Hotel Dimitra Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°12°
Hotel Dimitra Beach
8,4

Omschrijving
Vanaf Hotel Dimitra Beach (Kos) heb je een mooi uitzicht op zee. Kies je voor all inclusive, dan ben je voorzien van goed en gevarieerd eten. De zwembaden zijn erg schoon, met genoeg ruimte voor alle gasten. Kom je voor de rust, dan zit je hier goed. Het ligt wat afgelegen, maar met het busje vanaf het hotel ben je binnen 10 minuten in de stad Kos.

206 reviews over Hotel Dimitra Beach in het Nederlands

Na valse start gelukkig verder prima vakantie

Silvia Bolte,
30-10-2018

Na een akelige start hier: zie eerdere review (verschrikkelijk kamer etc) hebben we de volgende middag een andere kamer gekregen (een bungalow, zoals we hadden geboekt). Deze ligt aan de rand dichtbij 1 vd zwembaden, prima. Hier werkt alles gelukkig wel en ook goed warm water, wat we in de andere kamer ook niet hadden. Eten is prima, vooral ontbijt, er kan wat meer (warme) groente bij, nu vaak maar 1 of soms 2 soorten. Kan ook wat warmer, vooral buffet bij zwembad, is koud helaas. Service en vriendelijkheid (op een heel enkele uitzondering daargelaten) is prima, aardig. Ligging is minder maar dat wisten we (ver weg). Complex is niet geschikt voor slecht ter been, veel trappen en hellingen. Wel wat handdoekje leggen maar valt mee, gewoon uitslapen en bedje bemachtigen bij zwembad. Mix van gasten, veel Engelsen, Duitsers, wat Belgen, Nederlanders en een paar Grieken. Veel stellen, jong tot oud, en families met kinderen, jong tot wat ouder

voor ons niet weer

irene,
17-10-2018

heeeel veel trappen lopen, wij hadden een beach front bungalow aan zee met terras en 2 ligbedden en een zitje. Badkamer heel erg klein met een klein wasbakje en geen ruimte om spullen neer te zetten. Eten was goed en er worden plaatsen aangewezen dus af en toe moet je wachten. Erg veel katten ook in het restaurant..niet erg fijn.. en ze slopen de kamer in als je niet goed oppaste. Voor ons geen 2e keer weer.. er is helemaal niks te beleven ook sávonds niets

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zalig hotel met uitstekende keuken. 3 Mooie zwembaden, vriendelijk personeel.

Als je houd van een rustvakantie een ideale plaats. Voor het hotel stopt de bus en binnen 10 minuten sta je in het centrum van Kos stad. Huur een auto of scooter en je kunt het eiland ontdekken.

Mooi!

Nel Booij,
2-10-2018

Mooie accomodatie aan zee. Wel wat verder weg van Kos stad, maar dat weet je als je BOEKT.

Mooie accommodatie aan zee. Wel wat ver van de stad Kos, maar dat weet je als je gaat boeken. Heerlijk rustig! Zwembad zonder glijbanen en allerlei andere vermaak, super!

Wij zijn 5 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad. Super vriendelijk personeel, ondanks dat het bijna einde seizoen is!

superfantastisch

adriaenssens dimitri,
26-9-2018

een schitterende ligging..echt een aanrader,lekker eten,enorm veel keuze,net op tijd bijgevuld,je wordt er op je wenken bediend.ik heb niets negatiefs op te merken.

gewoonweg fantastisch

Daniël Van den Plas,
18-9-2018

prachtige locatie en uitzicht ideaal voor een rust vakantie

geweldige plek

virgenie,
15-9-2018

Dit Hotel is gewoon top . Ik snap niet dat mensen klagen hier op de site , het personeel is echt heel vriendelijk en doen er echt alles aan om te helpen. Vind sommige commentaren echt niet nodig. Het eten is lekker , de kamers zijn netjes het uitzicht is gewoon ongelooflijk

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Gewoon tof..

Dictus Werner,
30-8-2018

Zeer goed hotel...heel clean...vriendelijk personeel..goede all inn...goede keuken..pracht zicht van op onze kamer nr207..personeel van het zwembad,restaurant...en de bar waren enorm attent..van genoten..Wij komen nog terug..

Gereisd met partner in augustus 2018

Tot nu toe waardeloos (+Rectificatie)

SB,
24-8-2018

Slechte en onvriendelijke ontvangst, waardeloze kamer,die we niet hadden geboekt.Hadden een bungalow deluxe geboekt en worden in een hotelgebouw geplaatst met balkon op de begane grond, geen bungalow waar je zo in en uit kunt lopen (makkelijk met kids) en last van bovenburen,wat je bij een bungalow niet hebt,dat hadden we dus speciaal hierom geboekt en meer voor betaald via touroperator.Ook helemaal achteraan zo ver mogelijk bij de zwembaden vandaan,"handig" met kids, niet dus.Kamer ook vies,spetters bij toilet,overal haren,pleisters op de airco,balkondeur kan niet dicht.Gelijk geklaagd en kamerruil gevraagd,geen medewerking van de onvriendelijke medewerkster.S avonds nogmaals klacht, morgenochtend terug komen.We zitten nu nog in die rotkamer.Als klap op de vuurpijl om 17.45 uur nadat we waren aangekomen, weggestuurd bij zwembad,zat dicht om 17.00-17.30 uur.Hebben we niet gedaan, kind wil uiteraard graag zwemmen."Fijne gastvrije" ontvangst hier.

Rectificatie:

Na een akelige start hier zie bovenstaande hebben we de volgende middag een andere kamer gekregen (een bungalow, zoals we hadden geboekt). Deze ligt aan de rand dichtbij 1 vd zwembaden, prima. Hier werkt alles gelukkig wel en ook goed warm water, wat we in de andere kamer ook niet hadden. Eten is prima, vooral ontbijt, er kan wat meer (warme) groente bij, nu vaak maar 1 of soms 2 soorten. Kan ook wat warmer, vooral buffet bij zwembad, is koud helaas. Service en vriendelijkheid (op een heel enkele uitzondering daargelaten) is prima, aardig. Ligging is minder maar dat wisten we (ver weg). Complex is niet geschikt voor slecht ter been, veel trappen en hellingen. Wel wat handdoekje leggen maar valt mee, gewoon uitslapen en bedje bemachtigen bij zwembad. Mix van gasten, veel Engelsen, Duitsers, wat Belgen, Nederlanders en een paar Grieken. Veel stellen, jong tot oud, en families met kinderen, jong tot wat ouder

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heel mooi aangelegd resort, netjes en schoon. Fijne zwembaden (maar geen glijbanen). Lekker eten. Geen ‘echte’ frisdranken bij het All inclusive principe. Bedjes bij zwembad worden gereserveerd (ondanks policy). Niet genoeg bedjes voor alle gasten.

Familiekamer voldeed totaal niet aan de verwachting. Allen familiekamers in het oude gedeelte. Badkamer is enorm verouderd en kapot. Familie kamer is geen 4sterren waard!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.