Sorteren

Reviews over accommodaties in Karpathos

Zeker nog een x

Jose
    5-11-2018

Perfect hotel alles klopte. Heerlijk eten, schoon, personeel zeer vriendelijk. Leuk stadje op 1 min loop afstand

eten zeer matig en geen sfeer

hans
    17-10-2018

accommodatie mooi maar matig voor 5 sterren hotel

Fijn appartementencomplex maar geen 4 sterren ..

Maggy
    15-10-2018

Toen wij aankwamen was ons appartement nog bezet, en konden hier pas een paar dagen later in.

Was even vervelend maar het appartement wat we enkele dagen later kregen was groter en met en groter balkon, dus niet verkeerd.

Appartement ligt dicht bij strand en op loopafstand van het centrum.

Poolbar is prima met vriendelijk personeel.

Alleen veel te weinig ligbedden, ook omdat er mensen van “buiten”kunnen komen zwemmen.

Ook hier handdoekje leggen dus.

WiFi zeer slecht, eigenaar zegt: kinderen moeten maar gaan sporten😏

Zelf hing hij de hele dag aan de bar met in zijn hand.......een telefoon.

Eigenaar en zijn vrouw zijn niet echt vriendelijk,niet wat wij gewend zijn van de Grieken,en komen al heel wat jaren in Griekenland.

Kortom een fijn klein appartementencomplex met goede schoonmaak en goede poolbar,wordt door de aanwezigheid van de eigenaar vernietigd.

Een heerlijke vakantieplek waar je rust vindt.

Jan Maarten Binnendijk
    8-10-2018

Garden Villa is een knus familie- appartementencomplex. De ligging is mooi en rustig, met uitzicht op de bergen, zee en huizen tegen de bergen aan. Een lustoord van waaruit je prachtige wandelen kunt maken. Binnendoor langs particuliere huizen en olijf boomgaarden ben je in 12 minuten aan het strand. Naar het stadje met zijn haven, boulevard, eetgelegenheden en mooie boutique achtige winkels is de wandelduur 12 minuten.

Na terugkeer is het heerlijk toeven in een gerieflijk appartement of een huisje in de tuin.

Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gemoedelijk hotel. Fantastisch eten.

M. Aalten
    4-10-2018

Fantastisch hotel! De eigenaar is een bijzonder goeie kok en gastheer. Gemoedelijk hotel .

Hotelkamers zijn erg schoon.