Hotel Pyli Bay

154 reviews over Hotel Pyli Bay in het Nederlands

Waar voor je geld

Teunissen,
14-9-2018

Prima accommodatie voor relatief weinig geld, vriendelijk personeel, die alles voor je over hebben.

Zon, zee, strand, uitrusten.

Esmeralda,
6-9-2018

Een prima basic hotel vlak bij het strand. Watt egenviel was het eten. De barbeque dag is prima en de Griekse avond ook maar de andere dagen was het eten flauw, weinig variatie en echt niet lekker. Wij zijn steeds uit eten geweest.

Goed!

marion deira,
5-9-2018

Prima hotel, op loopafstand van het strand. De kamers worden iedere dag netjes schoon gemaakt. Het eten is prima, keus genoeg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er waren veel russen en mensen uit het oostblok waardoor wij ons een beetje vreemde eenden in de bijt voelden. Ruimte genoeg bij het zwembad maar wij gingen wij iedere dag naar het strand.

BeachCheck

Budget hotel, betaal niet teveel!

Thijs,
24-6-2018

Waar begin je als je gemengde gevoelens over het hotel en de ligging hebt... We hadden een goedkope reis geboekt voor zo'n €800,- voor 8 dagen, het all-in gedeelte viel wat tegen maar onze verwachtingen waren voor dit bedrag ook niet hoog. Het aanbod van eten was summier, veel met ei en qua vlees weinig aanbod. Daarbij waren er veel Russische gasten waardoor je nog wel eens mis greep. Drinken moet je echt niets van verwachten, postmix/bier/wijn/ouzo/lokale brandy(lijkt op Bacardi). De kamers waren schoon en op zondag na iedere dag schone handdoeken. Zitbad en een douche in één was niet ideaal. Omgeving is vrij saai, supermarkt aan de overkant was handig en het strand op 10 min lopen. Wij hebben voor 4 dagen een scooter gehuurd (bij trust kan je een simpele scooter huren voor €20,- per dag met goede verzekering), hebben hele eiland bezocht en dit maakte onze vakantie erg leuk. toeristen belasting was bij ons €1,50 per dag per kamer.

supergoed prijs kwaliteit

ann,
7-10-2017

het eten was lekker, mooie ligging dichtbij strand, dichtbij paar souvernierwinkeltjes , bushalte rechtover hotel, makkelijk bereikbaar nr kos stad, waar je kon verloren lopen in de winkelstraten, zalig gewoon, prima airco op de kamer, netjes onderhouden behalve de toiletten dan...mooie hof om in t wandelen, voor herhaling vatbaar ;)

Leuk voor 1 keer.

Fam v Wezel,
23-8-2017

De ligging was goed, niet te ver naar het strand moeten lopen.

Zwembad werd goed onderhouden en was zeer welkom op de hele warme dagen dat wij er waren.

De airco was heel fijn daar het erg warm was.

Het eten was slecht, warm eten was koud of erg nat, toetjes stonden buiten de koeling, borden en schaaltjes waren nat gestapeld en heel weinig variatie in het eten.

Bedden waren hard, maar was goed op te slapen.

gewoon goed,is verouderd

haeck,
8-7-2017

Gewoon hotel,goed maar geen luxe,zou wat vernieuwd moefenen worden wel mooie,rustige en ideale ligging in kos

rustig gelegen hotel , echt voor rustzoekers

gezinus hagedoorn
30-10-2016

qua ligging; 500 meter van het strand. op het moment dat wij er waren veel zeewier op het strand en in de zee.

wel mooi lang strand op te wandelen.

het hotel; verdeeld in 2 gedeeltes.

oude gedeelte bevindt ook het restaurant.

wat ik lees over de mosterd op het vlees kan ik zeker beamen.

bijna over al het vlees werd dit gedaan. geen idee of dit grieks is qua eten bereiden?

koffie stond in de eetzaal en ook bij het nieuwe deel aan de bar zeg maar de hele tijd oud te worden.

wou je verse koffie moest je betalen.

ook vreemd dat ik het hotel gasten zitten met half pension en all in.

ik ben in ieder geval NIET verhongerd. voor de rust in de periode van eind september zou ik er wel heen gaan maar meer mensen rond het zwembad zou wel meer reuring geven.

we zouden ook nog in 1e instantie vroeg vertrekken maar dat ging later weer niet door en konden daardoor om 7 uur toch nog heerlijk ontbijten. het restaurant werd gelijk gebeld van uit het nieuwe gedeelte.

en tijdens het eten werden de gebakken eieren nog gebracht.

ontbijt was voor ons super. andere maaltijden genoeg keus.

receptie ook vriendelijk naar ons toe.

Pyli Bay is op zich een prima hotel voor mensen met (zeer) jonge kinderen en oudere stellen want heel erg rustig. Geen harde muziek bij zwembad of bar en geen animatie. Wij vinden dat prettig, maar als je meer vertier zoekt kan je beter een ander hotel of een andere plaats uitkiezen.

Wat wij een stuk minder vonden was de all inclusive. Die was het geld echt niet waard. De keuze aan drankjes was zeer beperkt en bovendien was het bier niet lekker. Weinig prik en het sloeg al dood in je glas. Ook het eten was echt niet goed. Wij hebben al in veel all inclusive hotels gelogeerd en ja, dat gaat meestal na een dag of 5 vervelen, maar hier hadden we het op dag twee al gehad. Over al het vlees wordt dezelfde mosterdmayo gegooid. Eten is niet gaar (keiharde aardappels uit de oven) of echt koud. Wij hebben dus eigenlijk bijna iedere dag buiten het hotel gegeten wat onze vakantie een stuk duurder heeft gemaakt.

Het plaatsje Marmari stelt niet veel voor, maar heeft een heel prettig strand en de bushalte naar de stad en auto/fietsverhuur is om de hoek, dus je kunt overal komen waar je wilt.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad, maar mocht je dit hotel overwegen, neem dan alleen kamer met ontbijt en reserveer budget voor eten en drinken buiten de deur.

Weer geweldig

Ronald en Tanja
1-10-2015

Voor het achtste jaar weer een fantastisch verblijf gehad in Pyli Bay.

Hou je van rust en schoon dan ben je hier op de juiste plek.

Vanuit het hotel is het makkelijk de rest van het eiland te bezoeken, bus stopt om de hoek en verhuur van auto of scooter is ook mogelijk.

Volgend jaar weer!!!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyli Bay in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyli Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.