Vakantie Psalidi met het gezin

Veel te doen: Hotel Mitsis Ramira Beach

Dit moderne vier-sterrenhotel ligt in een groene omgeving, aan het strand en zo’n drie kilometer van Kos-stad. Op het complex zelf is van alles te beleven. Het hotel heeft drie zwembaden die urenlang speelplezier bieden voor de kinderen. Ook de miniclub is populair. Samen genieten je van de uitgebreide maaltijden binnen de all-inclusive- formule.

Kindvriendelijk: Hotel Kipriotis Village

Hotel Kipriotis Village is ideaal voor een onbezorgde gezinsvakantie. Het zwembad met een stoere piratenboot werkt als een magneet op kinderen. Ook voor jou valt er genoeg te beleven. Wat dacht je van de gezellige beach bars? Of met een jetski het water op? Actief of ontspannen: in Hotel Kipriotis Village is de keuze aan jou.

Rustig gelegen Hotel Platanista

Dit rustig gelegen hotel is speciaal ingericht voor de vakantieganger die op hun gemak van het Griekse eilandleven wil genieten. De suites zijn stijlvol ingericht met balkons die uitkijken op zee. De avonden breng je door op het sfeervolle terras waar je ook kunt dineren. Proef de heerlijkste gerechten terwijl de zon ondergaat.

Even helemaal weg

Romantisch Hotel Dimitra Beach

Dit prachtig gelegen complex leent zich uitstekend voor een romantische vakantie. De kamers zijn modern en stijlvol ingericht en het zwembad nodigt uit tot uren ontspannen. Het all-inclusive concept zorgt ervoor dat je optimaal kunt genieten van je tijd in dit fraaie hotel. Het hotel ligt aan het strand. Ideaal voor eindeloze strandwandelingen.

Luxe: Hotel TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort

Genieten in luxe doe je bij dit prachtige hotel. Trakteer jezelf op een behandeling bij de goede spa en verleng je rustmoment op het serene zonneterras. Maak een keuze uit de verschillende restaurants die horen bij de all-inclusive formule en trek je daarna terug op je eigen designkamer. Romantiek ten top!

Smaakvol Hotel Kipriotis Panorama & Suites

In hartje Psalidi ligt dit luxueuze vijf-sterren resort. De kamers zijn smaakvol ingericht en je boekt eenvoudig een behandeling bij het wellnesscentrum. Steek de boulevard over voor een romantische strandwandeling of dineer urenlang in een van de knusse hoekjes van een restaurant. Van roomservice tot een kapsalon: dit hotel heeft het allemaal.

4x doen in Psalidi

Sfeervol Kos-Stad

Psalidi is een voorstad van het gezellige Kos-Stad en hier is altijd wel iets te beleven. Struin in de ochtend over de lokale markt aan de haven. Na een uitgebreide lunch wandel je door de sfeervolle straten en bezoek je leuke winkeltjes. In de avond komt de stad pas echt tot leven. Bestel een drankje en geniet van Kos-Stad.

Verken Psalidi per fiets

Kos is overwegend vlak en is daarom perfect om per fiets te verkennen. Ook in Psalidi huur je eenvoudig een tweewieler die je over de boulevard naar Kos-Stad brengt. Liever de groene binnenlanden in? Ook dat is mogelijk. Onderweg stap je af bij een schilderachtige baai voor een verkoelende duik. Heerlijk!

Eilandbezoek op een eiland

Tja, het klinkt natuurlijk een beetje dubbelop, maar een bezoek aan het eiland Pserimos is zeker de moeite waard. De leuke boottocht brengt je naar het idyllische strand waar je met je voeten in het zand de lunch nuttigt. ‘Hier proef je nog de sfeer van het echte Griekenland’, lezen we in één van de reviews. Absolute aanrader.

Actief op pad: beklim de Dikeosberg

Zin om lekker actief te zijn? Beklim de hoogste berg van Kos! Vergeet je camera niet, want op de top wordt je beloond met een prachtig uitzicht. Tip: zorg voor voldoende water voor onderweg, want tijdens de wandeling kun je geen water kopen. Veel plezier met klimmen!

• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

vakanties Psalidi (bij Kos-stad)

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

Nog lang niet uitgekeken.

Berry z
    3-9-2018

kos is een leuke plaats voldoende te doen en te zien. je kunt met een trip naar nisyros het vulkaan eiland met een actieve vulkaan je mag tegen betaling van 3 euro de krater in erg indrukwekkend. Ook leuk is een uitstapje naar bodrum (turkije) de hotspot. Een jeep safari is ook een mooie manier om het eiland vanaf een andere manier te verkennen je gaat hoog de bergen in en je komt op terreinen waar je normaal niet komt en mag komen bv. defensie terreinen enzo hier zie je de echte natuur en oude buitenverblijven van keizers uit lang vervlogen tijden.

Wat ook erg leuk is en zeer goed te doen is een fiets huren verhuurders zijn er zat maar let op, dan voornamelijk op de voorwardenen de service van de verhuurder.

De oude stad moet je zeker een keer doorlopen met zijn nieuwe en oude barstreet.

Een goed adres om excursies te boeken is explore kos te vinden tegenover hotel ramini beach, Iets buiten kos stad ook te vinden via facebook.

Fantastische en complete vakantie

Walter
    21-6-2018

Goed en zeer proper hotel op loopafstand van de gezellige boulevard van Kos . Vlak bij de autovrije straatjes van het centrum . Vele terrasjes met typische Griekse restaurantjes waar je lekker en goedkoop kan eten . We hadden een auto gehuurd en zijn zo het mooie eiland gaan verkennen . Vanalles te doen en te zien , van wandelen of kuieren in de bergdorpjes tot luieren aan de mooie stranden in het zuiden . Naar de thermen of de ruïnes ,of zomaar genieten van de mooie vergezichten in de mooie natuur . Een aanrader . We hebben genoten!

fantastisch en no stress

walter de maeyer
    18-6-2018

Kos stad is een kleine stad waar iedereen zijn gading vind, bezienswaardigheden, cafeetjes, restaurantjes, winkeltjes en een bevolking die niet opdringerig is.

Er heerst altijd een gezellige sfeer en bang hoef je er 's avonds ook niet te zijn.

Als je in de donker met de bus terug naar je hotel gaat wordt door de chauffeur de naam van hotel afgeroepen zodat je op de juiste halte kan afstappen, wel handig.

Carine en peter
    18-5-2018

Het was een heel leuke en ontspannende vakantie

Echt mooi en lieve mensen , zoveel vertrouwen daar kunnen we allemaal van leren

We gaan zeker nog terug

Rustige omgeving met veel mogelijkheden voor fietsers , altijd direct een auto beschikbaar als men meer wilt ontdekken van het eiland kos

Zeker een aanrader

Tis voor herhaling vatbaar

Sherina Polman
    8-5-2018

Super leuke stad! Veel winkeltjes, restaurantjes en uitgaansgelegenheden. Hele mooie boulevard en een mooie haven. Top locatie! Alleen zoals op veel plekken in Griekenland, een strand met kiezelstenen en groter stenen. Ik vind het persoonlijk niet prettig.

Psalidi (bij Kos-stad) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 833 reviews