Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°15°
Hotel Astir Odysseus Resort & Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Astir Odysseus Resort & Spa voor je op een rij gezet:

154 reviews over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in het Nederlands

Gelukkig hadden we mooi weer!

Edward en Jennifer, 29-10-2017

All-in, vergis je daar niet in bij Astir Odysseus.

Om wat voorbeelden te noemen:

beginnen met de wijn, niet all in. ((wat voor ons als wijndrinkers bij de lunch en diner alsnog op kosten liep)

De 2 ala-carte restaurants, ook deze zijn niet all-in!!

(ze zijn er dus wel, teminste er was er 1 open maar ook gewoon betalen)

Bestel je bij de bar een cocktail, ja ook dan zijn een heleboel cocktails niet all-in.

We zijn een middag naar het indoor zwembad gelopen met jacuzzi. We lagen nog geen minuut in de jacuzzi toen er een dame naar ons toe liep dat de jacuzzi ook nog eens 25 euro p.p. was om gebruik van de maken.

Het eten was goed en vers, kamers waren schoon, personeel redelijk vriendelijk.

Strand is klein en donker, ligbedden zonder matras zijn harde stretchers.

Zwemmen in het zwembad zit er gewoon niet in, hoe heet je het ook hebt, het was is ij en ijs koud.

Hoofd restaurant is volledig verlicht met Tl-verlichting, erger kan niet.

Strand en zee is vol met stenen.

Echt een geweldig goed hotel. Prachtige ruime en schone kamer.goede bedden. Ruime opzet ,overal voldoende plek om op de prima strandbedden te liggen . Dat kan aan het strand of aan een van de grote zwembaden. Voldoende ruimte in het restaurant. Wil je iets meer ruimte en rust in het restaurant ga dan na half 9. Ruimte genoeg . Ook het vroege ontbijt, een service van het hotel, was prima. Kunnen niks negatiefs bedenken.Ga ook het eiland verkennen, zo de moeite waard.Fijne medewerkers! Werken heel hard en gaan ervoor!

voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Me, 13-10-2017

Mooi opgezette accomodatie.Kamers prima,goede bedden.badkamer oke.MInibar en kluis aanwezig.Mooie zwembaden met voldoende ligbedden en badhanddoekservice.Buiten-bar bij zwembad ongezellig.nodigt niet uit.Eetgelegenheid bij de bar is prima om te lunchen. Annimatieteam heel enthousiast.doen erg hun best.

Eetzaal ongezellig,veel te veel verlichting,medewerkers werken heel hard,zijn aardig maar hun kleding kan verzorgder.Het eten is goed, ruime keuze en goed van temperatuur.

Echter de bezetting is zo druk dat je niet met plezier het eten kan nuttigen.Te druk,tafels te krap op elkaar,gasten en personeel kunnen moeilijk uit de weg,(Kinderstoelen worden over je hoofd verplaatst).Ook het gereserveerde ontbijt om 6.30uur op dag van vertrek was absoluut beneden peil.o.a Geen brood.Schalen yoghurt zonder opscheplepels.Ze waren nog druk aan het uit serveren.Hoezo ontbijt mogelijk vanaf 5.00uur?Jammer allemaal, voor ons geen vervolg.

Astir Odysseus top resort

Karel & Esther, 3-10-2017

Voor de 7e keer op dit resort verbleven, voelde als thuiskomen.

Wederom alles goed verzorgd, het eten is zeer variabel en iedere week een thema.

Personeel van restaurants en bars rennen hun benen uit hun lijf om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken.

Animatie voor jong en oud en zeker raad ik jullie aan om te gaan kijken naar het dansen van deze groep in het theater, top!

Kamers zeer schoon en regelmatig lag er een kunstwerkje gevouwen van handdoeken bij aankomst in je kamer, je wilde op een gegeven moment gewoon terug om te zien wat er nu weer lag.

Resort wordt de hele dag nagelopen door schoonmaaksters, toiletten worden zeer regelmatig schoongemaakt, met andere woorden: zeer schoon resort.

Zeer mooie zwembaden en een breed strand, hier gelukkig geen handdoekje leggen, er is voldoende plaats.

Ook worden de tuinen dagelijks bijgehouden, onkruid is niet te vinden daar.

Direct voordat we vertrokken een reservering gemaakt voor 2018.

We weten wat we hebben daar, daarom blijven wij terugkomen!!

Fantastisch hotel!

Mevr. Mulder, 12-9-2017

In één woord, perfect! dit hotel geboekt voor onze Honeymoon, kamer met gedeeld zwembad. Kamers zijn zeer ruim - schoon - grote badkamer - groot terras met toegang tot het zwembad! Personeel is zeer vriendelijk echt geen woorden voor! Resort is groot opgezet maar lopend goed te doen.

Zwembaden zijn mooi groot en er zijn genoeg ligbedden. Strand heeft de eerste 2/3 meter kiezels maar daarna zand als je in de zee bent echt heerlijk... de zee loopt niet snel af.

Voor het ontbijt genoeg keuze / lunch kan in het hoofdrestaurant of restaurant bij zee (BBQ - kleiner buffetrestaurant ) hier hebben wij in de middag altijd gegeten, prachtig uitzicht en fijn eten. Diner ook altijd genoeg keuze vaak thema avonden waardoor het buffet veranderd en niet eentonig wordt.

Elke avond is er wel een programma van de animatie. Voor kinderen ook genoeg te doen. Ook overdag bij het zwembad animatie.

Aanrader is wel om voor een paar dagen een auto te huren, deze geregeld voor vertrek. Met een huurauto zie je toch meer van het eiland en dit is echt de moeite waard want Kos heeft zoveel mooie plekken!

Vanuit het hotel kan je met de bus voor € 2,- naar Kos Stad deze rijdt elke 30 à 40 minuten. Taxi zit rond de € 15,- enkele reis.

Bij het hoofdgebouw is er een winkeltje - juwelier en er is een wellness.

Hotel is aan zeker aan te raden en we zullen hier ooit weer naartoe gaan :)

Mooi maar te weinig nog voor detail.

Lefebvre Kürt, 6-9-2017

Eten heel lekker,personeel vriendelijk.

Kamer minder verzorgd,bad niet zo proper,bril in toilet los.Zwembad:bubbelbad werkt niet,uitwerpsel van dier al twee dagen aan rand van zwembad,water heel koud.Weinig toeristen in het zwembad.

Allergie vriendelijk hotel ! Aanrader ! TOP !

Sonja Luyten, 5-9-2017

Klein eiland, weinig te zien maar dat is normaal. Hoofdstad Kos op nog geen half uurtje met de bus aan 2 € pp. Taxi was 7 € voor 2 personen.

Voor mensen met een allergie is dit een super hotel. Bij elke maaltijd stond een bordje met de allergenen.

Zeer verzorgd hotel, veel zwembaden, keuze genoeg.

Handdoekje leggen werd er zoals op zoveel plaatsen gedaan al hong er een bordje dat ze verwijderd werden wat dus niet gedaan werd jammer.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Niet te veel hinder van andere gasten/kleine huilende baby's/andere hotels, echt rustig

Tophotel !

Voelt wederom als thuiskomen,fantastisch hotel

johan,hamme belgie, 3-9-2017

Prachtig hotel met grote bloemrijke tuin en super zwembaden, goed afgeschermd voor kleine kinderen.Mooie propere kamers.Enorme keuze tijdens de maaltijden, echt voor elk wat wils,vlees en vis wordt voor u gebakken,enorme keuze salades, groenten,fruit,dessert en bij ontbijt veel soorten brood, granen,noten en gedroogd fruit.Personeel super vriendelijk, van tuinman tot managers. Ruim genoeg ligbedden aan strand en zwembaden.Domein is groot en je voelt niet dat er zoveel gasten zijn, heeft een rustige sfeer. Animatie is naar onze mening heel goed, zowel voor kinderen als volwassenen, animators heel vriendelijk maar niet te opdringerig. Sportinfrastructuur is heel goed.Hotel ligt iets buiten de drukke toeristenzone maar met de fiets ben je op 20 min in Kos stad of in Tigaki wat allebei een aanrader is gezien mooie natuur langs de weg.Fietsen huren wij in hotel zelf. Vertrekken eind september terug naar dit hotel voor 6de maal, is echt een van de betere 5 * hotels van griekse eilanden. Gewoonweg super hotel en super vakanties

Geweldig

Ben, 3-9-2017

Aanrader! Weinig tot niets op aan te merken. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Al met al een super vakantie gehad!

In één woord fantastisch en zeker een aanrader.

Karel & Esther, 17-8-2017

Wij komen al vanaf 2010 elk jaar terug op dit prachtige resort, een gastvrij ontvangst bij aankomst en de koffers worden netjes naar je kamer gebracht, 1 hoofdrestaurant met elke dag anders gevarieerd eten ( let op avonds dress code voor de mannen lange broek en geen flipflappers,1 grill restaurant met prachtig uitzicht op zee en een ala carte restaurant, 2 bars waarvan 1 bij het strand, juwelier en winkeltje in de lobby,de 5 zwembaden worden dagelijks keurig netjes schoongemaakt door eigen gespecialiseerd personeel,geen handoekje leggen ligbedden voldoende ook aan het eigen strand van het hotel,dagelijkse kamer schoonmaak en nieuwe handoeken,een gezellig vast animatie team zowel voor de kids als voor de ouderen, welness en biljard ed aanwezig, klimwand, prachtiche groenvoorziening door de eigen hoveniers onderhouden, zeer vriendelijk personeel niks op aan te merken, scooter en fiets verhuur in het hotel zelf, de streekbus stopt voor de deur,overal gratis wifi ook strand, minpunt geen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Odysseus Resort & Spa in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astir Odysseus Resort & Spa scoort een 9.23 uit 10 op basis van 227 reviews.