Hotel Dimitra Beach

206 reviews over Hotel Dimitra Beach in het Nederlands

Super

Hennie
20-10-2018

In een woord fantastisch resort

voor ons niet weer

irene
17-10-2018

heeeel veel trappen lopen, wij hadden een beach front bungalow aan zee met terras en 2 ligbedden en een zitje. Badkamer heel erg klein met een klein wasbakje en geen ruimte om spullen neer te zetten. Eten was goed en er worden plaatsen aangewezen dus af en toe moet je wachten. Erg veel katten ook in het restaurant..niet erg fijn.. en ze slopen de kamer in als je niet goed oppaste. Voor ons geen 2e keer weer.. er is helemaal niks te beleven ook sávonds niets

Zalig hotel met uitstekende keuken. 3 Mooie zwembaden, vriendelijk personeel.

Als je houd van een rustvakantie een ideale plaats. Voor het hotel stopt de bus en binnen 10 minuten sta je in het centrum van Kos stad. Huur een auto of scooter en je kunt het eiland ontdekken.

Mooi!

Nel Booij
2-10-2018

Mooie accomodatie aan zee. Wel wat verder weg van Kos stad, maar dat weet je als je BOEKT.

Mooie accommodatie aan zee. Wel wat ver van de stad Kos, maar dat weet je als je gaat boeken. Heerlijk rustig! Zwembad zonder glijbanen en allerlei andere vermaak, super!

Wij zijn 5 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad. Super vriendelijk personeel, ondanks dat het bijna einde seizoen is!

superfantastisch

adriaenssens dimitri
26-9-2018

een schitterende ligging..echt een aanrader,lekker eten,enorm veel keuze,net op tijd bijgevuld,je wordt er op je wenken bediend.ik heb niets negatiefs op te merken.

gewoonweg fantastisch

Daniël Van den Plas
18-9-2018

prachtige locatie en uitzicht ideaal voor een rust vakantie

geweldige plek

virgenie
15-9-2018

Dit Hotel is gewoon top . Ik snap niet dat mensen klagen hier op de site , het personeel is echt heel vriendelijk en doen er echt alles aan om te helpen. Vind sommige commentaren echt niet nodig. Het eten is lekker , de kamers zijn netjes het uitzicht is gewoon ongelooflijk

Gewoon tof..

Dictus Werner
30-8-2018

Zeer goed hotel...heel clean...vriendelijk personeel..goede all inn...goede keuken..pracht zicht van op onze kamer nr207..personeel van het zwembad,restaurant...en de bar waren enorm attent..van genoten..Wij komen nog terug..

Tot nu toe waardeloos

SB
24-8-2018

Slechte en onvriendelijke ontvangst, waardeloze kamer,die we niet hadden geboekt.Hadden een bungalow deluxe geboekt en worden in een hotelgebouw geplaatst met balkon op de begane grond, geen bungalow waar je zo in en uit kunt lopen (makkelijk met kids) en last van bovenburen,wat je bij een bungalow niet hebt,dat hadden we dus speciaal hierom geboekt en meer voor betaald via touroperator.Ook helemaal achteraan zo ver mogelijk bij de zwembaden vandaan,"handig" met kids, niet dus.Kamer ook vies,spetters bij toilet,overal haren,pleisters op de airco,balkondeur kan niet dicht.Gelijk geklaagd en kamerruil gevraagd,geen medewerking van de onvriendelijke medewerkster.S avonds nogmaals klacht, morgenochtend terug komen.We zitten nu nog in die rotkamer.Als klap op de vuurpijl om 17.45 uur nadat we waren aangekomen, weggestuurd bij zwembad,zat dicht om 17.00-17.30 uur.Hebben we niet gedaan, kind wil uiteraard graag zwemmen."Fijne gastvrije" ontvangst hier

Heel mooi aangelegd resort, netjes en schoon. Fijne zwembaden (maar geen glijbanen). Lekker eten. Geen ‘echte’ frisdranken bij het All inclusive principe. Bedjes bij zwembad worden gereserveerd (ondanks policy). Niet genoeg bedjes voor alle gasten.

Familiekamer voldeed totaal niet aan de verwachting. Allen familiekamers in het oude gedeelte. Badkamer is enorm verouderd en kapot. Familie kamer is geen 4sterren waard!

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.