Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Astir Odysseus (Kos) Resort & Spa is een echt luxe resort. De kamers zijn stijlvol ingericht, enkelen zelfs met privézwembad buiten. Er is ook een lang gezamenlijk zwembad met uitzicht op zee. Voor ontbijt, lunch en diner wordt gebruik gemaakt van veel verse producten. Met de bus die voor het resort stopt ben je snel in Kos-stad.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

274 Reviews over Astir Odysseus Resort & Spa

• 10Linda23-06-2022

Fantastisch hotel met uitgebreide allinclusive.

Een super hotel in laagbouw als dorpje aan de zee. Zeer gastvrij, correct en vriendelijk personeel en de kamers (diverse mogelijkheden) zijn luxe en compleet maar vooral schoon. Verschillende zwembaden. In de kamers staan badproducten en gebruik van handdoeken, ligbedden en parasols is inbegrepen (ook op het strand) Wat zeer bijzonder is: bestellen van drankjes gaat via een app (Exclusivi-app) en met het doorgeven van je parasolnummer wordt je drankje bij het ligbed aan het zwembad of aan zee bezorgd. Ook bijzonder voor een all-inclusive resort: echte merkdrankjes en geen namaak (siroop) zoals je vaker hoort. Vooral complimenten aan Lya van de Dawn-bar aan het zwembad bij de zee. Alle dagen vrolijk, gastvrij en een zeer goede gastvrouw! Voor ons de goede reden voor onze bezoekjes aan de strandbar. ☺️Ook complimenten aan Anita van het Achilles restaurant. Diner is uitgebreid en voor iedereen meer dan voldoende keuze.

• 10Mignon van Heemst11-01-2022

Fantastisch Resort

Je komt hier echt tot rust. Je drankje kan je bestellen via een app, waar je ook zit of staan. Ze komen het bij je brengen. Top service !

• 5Conny05-10-2021

tegenvaller

Vriendelijk personeel, verouderde kamers vooral badkamer, douche in bad met douche gordijn is niet hygiënisch. Het eten was altijd koud en weinig variatie. Kwamen maar 1 keer vragen per maaltijd wat je wil drinken. Voor ons geen 5 * waard.

• 5Berthelotte08-09-2021

Prachtig hotel, slecht eten, onbeschofte manager

Het hotel is prachtig, zwembaden heerlijk. Maar het eten is lauw tot koud, elke dag hetzelfde en smakeloos en zeer vet. Pastasalade dreef in de olijfolie. Toen wij daarover durfden te klagen werd ik, nadat mijn man al weg was gelopen, bij de general manager ontboden, in een achteraf kamertje. Daar werd mij te kennen gegeven dat we maar moesten vertrekken. Als we zelf geen contact opnamen met de reisorganisatie, zou het wel doen. Het gesprek was dermate intimiderend dat ik enorm van slag was en het een zeer negatieve stempel heeft gedrukt op onze vakantie. We waren elke dag bang dat we da kamer niet meer in konden. Van geest relations hebben ze hier geen kaas gegeten. 1x en nooit meer dus!

• 8Dhr. Jansen10-08-2021

Rustig hotel meer voor adults only.

Hotel is prachtig, mooie kamers en erg schoon. Personeel is vriendelijk. Hotel is helaas wat afgelegen dus auto is aan te raden. Omgeving om het hotel is niets te doen. Koss is 20 min met taxi of huur auto. Voor de kinderen is hier weinig tot niets te doen. Mag niet gesprongen worden in het zwembad… Alleen zwemmen aub.. Prachtig hotel maar voor een gezin met jonge kinderen niet echt aan te raden. Ze kunnen er beter een adult only van maken. We hadden gelukkig een kamer met zwembadje, hier konden ze wel lekker in “spetteren”.Erg lux hotel perfect voor stelletjes of gezin met oudere kinderen.

• 1Liselotte24-06-2021

Schoftelijk personeel, ga hier niet heen

Hier kom ik dus nooit weer, totaal geen hygiëne, super smerig eten en het personeel hier heeft totaal geen manieren: als je bijvoorbeeld aan het eten bent vragen ze 3 keer of je al klaar bent en als je dan beleefd zegt dat je dat wel aangeeft zeggen ze iets in het Grieks waarschijnlijk een scheldwoord want ze kijken je daarna niet meer aan. Het strand hier is zo spuuglelijk met overal stenen en keiharde wind. Voor ons nooit meer hier naar toe en wij adviseren iedereen die van lekker eten houd en luxe om vooral dit resort snel over te slaan!!!!!!!!!

• 9E.v.d. Olivier-v.d. Veen17-08-2020

Niet veel mis met deze accomodatie, top personeel.

In deze corona tijd, wordt het al het mogelijke gedaan het voor de gasten zo prettig mogelijk te maken. Al het personeel loopt met mondkapjes/handschoenen rond. En ondanks deze beperkingen, zeker met de warmte, blijft al het personeel de hele dag vriendelijk en behulpzaam. Echt toppers zijn het o.a. Lola,Ada,Cerazele, George en Austin welke ons iedere dag/tijd weer vriendelijk ontvingen en verzorgde. Het eten is top, voor elk wat hij lust. Veel variatie en ruime keuze. De zwembaden zijn groot en ruim, vooral die bij het strand. Het strand is vrij smal. Je kan via een app de drankjes bestellen, welke ze ook hier met een grote mate van vriendelijkheid komen bezorgen. Diep respect voor het (gehele) personeel, welke ook prima engels spreken Enig minpunt was onze familiekamer, hier kunnen echt geen 4 volwassene in. Wij waren met zijn drieen en dan kan het net. En een plastic douche gordijn voor 5* kan echt niet. Mijn conclusie is 5* waard.

• 9M03-11-2019

Geweldig!

Erg fijn verblijf. Heel schoon en vriendelijk personeel. Prachtige kamers!

Online Sales & Marketing Executive, 15-11-2019

Dear M., Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We truly appreciate your kind words of acknowledgement of our facilities' beauty, of the friendliness of our staff and cleanliness. We look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Astir Odysseus Team

• 9Mevr. Duister20-09-2019

Heerlijk ontspannen vakantie op dit resort

Voor de 3e keer in dit resort. Eigenlijk is alles prima in dit hotel. Vriendelijke personeel, zij doen erg hun best om je vakantie onvergetelijk te maken. Prettig is dat dit jaar ook tijdens het diner de heren in korte broek worden toegelaten . Moet kunnen tijdens een vakantie vinden wij. Minpuntje is wel het grote aantal kleine kinderen. Zeker in het restaurant zou een adult only zone moeten worden gemaakt. De spa is uitgebreid maar erg duur. Bovendien wordt er gevraagd vooraf te betalen. Niet echt gastvrij. Toen ik weigerde kon men de afspraak niet bevestigen. Het weerhoudt ons er niet van om nogmaals te kiezen voor dit hotel. Echter wel zonder spa behandeling 😉

Online Sales & Marketing Executive, 07-10-2019

Dear Mevr. Duister,

We would like to thank you for returning to Astir Odysseus Kos Resort & Spa and for your great comments.

Making every guest feel comfortable and happy is our ultimate aim and it always means a lot to us to receive these kind of reviews and feedback from our satisfied guests.

Regarding your comments for the children, our resort is family friendly and we wouldn't like to exclude our little guests from any of our facilities and services. We believe though that there are always quiet corners in our restaurants and, as the majority of our guests declares, you never feel the place too much crowded.

As far as the spa is concerned, we assure you that we will investigate the issue and proceed to any necessary corrective action.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Best regards, Astir Odysseus Team

• 8wim28-08-2019

terug

Prima hotel voor 10 dagen met een mooi terrein. prachtig hotel, nieuwe, grote gebieden, zeer mooi amfitheater, niet ver met de fiets van Kos-stad.het busstation bevindt zich tegenover het hotel Het eten in het buffetrestaurant was zeer goed, er werden verschillende gerechten vers bereid. Enige nadeel aan het buffetrestaurant-taverna was de enorme drukte (vaak in de rij staan om naar binnen te mogen) . In de andere restaurant-ithaka kun je (met een reservering) terecht, eten is lekker. Het hoofdzwembad was erg druk met vanaf 's ochte, gelukkig beschikt het hotel over meerdere zwembaden waar het gelukkig wat rustiger was. De kamer was zeer ruim en werd goed schoongemaakt .zeer mooie zonsondergang vanaf ons balkon. ontspannen met een glas wijn.service in bar was niet erg goed en traag. als het druk was negeren ze ons gewoon. Vriendelijkheid van de medewerkers verschilde enorm, sommige medewerkers waren ronduit ongeïnteresseerd en onbeschoft. Gelukkig maakten andere medewerkers die wel plezier in hun werk hadden dit weer goed.over het algemeen houden we van deze plek en hebben een leuke vakantie gehad.

Online Sales & Marketing Executive, 11-09-2019

Dear Wim,

We would like to thank you for your kind comments regarding our facilities, rooms and food.

We are happy you enjoyed your stay and especially the sunset from your balcony with a glass of wine - what a relaxing picture!

We are surprised though to read your feedback on our staff service. We always strive to provide flawless and high quality service to all our guests and we are really sorry you felt that way.

We take though every feedback under serious consideration and we assure you that we will examine the case.

We are pleased you loved your stay here and we look forward to welcoming you again in the near future.

Best regards, Astir Odysseus Team

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)