Appartement Golden Sun

90 reviews over Appartement Golden Sun in het Nederlands

Fantastisch 😍

Corry Esveldt
6-8-2018

Ben hier voor de tweede keer geweest en er zullen zeker nog meer vakanties hier plaats vinden. Het is een geweldig echtpaar wat het complex runt en doet er alles aan om het jou naar je zin te maken en te zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt.

De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt en krijg je elke dag schone handdoeken als je dat wilt ...niets wat je vraagt is teveel 😍

Fantastisch, rust, geen massatoerisme

Erwin bos
4-8-2018

Ik kan alleen maar positieve dingen schrijven over dit appartementen complex. Zeer gast vrij, de mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je doen. Appartement was schoner dan schoon, iedere dag nieuwe handdoeken en alles word grondig schoongemaakt. Het zwembad was enorm voor de weinig appartementen en het eten, en vooral het ontbijt was geweldig. !tip de pannenkoeken bij het ontbijt zijn heerlijk. ( nadeel dat ik iets zwaarder terug kwam in gewicht, maar gelukkig word alleen de koffer gewogen op het vliegveld haha ;) . Het uitzicht op zee is fantastisch, kortom voor mij een plek om nog weer eens naar terug te gaan. Mocht je van feesten , lawaai en discotheken houden dan moet je een ander vliegtuig pakken want dat vind je hier niet (gelukkig). Kortom voor diegenen die tot rust willen komen de ideale plek. !tip huur wel een auto, op loopafstand is er niet veel te doen, en kun je ook genieten van de rest op het prachtige eiland.

geweldig volgend jaar weer maar dan met vrienden

marion
9-7-2018

alles aan deze accommodatie is zeer goed er is geen minpuntje te vinden

Geweldige vakantie gehad....

Yvonne & Peter
23-6-2018

In 1 woord....Geweldig.. alles was tot in de puntjes verzorgd, de eigenaars waren super gastvrij en deden er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen! Veel van het eiland gezien...Prachtig!

Een heerlijke vakantie in "Golden Sun"

Familie Z
21-6-2018

Klein en rustig appartementencomplex met zwembad. Ruime, schone appartementen, waarvan de meesten zeezicht hebben. Eigenaars en personeel zijn erg vriendelijk. Wij hadden logies met ontbijt, wat ons goed bevallen is. Het appartementencomplex ligt iets buiten Arkassa. Het is wel prettig om een auto te huren om vervoer te hebben, zelfs naar het strand 3 km verder op. Het schijnt dat erg winderig kan zijn aan de westelijke kant van het eiland, maar daar hadden wij weinig last van. We hadden temperaturen van 22-32 gr. in deze week van mei. Het eiland is snel bekeken. Wij vonden Olympus het mooiste dorp, gelegen in het noorden. Er zijn eettentjes genoeg in Arkassa, maar af en toe een eettentje aan de haven van Pigedia is ook erg gezellig . De bewoners van het eiland zijn erg vriendelijk zijn en de meeste mensen spreken Engels. Zeker een eiland om een keer te bezoeken. Wij raden dan "Golden Sun "in Arkassa aan om te verblijven.

Karpathos: puur, prachtig en pittoresk.

Gusta Rijnhart
22-5-2018

Schoon appartement/studio (terras zeezicht) met heerlijke bedden, zeer rustig gelegen met fijn zwembad en super gastvrij personeel. Kleinschalig complex met op loopafstand strand, winkels en restaurants. Auto huren is wel een must. Goede ervaringen met verhuur gelegen aan dezelfde weg op 15 min. lopen.

Fantastisch zeker een aanrader op dit mooie eiland

Armando en Marianne
14-10-2017

Een zeer schoon en mooi gelegen rustig kleinschalig appartementen complex waar zeer veel gasten ieder jaar terug komen.Dat spreekt al voor zich. Uitermate vriendelijke eigenaars. Gewoon een topper.ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid. Goede confortabele bedden. Kortom een top verblijf voor een geslaagde vakantie

Bijzonder fijn vakantieadres op fraai Karpathos!

van Doornik
2-10-2017

Klein complex, rustige ligging vlakbij zee, bijzonder vriendelijke en servicegerichte eigenaar, mooi zwembad, elke dag schone hand- en beddengoed!

Geen enkel negatief punt!

Absolute aanrader

Marion
2-10-2017

Het hele plaatje klopt, mooi gelegen in de buurt van Arkassa. Appartement prima ingericht en erg schoon, zeer vriendelijke eigenaars.

Schitterend leuk complex voor rustzoekers

E de Jong
2-7-2017

App Golden Sun ligt vrij afgelegen vanaf het dorp maar dat geeft juist de rust. Elke dag word je app schoongemaakt en is alles erg netjes. Eigenaren doen alles voor je verblijf. Zonder auto begin je hier niets en kom je niet op de mooiste plekken van het eiland. Schitterende baaien en hele mooie stranden. Strand voor de deur bij app is niet geschikt. In de avond om 2300 uur is er totale rust op het complex, geen baractiviteiten, dus overlast heb je niet. Enige minpunt van het complex is de zwakke wifi, alsof je weer internet via de telefoon. Overall een aanrader op een schitterend eiland

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Sun in Arkassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.