Hotel Palazzo del Mare

145 reviews over Hotel Palazzo del Mare in het Nederlands

😍😍😍wow wat een paleis😍😍😍

Bofkonten
26-7-2018

Wij zaten oorspronkelijk in bleu lagoon resort in Kosstad, het resort bleek veel overboekingen te hebben.

Er werd daarom gevraagd of we een upgrade wilde

naar village..

Deze bleek ook vol!

Toen werd Palazzo aangeboden in een executive suite met privé zwembad en alles all inclusieve!!

Blue lagoon heeft meerdere resorts waarvan pallazo de meest luxe is.

Prachtig zwembad een oase van rust , vriendelijk personeel, superrr schoon.

Het eten was ook top.

De gasten zijn erg op zichzelf je merkt dat de doelgroep stelletjes zijn die romantisch genieten van de luxe die dit PARADIJS te bieden heeft.

Het is heel rustig geen muziek of entertainment.

Zoek je rust dan zit je hier top!

Een swimup kamer is echt heel leuk en als je het kan betalen doe de executive suite😍

Geweldig

Astra
2-7-2018

Wij vinden alles goed was een super vakantie heerlijk eten drinken kortom een geslaagde vakantie

super

j evers
3-3-2018

super aardige mensen en heerlijk eten

Superhotel.

Martine en Freddy
2-10-2017

Palazzo del mare bevalt ons uitstekend vandaar dat wij er reeds 9x waren.Pluspunten supervriendelijk personeel, zowel keuken-als zaalpersoneel alsook het administratief personeel SUPER.

Vraag kamer in het 200 gedeelte dat is de zonnekant in de namiddag.

Enig minpuntje dit jaar : het onderhoud van de kamer was iets minder dan de andere jaren.

Wij gaan zeker volgend jaar terug.

super mooi fantastisch hotel

jolanda
6-9-2017

zwembad was geweldig als zo ook t strand ( mooiste van kos ) goede ontvangst met een glaasje bubbels kamer ook mooi en groot genoeg eten ook super goed thuis heb ik niet zoveel keus in de ochtend en avond a la carte vonden wij slecht op t strand en zwembad kwamen ze elke dag met een lekker stuk meloen tussen de middag eten en drinken bestellen op t strand en t werd bij je gebracht heerlijk overdag genoten we van de rust maar in de avond was t echt voor ons te rustig en slechte animatie omgeving niks te doen maar met een taxi kan je de drukte opzoeken tygaki enkele leuke barretjes 12 euro met taxi kos stad 25 euro al met al een fijne vakantie gehad op een geweldig resort

daar t voor ons te rustig was voor ons geen 2de x

super mooi en relaxt hotel

rik
26-7-2017

je wordt hier keurig ontvangen en krijgt een rondleiding over het resort. wij hadden een swimup kamer die echt top was. eigen ligstoelen op je ruime terras en er was genoeg plek om ook ergens anders te liggen. hier wordt gelukkig geen handdoekje gelegd. heerlijk rustig (zelfs in het hoogseizoen) geen kinderen. het eten was prima, niet hoogstaand, maar gewoon. het enige minpunt vonden wij de badkamer die wat tegen viel bij de rest van het hotel, voldoet wel prima. dit hotel is voor herhaling vatbaar!

Steeds fantastisch

Luc Schilders
8-7-2017

6de keer nu al hier,en het blijft fantastisch voor ons,iedereen vriendelijk,lekker eten en rustig,wil je actie en drukte moet je ergens anders heen

Mooi hotel waar je tot test komt

Anita
16-9-2016

Prachtig hotel! Wel wat afgelegen maar binnen 10 minuten lopen ben je in het stadje Marmari. Ontzettend vriendelijke personeel. Echt een plek om tot rust te komen.

Fantatstisch

Harm en Monique
16-9-2016

Geweldig dat het geheel kindvrij is, zeer relaxed, rustig, geweldige maaltijden, luxe kamers en zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel (van tuinman, schoonmaakster, keuken- en bedienend personeel tot management). Er is eigenlijk niets wat niet goed was.

Geweldig!

R Faulhaber
20-6-2016

Een aanrader! Alles zeer schoon en eeg goed onderhouden. Een mega zwembad en schitterend onderhouden tuinen. Boek een kamer met terras aan het zwembad. Blok 200 en 500 zijn het mooist. Blok 200 heeft vanaf 12 uur s'middags tot zonsondergang zon. Blok 500 heeft s'ochtends zon tot 16.00 uur s'middags.

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo del Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo del Mare in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo del Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.