Sorteren

Reviews over Arkassa

Zeer goed !

F.verhoof
    27-9-2018

Zeer fijn klein apart- hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt op maat geen buffet !

Enig zeer klein minpuntje is dat balkon klein is en maar 1 was droog lijntje heeft van ca 1 meter

Anita
    18-8-2018

Hele mooie accommodatie prachtig uitzicht aardige mensen Arkassa rustig plaatsje met goede restaurants die betaalbaar zijn wel aan te raden om auto of scooter tehuren

prima accommodatie op een rustige plek

Fam.Bootsma
    12-8-2018

Accommodatie ligt aan de rand van Arkassa , als je wat wilt zien van de omgeving heb je absoluut een auto nodig.

het is aan te raden om in het hoogseizoen dit vooraf te regelen, hetzij bij Alpha studio's of bij het boeken van de reis of op het vliegveld.

Alpha studio's ligt wel op loopafstand van de restaurants e.d. in Arkassa.

Het strand van Arkassa is ongeveer 30 minuten lopen en van Finiki ongeveer 20 minuten.

Vanaf je balkon heb je een prachtig uitzicht over de omgeving.

Al met al een prima plek als je van rust houdt,de zee wil horen en elke avond een prachtige zonsondergang wil zien.

Elke dag schone handdoeken is echt een pluspunt en voor Griekse begrippen een geweldig bed.Zelfs het beste bed dat wij in alle jaren, dat wij naar Griekenland gaan ,hebben meegemaakt

1 minpuntje: geen airco aanwezig maar wel een ventilator,maar door de altijd aanwezige (stevige) wind blijft het redelijk aangenaam.

Fantastisch 😍

Corry Esveldt
    6-8-2018

Ben hier voor de tweede keer geweest en er zullen zeker nog meer vakanties hier plaats vinden. Het is een geweldig echtpaar wat het complex runt en doet er alles aan om het jou naar je zin te maken en te zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt.

De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt en krijg je elke dag schone handdoeken als je dat wilt ...niets wat je vraagt is teveel 😍

Fantastisch, rust, geen massatoerisme

Erwin bos
    4-8-2018

Ik kan alleen maar positieve dingen schrijven over dit appartementen complex. Zeer gast vrij, de mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je doen. Appartement was schoner dan schoon, iedere dag nieuwe handdoeken en alles word grondig schoongemaakt. Het zwembad was enorm voor de weinig appartementen en het eten, en vooral het ontbijt was geweldig. !tip de pannenkoeken bij het ontbijt zijn heerlijk. ( nadeel dat ik iets zwaarder terug kwam in gewicht, maar gelukkig word alleen de koffer gewogen op het vliegveld haha ;) . Het uitzicht op zee is fantastisch, kortom voor mij een plek om nog weer eens naar terug te gaan. Mocht je van feesten , lawaai en discotheken houden dan moet je een ander vliegtuig pakken want dat vind je hier niet (gelukkig). Kortom voor diegenen die tot rust willen komen de ideale plek. !tip huur wel een auto, op loopafstand is er niet veel te doen, en kun je ook genieten van de rest op het prachtige eiland.

Arkassa scoort een 8 uit 10, op basis van 44 reviews