Sorteren

vakanties Psalidi (bij Kos-stad)

Reviews over Psalidi (bij Kos-stad)

super

menb
    4-11-2018

Wij zijn voor de 2e keer naar dit hotel geweest. Erg vriendelijk ontvangst bij het inchecken. Men stond klaar met een glaasje fris en/of champagne en een verfrissend handdoekje. Omdat wij voor de 2e keer in het hotel waren, was er een verrassing op de kamer ( fles wijn, vers fruit en bloemblaadjes op het bed). Het hotel ligt aan het strand waar genoeg (gratis) bedden en parasols aanwezig zijn. Aan het zwembad goede ligbedden, echter wel te weinig . Het eten is zeker goed, keuze genoeg en het wordt goed bijgevuld. De all-inclusive dranken zijn prima. Om 23.00 uur is het all-inclusive afgelopen en dan loopt het terras vrij snel leeg. Het hotel ligt niet op loopafstand van Kos-stad, maar met de fiets (10 min) of een taxi goed te doen. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, super. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Heel chill als je lekker wilt genieten van de zon!

Irene de Kreij
    4-11-2018

Je kunt heel gemakkelijk met de bus naar Kos stad, dat kost 1,60 p.p. Verder is het heel leuk om fietsen te huren! Huur wel goede fietsen want je kunt een heel stuk fietsen. Een aanrader is Tigaki. Je hebt daar een super hippe tentjes zitten waar je ook gebruik mag maken van de ligbedjes op het strand. In kos stad zijn wij geweest bij beachclub Deja Vu. Heel leuk en lekker eten. Ik zou in het hotel zelf lekker tussen de middag gaan eten bij souflaki. Neem vooral een portie kipgyros met frietjes en, tzaziki! Heerlijk! Het hotel is een beetje verouderd maar het personeel is erg vriendelijk!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 7-11-2018

Dear Irene de Kreij,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Panorama Hotel & Suites, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Kipriotis Group of Hotels

Super, gevarieerd en schoon hotel

Cindy
    2-11-2018

Top hotel! Goed gevarieerd eten. Kinderen hebben genoten van de zwembaden. Vriendelijk personeel. Mooi schoon! Petje af voor het personeel...superleuke vakantie gehad!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 10-11-2018

Dear Cindy,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

The entire team will be delighted to welcome you back in the near future.

Kipriotis Group of Hotels

Na valse start gelukkig verder prima vakantie

Silvia Bolte
    30-10-2018

Na een akelige start hier: zie eerdere review (verschrikkelijk kamer etc) hebben we de volgende middag een andere kamer gekregen (een bungalow, zoals we hadden geboekt). Deze ligt aan de rand dichtbij 1 vd zwembaden, prima. Hier werkt alles gelukkig wel en ook goed warm water, wat we in de andere kamer ook niet hadden. Eten is prima, vooral ontbijt, er kan wat meer (warme) groente bij, nu vaak maar 1 of soms 2 soorten. Kan ook wat warmer, vooral buffet bij zwembad, is koud helaas. Service en vriendelijkheid (op een heel enkele uitzondering daargelaten) is prima, aardig. Ligging is minder maar dat wisten we (ver weg). Complex is niet geschikt voor slecht ter been, veel trappen en hellingen. Wel wat handdoekje leggen maar valt mee, gewoon uitslapen en bedje bemachtigen bij zwembad. Mix van gasten, veel Engelsen, Duitsers, wat Belgen, Nederlanders en een paar Grieken. Veel stellen, jong tot oud, en families met kinderen, jong tot wat ouder

Schitterende vakantie tegen een zeer acceptabele p

Jozef
    29-10-2018

Prachtig hotel met alle denkbare faciliteiten.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 7-11-2018

Dear Jozef,

Thank you very much for staying with us and we appreciate you took the time to post a wonderful review about your stay at Kipriotis Panorama Hotel & Suites.

We are grateful to know that you enjoyed your holidays in our property.

Thank you again for sharing your review and for having given us the pleasure to be part of your holidays. We eagerly await your return visit.

Psalidi (bij Kos-stad) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 834 reviews