Hotel Dimitra Beach

• Onvoldoende: 1 - 5

goed voor rustakantie

moors linda
13-7-2018

mooi hotel ,prachtig uitzicht wel veel trappen ,personeel kon iets vriendelijke ,badkamer verouderd en aan vervanging toe

Voor herhaling vatbaar

Mevr. Van der Krogt
8-7-2018

Het personeel is ontzettend aardig, vooral de dames die je kamer schoon komen maken. Wij hadden zelf helaas een mindere kamer, dat wil zeggen een oude kamer die nog niet gerenoveerd was. Zeezicht was ook ver te zoeken, we keken tegen andere appartementen aan. Ondanks dat zouden we zo weer terug willen, want verder was alles perfect. De keus van de kamers lag ook bij touroperator, dus we kunnen het hotel hierin niets verwijten. We kregen zelfs nog een fles wijn en wat vers fruit op de kamer als service van t hotel. Zwembaden waren fantastisch en het hotel was ontzettend schoon. Er lag geen vuiltje op de grond.

Twijfel achtig

Tiny Tijssen
6-7-2018

Dat het best ver af ligt van Kos stad, vanuit het Hotel weg wandelen langs een boulevard of winkel straatjes of ergens terrasje pikken kun je vergeten. Het is echt een resort. Verdes niets mis mme

Geweldig

N.Roks
6-7-2018

Prachtig resort, echt werkelijk super mooi!

Super mooie kamers het lijkt eerder op een vakantiepark dan hotel.

Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Wij hadden all inclusive dit is ook aan te bevelen omdat er in de buurt niet echt restaurant te vinden zijn. Er is een bushalte voor het hotel maar deze gaat niet altijd volgens tijd daarom hadden wij via het hotel een scooter gehuurd, super goed te doen en harstikke goedkoop. Auto of quad kon ook.

Met de scooter het eiland verkend echt prachtig!

Als je twijfelt toch zeker doen!!!!

Super

The ladies
24-6-2018

Hebben 9 dagen een heerlijk verblijf gehad in Dimitra BEach Hotel. Prachtige kamer met zeezicht. Vriendelijk personeel. Service ook bij de zwembaden en het strand. Naast het buffet is er ook een Italiaans en Grieks restaurant. Vooral het Italiaanse restaurant is fantastisch, mede door Delia en haar team. Vriendelijke ontvangst en heerlijk eten. Helaas een paar fikse regenbuien gehad, waardoor er veel wateroverlast ontstond o.a. in het buffetrestaurant. Maar alles werd in goede banen geleid door de maître de hotel Valters en zijn team. Uiterst vriendelijke en behulpzame man. De locatie is prachtig, alleen erg veel trappen. Voor Mensen slecht ter been geen goede locatie. Het heeft helaas een kiezelstrand. Als je lekker wilt uitrusten een prima plek.

aan te bevelen!

Fam van Zanten
23-6-2018

Prima hotel, goed eten en gevarieerd. Schoonmaak prima. Vriendelijk personeel. We hadden een luxe bungalow kamer. Deze zijn mooi gelegen bij het strand. Waterschoentjes aan te bevelen ivm kiezelstrand. Wifi heel slecht.

Prima

D. Dekker
16-6-2018

Mensen die niet tevreden waren hebben dat helemaal aan zichzelf te danken. Het is 4,5 ster, geen 5, verwacht dat ook niet!

Accommodatie bestaat uit 2 delen. Een mooi gerenoveerd deel en een wat ouder deel. Wij zaten in dit laatste en hadden hier geen moeite mee. Bedden zijn alleen misschien wat hard. Verder meer dan genoeg ruimte aan de zwembaden en eten was prima. Met de mogelijkheid om a la carte te eten (is 1x inclusief bij all in) kun je variëren. Het is verder redelijk ver van alles vandaan, maar wij hadden een scooter gehuurd en zijn 3x in Kos gaan eten. Dit is 10min met de scooter. Daarnaast met een quad het hele eiland over geweest en dit is zeker aan te raden. Paradise beach, Zia en de thermen moet je gezien hebben!

Enige nadeel is wellicht de lange afstanden en vele trappen als je slecht ter been bent. Houd hier rekening mee! Verder een goede vakantie gehad!

Niet voor herhaling

Gretha
13-6-2018

Mooie schone kamers! Helaas heeft dit hotel geen Grieks personeel waardoor de zo geliefde Griekse gastvrijheid ontbrak. Ondanks dat het aan het begin vd zomerseizoen was, voelde het qua hospitality einde seizoen. Uitzonderingen daar gelaten maar onvriendelijk personeel, niet flexibel en zien het werk niet wanneer nodig. Eten 6-. Grote eetzaal voelde als een kantine. In winkeltje pinnen niet mogelijk. Idem geen mogelijkheden in hotel naar alleen 5 km verderop

Topvakantie in tophotel!

T. Boertjens-Bloem
6-6-2018

Fantastisch personeel, keurige accomodaties en een prachtige omgeving. All inclusive is aan te raden, want in de omgeving is weinig.

Komen zeker terug

Ed
1-6-2018

Uitstekend hotel. Zeker aan te bevelen. Schone en mooie kamers, niet al te groot. Bijzonder: wastafel in kamer. Ligging aan smal strand, met ligbedjes en een ober die de bestellingen opneemt (en brengt). Eten en drinken: 3 restaurants. Heerlijk eten.

Afstand Kos-stad: met bus goed te doen, eventueel op huurfiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimitra Beach scoort een 8.34 uit 10 op basis van 197 reviews.