Hotel Platanista

Airport hotel, Hotel aan zeeWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°9°
Hotel Platanista
9,1

Omschrijving
Platanista Hotel op Kos heeft twee grote zwembaden. Hier is altijd wel een ligbed vrij. Vanuit je kamer heb je uitzicht op zee en spot je soms zelfs dolfijnen. In het buitenrestaurant eet je goed. Relaxen doe je in de spa, ga sporten in de fitnessruimte of speel minigolf en tafeltennis. Pak de bus voor het hotel en sta in 7 minuten in Kos-stad.

566 reviews over Hotel Platanista in het Nederlands

animatie savonds

achiel stevens,
25-12-2018

en zeer knap hotel dik zijn prijs waard en zeker voor herhaling vatbaar zeer vriendelijk personeel lekker eten een goede ligging super tot in juni 2019

Gereisd met partner in juni 2018

Fijne vakantie..kom zeker weer terug!

Tasja,
25-10-2018

Mooi hotel...goed eten...vriendelijk personeel..goed onderhouden hotel..schone kamers.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Thank you so much for your review.

We are delighted that your stay at our hotel met your expectations.

Thanks again for the feedback and we are looking forward to seeing you again soon.

Behoort tot de 10 beste hotels op Kos

A.C.A. van der Geest,
23-10-2018

Hotel met een prachtige architectuur in Moorse stijl bestaande uit een drietal gebouwen. Fraaie tuin, mooi beplant en zeer goed onderhouden met 2 mooie zwembaden. Het eten is voortreffelijk van goede kwaliteit en variatie. Ook de kamers worden zeer goed schoongemaakt. Vriendelijke bediening. Op 50 meter ligt een fiets, motor en autoverhuurbedrijf en nog 100 meter verder het privestrand . Voor 2 ligbedden en 1 parasol €.5,- per dag. Bij het hotel was overigens handdoekleggen niet nodig.Hotel is rustig gelegen. Vlakbij het hotel is een bushalte. Buskaartje naar Kosstad slechts €.1,10 bij de receptie en in 7 min.ben je er. Houdt er rekening mee, dat ondanks het feit, dat er liften zijn, je op weg naar je kamer altijd wel een trapje tegenkomt. Ook het inchecken ging wat traag. In het hotel is een kleine minimarkt met een beperkt assortiment. Een grote supermarkt ligt op ca.600 meter. Al met al een hotel om regelmatig naar terug te keren.

Gereisd met partner in oktober 2018

Dear Traveler,

Thank you for your review and for choosing our hotel.

We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Sincerely yours,

Tjingo

Fijn hotel maar kan zeker beter!

Bert,
10-10-2018

Mooi hotel, fijne ligging, zwembaden perfect, goede poolbar met een de mogelijkheid voor een perfecte lunch. Ontbijt en diner uitstekend.

Negatieve ervaring: geen hartelijke in- en uitcheck, serviceniveau van de medewerkers zeer wisselend met positieve uitschieters maar ook zeker negatieve en zelfs onbehoorlijk gedrag van de bediening in het restaurant. Hotel is niet 4,5 ster waardig (o.a. douchegordijn, niet prettig). Voor ons blijft het dan ook bij deze ene keer.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dear Guest,

Thank you so much for your review. We are delighted that your stay at our hotel met most of your expectations. We certainly empathize the negative points you mention in your review and I reassure you it will be addressed with the concerned party.

Meer dan verwacht. Super

Ruud,
8-10-2018

Alleen maar goede dingen kan ik vertellen. Mooi, schoon en vriendelijk.

Mooi opgezet hotel met ruimtelijk mooi opgezette kamers. Geen hoogbouw. Max 2 lagen. Geeft een mooie luxe indruk. Personeel is keurig en vriendelijk. Mensen die vol pension hadden geboekt kwamen niets tekort. Eten was goed en ruime keuze. Wijzelf hebben veel buiten de deur gegeten, daar wij logies ontbijt hadden. Maar ook hier zijn de restaurantjes leuk met vriendelijk personeel. Stad is op loopafstand en is te doen. Leuk centrum. Wij zijn geen types die een tweede maal naar hetzelfde hotel gaan. Maar dit hotel kan een uitzondering maken. Twee ruime zwembaden, leuke animatie voor diegene die dat leuk vindt. Spa en trainingsruimte aanwezig. Buitenrestaurant voor tussen de middag is perfect en ongedwongen. Altijd zijn er ligbedden beschikbaar terwijl er helaas ook hier handdoek leggers aanwezig waren. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Dear Guest,

Thank you for giving us a positive rating and for recommending our hotel to other travelers.

I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

We really appreciate your support and we would love to see you again.

Take care!

Guest Relation Manager

Zeer goed hotel

kristof,
3-8-2018

Zeer gezellig hotel,kort bij kos-stad.

Pluspunten:

-Zeer vriendelijk personeel

-Lekker eten,proper hotel

-Topbediening

-gezellig plaatsen rondom het hotel(aan zee)

Minpunten

-Kleine kamer

-Gordijnen laten zonnestralen door waardoor je als snel om 6u s morgens wakker bent

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Kind regards,

De omschrijving van het hotel op diverse sites klopt niet. Het is geen rustige omgeving en het hotel is niet rustig met geluidsdichte kamers. Het heeft geen goed werkende wifi en de satellietzenders doen het vaak niet. Er wordt niet aardig aan je gevraagd hoe je vakantie was of je verblijf in het hotel bij het betalen van een flinke rekening. Er is ook niemand die je een prettige terugreis wenst of de hoop uitspreekt over je terugkomst. klaar is klaar…next.

Het is geen 4 sterrenhotel.

Gereisd met partner in juli 2018

Thank you so much for your review.

Thanks again for the feedback and we would appreciate if you could give us another chance to host you, in order not to have a low opinion for our hotel.

Kind regards,

Echt een top hotel. Vanwege onze late aankomst stond er een koud gerechtje klaar omdat we het diner gemist hadden, vervolgens werden we goed opgevangen en naar onze kamer begeleid. Wij hadden gekozen voor een "Deluxe" kamer en deze was uitstekend, nette badkamer en verder een schone slaapkamer.

Binnen het hotel hangt een zeer relaxte sfeer, een voorbeeld daarvan is dat je niet druk hoeft te maken om een bedje. Je kunt gerust uitslapen en om elf uur een keer naar het zwembad gaan, ook dan vind je er echt nog wel een paar. Het eten is ook prima, maar ik zou toch ook aanraden om eens buiten de deur te eten bij een Griekse taverna. Aan de straat van het hotel zijn "Nestoras" en "Blue Ocean" echte aanraders.

Wat ons vooral bij zal blijven is het ongelooflijk vriendelijk personeel, van receptionist(e) tot poetsvrouw en van barman tot tuinman echt iedereen is vriendelijk. Ze doen er alles aan om je het zo fijn mogelijk te maken!

Gereisd met partner in juli 2018

Dear guest,

Thank you very much for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to leave a review.

We are very pleased that you enjoyed your recent stay with us here at Platanista hotel.

Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed most of your expectations.

We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Top vakantie!! 😍

Petra Amo,
20-7-2018

Zojuist terug van een heerlijke vakantie. Voor de 5e keer waren wij in dit hotel. De ontvangst was zoals altijd vriendelijk en hartelijk. De kamers zijn mooi en schoon. Personeel achter de receptie, de schoonmaak en in het restaurant het bedienend personeel, allemaal beleefd en super vriendelijk. Mijn dochter was deze vakantie jarig (15) en ze maakte er een feestje van. In de kamer had Paulina, (dame van schoonmaak)een diertje van handdoeken met happy birthday achter gelaten, geweldig. In het restaurant zorgt Maria (maître) voor een goede tafel binnen of buiten. Samen met haar team zorgen ze ervoor dat je niets te kort komt. Er is animatie voor jong en oud. Het centrum is 10 min. fietsen, heerlijk langs de kust. Bij Spartak, met Markos en Valentina in de bediening kan je gezellig met een cocktail tot laat aan de bar zitten. Ook het animatieteam doet zijn best om het iedereen naar hun zin te maken. Wij komen hier zeker terug!!😍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your positive comments and for taking the time to write a review.

We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Platanista hotel.

We always try to do our best to please our guests.

All our effort is a result of team work!

We hope you travel to Kos again and visit our hotel!

Sincerely yours,

Super!! Geen negatieve punten!

Tinne,
16-7-2018

Heel goed hotel.

Niets negatiefs over te zeggen. Proper, vriendelijk, lekker eten,...

We waren met 8 volwassenen en 3 kids (3,7 en 9 jaar).

Hebben fietsen gehuurd vlakbij het hotel. Niet duur en erg gemakkelijk om naar de stad te gaan of gewoon om de omgeving te bewonderen. De zee is erg aangenaam van temperatuur maar is geen zandstrand dus wat moeilijker om er in /uit te gaan. We zijn een aantal keren gaan dineren in de stad (Petrino en Otto e Mezzo) Supergezellig in de tuin en erg lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Thank you so much for your review.

We are delighted that your stay at our hotel met your expectations.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Platanista in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Platanista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.