Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°25°
8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Akti Beach Club op Kos is een kleinschalig familiehotel. Hier weten ze wel hoe ze de kinderen kunnen vermaken. Als ouder beleef je ondertussen een ontspannen vakantie. Hou er wel rekening mee dat Akti Beach Club ook een populaire vakantieplek is onder Italiaanse vakantiegangers.

Dat jullie Hotel Akti Beach Club omschrijven als een echte familiebestemming heeft zo zijn redenen. To do’s die gericht zijn op de kids zijn hier namelijk genoeg te vinden. Familie Bos schrijft: ‘Veel animatie mooie zwembaden en 's avonds minidisco en daarna elke avond wel iets van cabaret of ander optreden.’ Wil je even wat me-time of wat tijd doorbrengen met je partner? Er is een gratis Nanny service in het hotel waar je gebruik van kunt maken. Je mag je kids twee uur bij de Nanny laten. Reviewer kvdl schrijft dat haar kids het zo naar hun zin hadden dat ze niet meer bij de Nanny weg te slaan waren.

Na het diner staan er nog genoeg activiteiten op het programma die worden georganiseerd door het animatieteam. Heb je zelf meer zin in een drankje en wat gezelligheid? Dan zit je goed aan de bar. Machiel schrijft: ‘Vriendelijk personeel. Vooral Tony, de barman bij het achterste zwembad. Geweldige man, super om dagelijks met hem te praten.’

Hotel Akti Beach Club Kos ligt direct aan zee en heeft een eigen strand. Er staan ligbedden voor je klaar waarop je gratis plaats kunt nemen. Kom tussen het luieren door ook zeker even in actie, want in het water liggen de waterfietsen al voor je klaar. Je mag hier gratis gebruik van maken. Zeker doen, want het is een leuke to do voor het hele gezin.

Ligging

Akti Beach Club ligt in Kardamena. In de directe omgeving van Hotel Akti Beach Club Kos is het vrij rustig. Verschillende vakantiegangers die hier eerder verbleven raden aan om een auto te huren wanneer je het leuk vindt om meer van het eiland te zien. Wanneer je voor drie of vier dagen een auto huurt kun je al heel veel zien. Reviewer DP Koudijs zegt dat het personeel in het hotel de huur van een auto voor je kan regelen. Naast Kos-stad is het een aanrader om naar het dorp Zia te rijden. Dit is een bergdorp waar je een geweldig uitzicht hebt, al is de autorit naar het dorp ook al de moeite waard.

Zouden jouw kids een vakantie in dit hotel ook top vinden? Let’s go!

634 reviews over Hotel Akti Beach Club in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

DP Koudijs
27-5-2019

Het is een mooi en ruim opgezet complex. Heel vriendelijk personeel, en de kamer werd dagelijks netjes schoon gemaakt! Wij waren hier met een gezin van 9 personen, en in de eetzaal regelde Christina iedere keer dat er een mooie plek voor ons klaar was. Super! De animatie van het hotel deed ook super goed zijn best om het iedereen naar hun zin te maken en kwam regelmatig even kletsen. Nou hadden ze daar nu ook de tijd voor omdat er nog niet veel gasten waren. De kinderen (8 en 4) vonden het ook geweldig om een beetje te ‘dollen’ met de animatie. Ik zou aanraden om in ieder geval voor een dag een auto te huren (dit kan in het hotel zelf geregeld worden) je kunt heel gemakkelijk zelf het eiland verkennen. Kos stad is erg leuk om heen te gaan en in het bergdorpje Zia heb je een geweldig uitzicht! En voor degenen die er van houden, wij hebben in Zia heerlijke moussaka gegeten! Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Goed, vooral de eerste week van de seizoensopening

Jan van der Heide
16-5-2019

Zeer te spreken over de tennis leraar Niko. Erg fijn om les te krijgen van een fijne tennisleraar

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

een fantastische meivakantie gehad!

Fan Harmsen
9-5-2019

Voor de tweede keer Hebben wij onze meivakantie doorgebracht bij Aktibeachclub. Ruim voldoende activiteiten voor de kinderen, heerlijk eten en mooie ruime appartementen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Relax

Manja
28-11-2018

Het park is niet heel groot waardoor je makkelijk en snel bij een ander zwembad bent of andere faciliteit. In de avond is er een cocktail bar en wat shows maar deze zijn niet heel bijzonder. Het strand viel ons erg tegen en daarom hebben we een auto gehuurd en zijn we andere strandjes afgegaan.

Goed en zeker een aanrader

Marjan de Wit
3-10-2018

Het is een mooi hotel met een prachtige tuin, het eten was zeer goed en gevarieerd. Wat zeker een minpunt was, was het animatieteam, alleen maar Italiaans georiënteerd, de andere gasten werden volledig genegeerd.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima

Erik
2-9-2018

Prima hotel met prima zwembaden. Medewerkers in het hotel werken hard, zijn vriendelijk en behulpzaam. Eten in het hotel was prima, gedrag van sommige gasten was helaas niet positief te omschrijven. Hotel ligt aan een zand/kiezel strand. Via zakken kun je makkelijk het water in komen zonder over grote gladde stenen te lopen. Met een auto kun je Kos prima ontdekken in 2 of 3 dagen maar zorg wel dat je goede navigatie mee hebt, de verkeersborden op Kos zijn niet altijd te lezen. Op de laatste dag om 12.00u uiterlijk de kamer verlaten maar je kunt gratis gebruik maken van douches van het hotel (op tijd reserveren bij de receptie) Prima hotel om naar toe te gaan.

Mooi compleet vriendelijk en net hotel

Niske Danser-Goede
31-8-2018

Mooi net en modern hotel, zeer vriendelijk hotel, mooi zwembad en strand. Op het strand ook goede bedjes.

Op het strand wordt niet aan 'handdoekjes' leggen gedaan (op een enkeling na). Het strand is een mix van steentjes en kiezels. Wij hadden dichte handschoentjes meegenomen (zijn ook verkrijgbaar) bij winkeltje bij het hotel of het hotel ernaast. Net in de zee liggen wel zakken zodat je makkelijker kunt lopen. Zee is mooi helder en snorkelen is hier prima te doen.

All in is erg compleet en 24/7 wat te krijgen. Kwaliteit eten is goed maar niet heel bijzonder maar zeker wel goed voor all in.

Personeel erg vriendelijk, vooral in het restaurant, bij de bar en in de welness. Welness is ok maar niet bijzonder, massages waren top.

Zeer complete hotel en zijn bijzonder tevreden! Het is dat we nooit 2 keer naar hetzelfde gaan anders waren we hier zeker terug gekomen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Gert Kleimeer
30-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Jammer dat we 1 dag overboekt waren maar dat gebeurt hier veel. Verder geen aanmerkingen. Eten, animatie, shows, excursies, bar enz. alles prima. Wij komen zeker een keer terug.

Voor herhaling vatbaar. Ook veel oudere jeugd 16+!

I
24-8-2018

Prachtig resort voor elk wat wils. Rust of aktie kan beide omdat resort uitgestrekt is. Eten veel keus, en vers! Leuk dat er veel pubers waren voor onze zoon, super vakantie gehad allemaal.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Vos
23-8-2018

Heel goed eten, matrassen wel hard. Vriendelijk personeel!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akti Beach Club in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akti Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.