Hotel Kontokali Bay Resort and Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°19°
Hotel Kontokali Bay Resort and Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kontokali Bay Resort and Spa voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa in het Nederlands

een heerlijk ontspannen vakantie

Alwien
9-9-2018

fantastisch resort, mooie ligging op een heuvel, prachtig uitzicht over de zee, vriendelijke staf, ontbijt uitgebreid en uitstekend verzorgd.Het buffet in de avond is goed en gevarieerd. We hadden een ruime kamer met eigen zwembad(je), iedere dag schoongemaakt. Kamer ruim en schoon. Bedjes aan het strand lagen ruim uit elkaar en via een belletje had je beach service. Heel prettig. Hoewel er een lift is naar het strand is het algemeen lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of, zoals ik, probleem met een knie hebben, nogal wat trappen en een redelijk steile helling naar de receptie. Een plattegrond van het resort zou handif zijn.

Winkeltje aan eind van de weg voelde verder dan 500 m, steile weg naar beneden en slechte berm. Zou daar niet in de avond lopen.

Prima hotel, zeer prijzig, 5,60euro voor een glaasje wijn. Voor een 5-sterren hotel zeer slechte bedden. Mijn partner en ik moesten na de vakantie naar de fysiotherapie vanwege de rugpijn. dus niet goed uitgerust weer naar huis. Erg jammer. We gaan graag eens terug maar met de zekerheid dat er nieuwe matrassen in/op de bedden liggen.

Carine S
14-6-2018

Kontokali Bay is een fantastisch hotel. Nette kamer voorzien van alle comfort, zeer lekkere eten, en vooral zeer vriendelijk personeel. Ook de mooie tuinen en Spa zijn een een pluspunt. Tophotel!

Geweldige vakantie

Raihân van de Lisdonk
20-10-2017

Een van de beste 5* hotels waar we ooit zijn geweest. Laatste dag vandaag in dit hotel. Fijne kamer, goede wifi zowel op de kamer als bij het zwembad. Goede hygiëne, vriendelijk personeel etc etc. Het is nu laagseizoen. Dus overal plek zat. Twee mooie zandstranden, gratis strandstoel en handdoeken. Ontbijt en diner erg lekker, je hoeft wat mij betreft het hotel niet uit. Wat voor ons erg fijn was ( wij eten geen vlees, wel vis) dat er een apart vegetarisch gedeelte was. heerlijk gewoon.. service in het restaurant is top. Hotel ligt wat afgelegen, enige dat je te voet kan doen is naar de jachthaven gaan en je vergapen aan de grote jachten. Ook leuke cafe’s en restautantjes daar. Huur een auto via hotel was in ons geval goedkoper dan bij de hostes. 2 dagen is lang zat, hebben zowat hele eiland gehad en als je naar corfu stad wilt pak je gewoon de gratis bus van het hotel. Ook een geweldig uitzicht vanaf het hotel. Al met al een topweek

uitstekend hotel

henk
3-7-2017

Kontokali Bay Resort is een van de tophotels in Corfu en eigenlijk in Griekenland.We hebben al heel wat 5 sterren hotels bezocht over heel Griekenland, maar het is steeds weer een verademing om terug te keren naar het Kontokali Hotel. De faciliteiten zijn uitstekend, keuken prima, al carte restaurant werkelijk top. Strand en omgeving zeer aangenaam. Kamers niet al te ruim maar meer dan voldoende met alle faciliteiten. Hotel medewerkers absoluut super!

In dit hotel vier je vakantie zoals het hoort Service en kwaliteit met hoofdletters.

prima accomodatie, service en eten

Fam Pronk
18-8-2016

Kamers zijn top. service en eten prima verzorgd.

Super hotel

Rite
28-9-2015

Het is geen typisch, wat wij noemen, 'wit hotel', zonder karakteristieke eigenschappen, waar alles voorgekauwd is, zoals er honderden zijn in de zuiderse vakantielanden (kamers, zwembad, bar, animatie, overal hetzelfde).

Het hotel heeft karakter, een specifieke layout en uitstraling, het is 'anders' zonder geforceerd 'anders' te zijn.

Het personeel treedt je persoonlijk tegemoet en doet er alles aan om je met raad en daad bij te staan.

Het hotel is perfect onderhouden en heel aangenaam om te verblijven.

Kontokali Bay Resort is schitterend geleden wb het uitzicht en de rust. Genoeg keuze ook aan restaurants en bars op wandelafstand.

Ook de bushalte is vlakbij (de bussen houden zich niet aan het schema).

Wéér uitstekend !

Leo Bergenhenegouwen
23-9-2015

Voor de veertiende keer terug naar dit fijne hotel, rustig gelegen op een groen schiereilandje.

Uitzicht op Corfu-stad en op de jachthaven van Gouvia. Vertier en rust op loopafstand.

Staf en personeel vormen één grote familie, waar jij je al snel lid van voelt. De accomodatie ligt mooi, is mooi en blijft mooi.

Het ontbijt lijkt een diner, de lunch evenzo en het diner is het écht. Vooral een avondje á la carte is aan te raden. Als je hier eens bent geweest, ben je verkocht. Vandaar de vele bekende gezichten na al die jaren.

Fantastisch!

Kirsten
22-9-2015

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Corfu in Hotel Kontokali bay resort.

Wij zijn er 15 dagen geweest met onze dochter van 3 (bijna 4). Ook zij heeft het heerlijk gehad. Een mooi bijgehouden strand, een leuke mini club met speeltuin en ook het grote zwembad was ideaal:)

Het eten was goed en gevarieerd.

Wij hadden een bungalow kamer met tuinzicht beneden waardoor ze af en toe kon spelen in de tuin.

De enige opmerkingen die wij konden verzinnen (wij hebben ons er niet aan geërgerd) waren de vele oudere mensen, die niet altijd even vrolijk waren.. en de hoge prijzen in het hotel. €3,20 voor een flesje fris, €5,40 voor een grote bier..

Linnen op de tafels met op de achtergrond Richard Clayderman muziek, niet echt meer van deze tijd.

Maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker volgend jaar weer terug:) (wij gaan eigenlijk nooit terug naar hetzelfde, maar in dit geval kan het eigenlijk niet beter en was het voor ons perfect:))

Goed, maar niet 5 sterren goed, daarom duur

Usaidhello
30-6-2015

Kontokali Bay is voor ons (stel, begin 20) een kleine teleurstelling geweest. Het is een mooi complex met alle gemakken voorzien. Maar er zijn wat +'en en -'en.

Positief:

- De Spa in het hotel is heerlijk. Schoon en mooi. Gratis welkomstmassage van 15 minuten. Overige massages en behandelingen erg duur.

- Het hotel is luxe en mooi. Echter doen de medewerkers te erg hun best om als een 5 sterren hotel over te komen, wat het niet is.

- Het zwembad is heerlijk, zout-water.

- Het uitzicht vanuit de zeezicht kamers is fantastisch.

- Het privé strand is ook fantastisch.

Negatief:

- De bedden zijn snoer hard en klein.

- De douche is voor mensen boven de 190 cm te laag.

- De kosten voor de bar zijn belachelijk. 3,50 voor een cola.

- De kosten voor de reis zijn té duur voor wat je er voor krijgt.

- De enige toegangsweg tot het hotel (vanaf de grote weg) loopt langs een open riool. Ontzettende stank.

- De Wi-Fi is waardeloos traag.

- De TV ontvangst was slecht.

- De kamers gehorig.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kontokali Bay Resort and Spa in Kontokali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kontokali Bay Resort and Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.