Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°

67 reviews over Hotel Caravia Beach in het Nederlands

fantastisch

Debbie,
14-11-2018

het is een prachtig hotel, en de accommodatie er om heen is geweldig op gezet een mooi strand met genoeg bedjes en een strandbar, heel gezellig personeel die echt interesse in jouw als persoon hebben , wij hebben het er top gehad en gaan zeker nog een keer terug, jammer dat het nu nergens meer te boeken is voor de zomer maanden

Gereisd met vrienden in juni 2016

fantastisch

johan,
6-9-2018

tophotel bungalows ruim en super comfortabel bufetten van zeer goede kwaliteit personeel professioneel en zeer vriendelijk mooi hotel, prachtige tuin en zeer goed onderhouden , alles zeer proper zeer mooie zwembaden en prachtig strand met comfortabele ligzetels en parasols

minder was de douche : het is een bad en je moet de sproeier met de hand vasthouden absoluut niet aangenaam: voor heren lange broek s' avonds , in deze warmte niet meer van deze tijd

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top Hotel

Lea en Yves,
28-6-2018

Ons verblijf was midden juni 2018 Het hotel is gelegen in zijn eigen stukje natuur. Het eten is uitstekend! En men hoeft niet echt aan te schuiven. De kamers in het hoofdgebouw zijn voldoende ruim. Het hele complex is zeer netjes verzorgd. Één van de zwembaden is verwarmd. Afzonderlijk kinderzwembad. De WIFI is niet van de beste kwaliteit. (afhankelijk van de plaatsing van de routers) Alle personeel is vriendelijk. Het animatieteam is zeer goed, wij hadden het meeste contact met Jessy, Michaella en Allessio welke uitstekende animators zijn. Nieuwe Fitness en massagegebouw.Er is ook een nieuw basketbalveld en twee tennisvelden.(zeer goed) De minigolf bestaat uit beton maar wel plezant om te spelen. Voor de kinderen is er een afzonderlijk waterpretpark. Men kan met openbaar vervoer naar kos stad op sommige uren is het vertrek en aankomst vanuit het hotel kan je fietsen(ook E-Bikes) scooters,auto,scooters en zelfs quads. Aan het hotel kan je fietsen(ook E-Bikes) scooters, auto’s, en zelfs quads.redelijke prijs. Je krijgt waar voor je geld en dit hotel is zeker meer dan middenklasse. Minpuntjes : enkel een cocktail van de dag is inbegrepen in de All-in de andere zijn betalend. Tweemaal per week live optreden (griekse avond en een fantastisch muzikaal optreden met jazz en crooner muziek. Veel ligstoelen voorzien aan het strand maar handdoekje leggen start reeds om 06.00Hr. Dit is minder aan de zwembaden(tijdens ons verblijf) Een beoordeling van boven de 9 is het zeker waard.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

I love it

Ellen,
23-5-2018

Mooi resort in een oase van palmen en bloemen aan een prachtige zee met eilandjes voor de kust. Het personeel is zeer vriendelijk en de service is hoog. Alles is zeer schoon en het eten is echt Super. In de avond is er niet veel te doen, maar het is er niet ongezellig. Het animatieteam stelt niets voor. Klein minpuntje is dat de douche; dan te warm en dan weer te koud is en dat er geen flessen water in de koelkast worden geplaatst. Het dakterras op de 1 etage is prachtig, maar ik zou hier in de avond wat sfeervolle verlichting plaatsen. Wat kleine punten, maar een resort om naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
  • Fantastisch hotel, zeer nette kamers. Ruim voldoende keus bij alle bufetten (all incl.) Smakelijke gerechten. Zwembaden en ligbedden/parasols uitstekend, poolbar. Korte wandeling door de tuin naar het strand. Ook hier ligbedden/parasols van goede kwaliteit, beachbar.
  • douchen in het bad. Luide muziek bij het zwembad.
Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer goed

Anita,
20-9-2017

alles is zeer goed, eten, kamers, zwembad, strand, vriendelijkheid medewerkers. voor mij is er echter 1 groot nadeel, er is totaal niets te doen buiten het resort, je kan niet eens een stukje lopen want er is nergens een stoep. Met de bus ongeveer een half uur naar Kos stad alleen rijd de bus om het uur. Een taxi is vrij duur, 23 euro voor een enkeltje. Het resort zelf is verder prima voor een heerlijk rustige vakantie.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

Marion van Esveld,
27-8-2017

Heel goed hotel. Zeer schoon, geen vuiltje te bekennen. Zeer vriendelijk personeel. Prima kamer (bungalow 643) bestaande uit 2 aparte kamers dmv schuifdeur, badkamer en terras. Het eten is uitstekend. Zeer gevarieerd. 3 zwembaden en een fantastisch mooi strand met beachbar (ook all in). Leuke miniclub voor de jongste gasten. Handdoeken service. Naar mijn mening meer dan 4 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 17 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onze eerste keer Kos: geweldig

Familie Van P.,
3-8-2017

Heel goed hotel. Mooi gelegen, direct aan de zee. Kamers zijn mooi, heel proper. Eten is geweldig. Keuze te over: voor elk wat wils. Personeel super vriendelijk. Chapeau voor die mensen, want die hebben lange werk-dagen. Prachtige onderhouden tuin. Eén ( klein ) nadeel: in de omgeving is niet veel te doen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed vertoeven

E.van der Veer,
8-7-2017

Prima accomodatie. Eten is gewoon goed. Animatie voorstellingen zijn zwak. Veel Duitsers en een paar Russen. Kamer is netjes en eenvoudig. personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch top

Magda,
3-7-2017

Alles is hier pico bello hotel all in personeel animatie hier krijg je waar voor je geld mooi gelegen aan zee . Spijtig dat de hostes van touroperator het niet de moeite vond om in het hotel langs te komen we hebben onze excursies via andere touroperator geboekt . Voor de rest een dikke aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravia Beach in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.