Hotel Akti Beach Club

Hotel Akti Beach Club

8.5Fantastisch

Griekenland, Kos, Kardamena

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 536p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

Hotel Akti Beach Club op Kos is een kleinschalig familiehotel. Hier weten ze wel hoe ze de kinderen kunnen vermaken. Als ouder beleef je ondertussen een ontspannen vakantie. Hou er wel rekening mee dat Akti Beach Club ook een populaire vakantieplek is onder Italiaanse vakantiegangers.

Dat jullie Hotel Akti Beach Club omschrijven als een echte familiebestemming heeft zo zijn redenen. To do’s die gericht zijn op de kids zijn hier namelijk genoeg te vinden. Familie Bos schrijft: ‘Veel animatie mooie zwembaden en 's avonds minidisco en daarna elke avond wel iets van cabaret of ander optreden.’ Wil je even wat me-time of wat tijd doorbrengen met je partner? Er is een gratis Nanny service in het hotel waar je gebruik van kunt maken. Je mag je kids twee uur bij de Nanny laten. Reviewer kvdl schrijft dat haar kids het zo naar hun zin hadden dat ze niet meer bij de Nanny weg te slaan waren.

Na het diner staan er nog genoeg activiteiten op het programma die worden georganiseerd door het animatieteam. Heb je zelf meer zin in een drankje en wat gezelligheid? Dan zit je goed aan de bar. Machiel schrijft: ‘Vriendelijk personeel. Vooral Tony, de barman bij het achterste zwembad. Geweldige man, super om dagelijks met hem te praten.’

Hotel Akti Beach Club Kos ligt direct aan zee en heeft een eigen strand. Er staan ligbedden voor je klaar waarop je gratis plaats kunt nemen. Kom tussen het luieren door ook zeker even in actie, want in het water liggen de waterfietsen al voor je klaar. Je mag hier gratis gebruik van maken. Zeker doen, want het is een leuke to do voor het hele gezin.

Ligging

Akti Beach Club ligt in Kardamena. In de directe omgeving van Hotel Akti Beach Club Kos is het vrij rustig. Verschillende vakantiegangers die hier eerder verbleven raden aan om een auto te huren wanneer je het leuk vindt om meer van het eiland te zien. Wanneer je voor drie of vier dagen een auto huurt kun je al heel veel zien. Reviewer DP Koudijs zegt dat het personeel in het hotel de huur van een auto voor je kan regelen. Naast Kos-stad is het een aanrader om naar het dorp Zia te rijden. Dit is een bergdorp waar je een geweldig uitzicht hebt, al is de autorit naar het dorp ook al de moeite waard.

Zouden jouw kids een vakantie in dit hotel ook top vinden? Let’s go!

664 reviews over Hotel Akti Beach Club

• 2019
    8Aly30-09-2019

fantastische (luie) vakantie gehad

wij hadden een mooie familie suite waar 4 slaapplaatsen waren, we waren met 2, maar weinig kastruimte. Er is geen lift in de gebouwen, dus trappen lopen. Onze koffers werden wel keurig gebracht en ook weer opgehaald. Het eten was fantastisch. En ook de animatie , elke avond shows, was heel goed. Wat we wel misten , dat was dat je 's avonds niet even een wandelingetje kunt maken. Buiten het resort is er niks en aarde donker. De stenen in zee was ook niet fijn, ondanks de zandzakken , toch een hele tour om in zee te gaan. Het zwembad water was erg koud

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Ingrid26-09-2019

Goed, maar jammer van de ligging.

Een mooi complex, net een klein dorpje. Ontvangst bij receptie was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was goed, goede bedden. De badkamer erg krap en alles wordt nat bij het douchen. Ook veel vocht en schimmelplekken daar. Dagelijkse schoonmaak was goed. Eten en drinken kan 24 uur per dag, superlekker en van een hele goede kwaliteit! Aan het strand te weinig schaduwplekken, aan het zwembad meer dan voldoende. Bedjes zijn wel aan vervanging toe. Goede handdoenenservice. Complex ligt erg afgelegen, shuttlebusje van hotel rijdt gratis heen en weer naar Kardamena. Wij hadden onze laatste nacht een lekkage op de kamer door een flinke regenbui, dit werd door tussenkomst van de touroperator hostess netjes opgelost.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Maria09-09-2019

Heerlijke vakantie !!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in Akti Beach. We hadden 2 grote nette slaapkamers, en prima bedden. Ook een goede airco. Het eten was top. Veel variatie en ondanks de drukte werd het regelmatig aangevuld en smaakte allemaal lekker. Animatie team deed goed zijn best met eigen shows, hadden daar duidelijk veel tijd in gestoken. Griekse avond was iets minder. Bingo avonden mogen ze achterwege laten. Fijne zwembaden, gemengd met zout water maar dat was niet echt hinderlijk. De strandbedjes zouden wel vervangen mogen worden, en misschien wat meer parasols. In zee absoluut strandschoentjes aandoen, want er liggen heel veel keien en stenen en kunnen glad zijn. Door middel van zandzakken kan je makkelijker de zee in lopen. Veel vissen, dus leuk om te snorkelen. Het strand vonden wij niet zo....te weinig schaduwplaatsen. Wifi in de lobby is te doen. Beste tijdstip daarvoor is eind van de avond ;) Ook nog 2 leuke excursies gedaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8PJW van Hoof04-08-2019

Akti Beach Club is een echte aanrader!

Akti Beach club is een geweldig resort waar wij(gezin met kinderen van 12,16 en 18) ons prima hebben vermaakt. Kamers werden keurig schoongemaakt, Eten was prima, voldoende keuze. Vooral het Chinese gedeelte was heerlijk. Genoeg ligbedden bij de zwembaden en aan het privestrand. (minpuntje was het kiezelstrand maar er waren zandzakken in de zee gelegd zodat je makkelijk de zee in kon lopen) animatie was er volop, van sport activiteiten tot shows sávonds. We hebben een dag een auto gehuurd en het eiland verkent en met de lokale bus (die voor het hotel stopt)naar Kos stad geweest. aanrader is de 3 eilanden bootexcursie. Echt super.

Conclusie: een heerlijke vakantie gehad bij Akti beach club

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10DP Koudijs27-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Het is een mooi en ruim opgezet complex. Heel vriendelijk personeel, en de kamer werd dagelijks netjes schoon gemaakt! Wij waren hier met een gezin van 9 personen, en in de eetzaal regelde Christina iedere keer dat er een mooie plek voor ons klaar was. Super! De animatie van het hotel deed ook super goed zijn best om het iedereen naar hun zin te maken en kwam regelmatig even kletsen. Nou hadden ze daar nu ook de tijd voor omdat er nog niet veel gasten waren. De kinderen (8 en 4) vonden het ook geweldig om een beetje te ‘dollen’ met de animatie. Ik zou aanraden om in ieder geval voor een dag een auto te huren (dit kan in het hotel zelf geregeld worden) je kunt heel gemakkelijk zelf het eiland verkennen. Kos stad is erg leuk om heen te gaan en in het bergdorpje Zia heb je een geweldig uitzicht! En voor degenen die er van houden, wij hebben in Zia heerlijke moussaka gegeten! Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Jan van der Heide16-05-2019

Goed, vooral de eerste week van de seizoensopening

Zeer te spreken over de tennis leraar Niko. Erg fijn om les te krijgen van een fijne tennisleraar

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Fan Harmsen09-05-2019

een fantastische meivakantie gehad!

Voor de tweede keer Hebben wij onze meivakantie doorgebracht bij Aktibeachclub. Ruim voldoende activiteiten voor de kinderen, heerlijk eten en mooie ruime appartementen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    7Manja28-11-2018

Relax

Het park is niet heel groot waardoor je makkelijk en snel bij een ander zwembad bent of andere faciliteit. In de avond is er een cocktail bar en wat shows maar deze zijn niet heel bijzonder. Het strand viel ons erg tegen en daarom hebben we een auto gehuurd en zijn we andere strandjes afgegaan.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Marjan de Wit03-10-2018

Goed en zeker een aanrader

Het is een mooi hotel met een prachtige tuin, het eten was zeer goed en gevarieerd. Wat zeker een minpunt was, was het animatieteam, alleen maar Italiaans georiënteerd, de andere gasten werden volledig genegeerd.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Erik02-09-2018

Prima

Prima hotel met prima zwembaden. Medewerkers in het hotel werken hard, zijn vriendelijk en behulpzaam. Eten in het hotel was prima, gedrag van sommige gasten was helaas niet positief te omschrijven. Hotel ligt aan een zand/kiezel strand. Via zakken kun je makkelijk het water in komen zonder over grote gladde stenen te lopen. Met een auto kun je Kos prima ontdekken in 2 of 3 dagen maar zorg wel dat je goede navigatie mee hebt, de verkeersborden op Kos zijn niet altijd te lezen. Op de laatste dag om 12.00u uiterlijk de kamer verlaten maar je kunt gratis gebruik maken van douches van het hotel (op tijd reserveren bij de receptie) Prima hotel om naar toe te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats