Hotel Messonghi Beach

437 reviews over Hotel Messonghi Beach in het Nederlands

Prima hotel

V Jomgeneel
14-11-2018

Prima hotel en lekker eten. Wij hadden 4 dagen een gerenoveerde kamer. Lekker 2 persoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Mooie en ruime douche. Alle ruimte bij het zwembad. Het was natuurlijk ook voor seizoen. Aardige jongen bij t zwembad. Wij hebben zelf geboekt en waren verrast door de lage prijs. Vanaf 3 dagen verblijf kin je ook gebruik maken van gratis pick up vliegveld.

Het hotel ziet er mooi uit maar verder zijn er heel veel minpunten! De badkamer in de accommodatie was niet goed en de stank is zo erg dat het niet gezond is. Na het douchen was alles zeiknat en kwam het water via de putjes omhoog. Het eten in het hotel is hergebruikt, niet gevarieerd, elke dag koud, erg droog en niet lekker. Doordat het hotel voedsel niet te doen was zijn we bijna elke dag buiten het hotel gaan eten. Tot onze verbazing is er een heel eet gedeelte speciaal voor de Franse gereserveerd met extra faciliteiten. Ook hadden de Franse een eigen zwembad, bar, strand met bedjes, shows en een gedeelte voor de hotelkamers, hier mochten de andere gasten geen gebruik van maken maar dit stond nergens vermeld. Wifi werkt alleen goed bij de bar bij de receptie, in de kamer heb je geen bereik. Service in het hotel is er bijna niet, er wordt beloofd dat ze het op lossen maar er gebeurd niets. Het hotel is geen 3,5 ster waard!

Voor ons is dit ressort te groot !

Anita Van Heumen
21-9-2018

Prima ressort voor gezinnen met kinderen, de ligging is direct aan het strand (kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden) helaas in september wel veel wespen bij het terras aan zee en er hangt daar voornamelijk door zelfbediening maar weinig sfeer, het personeel werkt keihard en is heel behulpzaam maar kreeg niet het idee dat ze met plezier hun werk doen, op een enkeling na lopen ze allemaal met een 'maandagochtendgezicht ' rond. Gezien de werkdruk is dit wel begrijpelijk maar jammer ! We hadden een comfort kamer geboekt en die viel erg tegen, in plaats van een tweepersoonsbed hadden we een twijfelaar met een matras waar de vering van voelbaar was ! (Topper gevraagd bij de receptie) De douche was erg krap en er stond weinig druk op de kraan ook

de temperatuur was moeilijk te regelen. Wat eten betreft veel keus, maar weinig variatie. Verwacht niet te veel, en stel geen te hoge eisen dan heb je een prima verblijf hier !

Greta P, Guest Relations, 4-10-2018

Hallo Anita,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Het spijt ons te horen dat jullie vakantie niet 100% naar wens was en dat de bedden voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen dan ook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Het hotel management

Geweldig resort!

Jenneke Leistra
13-9-2018

Het eten was prima, alles werd goed schoongehouden. Kamer was klein maar prima te doen, mooi groot balkon met uitzicht op zee.

Greta P, Guest Relations, 21-9-2018

hallo Jenneke, hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Met plezier vernemen we dat alles voor jullie naar wens was en dat jullie een geslaagde vakantie hadden. Dankjewel voor de complimenten !

Wij kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen.

Greta P

Public Relations

Prima hotel vlakbij ‘t strand

Dhr. Bakker
11-8-2018

Prima hotel om een week te verblijven. Het resort is ruim opgezet met verschillende gebouwen. Het strand is nooit ver weg. Op het strand moet je betalen voor de ligbedden, zo’n €6, en dan heb je er ook nog een parasol bij. Het eten is prima, veel keus en altijd genoeg. Er is wel verschil in eetzalen, de ‘grote witte’ heeft geen grill, terwijl de andere zaal wel een grill heeft. De kamers waren netjes en schoon. Ook de bedden waren goed.

De hele dag doet het animatieteam z’n best om iedereen te vermaken. Niet makkelijk omdat het hotel door veel nationaliteiten wordt bezocht. Naar mijn mening was de animatie te veel op het Oostblok gericht.

Tot slot vond ik het vreemd dat de Fransen die bij de touroperator hadden geboekt wel gebruik mochten maken van onze faciliteiten, maar wij niet van die van hen. Zo mochten wij niet in hun zwembaden, maar zij wel buiten eten in onze eetzalen. Hierdoor zaten die zo vol terwijl zij hun eigen zalen hebben.

Greta P, Guest Relations, 3-9-2018

Beste Mijnheer Bakker,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft!

Even een woordje uitleg over de werking van ons Hotel:

Onze gasten die met Touroperator-France geboekt hebben betaalden en boekten voor een bepaald vakantiepakket en hierin is het gebruik van het hele resort begrepen. Zij hebben inderdaad het exclusief gebruik van 2 zwembaden, een amphitheater en het gebruik van de beige zonnebedden op het strand die zij vooraf reeds betaald hebben. Deze faciliteiten worden door ons niet geadverteerd als deel uit makend van ons hotel.

Wij verzoeken onze Touroperator-France gasten enkel gebruik te maken van één van beide restaurants, met name het Ulysses restaurant en aan dit verzoek wordt steeds gevolg gegeven. Daarentegen verzoeken wij onze ‘’internationale’’ gasten om het restaurant Naysika te gebruiken. Wel staat het u vrij om, wanneer het bijvoorbeeld druk is maar niet alleen dan, ook het andere restaurant te gebruiken. Ook wil ik er nog even op wijzen dat er zich onder onze ‘internationale’ gasten ook Franstalige gasten kunnen bevinden die niet met Touroperator-France geboekt hebben en aldus intensief gebruik maken van het Naysika restaurant en de internationale zwembaden.

In de regel informeren wij onze gasten bij aankomst over het feit dat er naast het Messonghi Beach Resort ook een Touroperator France gedeelte is en het spijt ons te horen dat u niet degelijk geïnformeerd werd. Voorts is deze informatie is ook klaar en duidelijk te lezen op onze officiële website.

Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en kijken uit naar uw volgende bezoek!

Greta Pandi

Public relations

Prima 3 sterren resort, goede verblijf plek.

H.K Vries de
28-6-2018

Mijn verslag past nooit in het venster. Vervelend want zo kan ik geen duidelijk beeld schetsen. Kort gezegd. Betaal niet te veel voor deze plek, dan krijg je waar voor je geld. 10-18 juni. Kamer goed, schoon(twinbuilding 2e verd), niet oudbollig, mooi uitzicht, hard bed. Resort is ruim opgezet, alles is schoon, direct aan strand is voor mij veel waard. Handdoek leggen gebeurd dus vroeg op staan (dedenwijnietaanmee). Strandbedjes met parasol(is wel nodig) kosten 6 eupd (incalculeren). Eten is prima, wel lauw, er is genoeg keuze maar niet veel variatie. Buiten de deur wezen eten en dat is ons alle keren beter bevallen. Ik zou terug gaan voor de zelfde prijs (800eu voor 8 dgn voor 2 pers) maar hier nooit 600pp voor betalen. Dan zijn er betere all in resorts. Of iets boeken op Corfu met alleen logies en ontbijt en dan overal en nergens eten (familie tavernas zijn altijd goed). Huur n auto, mooi eiland,! een week is te kort, boek langer ;)

Greta P, Guest Relations, 9-7-2018

BesteMr H.k. Vries,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Met plezier vernemen wij dat u een fijne vakantie gehad heeft. Wij nemen natuurlijk ook nota van de verbeterpunten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

GretaP

Redelijk middenklasse hotel

Diana Lubbers
18-5-2018

Goed middenklasse hotel met veel voorzieningen voor kinderen. Ligt aan het strand. Ruime keuze en iedere dag variatie bij het buffet. Bushalte om de hoek. In de directe omgeving is niet veel te beleven dus een aanrader om een auto te huren. Mooie parkeerplaats bij het hotel. Wij waren in het voorseizoen maar ben wel bang dat het in het hoogseizoen te druk is. Kamer was eenvoudig maar schoon. Koelkastje, tv en airco op de kamer. De douchestraal was op drukke tijdstippen minder. Wifi op de kamer tegen betaling. Werkte goed.

Greta P, Guest Relations, 25-6-2018

Beste Diana,

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

GretaP

Echt nooit meer!

Jennifer
7-5-2018

Messonghi Beach, ‘dit hotel heeft alles in huis voor een heerlijke vakantie’ nou Nee. Er was Niks te beleven. Alles, maar dan ook Echt alles is in het Frans, dit komt omdat de helft van dit hotel deel uit maakt van een Franse touroperator. De barretjes aan de zee waren dicht, en naast dat alles aangemaakt word met water is het eten ook echt vreselijk. Niks is warm, je eet elke dag hetzelfde want variatie kennen ze hier denk ik niet. Naast dat, is het personeel ook niet echt om te genieten (en dan moet het seizoen eigenlijk nog beginnen) op veel delen van het hotel hangt een vreselijke put lucht waardoor je nog net het eten van het buffet er niet uit laat komen. Het hotel ligt ook niet echt in een stadje, maar vrij afgelegen naast zo’n 5 souvenir winkeltjes en 8 restaurantjes. De kamers worden mooi afgebeeld op de site (en op tui) maar dit zijn alleen de familie kamers. Wij komen hier Nooit meer terug!

Greta P, Guest Relations, 12-5-2018

Beste Jennifer,Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden en dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten.

De Franse club brengt zijn eigen animatieteam met zich mee en zij zijn in het begin van het seizoen, wanneer onze international gasten nog in de minderheid zijn, erg aanwezig. Wel biedt het hotel eigen entertainment aan dat is gericht op onze gasten van alle nationaliteiten.

Over smaak valt niet te twisten en dat het eten u niet kon bekoren is uw persoonlijke opinie die wij respecteren. Het merendeel van onze gasten is anderzijds tevreden, maar er is altijd plaats voor verbetering, zodat ook onze meest veeleisende gasten met een tevreden gevoel de tafel kunnen verlaten.

Wij hebben zeer zelden klachten over ons personeel dat in de regel geprezen wordt voor zijn vriendelijkheid en zijn behulpzaamheid. Het verbaasd me dan ook zeer te horen dat uw ervaringen niet positief waren. Ook hier hebben wij een luisterend oor en nemen wij nota van uw opmerkingen; er is immers altijd nog plaats voor verbetering.

Tot slot wens ik nogmaals mijn spijt te betuigen dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen.

Greta P

Public Relations

Geweldige vakantie!

anoniem
4-10-2017

Mooi resort. Prachtige ligging aan het strand. Ruim opgezet en wordt zeer goed onderhouden.Heerlijk eten, voldoende keus. Vooral toetjes zeer uitgebreid. Ook bij het beach restaurant kun je terecht voor de lunch, lekkere hapjes en drankjes. Kamer verouderd, maar dat wisten we vooraf. Wordt netjes schoon gemaakt. Bedden erg hard, we hebben gevraagd om een topper, dit werd netjes geregeld. 2 hele fijne weken gehad.

Greta P, Guest Relations, 24-2-2018

Beste gast,

Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven! Leuk dat jullie twee hele fijne weken bij ons doorbrachten. Wij zijn ook zeer blij met uw complimenten i.v.m. de mooie ligging en het goede onderhoud van ons resort. Fijn te horen dat u genoten heeft van het eten en van de netheid van de kamers.

Wij werken elk jaar aan renovatie en het grootste deel van de kamers is reeds gerennoveerd. Ook werden dit jaar de wat hardere matrassen vervangen door nieuwe, wat zachtere. Wij zouden het leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach!

Met vriendelijkle groeten,

Greta Pandi

Wel Terug maar ...

Marjan
21-9-2017

net terug van een geslaagde vakantie ,personeel en animatie team deed er alles aan om je te vermaken .

onze kamer was goed van ruimte ,maar de bedden waren slechte staat ,hoop gekraak en bij douchen ondanks douch gordijn de badcel kletsnat.levensgevaarlijk vloer word spekglad.misschien een tip in de vooravond voordat de animatie begon voor de ouderen een uurtje voor de kids,vele kleintjes waren aan het dansen op de muziek .wil best terug maar dan een beter bed en verbetering van de douch.omgeving zeer mooi corfu mooi eiland.

Het management van Messonghi Beach Hotel, Guest Relations, 28-9-2017

Beste Marian,

Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Leuk te horen dat jullie een geslaagde vakantie gehad hebben. Het spijt ons te vernemen de bedden en de doucheruimte voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen da nook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Het hotel management

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Messonghi Beach in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Messonghi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.