Hotel Dimitra Beach

8,5

179 reviews over Hotel Dimitra Beach in het Nederlands

Super goed verzorgt hotel

Marcel, 2-11-2017

Mooie ligging, gastvrij ontvangst, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam,

Goede voorzieningen en mooie ambiance. een echte aanrader.

Fantastisch hotel, mooie locatie, gewoon top!

Patricia, 29-10-2017

Hotel ligt tegen een helling aan, er zijn bungalows en hotelkamers. Wij hadden de premium kamers geboekt in het hoofdgebouw. Mooie spierwitte kamers. Door de schuine ligging tegen de berg aan, nagenoeg overal mooi uitzicht op zee. Aan het hotel zit een privé strand. Wel strand met stenen, maar heel helder water. Gewoon even je waterschoentjes meenemen van je vakantie in Kroatië. Vriendelijke personeel. Geen handdoekjes leggen, mega veel plek overal. Hotel zat in de herfstvakantie vol (600 man) desondanks overal plek met bedjes bij de zwembaden en het strand. Super leuk kinder gedeelte met speeltuin en zwembad op de linkerhoek van de locatie van het hotel. Eten is prima. Wellicht niet zoals in Turkije, maar als je creatief bent kan je zelf ruim voldoende variëren met eten: salades, kazen, pasta's, veel vlees, vis (gamba's en zalm), etc. Daarnaast heeft het hotel twee à la carte restaurants: een Italiaans en een Griekse. Gewoon afwisselen als je geen zin hebt om weer naar die vreetschuur te gaan. Water van de (3) zwembaden was wel aan de koude kant, zeewater was in Oktober heerlijk. Foto's die op de site staan van het hotel, zo is het ook gewoon. Mooie loungesitjes overal. Wij hadden all inclusive geboekt (incl. cocktails) De hele dag door kwamen ze bij je bedje langs of je nog wat wilde drinken. Voor de deur stopt een bus en ben je binnen 12 min in Kos Stad. Gewoon boeken, niet verder kijken.

Mooi maar gehorig complex

Fam timmer, 23-10-2017

Het is een mooi en schoon complex. Het eten is prima en er is genoeg keuze. Bij de bar is weinig zitplek binnen. De kamers voor drie personen zijn erg gehorig. Het derde bed is een bedbank dat erg hard is, wij kregen een extra schuimmatras.

Ontspannen vakantie

Mw, 13-10-2017

Vriendelijk personeel, goede bediening. Ala cart eten is heerlijk en iets beter dan het eten in het hotel zelf.

Fijne ligbedden, je kan kiezen waar je wilt liggen vanwege 3 zwembaden en zee.

Wat minder goed is zijn de wachtrijen voor het ontbijt en diner als het druk is, terwijl er wel tafels vrij zijn. Echter wilt personeel eerst afruimen en dekken voordat je mag zitten. Je tafel wordt gewezen bij drukte, dat is erg jammer... want er is genoeg plek als tafels sneller worden afgeruimd.

We zaten in een bungalow met tuin, echt een aanrader.

Kamers zijn keurig schoon, wordt iedere dag goed schoongemaakt. De ligging is perfect mooi uitzicht!

Bediening aan zwembaden en strand is ook een super service.

Lobby is vrij klein, weinig ruimte om te zitten s avonds als het koud is. Tot 23:00/23:30 harde muziek bij het hotel/sommige bungalows.

Voor de rest een heerlijke rust vakantie gehad. Je kan er lekker ontspannen.

Geweldig!

Leijtens, 9-10-2017

We zaten in kamer 026, een kamer met terras en direct uitzicht op zee. Kamers was prima en zeer schoon. Alleen de douche was wat aan de kleine kant.

Zwembaden prima, volop ligbedden en geen handdoeken legje 's ochtends. Buffet restaurant was prima, genoeg keus en variatie. Hotel ligt wel wat achteraf en op een helling waardoor je trappen moet lopen, voor ons geen enkel probleem. Kos-stad op ong 15 min met openbaar vervoer.

Het hotel verder was zeer mooi en voldeed zeker aan onze wensen, personeel zelfs in oktober nog zeer vriendelijk. Echt een aanrader !

Het was een fantastische belefenis.

Petra, 2-10-2017

Héél nette kamers,lekker eten;net zoals in brochure.

Avondanimatie was beetje ééntonig.

Minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn,héél veel trappen.

Fantastisch hotel, super service!

Kim en Pj, 18-9-2017

Echt een droomvakantie in dit hotel, rustig, goede service. Zowel in hotel zelf als aan het zwembad. Iedereen is heel vriendelijk. Lekker eten, heel gevarieerd. Ik zelf heb een allergie voor lactose en werd elke dag begeleid door de chef wat ik wel en niet kon eten, echt super!

Alle mensen doen er alles aan om je een super vakantie te bezorgen.

Fantastisch! Aanrader!

Kevin Lauwers, 4-9-2017

Voor ons beide de eerste maal in Griekenland. Ondanks dat onze vlucht in Zaventem was vertraagd en pas rond 1u 's nachts in hotel waren werden we zeer vriendelijk en goed ontvangen! Begeleid naar onze kamer waar we ook nog wat extra uitleg kregen. Het personeel over het gehele domein is uitzonderlijk vriendelijk! Nog nooit in een hotel tegenkomen! Het restaurant is van ontbijt tot diner in de puntjes verzorgd, tijdens het diner is er showcooking met een chef die zijn beroep met een passie doet en je maar al te graag uitleg geeft hoe de gerechten klaargemaakt worden! Onze kamer was in het hoofdgebouw met zicht op zee. Deze kamers zijn uiterst verzorgd en hebben een moderne inrichting. Kos is een zeer gezellig stadje waar het leuk vertoeven is, daar zijn ook alle mensen heel vriendelijk. Kortom, als wij ooit terug Kos willen bezoeken zal dit hotel zeker en vast terug op ons lijstje staan. Niet twijfelen maar boeken!!

Top hotel!

Mieke, 4-9-2017

Top hotel! Mooie luxe kamers, netjes, eten heerlijk, perfecte service. Hotel volledig volgeboekt, maar als gast ervaar je alles behalve drukte.

Erg genoten van de service en gastvrijheid bij het Italiaanse restaurant "Cucina", waar je all inclusieve kan dineren. Speciale dank voor Dionisis, Delia en Savvas!

Fantastisch, niets op aan te merken.

Fam v Iersel, 28-8-2017

Zeer luxe en goed hotel. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Aankomst voortreffelijk. De koffers worden naar de kamer gebracht en er word kort wat uitleg gegeven over het resort. Niets is teveel, het eten is smaakvol en elke dag wat anders. Zeer uitgebreid ontbijt, diner en dessert buffet. We hebben zelf geen gebruik gemaakt van de lunch maar waarschijnlijk zou dat net zo goed zijn geweest. Wij zaten in een junior suite en deze was erg fijn. Ruime kamer mooi uitzicht, ruime fijne badkamer met heerlijke regen douche. Enige nadeel zou kunnen zijn is dat het resort wel

Heel veel trappen heeft maar dat was voor ons geen minpunt. Voor een aantal andere gasten waar dat wel een minpunt voor was werd gekeken naar een oplossing en die werden opgehaald en en gebracht met het golfkarretje. Bij vertrek voldeed een telefoontje naar de receptie en ze kwamen binnen 5 min de koffers en indien gewenst ons ook ophalen. Danielle van de bar bij het zwembad maakt de beste cocktails en al het overig personeel daarbij ook uiterst vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimitra Beach scoort een 8.54 uit 10 op basis van 185 reviews.