Aparthotel Alexandra Beach

Aparthotel
FamiliehotelWeer vandaag32°22°
Aparthotel Alexandra Beach
8,1

Alexandra Beach op Kos is een rustig complex met schone appartementen. Er is geen georganiseerde animatie, maar je kunt wel terecht bij het zwembad of in de gezellige bar. Je geniet hier ook van een lekker ontbijt. Wie Kos wil ontdekken zit goed, want je kunt op de fiets het centrum van Kos-stad bereiken. Het strand Tigaki Beach is een aanrader.

333 reviews over Aparthotel Alexandra Beach in het Nederlands

Super!

Nelly
15-6-2019

Mooi deels gerenoveerd hotel. Mooie kamer en badkamer. Gezellig zwembad met voldoende bedden. Vriendelijk, goed Engelssprekend personeel. Klein minpuntje, ontbijt is niet zo best. Kies dus voor logies, supermarkt aan de overkant. En in de kamer zit klein keukentje, kies dan wel kamer met Zwembadzicht, en ontbijt op je balkon.

Gereisd Met partner in juni 2019

Hetty Van der Vliet
13-6-2019

Het is een ontzettend gezellig hotel waar aan de receptie een nederlands sprekende mevrouw staat wat natuurlijk heel makkelijk is en die ook heel behulpzaam is met alle vragen die je hebt. Verder een hele leuke plaats Kos-stad en alles is goed te doen met de fiets of te voet.

Geweldig

Marleen
15-4-2019

Top locatie vlakbij het strand. Zeker aan te raden om fietsen te huren! Hotel netjes en schoon.

Gereisd Met partner in juli 2018

Feestelijk leven!

J.Peters-Geelen
23-3-2019

Ons verblijf was fantastisch! Zeer gastvrije echtpaar dat dit hotel op een zeer familiaire wijze runt. Persoonlijke aandacht voor elk detail! We komen hier al jaren en het is telkens opnieuw thuiskomen. Ook de bedienden en kamermeisjes zijn erg attent. Een prachtige hotelaccommodatie met zeer schone kamers en appartementen. Het ontbijt in buffetvorm is prima en het zwembad wordt goed onderhouden. De rustige ligging en toch goed bereikbare locatie en de vele restauranten van uitstekende kwaliteit maken onze vakantie tot een jaarlijks terugkerend feest! De prijs/kwaliteit verhouding is prima en er is telkens een extra toegift! Voor kinderen is er een kinderbadje en speeltoestellen in een apart tuingedeelte.

Gereisd Met partner in juni 2018

Fijn, verzorgd hotel met perfecte locatie!

T.
21-1-2019

Alexandra Beach is een goed verzorgd hotel voor zowel gezinnen als koppels. Personeel ontzettend vriendelijk waarvan 1 NL spreekt. Zwembad heeft genoeg ligbedden, maar als tip kun je je handdoek neerleggen als je gaat eten! Dan weet je zeker dat je een bedje hebt. Kamer netjes en wordt elke dag schoon gemaakt. Voor met zijn 2e was ons appartement hartstikke groot! Ontbijt is elke dag hetzelfde en niet veel keus, maar wat er is smaakt prima! Omgeving is perfect. Net iets buiten Kos-Stad, maar dichtbij veel restaurants en winkeltjes in de straat. Het Kiezelstrand is drie minuten lopen vanaf het hotel! Kortom: Perfecte vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Kom zeker nog een keer

Patt
23-10-2018

Goed hotel, lekker kleinschalig en veel groen. Het ligt goed centraal, gezellige restaurants in buurt, zo ook winkeltjes, dicht bij strand. En op loop afstand van Kosstad. Zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad 😎

Mieke
17-10-2018

Het hotel/ appartement was goed. vriendelijk personeel , kamers werden dagelijks schoongemaakt. Mooi zwembad met gezellige bar ..

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Hans
2-10-2018

Prima locatie net buiten Kos-stad, met de fiets makkelijk en gezellig om te doen, maw...de drukte kan je opzoeken.

Voor ons fantastisch

H Wouda
29-9-2018

Heel fijn hotel/appartementen complex. Rustig gelegen maar op afzienbare afstand van Kos-stad. Hele vriendelijke mensen. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Wij zaten in de nog niet opgeknapte vleugel maar was goed te doen. T ontbijt was idd niet super de luxe maar zeker meer dat wat ik thuis op tafel zet dus dik tevreden. Wij gaan zeker terug.

Top personeel, wij komen zeker terug !!

Familie Brils
25-9-2018

Kleinschalig hotel op loopafstand van Kos stad. De kamers worden allemaal gerenoveerd. Heb ze allebei gehad . Er word heel goed schoongemaakt en bij de receptie werken mensen die je top helpen met alles. Ontbijt was eenvoudig maar prima . Jammer was dat er badgasten waren die hele dagen ligbedden reserveren en pas tegen de avond erop kwamen liggen . Misschien dat daar ook wat aan gedaan kan worden . Wij waren dik tevreden .

Aparthotel info

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alexandra Beach in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alexandra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.