Géén boekingskosten

GriekenlandKarpathosArkassa

9.6FenomenaalScore uit 97 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bij Appartement Golden Sun op Karpathos verblijf je in comfortabele appartementen die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Je dag begint goed met het uitgebreide ontbijt. Daarna zul je zeker een plekje vinden aan het grote zwembad. Karpathos is een wat rustiger eiland met mooie natuur. Op 15 minuten loopafstand zit een autoverhuurder.

Bekijk de beschikbaarheid

97 Reviews over Golden Sun

• 8Carel en Marian20-10-2019

Karpathos en Golden Sun heerlijk voor rustzoekers

Een supervriendelijk echtpaar runt het hotel. Zeer behulpzaam, en hun Engels is uitstekend. De eerste dag wilden we naar de supermarkt, en de eigenaar bood ons aan ons daarheen te brengen. Naar het centrum van Arkasa en de supermarkt is het 'n kleine 2 km. Dichtstbijzijnde strand , Agios Nikolaos: mooi, zand, 2 bedjes plus parasol 7,-. Dichtstbijzijnde restaurant plm. anderhalve km. Van hotel naar restaurants onverlichte maar zeker niet drukke weg. Apt. ligt heerlijk rustig. Gelukkig géén muziek bij het zwembad! Ligging langs doorgaande weg met (in oktober) heel erg weinig verkeer. Tweekamerappartement lekker ruim. Goede bedden, ruim balkon, uitzicht op zee. Karpathos is bergachtig, heeft prima wegen. Huurauto is echt nodig. De mensen op het eiland zijn heel vriendelijk. De hoofdstad, Pigadia, is niets aan; alleen aan de haven is het leuk voor 'n uurtje. Via eigenaar hotel Fiat 500 cabrio automaat gehuurd bij United: 110,- voor 4 dagen.

• 10Dirk Vandamme28-08-2019

een oase van rust bij supervriendelijke uitbaters

rustig gelegen hotel, proper onderhouden, dagelijks verse handdoeken, heerlijk ontbijt naar keuze. Studio met zeezicht. super vriendelijke uitbaters die je steeds een onbezorgde vakantie willen bezorgen.Het gezellig centrum van arkassa is te voet bereikbaar (1km), voor verdere uitstapjes heb je vervoer nodig. geen lawaaierige disco of bars in de nabije omgeving dus volledige nachtrust. Hier komen we zeker terug.

• 9Ylze Dekker24-08-2019

Fantastisch!

Mooie grote en zeer schone appartementen. Allemaal uitzicht op zee. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijke rustige mensen. Ze willen echt alles voor je doen. Lekker ontbijt en mooi zwembad. De afstand naar het zandstrand is in 15 minuten goed te lopen maar het centrum van Arkassa is echt wel wat verder weg. Een auto huren is inderdaad echt een aanrader!

• 10Angélique de Vos18-08-2019

Fenomenaal, absolute aanrader!

Wat een lieve en gastvrije mensen, gelijk een welkomstdrankje bij aankomst. Op de dag van aankomst wilden we te voet naar de supermarkt om alvast wat water te halen. De huurauto zou nl. pas ‘s avonds worden bezorgd. Voula, de eigenaresse, stond erop dat haar man zou rijden. Super gastvrij! Tijdens een dagje zwembad kwamen ze met een bordje gesneden fruit aanzetten en de schoonmaak is helemaal fenomenaal! 6 x per week! Ben je de afwas vergeten, dat wordt hij gedaan. Alles werd gepoetst! Nog nooit zo’n schoon appartement gehad. Het zwembad is heerlijk, schoon en vrij groot t.o.v. het aantal appartementen. Handdoeken leggen (vind ik verschrikkelijk en doe ik nooit) is hier niet nodig, genoeg ligbedden voor iedereen! Het complexje heeft een rustige ligging en zoals meerdere beoordelingen al weergeven, begin je weinig zonder huurauto. Wil je drukte, moet je hier niet zijn. Wij hebben een fantastische vakantie gehad, een absolute aanrader!

• 9Sabine08-07-2019

Heerlijk kleinschalig complex

Erg Leuk kleinschalig appartementencomplex. De schoonmaak is erg goed. Het appartement is ruim, de badkamer is wel erg klein. Het complex wordt gerund door een zeer vriendelijk Grieks stel. Ik had zelf het ontbijt bijgeboekt en ik zou het aanraden. De ligging is lekker rustig, een huurauto is aan te bevelen

• 10I. Zwart28-05-2019

Genoten van ons verblijf bij Golden Sun

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad bij Golden Sun! Het echtpaar die de eigenaar is zijn ontzettend vriendelijke, lieve, behulpzame en zorgzame mensen. Ze zijn ook geweldig met kleine kinderen. Ons zoontje is door hen in de watten gelegd en heeft daar een geweldige tijd gehad! Het appartement werd iedere dag keurig schoongemaakt en het was ook echt netjes en schoon. De ligging is ook erg mooi. Ons appartement zat 'boven' en we hadden hier een mooi groot balkon met een prachtig uitzicht over zee. Het zwembad is fijn en schoon en er zit een ondieper gedeelte bij voor de kleine kinderen. Ook het ontbijt (en evt. luncht en diner is mogelijk) zijn van goede kwaliteit. Het is absoluut een aanrader om hier naar toe te gaan! Het is er heerlijk rustig. Tip: huur wel een auto zodat je het eiland kunt verkennen.

• 9fam Does28-05-2019

Golden Sun, je zou het bijna geheim houden!

Voor ons de eerste keer op dit mooie eiland. Golden Sun is een mooi, schoon en kleinschalig appartementencomplex. Zwembad met ligbanken. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamers worden elke dag supernetjes schoongemaakt met dagelijks 'verse' handdoeken. Het keukentje is klein, maar heeft alles om een eenvoudige maaltijd te maken op het elektrische fornuis. Eten kan in Arkasa waar verschillende restaurants de bekende en minder bekende Griekse gerechten serveren. Voor ons was er één die er bovenuit stak: Kipos, waar de grillgerechten met veel aandacht en smaak worden bereid en door een vriendelijke bediening worden geserveerd. Een auto huren is bijna noodzakelijk; het OV is beperkt en zeker als je meer van het eiland wilt zien is een auto zeer aan te bevelen. De wegen zijn prima te berijden. Wil je wandelen, neem een goede kaart mee. Kortom, een vakantie waar we met veel plezier aan zullen terugdenken.

• 10Corry Esveldt06-08-2018

Fantastisch 😍

Ben hier voor de tweede keer geweest en er zullen zeker nog meer vakanties hier plaats vinden. Het is een geweldig echtpaar wat het complex runt en doet er alles aan om het jou naar je zin te maken en te zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt. De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt en krijg je elke dag schone handdoeken als je dat wilt ...niets wat je vraagt is teveel 😍

• 10Erwin bos04-08-2018

Fantastisch, rust, geen massatoerisme

Ik kan alleen maar positieve dingen schrijven over dit appartementen complex. Zeer gast vrij, de mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je doen. Appartement was schoner dan schoon, iedere dag nieuwe handdoeken en alles word grondig schoongemaakt. Het zwembad was enorm voor de weinig appartementen en het eten, en vooral het ontbijt was geweldig. !tip de pannenkoeken bij het ontbijt zijn heerlijk. ( nadeel dat ik iets zwaarder terug kwam in gewicht, maar gelukkig word alleen de koffer gewogen op het vliegveld haha ;) . Het uitzicht op zee is fantastisch, kortom voor mij een plek om nog weer eens naar terug te gaan. Mocht je van feesten , lawaai en discotheken houden dan moet je een ander vliegtuig pakken want dat vind je hier niet (gelukkig). Kortom voor diegenen die tot rust willen komen de ideale plek. !tip huur wel een auto, op loopafstand is er niet veel te doen, en kun je ook genieten van de rest op het prachtige eiland.

• 10marion09-07-2018

geweldig volgend jaar weer maar dan met vrienden

alles aan deze accommodatie is zeer goed er is geen minpuntje te vinden

Appartement Golden Sun info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar