Appartement Astra Village

• Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi appartement

Ton
13-1-2018

Goed onderhouden, mooi zwembad , goed ontbijt. In de directe omgeving weinig restaurants.

Prachtig hotel.

Fam. van Aalst
7-11-2017

De accomodatie is mooi. De kamers netjes en compleet.

Een minpunt zijn de houten stoelen op het balkon. Zelfs met een kussen zaten ze verschrikkelijk.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. s'avonds maar 1 keer hier gegeten. Het eten was goed maar het hoofd van de bediening was chagrijnig en stond je weg te kijken.

Het plaatsje zelf is 10x niks. Geen leuke winkeltjes, terrasjes o.i.d.

Er zijn 2 goede, gezellige restaurantjes op loopafstand.

De supermarkt kan je geen supermarkt noemen.

Het strand was op loopafstand en was heerlijk gezellig, niet te druk. Diverse keren per dag komt er een vliegtuig laag over vliegen. Bleef altijd weer leuk om te zien en was niet hinderlijk.

Argostoli vonden wij een leuke plaats om te bezoeken.

De eilandexcursie en de excursie naar Ithaka zijn aanraders.

Het openbaar vervoer is vanuit Argostoli was goed geregeld maar het vertrek uit Svoronata is een ramp.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad maar dit is geen plek voor een tweede bezoek.

Geweldig!!

Theo en Anna
22-9-2017

Een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel en een geweldige kamer.

Kamer werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Wel aan te raden om een auto te huren omdat in de nabije omgeving niet heel veel is. Wel een geweldig strand op loopafstand

We hebben een aantal aanbieders voor Astra Village voor je op een rij gezet:

Fantastisch plek met veel rust!

Diana Hodes
30-8-2017

Fantastische plek, erg vriendelijke mensen, schone kamers, prima zwembad met onvoldoende lig ruimte.

Auto huren is een aanrader.

Kortom een top vakantie gehad!

Jammer!!!

Mendy vink
21-8-2017

Zeer vriendelijk personeel! Alleen mijn dochter van 8 jaar mag niet in het grote zwembad! Terwijl er bij staat alleen onderbegeleiding! Zeer jammer! Begrijp het dat je het gescheiden wil houden maar had het me verteld! Wel zo duidelijk en vriendelijk 😁

Astra Village is rustig gelegen en toch op loopafstand van het kindvriendelijke Ammes strand en enkele eetgelegenheden. Het is een goed onderhouden met appartementen ondergebracht in losse blokken verspreidt over het terrein. Wij kregen tot onze grote verrassing de premium suite in het nieuwe gedeelte toegewezen. Een mooie suite met watervaldouche en hemelbed. Met een groot terras en privé ingang. Wat een cadeau! Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt met liefde verzorgd. Ook is er voldoende keuze voor de lunch en kun je lekker dineren bij Astra Village. Bij het schone zwembad zijn voldoende ligbedjes. De schoonmaak is top! Personeel is vriendelijk en servicegericht.

Super fijn hotel

Teeuwen
31-7-2017

Fijne ruime kamer met keukentje, goede douche, heerlijk uitgebreid ontbijt, fijn zwembad, uitstekende locatie, avond eten was ook heerlijk. Enige minpuntje was de chagrijnige barman sommige avonden

Heerlijke vakantie!

Robert
31-7-2017

Astra Village is een mooi complex en alle appartementen zijn netjes en schoon. Het zwembad is mooi en rustig en je hebt een prachtig uitzicht over de zee. Het ontbijt is uitgebreid en je kunt bij het restaurant ook heerlijk lunchen en dineren. Het personeel is erg vriendelijk en het appartement wordt vaak schoongemaakt. Er is een mooi strand op loopafstand waarbij je een aantal keer per dag een vliegtuig over ziet vliegen. Erg leuk! Het eiland zelf is ook heel mooi. Veel mooie strandjes en veel natuur. Lassi en Argostoli zijn leuke plaatsen om te eten en s' avonds rond te lopen. Ook leuk om een bootje te huren in Agia Efimia, vanuit daar vaar je naar mooie, verlate strandjes. Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Astra Village in Kefalonia!

Bijna fantastisch

Kleijn
3-6-2017

Alles is wel in orde in dit hotel ,kamers zijn goed ,zwembad is er lekker ,ontbijt is goed ,personeel is vriendelijk ,alleen de muziek van s'morgens vroeg tot s'avonds laat staat veel te hard.

Kom je net uit je bed en ga je ontbijten dan zit je gelijk in die klere herrie ,ben je de hele dag op pad geweest en wil je even lekker ontspannen met een drankje vergeet het maar want de slechte muziek staat weer veel te hard.

Jammer want alles is top hier.

Wat wel erg leuk is vind ik persoonlijk dat de vliegtuigen zo dichtbij overkomen om te landen op het vliegveld wat een paar honderd meter verderop is.

Totaal geen last van.

In voorseizoen is er geen busverbinding. Dus je bent afhankelijk van een taxi of het het huren van een auto.

Excursies via reisleidster zijn duur!

Top waren het zwembad, het ontbijt buffet en het vriendelijke personeel van Astra Village.

We hebben een aantal aanbieders voor Astra Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astra Village in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Astra Village scoort een 8.69 uit 10 op basis van 107 reviews.