Hotel Sandy Beach

Hotel Sandy Beach
8,4

200 reviews over Hotel Sandy Beach in het Nederlands

fantastsch hotel bij het strand, rustige ligging

Joke & Willem
12-8-2017

er mag wel op veel plaatsen gerookt worden?jamer

de omgeving is zeer mooi en ga zeker terug

jan-willem
16-6-2017

het hotel is echt op Duitsers gericht.ik ga er nooit meer na terug. Het eten is zeer eentonig. ook zijn de kamers erg klein en de inrichting zeer oud.

Wij verbleven in de zeer ruime, gerenoveerde familiesuite (2 slaapkamers). Mooi terras, rustig gelegen. Personeel zeer vriendelijk. Eten zeer gevarieerd en erg lekker. Mooi zandstrand aan de overkant van de weg met goede zonbedden (tegen betaling). Zwembaden prima.

Het dorp Marmari stelt weinig voor, maar voor de deur van hotel stopt de bus naar Kos-stad.

Oude reviews (archief)

Voldoende, niet meer

Didier
21-10-2016

In vergelijking met andere 4*-hotels valt dit hotel enigszins tegen. Enkele negatieve punten: bedden extreem hard, animatie kun je eigenlijk geen animatie noemen (vrij amateuristisch), drankjes zijn van B-merk (dus geen Fanta, Coca Cola, Mythos o.i.d.), cocktails alleen tegen betaling, ligbedden aan zwembad vrij afgeleefd, eten weinig keus en veelal hetzelfde, in dorp Marmari vrij weinig te beleven.

De vriendelijkheid van het personeel maakte echter veel goed. Daarnaast eten in Griekse taverne (op reservering) wel van goede kwaliteit, met A-merk drankjes (tegen betaling). Strand ook mooi (direct aan de overkant van het hotel) met kussens op enkele ligbedden.

Veel gasten kwamen niet voor de eerste keer hier, dus zij vinden het hotel blijkbaar wel erg goed.

zeer gastvrij

Tony
5-10-2015

kamers ,eten en accommodatie waren zeer verzorgd. Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, warm en werd voldoende aangevuld. Zwembaden waren veilig, zeer verzorgde tuinen. Bestond voornamelijk uit Duitstalig publiek. Animatie was matig maar deden hun best. Zeer mooi strand met voldoende betalende ligzetels. Let op met promokamer, deze zijn kelderkamers. Voor 10 euro/dag hadden we een mooiere grote vernieuwde kamer. In de omgeving was het zeer rustig en weinig te zien. Service van touroperator was beneden alle peil. Moesten de uren voor de afhaling hotel en terugvlucht zelf opvragen via sms, internet of het nummer in België. De vriendelijke Duitse hostess heeft ons alle info die we nodig hadden bezorgt. Een auto heb ik dan ook gehuurd aan het hotel wat goedkoper was. Zeer correct en voor 3 euro/dag een full omnium. (glas, bodem en banden inbegrepen) Bus naar Kos stad stopt voor het hotel. Wil je een rustig kwaliteitsvol verblijf is dit een ideaal hotel.

Prima

Theo Vissers
14-6-2015

Prima 4* hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede kamers. Gevarieerde maaltijden. Bewust kleine hoeveelheden bij lopend buffet. Eten werd steeds vers aangevuld, Goed animatieteam voor de kinderen. Goede zwembaden, strand aan de overkant van de straat. Enig nadeel: in het plaatsje Marmari is niets te doen. gelukkig stop de bus naar Kos-stad voor de deur.

voor herhaling vatbaar !

lormans
16-6-2014

Aangenaam verblijf gehad en zeker niets tekort gekomen ! Kamers netjes, uitgebreid buffet zowel 's morgens , 's middags en 's avonds met voor ieder wat wils ! Ook een Italiaans restaurant om te gaan lunchen met vooral pizza's en pasta en een Grieks restaurant ( tegen betaling ) .Gratis handdoeken service voor aan zwembad en strand ! Marmari niet groot maar een handvol winkels en bars, maar fijn om eens even buiten het hotel te gaan . Mooi strand voor het hotel . Stad Kos de moeite om te bezoeken en de bus stopt voor het hotel en de rit duurt ongeveer 20 min en kost 2 euro per persoon per rit !

Leuk, maar niet nog een keer.

Carmen
6-10-2013

Min punten:

- Zijn geen matrassen aanwezig in kinderbedjes, kindjes slapen op dekens!!!!!

- handdoeken service kunnen ze beter afschaffen, kregen handdoeken zo groot als een theedoek

- Drankjes zijn allemaal 'nep'

- Erg lawaaiig, vooral 's avonds als ons kindje sliep.

- Iedereen ( incl. Personeel) praat Duits tegen je.

Plus punten:

- mooi uitzicht ( zeezicht kamers)

- vriendelijk personeel ( behalve bij de balie)

- eten was redelijk.

- dichtbij een mooi strand.

wederom sandy beach

paul69ha
10-7-2013

voor de vijfde maal 3 weken naar dit geweldige rustig gelegen hotel met prachtig strand voor de deur.

heerlijke keuken met veel keuze voor iedereen die van de Griekse keuken houdt.

poolbar met Alexander altijd gezellig.......service en niets te veel als je het hem vraagt.

wij zijn volgend jaar weer van de partij.

Grandioos, ook nu weer

Sylvia van den Berg
6-6-2013

Ik kom al voor de zoveelste keer in dit hotel, en steeds zie ik weer bekenden die hier ook weer terug komen. Sandy Beach is dan ook een ontzettend leuk hotel, het personeel kent ons ook altijd terug en iedereen is even behulpzaam. De ligging is perfect als je van rust houdt. En het strand is op een steenworp afstand. Er is een animatieteam, maar als je daar niet van houdt laten zij je gewoon netjes met rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Beach in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandy Beach scoort een 8.38 uit 10 op basis van 211 reviews.