Géén boekingskosten

Hotel Messonghi Beach

GriekenlandCorfuMoraitika

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Messonghi Beach voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 478 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Messonghi Beach is een hotel waar je vakantie viert met een gevarieerd gezelschap. Dit hotel is namelijk populair onder verschillende nationaliteiten. Daarnaast spot je hier naast stellen ook veel gezinnen met kinderen. Volgens jullie is Messonghi Beach Corfu dan ook een kindvriendelijk hotel. Reviewers zijn over het algemeen tevreden over dit hotel, maar vinden wel dat er veel ruimte voor verbetering is. ## Faciliteiten In Messonghi Beach Hotel kun je een all-inclusive verblijf boeken. De meeste vakantiegangers kozen ervoor om dit te doen. Je kunt dan driemaal per dag je bord opscheppen bij het buffet. Een echte aanrader is het saladebuffet. Jullie schrijven dat dit buffet geweldig is en je veel keuze hebt. Een verbeterpunt is de temperatuur van de warme maaltijden bij de buffetten. Het eten is vaak niet warm genoeg. Ook zouden jullie graag wat meer variatie zien. Ben je een liefhebber van cocktails? Dan ben je in Messonghi Beach Hotel aan het juiste adres. Stephanie Theunissen schrijft dat de cocktails gewoon inbegrepen zijn bij de all-inclusive formule. En heb je een cocktail in gedachten die niet op de kaart staat? Geef het gewoon door aan de barman en hij mixt het voor je. Dat de barman een van jullie favoriete personeelsleden is in Messonghi Beach blijkt ook uit de review van Erna Ormel. Zij schrijft: *‘Vriendelijke mensen, zeker de barman Theofanis (hij maakt hele lekkere cocktails).’* Kies je voor een familiekamer of voor een tweepersoonskamer? De tweepersoonskamers in Messonghi Beach Hotel zijn wat krapper, maar schoon zijn de hotelkamers hier altijd. De schoonmaakster komt dagelijks langs en laat dan ook schone handdoeken achter. De kamers zijn wel wat gehorig volgens reviewer Marlou Ubags. Messonghi Beach Corfu is niet voor niets populair onder gezinnen met kinderen. Animatie is er voor kinderen vanaf 2 jaar. Voor tieners is er zelfs een Youth Club. Reviewer Lise is in ieder geval enthousiast en schrijft dat de animatie in dit hotel erg leuk is. De kids kunnen ook spetteren en spatteren in het zwembad. Er is een apart zwembad dat alleen toegankelijk is voor Fransen. Verschillende reviewers vonden dit storend, zo ook Dhr. Bakker: *‘Tot slot vond ik het vreemd dat de Fransen die bij de touroperator hadden geboekt wel gebruik mochten maken van onze faciliteiten, maar wij niet van die van hen.’* ## Ligging Messonghi Beach ligt, zoals de naam al prijsgeeft, aan het strand. Bereid je er op voor dat het een kiezelstrand is. Het is daarom een aanrader om waterschoenen mee te nemen, zeker wanneer je op vakantie gaat met kids. Wil je relaxen op een ligbed? Deze kun je voor een vaste vergoeding per dag huren. Volgens vakantiegangers is er in de directe omgeving van Messonghi Beach Hotel verder niet veel te doen. Maar op het eiland Corfu is er wel veel te zien en te doen. Volgens Diana Lubbers is het daarom een aanrader om een auto te huren. En met wie wil jij vakantie vieren in dit hotel op Corfu?

505 Reviews over Messonghi Beach

• 2Bekend19-09-2021

Nooit meer

Het eten was koud werd niks aangedaan ondanks dit regelmatig te melden Kamers zijn erg gehorig je kan letterlijk gesprekken van je buren horren Veel Franse die dan op handen worden gedragen Koelkast staat niks in je krijg geen fles water als je dit wil hebben moet je die kopen Eten erg eentonig steeds het zelfde helaas geen Grieks eten dan bedoel ik gyros of souvlaki Als je de strand op gaat heb je wel lekker restaurantjes voor weinig heb je een gyros broodje voor 2.50 mee te nemen of 2,85 als je daar gaat zitten Stad is best ver maar met de green bus voor 2.20 pp zit je in het centrum Zelf kom ik niet meer terug in dit hotel

• 6Kristien27-08-2021

Prima vakantie maar geen luxe.

De prijskwaliteit verhouding is goed van dit hotel. Er zijn veel positieve punten maar ook echt wel negatieve punten. Wij waren als stel hier. Het weer was prachtig en we konden gebruik maken van 2 zwembaden. Ook kon je gebruik maken van het strand wat aan het hotel ligt. 2 bedjes met parasol kost 6 euro in totaal. Dit moet je aan de gemeente betalen. Dit is overal zo in Corfu. Wij hadden aangegeven om in het gerenoveerde gedeelte te zitten. Kamer was prima. Balkon had uitzicht op de rivier. Badkamer wat aan de kleine kant maar erg schoon. Prima bedden. Door Corona waren niet alle bars open. Dit betekende dat je soms wat verder moest lopen voor je drankje of ijsje maar dit was begrijpelijk. Het eten is prima maar heeft echt geen luxe. Veel hetzelfde maar dat is bij ons nog altijd in alle all inclusive hotels geweest. Enige echte negatieve punt vond is dat er een paar dagen chloor in het drinken zat. na 2 dagen was dit over.

• 5W. Nuiten24-08-2021

Tegen vallend

Het hotel zelf ligt op een mooie locatie. Aan een lekker strand met kiezels.We hadden een superior kamer met zeezicht geboekt.. Het was een hele simpele kamer met zijzeezicht en best ver vd zee. Hele gehorige kamers en keiharde bedden. Waardoor we de eerste nacht geen oog dicht hebben gedaan. De dag er na hebben ze er een topping over heen gelegd..We hebben all inclusive geboekt en moeten nog overal voor betalen. Wifi code 10 euro per week, glijbanen 6 euro extra en bedjes aan een privé strand van het hotel nog 6 euro per dag. Dat tikt lekker aan en vind ik echt niet kunnen.Drinken uit de kraan wordt afgeraden, maar alle drankjes hier worden met kraanwater gemaakt. Zelfs de frisdranken en koffie smaken zwaar naar chloor.waardoor we dus elke dag ons eigen drinken in de supermarkt hebben moeten kopen. Het ontbijt is zwaar teleurstellend. Ben al zo vaak all inclusive op vakantie geweest, dit was het slechtste ooit. Wel aardig personeel

• 5Van Reusel carine09-08-2021

Nooit meer

Stemt niet overeen met de brochure Geen kinderanimatie geen kinderclub enkel voor de Fransen en belgen of Nederlanders worden weggestuurdOok aan 2 zwembaden mag je niet komen enkel voor de Fransen!Gerenoveerde kamers ? Niks van gezien wel elke dag met ijskoud water moeten douchen . Het park buiten buiten wel mooi en goed onderhouden daar is dan alles ook mee gezegd ! Als je met kindjes gaat kan je wel best een zak met euro stukken meenemen want dat is het enige wat je er met kindjes kan doen in playland is betalend

• 6Chantal28-07-2021

Geweldige vakantie, maar nooit meer dit hotel

Corfu is echt fantastisch, we hebben een geweldige vakantie gehad, het hotel heeft een mooie ligging direct aan zee en ook de zwembaden zijn leuk. De kamers waren gewoon prima, alleen het eten was ronduit slecht, we zijn echt geen moeilijke eters maar het was gewoon niet te doen terwijl je in restaurantjes dichtbij wel heerlijk kan eten voor weinig geld. Voor ons reden om niet meer voor dit hotel te kiezen.

• 6vakantiegangers09-04-2020

Corfu is zeker de moeite waard, dit hotel niet

groot complex, het grootste gedeelte gevuld met Franstalige jeugd, strand is rumoerig, het rechts gelegen gedeelte was wat rustiger. eten in de eetzaal was erg massaal, op het strand was de lunch redelijk. de kamers schoon, wc was te krap alleen staand aan de zijkant te gebruiken ( je kan je benen niet kwijt) in een te krappe badkamer. het zwembad ging erg laat open na 10 uur pas, soms zelfs veel later, we kregen de indruk dat ze het met opzet vergaten. rechts naast het hotel kun je overvaren met een roeibootje als veerpont ( voor 1 euro) leuk om mee te maken. Corfu is leuk, geen herhaling voor ons in dit hotel.

Greta, Guest Relations, 21-08-2021

Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten. Met vriendelijke groeten, Greta P, Public Relations

• 8Caroline01-10-2019

Prima

Groot maar door de verschillende gebouwen wel kleine dorpjes gecreëerd. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Met dieet wensen wordt door de Chefkok een afspraak bij aankomst geplannend en uitstekend op ingespeeld.

Greta P, Guest Relations, 04-10-2019

Hallo Caroline, Hoe leuk van je om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn heel blij met de complimenten en wij hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen. Greta P Public Relations

• 4Marleen28-09-2019

Nooit meer!

Een grote tegenvaller! Van mijn kamer tot de uitgang was al 1 km lopen en daar aan gekomen een enkele winkel waar ook nog eens vele lege panden tussen zaten. Kortom, geen centrum om lekker even te wandelen. Ook in het hotel veel lopen, middagsnack alleen op het strand te verkrijgen en twee eetzalen aan elkaar geplakt waar je met zo’n tweeduizend man tegelijk moet eten. Kamers vies en gestressed personeel. Bah, nooit meer!

Greta P, Guest Relations, 30-09-2019

Beste Marleen, Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden en met spijt vernemen wij dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten. Ons hotel, dat bestaat uit een hoofdgebouw, een aantal bijgebouwen en bungalows ligt in uitgestrekte mooi onderhouden tuinen en de maximale afstand tot de uitgang is 550 meter. De dorpjes Messonghi en Moraitika hebben heel wat te bieden en tijdens het hoogseizoen zijn er heel wat taverna’s, super markten, souvenir-winkeltjes en bars geopend.

Wij nemen ook nota van uw verbeterpunt over de schoonmaak van de kamers. Dit is een zeer belangerijk punt voor ons en in de regel hebben wij geen klachten over de netheid van de kamers. Ik heb uw opmerking intern gedeeld. Over de vriendelijkheid van ons hardwerkende personeel krijgen wij vaak complimenten.

Nogmaals, het spijt ons dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden. Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen. Met vriendelijke groeten, Greta P, Public Relations

• 7Karin07-09-2019

Groot massaal hotel

Onze kamer was goed maar er is veel verschil in kamers. Eten was goed van smaak maar het restaurant was een grote vreetschuur. Drankjes waren lekker. Leuke vakantie gehad maar de volgende keer toch een ander hotel. Dit hotel was voor ons te groot en te rumoerig.

Greta P, Guest Relations, 09-09-2019

Beste Karin, Dankuwel voor het kiezen van hotel Messonghi Beach en voor het schrijven van deze beoordeling. Wij zijn blij te horen dat jullie een leuke vakantie hadden. Messonghi beach is inderdaad een groot resort met in het hoogseizoen veel gasten en het spijt ons te horen dat u niet de rust vond die u verwacht had. Toch will ik even vermelden dat net dankzij de uitgestrektheid van de hotelgronden, een rustig plekje vaak wel te vinden is.

Met vriendelijke groet, Greta P Public Relations

• 6vakantie stellen05-09-2019

geslaagt Corfu, hotel is minder

aankomst bij receptie, kamer nummer en zoek het maar uit, onze kamer gevonden in een ander gebouw ( rivier site)op zich niet verkeerd t.o.z van het massale hoofdgebouw. kamer viel mee op de badkamer na. niet elke kamer is even groot en de badkamer verschillen ook van kamer. schuin tussen een klein wastafelkastje en de douchecabine konden we met veel moeite de wc bereiken. na en tijdens het douche overstromede er een afwateringsputje in de badkamer. na melding snel verholpen. drankjes vielen reuze mee en de barman doet ook moeite om het ons naar de zin te maken ( hebben we wel eens anders meegemaakt) strandbedjes en parasols op het strand betalen minpuntje. zwembaden zijn pas na 10 uur open gesteld ( jammer) wij beginnen onze dag normaal met enkele baantjes te trekken. het midden gedeelte van het strand, de aangrenzende bar en daarbij behorend zwembad is op zn zachts gezegd erg rumoerig, soms kan de barman niet verstaan wat je vraagt

Greta, Guest Relations, 21-08-2021

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)