlaten. Daarnaast ligt er overal rotzooi, je zou verwachten dat een klein eiland als Kos goed bijgehouden wordt door de lokale bevolking dat afhankelijk is van het toerisme maar dat begrijpen ze kennelijk niet.

Verder zijn een jaar na de aardbevingenen bijna alle oude bezienswaardigeheden als burchten en kerkjes gesloten vanwege de veiligheid, de boulevard in de oude haven is ingezakt en niet begaanbaar. Er wordt geen belasting betaald dus ook geen geld voor renovaties.

Kortom, geen aanrader!

Jammer dat een reisorganisatie Kos toch presenteerd met fotos van 10 jaar geleden, en niet de fotos van een kapot eiland.

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Online Sales & Marketing Coordinator, 23-5-2018

Dear Jasper,

We would like to thank you for your recent stay with us and for your review!

We are really happy we satisfied your needs and in some cases exceeded your expectations!

We are though sorry to read that you didn't enjoy your stay adn the island of Kos in general.

The main road in the old port was closed this year for 2 days due to construction works and it is currently open.

It is true though that due to previous year earthquake, many monuments are still closed as it takes a lot of time to be carefully checked and re-opened.

We hope to see you again in the near future and that you will be then able to visit all main attractions and enjoy our island!

Fantastisch resort! 10+

Karel en Esther
19-5-2018

Voor de 8e keer op dit resort verbleven, hadden al geboekt voor September maar wilde toch nog even een weekje in Mei, voelde als thuiskomen.

Wederom alles goed verzorgd, het eten is zeer variabel en iedere week een thema.

Personeel van restaurants en bars rennen hun benen uit hun lijf om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken.

Animatie voor jong en oud en zeker raad ik jullie aan om te gaan kijken naar het dansen van deze groep in het theater, top!

Kamers zeer schoon en regelmatig lag er een kunstwerkje gevouwen van handdoeken bij aankomst in je kamer, je wilde op een gegeven moment gewoon terug om te zien wat er nu weer lag.

Resort wordt de hele dag nagelopen door schoonmaaksters, toiletten worden zeer regelmatig schoongemaakt, met andere woorden: zeer schoon resort.

Zeer mooie zwembaden en een breed strand, hier gelukkig geen handdoekje leggen, er is voldoende plaats.

Ook worden de tuinen dagelijks bijgehouden, onkruid

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Sales Executive, 21-5-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your loyalty and we are really happy you enjoyed your 8th stay at our resort!

We always try to improve our services and offer new ones to our guests, so stay tuned for more to come!

Superhotel

Henneke
18-5-2018

Ikvindt het een prima hotel ,bedden zijn perfect alles is goed schoon .alleen een nadeel is als je halfpension boekt, dat je voor de drankjes de hoofdprijs betaalt een kop koffie zomaar 5 euro , de cocktails 9 euro .Ikvondt dat er s,avonds weinig vermaak was ,een beetje jammer 😟verder een prima hotel voor een heerlijke week Kos 😃

Dear Henneke,

Thank you for your stay with us and your kind comments!

You would like to inform you that half board doesn't include drinks in general, they are always offered at extra charge.

We hope to see you back again in the near future!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.