Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag12°5°
Hotel Kontokali Bay Resort and Spa
8,6

Omschrijving
Kontokali Bay Resort & Spa op Corfu heeft mooi uitzicht over zee. Aan zowel jong als oud is gedacht met het zwembad, het kinderbad, de miniclub, de spa, de twee privéstranden en de sportvelden. Leuke cafés en restaurants zijn op loopafstand van het hotel te vinden. Als je naar Corfu-stad wilt, kun je gewoon de gratis bus vanaf het hotel pakken

We hebben een aantal aanbieders voor Kontokali Bay Resort and Spa voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa in het Nederlands

Lekker lui en luxe

Bas,
6-11-2018

Heerlijk hotel! Schoon, vriendelijk en luxe. Ontbijt ook erg goed. Probeer wel savonds ergens anders te eten, anders kom je 5 kilo zwaarder thuis. Corfu zelf is niet erg spannend maar wel fijn voor een weekje.

Geweldige vakantie

Paul,
24-10-2018

Zeer goed hotel. Het buffet voor het ontbijt en het diner is prima. Veel keuze en voor ieder wat wils. Vooral de toetjes zijn voortreffelijk. Er zijn 2 prive-stranden , waar het heerlijk toeven is. Als je op het belletje drukt bij je strandstoel komt men je bestelling opnemen. Tip top in orde. Kontokali zelf is niet veel. Maar daarom huur je natuurlijk ook een auto , om de mooie plekken van Corfu te bezoeken. Een geweldige vakantie.

Goed, maar wel wat verbeterpunten!

Eric,
24-9-2018

Dag 9 in het hotel en het verblijf begint haarscheurtjes te vertonen. Hebben een kamer met privé zwembad. Kamers zijn vrij klein en er staat een derde bed in die het hotel weigerde te verwijderen. Kamers zijn enorm rumoerig en de sloten op de deur werken vaak niet, alleen als je die heel hard dichtgooide. Gevolg altijd geluidsoverlast. Ontbijt, zwembad, locatie, strand fantastisch. Nadruk hotel ligt op de vijf sterren status: gevolg Spa half uurtje massage €55, biertje €5,30 (0.4l). Gisteravond kwam er een groep aan van circa 70 personen die het hele restaurant in beslag nam. Diner is binnen op 2e etage, nadeel niet buiten dineren. Erg rumoerig doet op een kantine lijken zo. Eten heel veel hetzelfde. Gebrek aan thema’s. Alleen op woensdag veel vis gezien. Vijf sterren= meer afwisseling en geen groepen. Verder prima vertoeven. Alles is schoon en personeel behulpzaam. Twee aparte restaurants wel buiten, maar hele beperkte kaart.

een heerlijk ontspannen vakantie

Alwien,
9-9-2018

fantastisch resort, mooie ligging op een heuvel, prachtig uitzicht over de zee, vriendelijke staf, ontbijt uitgebreid en uitstekend verzorgd.Het buffet in de avond is goed en gevarieerd. We hadden een ruime kamer met eigen zwembad(je), iedere dag schoongemaakt. Kamer ruim en schoon. Bedjes aan het strand lagen ruim uit elkaar en via een belletje had je beach service. Heel prettig. Hoewel er een lift is naar het strand is het algemeen lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of, zoals ik, probleem met een knie hebben, nogal wat trappen en een redelijk steile helling naar de receptie. Een plattegrond van het resort zou handif zijn.

Winkeltje aan eind van de weg voelde verder dan 500 m, steile weg naar beneden en slechte berm. Zou daar niet in de avond lopen.

Prima hotel, zeer prijzig, 5,60euro voor een glaasje wijn. Voor een 5-sterren hotel zeer slechte bedden. Mijn partner en ik moesten na de vakantie naar de fysiotherapie vanwege de rugpijn. dus niet goed uitgerust weer naar huis. Erg jammer. We gaan graag eens terug maar met de zekerheid dat er nieuwe matrassen in/op de bedden liggen.

Carine S,
14-6-2018

Kontokali Bay is een fantastisch hotel. Nette kamer voorzien van alle comfort, zeer lekkere eten, en vooral zeer vriendelijk personeel. Ook de mooie tuinen en Spa zijn een een pluspunt. Tophotel!

Geweldige vakantie

Raihân van de Lisdonk,
20-10-2017

Een van de beste 5* hotels waar we ooit zijn geweest. Laatste dag vandaag in dit hotel. Fijne kamer, goede wifi zowel op de kamer als bij het zwembad. Goede hygiëne, vriendelijk personeel etc etc. Het is nu laagseizoen. Dus overal plek zat. Twee mooie zandstranden, gratis strandstoel en handdoeken. Ontbijt en diner erg lekker, je hoeft wat mij betreft het hotel niet uit. Wat voor ons erg fijn was ( wij eten geen vlees, wel vis) dat er een apart vegetarisch gedeelte was. heerlijk gewoon.. service in het restaurant is top. Hotel ligt wat afgelegen, enige dat je te voet kan doen is naar de jachthaven gaan en je vergapen aan de grote jachten. Ook leuke cafe’s en restautantjes daar. Huur een auto via hotel was in ons geval goedkoper dan bij de hostes. 2 dagen is lang zat, hebben zowat hele eiland gehad en als je naar corfu stad wilt pak je gewoon de gratis bus van het hotel. Ook een geweldig uitzicht vanaf het hotel. Al met al een topweek

uitstekend hotel

henk,
3-7-2017

Kontokali Bay Resort is een van de tophotels in Corfu en eigenlijk in Griekenland.We hebben al heel wat 5 sterren hotels bezocht over heel Griekenland, maar het is steeds weer een verademing om terug te keren naar het Kontokali Hotel. De faciliteiten zijn uitstekend, keuken prima, al carte restaurant werkelijk top. Strand en omgeving zeer aangenaam. Kamers niet al te ruim maar meer dan voldoende met alle faciliteiten. Hotel medewerkers absoluut super!

In dit hotel vier je vakantie zoals het hoort Service en kwaliteit met hoofdletters.

prima accomodatie, service en eten

Fam Pronk
18-8-2016

Kamers zijn top. service en eten prima verzorgd.

Super hotel

Rite
28-9-2015

Het is geen typisch, wat wij noemen, 'wit hotel', zonder karakteristieke eigenschappen, waar alles voorgekauwd is, zoals er honderden zijn in de zuiderse vakantielanden (kamers, zwembad, bar, animatie, overal hetzelfde).

Het hotel heeft karakter, een specifieke layout en uitstraling, het is 'anders' zonder geforceerd 'anders' te zijn.

Het personeel treedt je persoonlijk tegemoet en doet er alles aan om je met raad en daad bij te staan.

Het hotel is perfect onderhouden en heel aangenaam om te verblijven.

Kontokali Bay Resort is schitterend geleden wb het uitzicht en de rust. Genoeg keuze ook aan restaurants en bars op wandelafstand.

Ook de bushalte is vlakbij (de bussen houden zich niet aan het schema).

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kontokali Bay Resort and Spa in Kontokali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.