Appartement Astra Village

106 reviews over Appartement Astra Village in het Nederlands

Heerlijk rustige plek

Marja Veenhof
17-9-2018

Mooi en rustig gelegen. Ruim opgezet. Wij hadden de familiekamer. Netjes en schoon. Mooi zwembad. Ontbijt was erg goed en verzorgd. Vriendelijke mensen.

Fantastisch!

Jolanda
12-9-2018

Het is een fantastisch verblijf met hele aardige mensen Topcrew! Iedereen is even aardig. Het is er schoon, het eten is van uitstekende kwaliteit en heel gevarieerd! Het is op loopafstand van een leuk zandstrandje. Dicht bij de luchthaven. Er zijn een paar leuke restaurantjes op loopafstand, als je van uitgaan houdt is het wel wat afgelegen. Prima uitvalsbasis om het prachtige eiland te verkennen! Een auto huren is wel een aanrader.

Prima appartementencomplex erg dichtbij het vliegveld. Aardig personeel en behulpzaam. Ontbijt was basic maar prima, wel elke dag hetzelfde. Wij hadden geen avondeten bij het hotel geboekt maar wel een avond in het hotel gegeten, en dit was voor ons hele gezin het lekkerste avondeten van de hele vakantie.

Andere steden zijn alleen per bus of auto te bereiken, dus wij hadden 3 dagen aan auto gehuurd. Het is vaak wel meer dan een uur rijden ivm de bergen/smalle straten.

Verder liggen op enkele minuten loopafstand wel enkele prima restaurantjes en het kleine maar prima zandstrand.

Het zwembad was ook prima met genoeg bedjes rondom die nooit allemaal tegelijk bezet waren.

Ook ligt er mini market in het hotel, hier kun je veel goedkoper drinken halen dan aan de bar.

Het complex ligt op ongeveer 5 minuten rijden van het vliegveld (je ziet en hoort de vliegtuigen landen en opstijgen).

Mooi appartement

Ton
13-1-2018

Goed onderhouden, mooi zwembad , goed ontbijt. In de directe omgeving weinig restaurants.

Prachtig hotel.

Fam. van Aalst
7-11-2017

De accomodatie is mooi. De kamers netjes en compleet.

Een minpunt zijn de houten stoelen op het balkon. Zelfs met een kussen zaten ze verschrikkelijk.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. s'avonds maar 1 keer hier gegeten. Het eten was goed maar het hoofd van de bediening was chagrijnig en stond je weg te kijken.

Het plaatsje zelf is 10x niks. Geen leuke winkeltjes, terrasjes o.i.d.

Er zijn 2 goede, gezellige restaurantjes op loopafstand.

De supermarkt kan je geen supermarkt noemen.

Het strand was op loopafstand en was heerlijk gezellig, niet te druk. Diverse keren per dag komt er een vliegtuig laag over vliegen. Bleef altijd weer leuk om te zien en was niet hinderlijk.

Argostoli vonden wij een leuke plaats om te bezoeken.

De eilandexcursie en de excursie naar Ithaka zijn aanraders.

Het openbaar vervoer is vanuit Argostoli was goed geregeld maar het vertrek uit Svoronata is een ramp.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad maar dit is geen plek voor een tweede bezoek.

Geweldig!!

Theo en Anna
22-9-2017

Een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel en een geweldige kamer.

Kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Wel aan te raden om een auto te huren omdat in de nabije omgeving niet heel veel is. Wel een geweldig strand op loopafstand

Fantastisch plek met veel rust!

Diana Hodes
30-8-2017

Fantastische plek, erg vriendelijke mensen, schone kamers, prima zwembad met onvoldoende lig ruimte.

Auto huren is een aanrader.

Kortom een top vakantie gehad!

Jammer!!!

Mendy vink
21-8-2017

Zeer vriendelijk personeel! Alleen mijn dochter van 8 jaar mag niet in het grote zwembad! Terwijl er bij staat alleen onderbegeleiding! Zeer jammer! Begrijp het dat je het gescheiden wil houden maar had het me verteld! Wel zo duidelijk en vriendelijk 😁

Astra Village is rustig gelegen en toch op loopafstand van het kindvriendelijke Ammes strand en enkele eetgelegenheden. Het is een goed onderhouden met appartementen ondergebracht in losse blokken verspreidt over het terrein. Wij kregen tot onze grote verrassing de premium suite in het nieuwe gedeelte toegewezen. Een mooie suite met watervaldouche en hemelbed. Met een groot terras en privé ingang. Wat een cadeau! Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt met liefde verzorgd. Ook is er voldoende keuze voor de lunch en kun je lekker dineren bij Astra Village. Bij het schone zwembad zijn voldoende ligbedjes. De schoonmaak is top! Personeel is vriendelijk en servicegericht.

Super fijn hotel

Teeuwen
31-7-2017

Fijne ruime kamer met keukentje, goede douche, heerlijk uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, uitstekende locatie, avond eten was ook heerlijk. Enige minpuntje was de chagrijnige barman sommige avonden

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astra Village in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.