Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°6°
8,1

Omschrijving
Akti Beach Club biedt een all-inclusive formule van goede kwaliteit. Een fijn hotel voor families door de animatie, de grote zwembaden en het stuk strand van het hotel. Hotel Akti Beach Club (Kos) heeft ook eigen waterfietsen bij het strandje en er gaat een shuttlebus naar het centrum van Kardamena. Op loopafstand van het hotel ligt een kartbaan.

Kenmerken

631 reviews over Hotel Akti Beach Club in het Nederlands

Relax

Manja,
28-11-2018

Het park is niet heel groot waardoor je makkelijk en snel bij een ander zwembad bent of andere faciliteit. In de avond is er een cocktail bar en wat shows maar deze zijn niet heel bijzonder. Het strand viel ons erg tegen en daarom hebben we een auto gehuurd en zijn we andere strandjes afgegaan.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed en zeker een aanrader

Marjan de Wit,
3-10-2018

Het is een mooi hotel met een prachtige tuin, het eten was zeer goed en gevarieerd.

Wat zeker een minpunt was, was het animatieteam, alleen maar Italiaans georiënteerd, de andere gasten werden volledig genegeerd.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima

Erik,
2-9-2018

Prima hotel met prima zwembaden. Medewerkers in het hotel werken hard, zijn vriendelijk en behulpzaam. Eten in het hotel was prima, gedrag van sommige gasten was helaas niet positief te omschrijven. Hotel ligt aan een zand/kiezel strand. Via zakken kun je makkelijk het water in komen zonder over grote gladde stenen te lopen. Met een auto kun je Kos prima ontdekken in 2 of 3 dagen maar zorg wel dat je goede navigatie mee hebt, de verkeersborden op Kos zijn niet altijd te lezen. Op de laatste dag om 12.00u uiterlijk de kamer verlaten maar je kunt gratis gebruik maken van douches van het hotel (op tijd reserveren bij de receptie)

Prima hotel om naar toe te gaan.

Vakanties.nl

Mooi compleet vriendelijk en net hotel

Niske Danser-Goede,
31-8-2018

Mooi net en modern hotel, zeer vriendelijk hotel, mooi zwembad en strand. Op het strand ook goede bedjes.

Op het strand wordt niet aan 'handdoekjes' leggen gedaan (op een enkeling na).

Het strand is een mix van steentjes en kiezels. Wij hadden dichte handschoentjes meegenomen (zijn ook verkrijgbaar) bij winkeltje bij het hotel of het hotel ernaast. Net in de zee liggen wel zakken zodat je makkelijker kunt lopen.

Zee is mooi helder en snorkelen is hier prima te doen.

All in is erg compleet en 24/7 wat te krijgen. Kwaliteit eten is goed maar niet heel bijzonder maar zeker wel goed voor all in.

Personeel erg vriendelijk, vooral in het restaurant, bij de bar en in de welness.

Welness is ok maar niet bijzonder, massages waren top.

Zeer complete hotel en zijn bijzonder tevreden! Het is dat we nooit 2 keer naar hetzelfde gaan anders waren we hier zeker terug gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Gert Kleimeer,
30-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Jammer dat we 1 dag overboekt waren maar dat gebeurt hier veel. Verder geen aanmerkingen. Eten, animatie, shows, excursies, bar enz. alles prima. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig resort voor elk wat wils. Rust of aktie kan beide omdat resort uitgestrekt is. Eten veel keus, en vers! Leuk dat er veel pubers waren voor onze zoon, super vakantie gehad allemaal.

Voor herhaling vatbaar

Vos,
23-8-2018

Heel goed eten, matrassen wel hard.

Vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Jaycey,
19-8-2018

De medewerkers kunnen niet goed Engels. Het is wel een mooi en leuk park.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

Jean Paul,
19-8-2018

Super heerlijk resort. Ultra all in met overal eten. En de zon schijnt hier altijd. Twee minpunten: alles is inmiddels gericht op Italianen, met name de animatie. Terwijl 6 jaar geleden alles nog gericht was op Nederlanders. En door de vele Engelse gasten is het nu handdoekje leggen bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

een aanrader voor gezinnen met kinderen

FAM. BOS,
14-8-2018

wij waren hier met al onze kinderen en kleinkinderen totaal 25 pers. De jongste 3 waren 1 jaar en de oudste kleinkinderen 17 en 15. Het was werkelijk fantastisch! Het eten super, zeer rijk gevarieerd en keurig geserveerd. Alle lof voor de koks!

Veel animatie mooie zwembaden en 's avonds minidisco en daarna elke avond wel iets van cabaret of ander optreden. Wij weten niet wat er niet goed was. Zeer behulpzaam personeel, direct aan zee met gratis ligbedden en waterfietsen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akti Beach Club in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akti Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.