Pigadia (Karpathos stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Pigadia (Karpathos stad) voor je op een rij gezet:

Kras

vakanties Pigadia (Karpathos stad)

Kras

Reviews over Pigadia (Karpathos stad)

Zeker nog een x

Jose,
    5-11-2018

Perfect hotel alles klopte. Heerlijk eten, schoon, personeel zeer vriendelijk. Leuk stadje op 1 min loop afstand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

eten zeer matig en geen sfeer

hans,
    17-10-2018

accommodatie mooi maar matig voor 5 sterren hotel

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijn appartementencomplex maar geen 4 sterren ..

Maggy,
    15-10-2018

Toen wij aankwamen was ons appartement nog bezet, en konden hier pas een paar dagen later in.

Was even vervelend maar het appartement wat we enkele dagen later kregen was groter en met en groter balkon, dus niet verkeerd.

Appartement ligt dicht bij strand en op loopafstand van het centrum.

Poolbar is prima met vriendelijk personeel.

Alleen veel te weinig ligbedden, ook omdat er mensen van “buiten”kunnen komen zwemmen.

Ook hier handdoekje leggen dus.

WiFi zeer slecht, eigenaar zegt: kinderen moeten maar gaan sporten😏

Zelf hing hij de hele dag aan de bar met in zijn hand.......een telefoon.

Eigenaar en zijn vrouw zijn niet echt vriendelijk,niet wat wij gewend zijn van de Grieken,en komen al heel wat jaren in Griekenland.

Kortom een fijn klein appartementencomplex met goede schoonmaak en goede poolbar,wordt door de aanwezigheid van de eigenaar vernietigd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch mooi, relaxed eiland!

jojo,
    15-10-2018

Vorig jaar juli geweest. Mooi complex, netjes onderhouden. Zwembad is mooi en groot genoeg. Kamer is prima, luik bij de slaapkamer(ideaal). Je hebt een zitje aan de voorkant en een zitje aan de achterkant. Er is een kleine oude speeltuin. Bij de receptie/bar kan je drinken krijgen en bijvoorbeeld een tosti. Als je met kleine kinderen reist heb je wel echt een auto nodig, het is niet veilig om langs de weg naar het stadje te lopen. Het is een erg mooi eiland met een hele relaxte sfeer, super aardige mensen en fantastische stranden. Er staat veel wind op het eiland, de dame van de receptie kan je iedere dag vertellen waar je het beste heen kan gaan zodat je geen last hebt van de wind. Echt een top vakantie gehad!!! Aanrader: Finiki, kyra panagia, apella beach.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke vakantieplek waar je rust vindt.

Jan Maarten Binnendijk,
    8-10-2018

Garden Villa is een knus familie- appartementencomplex. De ligging is mooi en rustig, met uitzicht op de bergen, zee en huizen tegen de bergen aan. Een lustoord van waaruit je prachtige wandelen kunt maken. Binnendoor langs particuliere huizen en olijf boomgaarden ben je in 12 minuten aan het strand. Naar het stadje met zijn haven, boulevard, eetgelegenheden en mooie boutique achtige winkels is de wandelduur 12 minuten.

Na terugkeer is het heerlijk toeven in een gerieflijk appartement of een huisje in de tuin.

Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018
Pigadia (Karpathos stad) scoort een 8 uit 10, op basis van 641 reviews