Marmari

Reviews over Marmari

Kleine leuke badplaats.

flisvosje
    23-6-2019

Klein badplaatsje, wel alles aanwezig: Een 5-tal supermarktjes, 10 hotels, enkele fijn restaurantjes/barretjes, auro/fietsverhuur, excursieverkoop. Geen bestemming om uit te gaan/feesten. Net strand, alles aanwezig.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Mooi rustig plaatsje echt om tot rust te komen

1988
    20-2-2017

Mooie strandjes veel restaurantjes.weinig tot geen winkels vrij ver vanaf het centrum dan moet je echt met de bus of scooter verder wel prachtige plekjes om de hele dag aan het strand de rust op te zoeken

Gereisd Met partner in september 2015

Heerlijk rustig

Merie
    22-9-2016

Het grote voordeel van een vakantie in september is dat het niet meer zo heel heet is en dat het al een stuk rustiger is. Marmari is een heel klein plaatsje waar eigenlijk niets te beleven is, maar het heeft wel een heerlijk strand. Wel voelde je al heel duidelijk dat de zon niet meer zo krachtig was en ook kan het flink waaien in september (maar daar hebben ze windschermen voor). Wil je wat meer reuring, dan ben je met de bus die 1x per uur rijdt in ongeveer een half uur in de stad. Maar pas wel op, want de laatste terug gaat al om 23.00 uur en de taxi kost ongeveer 25 - 30 euro.

Rustige vakantieplek

rudy verlinden
    21-7-2015

Wij deden enkel een eilandtrip en bezochten die dag het Asklepion, het bergdorpje Zia , een prachtige baai in het zuiden en een overgebleven , nog in werking zijnde windmolen. Qua uitgangsleven was er op onze bestemming weinig te beleven , maar dat weet je als je hier boekt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

niet veel te zien

paul
    19-9-2014

Het Marmari strand op Kos op zich is een mooi zandstrand, maar verder heeft de omgeving niks te bieden, er is echt totaal niks te doen. Er zijn een paar hotels en eetgelegenheden, een paar winkels en een paar auto/quad-verhuurders en dat is het.

Gereisd Met partner in Mon Sep 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Marmari scoort een 6,2 uit 10, op basis van 140 reviews