Appartement Golden Sun

Appartement
Appartement Golden Sun
9,6

86 reviews over Appartement Golden Sun in het Nederlands

Een heerlijke vakantie in "Golden Sun"

Familie Z
21-6-2018

Klein en rustig appartementencomplex met zwembad. Ruime, schone appartementen, waarvan de meesten zeezicht hebben. Eigenaars en personeel zijn erg vriendelijk. Wij hadden logies met ontbijt, wat ons goed bevallen is. Het appartementencomplex ligt iets buiten Arkassa. Het is wel prettig om een auto te huren om vervoer te hebben, zelfs naar het strand 3 km verder op. Het schijnt dat erg winderig kan zijn aan de westelijke kant van het eiland, maar daar hadden wij weinig last van. We hadden temperaturen van 22-32 gr. in deze week van mei. Het eiland is snel bekeken. Wij vonden Olympus het mooiste dorp, gelegen in het noorden. Er zijn eettentjes genoeg in Arkassa, maar af en toe een eettentje aan de haven van Pigedia is ook erg gezellig . De bewoners van het eiland zijn erg vriendelijk zijn en de meeste mensen spreken Engels. Zeker een eiland om een keer te bezoeken. Wij raden dan "Golden Sun "in Arkassa aan om te verblijven.

Karpathos: puur, prachtig en pittoresk.

Gusta Rijnhart
22-5-2018

Schoon appartement/studio (terras zeezicht) met heerlijke bedden, zeer rustig gelegen met fijn zwembad en super gastvrij personeel. Kleinschalig complex met op loopafstand strand, winkels en restaurants. Auto huren is wel een must. Goede ervaringen met verhuur gelegen aan dezelfde weg op 15 min. lopen.

Fantastisch zeker een aanrader op dit mooie eiland

Armando en Marianne
14-10-2017

Een zeer schoon en mooi gelegen rustig kleinschalig appartementen complex waar zeer veel gasten ieder jaar terug komen.Dat spreekt al voor zich. Uitermate vriendelijke eigenaars. Gewoon een topper.ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid. Goede confortabele bedden. Kortom een top verblijf voor een geslaagde vakantie

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun voor je op een rij gezet:

Bijzonder fijn vakantieadres op fraai Karpathos!

van Doornik
2-10-2017

Klein complex, rustige ligging vlakbij zee, bijzonder vriendelijke en servicegerichte eigenaar, mooi zwembad, elke dag schone hand- en beddengoed!

Geen enkel negatief punt!

Absolute aanrader

Marion
2-10-2017

Het hele plaatje klopt, mooi gelegen in de buurt van Arkassa. Appartement prima ingericht en erg schoon, zeer vriendelijke eigenaars.

Schitterend leuk complex voor rustzoekers

E de Jong
2-7-2017

App Golden Sun ligt vrij afgelegen vanaf het dorp maar dat geeft juist de rust. Elke dag word je app schoongemaakt en is alles erg netjes. Eigenaren doen alles voor je verblijf. Zonder auto begin je hier niets en kom je niet op de mooiste plekken van het eiland. Schitterende baaien en hele mooie stranden. Strand voor de deur bij app is niet geschikt. In de avond om 2300 uur is er totale rust op het complex, geen baractiviteiten, dus overlast heb je niet. Enige minpunt van het complex is de zwakke wifi, alsof je weer internet via de telefoon. Overall een aanrader op een schitterend eiland

Super verblijf!

Jessica
5-6-2017

Mooi,schoon en verzorgd appartement. Alles aanwezig wat je nodig hebt voor een appartement en toch het gevoel hebben dat je in een hotel zit. Dagelijkse schoonmaak van het appartement, om de drie dagen schone lakens op het bed en dagelijks een heerlijk ontbijt(bij te boeken). Erg lieve eigenaren die alles doen om het naar je zin te maken....ook erg lekkere snacks/eten bij het zwembad. Dus.....gewoon fantastisch!

Wat een fantastische plek om te vertoeven.

Anny en Dirk
21-5-2017

Het is mooi gelegen, super schoon, netjes en buitengewoon gastvrije eigenaren.

Stukje lopen naar het plaatsje waar de restaurants zijn. Auto nodig als je het eiland wil verkennen, en als je een van de vele strandjes wil bezoeken. Één van de strandjes (zandstrand) ligt op loopafstand van het hotel en ga dan zeker ter plaatse bij Glaros eten.

Fantastische Appartementen Top Top Top!

Fam van der Ree
4-5-2017

Ik schrijf nooit reviews maar voor Golden Sun Arkassa Karpathos is het de moeite zeker waard.

Al bij aankomst werden we zeer goed ontvangen en in de watten gelegd.

Ontbijt word bediend en niet van een buffet, je kan je wensen aangeven en niks is teveel gevraagd, snacken kan er ook erg goed s'middags en s,avonds bij het zwembad.

De gastvrijheid is zeer goed en de appartementen zijn allemaal met zeezicht, en de zonondergangen zijn heel erg mooi.

Heel opvallend is dat het na tien jaar dat het bestaat in zeer goede staat is allemaal, de appartementen zijn heel erg schoon en heel netjes.

Handdoeken worden vernieuwd als je ze in het bad legt , kan ieder dag.

Appartementen liggen rustig buiten de stad, 5min.

Voor een relax vakantie een top keuze.

Wij hebben een zeer goede week gehad en gaan zeker weer terug.

Oude reviews (archief)

Het was weer fantastisch!!

Jeanette Spee
16-9-2016

The Golden Sun is een heerlijk en rustig appartementencomplex in Arkassa met ruime en schone kamers . Voula en Michaelis zijn geweldig gastvrije en aardige eigenaren!! Arkassa ligt aan de westkant van Karpathos dus elke avond een mooie zonsondergang... Er zijn genoeg restaurantjes in de buurt, en als je gelijk een auto bijboekt, kan je overal eten en vooral overal gaan kijken. Wij zijn nu voor de tweede keer geweest en we hebben weer nieuwe gebieden ontdekt om te wandelen. Sterker nog. .. we willen nog een keer terug, dus volgend jaar weer hier heen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Sun in Arkassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Golden Sun scoort een 9.62 uit 10 op basis van 88 reviews.