Aparthotel Alexandra Beach

8.2Fantastisch

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

8.2Fantastisch

Aparthotel Info

• Jacuzzi
Meer aparthotelinfo

Net buiten het centrum van Kos-stad vind je Alexandra Beach Aparthotel. Nemen jullie een duik in het zwembad of stappen jullie op de fiets om het eiland te verkennen? Er is genoeg te doen. Reviewer Hetty is in ieder geval enthousiast over haar verblijf: ‘Het is een ontzettend gezellig hotel waar aan de receptie een nederlands sprekende mevrouw staat wat natuurlijk heel makkelijk is en die ook heel behulpzaam is met alle vragen die je hebt.’ Ben jij benieuwd of Alexandra Beach iets voor jou is? Lees met ons mee.

Alexandra Beach Aparthotel heeft een kinderbad en een buitenzwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen op de ligbedjes. Sandra schrijft hierover: ‘Bij het zwembad is er de mogelijkheid om drankjes en eten te halen, tussen 18-20 uur happy hour (cocktails en longdrinks 50% korting). Cocktail en longdrinks kosten €7, halve liter wijn €4 en 1,5 liter water is €1. Eten: bijvoorbeeld clubsandwich met veel patat €5,50 en tosti met wat chips €3,50’. Zo kun je lekker wat eten en drinken tussen het zwemmen door!

Bij het hotel kun je ontbijt bijboeken, de meeste gasten geven aan dat dit prima is, maar niet bijzonder. Nelly schrijft hierover: ‘Het ontbijt is niet zo best. Kies dus voor logies, ga naar de supermarkt aan de overkant. In de kamer zit klein keukentje, kies dan wel kamer met zwembadzicht en ontbijt lekker op je balkon!’

Kamers

Alexandra Beach biedt verschillende soorten kamers aan. Alle hotelkamers beschikken over een slaapkamer, koelkast, airco, gratis wifi, kluisje, tv en een badkamer met douche en toilet. Daarnaast hebben alle kamers een terras of balkon met zitje. Peter schrijft hierover: ‘Wij hadden een zeer ruim gerenoveerd 2-kamer appartement en deze had twee airco's, zowel in de woonkamer/keuken als in de slaapkamer. Wij vonden de bedden erg hard. De badkamer was mooi, maar de douche erg klein en een groot waterballet door het ontbreken van goede afscheiding’.

Ligging

Vanaf Alexandra Beach loop je gemakkelijk even naar het strand, waar je heerlijk een dagje door kunt brengen. Willen jullie erop uit? Volgens de gasten is het ideaal om een fiets te huren. Richting het centrum zit een fietsverhuurder waar je voor 15 euro per week een stadsfiets met fietsmandje kunt huren. Dan kun je mooi wat eettentjes opzoeken. Peter schrijft hierover: ‘De rustige ligging en toch goed bereikbare locatie en de vele restaurants van uitstekende kwaliteit maken onze vakantie tot een jaarlijks terugkerend feest!’

Melanie heeft een paar restauranttips: ‘Heerlijke restaurantjes zijn Museum en Naskos in Kos-stad. Aan het einde van de weg rechts vanaf Alexandra Beach zitten 3 restaurantjes, ga naar de eerste: heerlijk eten en aan het water met een enthousiaste ober’.

346 reviews over Aparthotel Alexandra Beach

• 9Ruud07-10-2019

Verder fantastisch

Was een prima hotel. Douchekop voldeed niet, klein straaltje. Ontbijt wat eentonig, zelf broodjes gehaald aan de overkant, ik hou niet van oud brood.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Nathalie07-09-2019

Prachtig hotel!!

Fantastisch mooi kleinschalig hotel. Alles netjes en schoon en op goede lokatie. Met de fiets binnen 10 min in Kos stad. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is het verschrikkelijke droge brood bij het sobere ontbijt. Maar verder niets dan lof voor dit hotel.

• 9Gertjan13-08-2019

Alles meer dan prima voor elkaar!

Heerlijk hotel! Mooie uitvalbasis om activiteiten te ondernemen op en rond om Kos. Prima appartementen en goede schoonmaak! Klein keukentje waar je prima je ontbijt kan maken en een kopje koffie kan zetten. Het zwembad is heerlijk, maar ook mooie stranden op fietsafstand. Aan de receptie zijn Gina en haar collega’s enthousiast en zeer behulpzaam. Van geluidsoverlast is geen sprake. We zijn midden in het hoogseizoen (augustus) geweest. Als we nog eens naar Kos gaan komen we hier zeker terug!

• 8Familie04-08-2019

Relaxte sfeer !

De sfeer op het complex was gemoedelijk en relax. Goede verzorging van handdoeken en dagelijks schoonmaak. Veelal ouders met oudere kinderen en stelletjes. Vriendelijk personeel achter de bar en schoonmaak. Rustig gelegen en op loopafstand van Kos-stad maar fiets is aan te raden. Het strand stelt niet zoveel voor dichtbij appartement. Appartementencomplex is aanrader !

• 5Jos02-08-2019

Gehorig

Heel erg gehorig. Veel Engelse en Nederlandse jongeren die tot laat in de nacht erg luidruchtig zijn. Hotel doet hier niets aan.

• 8Mohape28-07-2019

Mooi appartement

We hadden een mooi gerenoveerd appartement.super schoon en elke dag komen ze bedden opmaken en afval ophalen .bijna elke dag schone handdoeken. Mooi zwembad en fijne stoelen.bij de bar kan je eenvoudige maar prima gerrechten bestellen.jammer dat er savonds geen gezelligheid is bij de bar...de dame van de receptie was erg onvriendelijk.soms zat er een nederlandse dame die was erg vriendelijk en behulpzaam. Fiets huren naar het hotel 20 euro voor 8 dagen super fijn.supermarkt aan de overkant met een uitgebreid ass.prima afstand naar kosstad met de fiets goed te doen.

• 8Monique05-07-2019

We gaan nog een keer terug.

We kregen bij inchecken een gerenoveerde kamer, maar vonden hem wel erg klein. hadden geboekt. Toen we een topper voor het bed vroegen kregen we het meteen, maar toen de topper aan elke kant 20 cm over stak zagen we pas echt dat het een erg kleine kamer was. We hebben ons ongenoegen gemeld bij de receptie, omdat we een superior kamer hadden geboekt en het idee hadden dat dit niet klopteen. We kregen meteen een grote mooie kamer. Het ontbijt is sober maar we hebben wel goed gegeten. Het complex is erg goed en zuiver. De service is top.

• 10J. Peters-Geelen04-07-2019

Zolang onze gezondheid het toelaat gaan we naar di

Het hotel is een zeer gastvrij hotel met uitstekende service. Er is veel geinvesteerd om bij de tijd te blijven. Een team van vaste medewerkers zorgt ervoor dat uw wensen indien mogelijk worden vervuld om een ontspannen vakantie te hebben. Een Nederlandse receptioniste doet alle moeite om u samen met haar collega's de juiste hulp te bieden. Ook het barpersoneel is zeer klantgericht en ook een praatje op z'n tijd hoort erbij ondanks dat het druk kan zijn aan de bar. We genieten al jaren van deze ontspannen sfeer

• 8Albers, M04-07-2019

Gewoon goed

Het verblijf in Alexandra Beach is gewoon goed. Vriendelijk personeel, staan zo voor je klaar. Probleem in je appartement, ze zijn er zo. Fietsen regelen ook geen probleem, dus gewoon geweldig. Ontbijt is simpel, maar op Griekse wijze. Kom je iets te kort aan de overkant van de straat is een winkeltje, dan haal je er gewoon iets bij. Alexandra Beach kan ik echt aanraden

• 9Monique de Kieviet03-07-2019

Super mooi rustig gelegen verzorgd complex

heerlijk rustige locatie op 10 minuten fietsafstand van Kos stad

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

18 tips over Aparthotel Alexandra Beach

• p.schoone, 06-10-2013

Laat je niet verleiden tot het boeken van excursies bij de hostess maar doe dit in een agency in Kos stad. Dit kan je tientallen euro's schelen.!! Wij spraken bijvoorbeeld mensen die voor E45,-pp een ticket voor een 3 eilandentrip betaald hadden bij de hostess, wij betaalden E25,00pp bij een agency.Er zijn waanzinnig grote prijsverschillen !

• Hans van Gemerden, 26-07-2013

huur lekker een fiets, binnen 10 minuten in centrum, stranden zijn aan de andere kant van kos stad veel mooier en minder kiezels

• J.Snel, 17-09-2013

minimaal.fiets nodig om naar het centrum te gaan,te ver om te lopen.

7 vragen over Aparthotel Alexandra Beach

• Monique, 06-06-2019

Koffie zetten

Staat er een watermolen of koffiezetapparaat in een 2 persoons superior kamer.

• bianca , 29-11-2017

aanbieder

Via welke aanbiederr heb je een gerenoveerde kamer?

mvrgr

• Miriam, 30-12-2014

Fietsen

Weet iemand waar we het beste fietsen kunnen huren voor ongeveer 12 dagen, en wat dat ongeveer gaat kosten? We gaan 6 september voor 2 weken.

rene, 23-06-2015

In Kos-stad zit een Nederlandse fietsen verhuurder, 1 fiets voor een week kost 12 euro, wij hadden hem bij ons hotel gehuurd, en betaalde maar liefst 20 euro per week. Je vind hem in de eerste straat achter de boulevard

Aparthotel info

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig