Kontokali

Reviews over Kontokali

Lekker lui en luxe

Bas,
    6-11-2018

Heerlijk hotel! Schoon, vriendelijk en luxe. Ontbijt ook erg goed. Probeer wel savonds ergens anders te eten, anders kom je 5 kilo zwaarder thuis. Corfu zelf is niet erg spannend maar wel fijn voor een weekje.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige vakantie

Paul,
    24-10-2018

Zeer goed hotel. Het buffet voor het ontbijt en het diner is prima. Veel keuze en voor ieder wat wils. Vooral de toetjes zijn voortreffelijk. Er zijn 2 prive-stranden , waar het heerlijk toeven is. Als je op het belletje drukt bij je strandstoel komt men je bestelling opnemen. Tip top in orde. Kontokali zelf is niet veel. Maar daarom huur je natuurlijk ook een auto , om de mooie plekken van Corfu te bezoeken. Een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2018

Romantische paradijsje

Carla dh chatinier,
    1-10-2018

Wij hadden hier 8 nachten hier geslapen en was een van de meest ontspannende locaties waar we ooit zijn geweest. Je komt aan en je ziet de tuin, de ingang, het zwembad en het uitzicht en je word er stil van. Het is zo romantisch en rustig, je kan lekker bij het zwembad hangen of ontbijten in de tuin met uitzicht naar de zee. De appartament was super schoon en netjes we waren zo verbaast over hoe groot het appartament was. We kregen twee balkons en die waren ook zo mooi en netjes. De keuken had ook alle voorzieningen die je maar kon wensen. Ik zou zeker iedereen aanraden om hier tot rust laten komen en genieten van elkaar. De eigenares was ook heel vriendelijk en probeerde altijd ons te helpen.

Gereisd met partner in september 2018

Goed, maar wel wat verbeterpunten!

Eric,
    24-9-2018

Dag 9 in het hotel en het verblijf begint haarscheurtjes te vertonen. Hebben een kamer met privé zwembad. Kamers zijn vrij klein en er staat een derde bed in die het hotel weigerde te verwijderen. Kamers zijn enorm rumoerig en de sloten op de deur werken vaak niet, alleen als je die heel hard dichtgooide. Gevolg altijd geluidsoverlast. Ontbijt, zwembad, locatie, strand fantastisch. Nadruk hotel ligt op de vijf sterren status: gevolg Spa half uurtje massage €55, biertje €5,30 (0.4l). Gisteravond kwam er een groep aan van circa 70 personen die het hele restaurant in beslag nam. Diner is binnen op 2e etage, nadeel niet buiten dineren. Erg rumoerig doet op een kantine lijken zo. Eten heel veel hetzelfde. Gebrek aan thema’s. Alleen op woensdag veel vis gezien. Vijf sterren= meer afwisseling en geen groepen. Verder prima vertoeven. Alles is schoon en personeel behulpzaam. Twee aparte restaurants wel buiten, maar hele beperkte kaart.

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Vanoverschelde I.,
    11-9-2018

Heerlijk rustig, alle comfort die je nodig hebt voor een ontspannende tijd.

Het uitzicht is adembenemend.

Als je rust zoekt in het warme griekenland, is dit een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Kontokali scoort een 7 uit 10, op basis van 50 reviews