Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

Hotel Kontokali Bay Resort and Spastersterstersterster

8.5Fantastisch

Griekenland, Corfu, Kontokali

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kontokali Bay Resort and Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Kontokali Bay Resort & Spa op Corfu heeft mooi uitzicht over zee. Aan zowel jong als oud is gedacht met het zwembad, het kinderbad, de miniclub, de spa, de twee privéstranden en de sportvelden. Leuke cafés en restaurants zijn op loopafstand van het hotel te vinden. Als je naar Corfu-stad wilt, kun je gewoon de gratis bus vanaf het hotel pakken

111 reviews over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

• 8Anne09-09-2019

Top hotel

Erg fijn hotel! Wij hadden een kamer met privé zwembad dit was erg fijn als de baby binnen lag te slapen konden wij nog mooi zwemmen. Heeeel erg vriendelijk personeel waarvan ook een aantal Nederlands spreken. Vonden het avond eten en drankjes wel duur. Zitten niet heel erg veel restaurants in de buurt waar je snel bent. Dus het hotel ligt best afgelegen aan een vieze straat. Dit was het enige nadeel. Het hotel zelf echt allemaal top vooral een pluim voor het personeel!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2018
    9Bas06-11-2018

Lekker lui en luxe

Heerlijk hotel! Schoon, vriendelijk en luxe. Ontbijt ook erg goed. Probeer wel savonds ergens anders te eten, anders kom je 5 kilo zwaarder thuis. Corfu zelf is niet erg spannend maar wel fijn voor een weekje.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Paul24-10-2018

Geweldige vakantie

Zeer goed hotel. Het buffet voor het ontbijt en het diner is prima. Veel keuze en voor ieder wat wils. Vooral de toetjes zijn voortreffelijk. Er zijn 2 prive-stranden , waar het heerlijk toeven is. Als je op het belletje drukt bij je strandstoel komt men je bestelling opnemen. Tip top in orde. Kontokali zelf is niet veel. Maar daarom huur je natuurlijk ook een auto , om de mooie plekken van Corfu te bezoeken. Een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Eric24-09-2018

Goed, maar wel wat verbeterpunten!

Dag 9 in het hotel en het verblijf begint haarscheurtjes te vertonen. Hebben een kamer met privé zwembad. Kamers zijn vrij klein en er staat een derde bed in die het hotel weigerde te verwijderen. Kamers zijn enorm rumoerig en de sloten op de deur werken vaak niet, alleen als je die heel hard dichtgooide. Gevolg altijd geluidsoverlast. Ontbijt, zwembad, locatie, strand fantastisch. Nadruk hotel ligt op de vijf sterren status: gevolg Spa half uurtje massage €55, biertje €5,30 (0.4l). Gisteravond kwam er een groep aan van circa 70 personen die het hele restaurant in beslag nam. Diner is binnen op 2e etage, nadeel niet buiten dineren. Erg rumoerig doet op een kantine lijken zo. Eten heel veel hetzelfde. Gebrek aan thema’s. Alleen op woensdag veel vis gezien. Vijf sterren= meer afwisseling en geen groepen. Verder prima vertoeven. Alles is schoon en personeel behulpzaam. Twee aparte restaurants wel buiten, maar hele beperkte kaart.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Alwien09-09-2018

een heerlijk ontspannen vakantie

fantastisch resort, mooie ligging op een heuvel, prachtig uitzicht over de zee, vriendelijke staf, ontbijt uitgebreid en uitstekend verzorgd.Het buffet in de avond is goed en gevarieerd. We hadden een ruime kamer met eigen zwembad(je), iedere dag schoongemaakt. Kamer ruim en schoon. Bedjes aan het strand lagen ruim uit elkaar en via een belletje had je beach service. Heel prettig. Hoewel er een lift is naar het strand is het algemeen lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of, zoals ik, probleem met een knie hebben, nogal wat trappen en een redelijk steile helling naar de receptie. Een plattegrond van het resort zou handif zijn. Winkeltje aan eind van de weg voelde verder dan 500 m, steile weg naar beneden en slechte berm. Zou daar niet in de avond lopen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Josy27-07-2018

zeer slechte bedden voor een 5 sterrenhotel

Prima hotel, zeer prijzig, 5,60euro voor een glaasje wijn. Voor een 5-sterren hotel zeer slechte bedden. Mijn partner en ik moesten na de vakantie naar de fysiotherapie vanwege de rugpijn. dus niet goed uitgerust weer naar huis. Erg jammer. We gaan graag eens terug maar met de zekerheid dat er nieuwe matrassen in/op de bedden liggen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Carine S14-06-2018

Kontokali Bay is een fantastisch hotel. Nette kamer voorzien van alle comfort, zeer lekkere eten, en vooral zeer vriendelijk personeel. Ook de mooie tuinen en Spa zijn een een pluspunt. Tophotel!

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    9Raihân van de Lisdonk20-10-2017

Geweldige vakantie

Een van de beste 5* hotels waar we ooit zijn geweest. Laatste dag vandaag in dit hotel. Fijne kamer, goede wifi zowel op de kamer als bij het zwembad. Goede hygiëne, vriendelijk personeel etc etc. Het is nu laagseizoen. Dus overal plek zat. Twee mooie zandstranden, gratis strandstoel en handdoeken. Ontbijt en diner erg lekker, je hoeft wat mij betreft het hotel niet uit. Wat voor ons erg fijn was ( wij eten geen vlees, wel vis) dat er een apart vegetarisch gedeelte was. heerlijk gewoon.. service in het restaurant is top. Hotel ligt wat afgelegen, enige dat je te voet kan doen is naar de jachthaven gaan en je vergapen aan de grote jachten. Ook leuke cafe’s en restautantjes daar. Huur een auto via hotel was in ons geval goedkoper dan bij de hostes. 2 dagen is lang zat, hebben zowat hele eiland gehad en als je naar corfu stad wilt pak je gewoon de gratis bus van het hotel. Ook een geweldig uitzicht vanaf het hotel. Al met al een topweek

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9henk03-07-2017

uitstekend hotel

Kontokali Bay Resort is een van de tophotels in Corfu en eigenlijk in Griekenland.We hebben al heel wat 5 sterren hotels bezocht over heel Griekenland, maar het is steeds weer een verademing om terug te keren naar het Kontokali Hotel. De faciliteiten zijn uitstekend, keuken prima, al carte restaurant werkelijk top. Strand en omgeving zeer aangenaam. Kamers niet al te ruim maar meer dan voldoende met alle faciliteiten. Hotel medewerkers absoluut super! In dit hotel vier je vakantie zoals het hoort Service en kwaliteit met hoofdletters.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Fam Pronk18-08-2016

prima accomodatie, service en eten

Kamers zijn top. service en eten prima verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

5 tips over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

• Milou, 26-08-2013

Noordtour boeken via Arke.nl Paxos en Antipaxos via hotel of in de haven van Corfu (dagelijkse boottocht) Motorbootje huren.

• Ine, 06-10-2013

boek een zeezichtkamer, prachtig uitzicht en elke ochtend een schitterende zonsopkomst

• Miss Sunshine, 30-08-2012

Stoelen gereserveerd en u wil daar zitten? Haal gewoon de handdoeken weg. In de beachbar zijn heerlijke verse vissen of kalamari te krijgen. Aangezien een fles wijn vanaf 16,50 kost, er is een supermarkt 500 meter verderop en die heeft ook lekkere wijn

1 vraag over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

• martinkarsies, 03-01-2015

Strand..

Wat voor strand hebben ze daar ? Gewoon een zandstrand of stenen.. zijn liefhebber van echte zandstrand...

Usaidhello, 30-06-2015

Er zijn twee hele mooie kunstmatig aangelegde zandstranden. Dit betekent dat je zo'n 30 meter de zee in kunt op je blote voeten in het zand. Daarna is het stenen, maar dit is inmiddels op dusdanige diepte dat je de grond niet eens meer raakt zonder te zwemmen. Het is dus een écht zandstrand.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats