Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Hotel Astir Odysseus Resort & Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Astir Odysseus Resort & Spa voor je op een rij gezet:

164 reviews over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!

Ente
3-7-2018

Fantastisch hotel, erg mooi, schoon, luxe, goed eten, top animatie team, personeel was erg vriendelijk, elke avond een gezellige activiteit, en ga zo maar door. Voor iedereen aan te raden!

Voelt elke keer Meer dan thuiskomen !

Johan & Lily
23-6-2018

Het eiland Kos is een fantastisch eiland om te fietsen.In Mei proper opgeruimd door inwoners, maar wanneer toeristen gans de zomer het eiland bezocht hebben, in september een hoop aan afval achterlatend, dit vinden we echt niet kunnen. Dit verdienen de vriendelijke hardwerkende inwoners niet !!! Dit jaar was het de 7de maal dat we dit hotel bezochten, gewoon omdat hier alles fantastisch is. Heel vriendelijk personeel van tuinmannen , kamermeisjes, restaurantmedewerkers, receptie, animatie,managment, kortom iedereen doet hier zijn uiterste best je een zorgeloze vakantie te bezorgen in een fantastisch mooie, propere , maar ook rustige omgeving. Ieder jaar zijn er enkele kleine veranderingen die er voor zorgen dat echt alles je een goed gevoel geeft. De maaltijden zijn fantastisch, heb het gevoel dat het dit jaar nog beter was dan vorige jaren. Grote verassing was de verjaardagstaart op het einde van onze maaltijd op 31 mei, super ! Huren gans ons verblijf fiets in het hotel aan heel goede prijs en trekken er zo bijna iedere middag op uit om ergens een klein hapje te eten bij lokale bevolking.Zo kan je gezellig naast de zee fietsen en is echt wel een aanrader. Kortom hebben al geboekt voor september en opmerkelijk is wel dat we dikwijls dezelfde mensen terugzien, ook van andere nationaliteiten , niet enkel Belgen en Nederlanders kennen de weg naar dit bijzonder mooie hotel.

Wat een geweldig resort!

Ank van Eijk
18-6-2018

Wat een geweldig resort! Van het begin tot het einde was alles perfect. Ik zou geen minpunt kunnen bedenken. Wij waren hier met onze volwassen dochters en hebben echt een droomvakantie gehad.

Wat een mooi resort, alles superschoon en het personeel zo ontzettend aardig en behulpzaam. Ook alle gasten waren super relaxed en behulpzaam. Mijn man maakt gebruik van een rolstoel en werkelijk iedereen helpt je. Het personeel doet echt zijn best om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen en dat is meer dan gelukt. De obers en serveersters weten al heel snel wat je lievelingsdrankje is en daar hoef je op den duur niet eens meer om te vragen. Als je glas leeg is komt het tweede rondje vanzelf.Wij hadden all inclusive en het is ook echt all inclusive. Wij waren er twee weken en hebben daardoor ook in de avond twee keer het vijf gangen-diner in Argo gegeten. En dat smaakte geweldig. Mooi opgediend en twee maal een ander menu. Echt een aanrader!

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Online Sales & Marketing Executive, 29-6-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your kind review and we are delighted you enjoyed your stay.

Our aim is to offer high standard service to our guests so as they leave as relaxed and happy and we are glad we succeeded on doing so!

Hope to have you back again in the near future.

Astir Odysseus Team

Prachtig resort met alle mogelijke voorzieningen en zeer goed bijgehouden. Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zelf ls voor een buffet is dit boven verwachting.

Het resort heeft alles wat je hartje maar kan wensen maar het eiland Kos is erg verpaupert de laatste jaren. En daarom zou ik het geheel toch afraden.

Veel atmoede waardoor er veel panden zijn verlaten. Daarnaast ligt er overal rotzooi, je zou verwachten dat een klein eiland als Kos goed bijgehouden wordt door de lokale bevolking dat afhankelijk is van het toerisme maar dat begrijpen ze kennelijk niet.

Verder zijn een jaar na de aardbevingenen bijna alle oude bezienswaardigeheden als burchten en kerkjes gesloten vanwege de veiligheid, de boulevard in de oude haven is ingezakt en niet begaanbaar. Er wordt geen belasting betaald dus ook geen geld voor renovaties.

Kortom, geen aanrader!

Jammer dat een reisorganisatie Kos toch presenteerd met fotos van 10 jaar geleden, en niet de fotos van een kapot eiland.

Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Online Sales & Marketing Coordinator, 23-5-2018

Dear Jasper,

We would like to thank you for your recent stay with us and for your review!

We are really happy we satisfied your needs and in some cases exceeded your expectations!

We are though sorry to read that you didn't enjoy your stay adn the island of Kos in general.

The main road in the old port was closed this year for 2 days due to construction works and it is currently open.

It is true though that due to previous year earthquake, many monuments are still closed as it takes a lot of time to be carefully checked and re-opened.

We hope to see you again in the near future and that you will be then able to visit all main attractions and enjoy our island!

Fantastisch resort! 10+

Karel en Esther
19-5-2018

Voor de 8e keer op dit resort verbleven, hadden al geboekt voor September maar wilde toch nog even een weekje in Mei, voelde als thuiskomen.

Wederom alles goed verzorgd, het eten is zeer variabel en iedere week een thema.

Personeel van restaurants en bars rennen hun benen uit hun lijf om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken.

Animatie voor jong en oud en zeker raad ik jullie aan om te gaan kijken naar het dansen van deze groep in het theater, top!

Kamers zeer schoon en regelmatig lag er een kunstwerkje gevouwen van handdoeken bij aankomst in je kamer, je wilde op een gegeven moment gewoon terug om te zien wat er nu weer lag.

Resort wordt de hele dag nagelopen door schoonmaaksters, toiletten worden zeer regelmatig schoongemaakt, met andere woorden: zeer schoon resort.

Zeer mooie zwembaden en een breed strand, hier gelukkig geen handdoekje leggen, er is voldoende plaats.

Ook worden de tuinen dagelijks bijgehouden, onkruid

Dear Guest,

We would like to thank you for your loyalty and we are really happy you enjoyed your 8th stay at our resort!

We always try to improve our services and offer new ones to our guests, so stay tuned for more to come!

Superhotel

Henneke
18-5-2018

Ikvindt het een prima hotel ,bedden zijn perfect alles is goed schoon .alleen een nadeel is als je halfpension boekt, dat je voor de drankjes de hoofdprijs betaalt een kop koffie zomaar 5 euro , de cocktails 9 euro .Ikvondt dat er s,avonds weinig vermaak was ,een beetje jammer 😟verder een prima hotel voor een heerlijke week Kos 😃

Dear Henneke,

Thank you for your stay with us and your kind comments!

You would like to inform you that half board doesn't include drinks in general, they are always offered at extra charge.

We hope to see you back again in the near future!

Astir Odysseus Kos Resort & Spa

Jaar na jaar de beste kwaliteit......

Verona
16-5-2018

Ook dit jaar heeft de staf van dit hotel veranderingen aangebracht om het hotel up to date te houden en de vijf sterren kwaliteit te garanderen. Ook nu is dit weer gelukt. Fantastisch eten, schone accommodatie, supervriendelijk personeel en een heel leuk animatieteam. Astir heeft zijn 5 sterren dik verdiend. Net als alle andere keren dat wij hier geweest zijn was het ook deze keer weer geweldig en zal het zeker niet ons laatste bezoek worden. Julia Stefanakis en haar team slagen er keer op keer ons het "thuisgevoel" te bezorgen.

Dear Guest,

We would like to thank you for your wonderful review and we are delighted that you enjoyed your stay!

Your kind comments are always a great motivation for us in order to keep offering high-standard services to our valued guests.

Astir Odysseus Kos Resort & Spa

Super resort met goed personeel.

Verweij
7-5-2018

Wij waren het nieuwe seizoen, eind april, de eerste gasten op dit prachtige complex. Mooi en schoon appartement. Het personeel onder de proffessionele begeleiding van Julia waren zeer vriendelijk en vakkundig. Zeker het personeel in het restaurant bleven rustig en beleefd, ook toen het drukker werd in de loop van de week. Het eten was heel goed, voldoende keus en werd constant aangevuld. Het personeel in de bediening onderleiding van Aris waren top. Niets was te veel en de drankjes werden in no time gebracht. De prachtige zwembaden, over het hele park verdeeld, waren groot en schoon en er waren voldoende ligbedden. Iedereen is bezig om de gasten het naar hun zin te maken. Ook de planten en bloemen worden goed onderhouden en alles stond in volle bloei.

Dear Guest,

We would like to thank you for taking the time to share your experience with other travelers!

We are glad that you enjoyed the food, the pool and our service and we hope to see you back again in the near future!

Sincerely,

Astir Odysseus Kos Resort & Spa

Voortreffelijk hotel!! Echt een aanrader!

Fam. Hamberg
6-5-2018

Geweldig hotel en zeer vriendelijk personeel. Het gehele resort is erg schoon en opgeruimd. Alles draait hier om de klant. Wij kwamen een paar dagen voor de meivakantie aan en waren dit seizoen de eerste gasten. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld. In combinatie met het prachtige weer (elke dag 28 graden) hebben wij samen met onze zoons genoten van een heerlijke en relaxte vakantie.
Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Sales Executive, 14-5-2018

Dear Guest,

We would like to thank you for your review and we are really happy that you and your sons enjoyed your stay at our resort!

We are looking forward to welcoming you again in the future!

Helemaal moooi

Jeroen van den Eijkel
3-5-2018

De service en de vriendelijkheid van het personeel was echt top! Eten en kamers waren ook echt super! Min puntje was voor mij het kleine stenen strand.
Astir Odysseus Kos Resort & Spa, Sales Executive, 14-5-2018

Dear guest,

Thank you for staying at Astir Odysseus Kos Resort & Spa!

We are happy that you were satisfied by our services and staff and we regret that you didn't enjoy as much the beach.

We are aware that the stones make it more difficult to access the sea but we have already decided on actions to be taken in order for all to be able to enjoy the beach!

Looking forward to welcoming you again in the future!

Astir Odysseus Kos Resort & Spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astir Odysseus Resort & Spa scoort een 9.23 uit 10 op basis van 237 reviews.