Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuIpsos

7.7GoedScore uit 52 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

52 Reviews over Ipsos Beach

• 8Maudy12-07-2019

Heerlijk ontspannen aan het zwembad

Ondanks dat het een klein complex is heerlijk tot gerust gekomen. Je zit aan de boulevard hier kun je leuke winkeltjes kijken. Verder is het water kraakhelder de vissen zie je zwemmen. Een klein nadeel een kiezelstrand. Ik raad waterschoenen aan en evt een duikbril en snorkel. Ontbijt was prima. Avond eten kun je lekker bij het restaurant papagalos.

• 8Manfred23-06-2019

Fatsoenlijk hotel.

Ipsos beach hotel is een rustig net verzorgd hotel op Corfu. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, leuk zwembad met voldoende ligbedden. Poolbar die van 8.00-20.00 uur open is. Fatsoenlijk ontbijt, ruim voldoende keuze. Wi-Fi is alleen goed onder in hal en bij poolbar. Centrale ligging kort bij het strand en boulevard. Vanuit Ipsos is het heel goed mogelijk om de rest vh eiland te ontdekken.

• 9Marcel18-06-2019

Fantastisch hotel

Goed hotel, ontbijt was super, personeel zeer vriendelijk, geen avondeten maar restaurants genoeg in de buurt. Had slechte referenties gelezen maar ik vond alles super.

• 8Hiltjo Dodde11-10-2018

Prima voor dit geld.

Leuk hotel, liggend aan een boulevard aan de ene kant van de weg en aan de andere kant tien meter strand en je zit in de zee. Het hotel heeft prima, vriendelijk personeel. Wij hadden all-in, wat inhoudt dat je de hele dag door gratis drankjes kon bestellen en dat je ook tussen de middag kon eten. Dit bestond altijd uit een gedeelte warm en koud eten. In het begin was dit wel leuk, maar als het 30 graden is en je bent geen 2x per dag warm eten gewend, dan hoeft dat ook weer niet. Verder viel op, dat naarmate de week vorderde, het eten wat eentonig werd en dan vooral het avond eten. Daarentegen was er wel iedere avond een andere cocktail. Conclusie: als je geen 5* hotel hoeft, kun je hier prima vertoeven.

• 8M. van Meerendonk06-09-2018

Lekker relaxed.

Kleinschalig gedateerd hotel, vriendelijk personeel, schoon en goed eten. Niets te beleven voor kinderen.

• 9K Hoek27-12-2017

Hele leuke vakantie gehad in dit Hotel! Al het personeel heel vriendelijk vooral de barmannen. Geen een keer lang hoeven wachten op de drankjes. Eten was heel lekker en gevarieerd elke dag iig salades en ook warm eten. (Voor de mensen die allinclusive gaan) lunch en tussendoortjes waren ook heel lekker. Ontbijt ook goed. Douche had soms geen fijne straal maar goed genoeg. In dezelfde straat zaten ook nog wat kleine winkeltjes met wat eten en ook souvenir winkeltjes. We hebben een hele leuke vakantie gehad hier in dit hotel.

• 7B Janson17-08-2017

Prima hotel, maar veel ruimte voor verbetering

Last minute dit hotel geboekt met all inclusive. 1e indruk van het hotel was positief, maar op alles zijn wel aanmerkingen te maken. Er moest erg lang gewacht worden op drinken omdat de 2 bars door 1 werden beheerd en deze ook regelmatig spoorloos leek. Het was fijner geweest als er meer selfservice was. De maaltijden waren wel gevarieerd en smakelijk, maar vaak niet meer warm. Voor kinderen was het beter geweest als er vast friet en een snack op het menu stonden. Kamer was netjes, maar sober met prima uitzicht. Wel tip om anti-insectenspray te gebruiken. Het personeel, was op de barman na, vriendelijk en behulpzaam.Na het uitchecken was het niet mogelijk om in een aparte kamer even te douchen en om te kleden. Wij vlogen pas laat terug en moesten het doen met een koude douche bij het zwembad en omkleden in het toilet We hebben een prima verblijf gehad, als een aantal zaken beter verzorgd waren was het uitstekend De all incl is niet aan te raden en voegde wat ons betreft niet veel toe.

• 5Inge03-08-2017

Geen aanrader

Het hotel ziet er aan de buitenkant romantisch uit, met prachtige olijf en citrusbomen. Langs het terras bloeien prachtige planten wat het hotel een vriendelijke aanblik geeft. Binnen is het hotel erg gedateerd, wat op zich niet erg is als het netjes onderhouden zou zijn. De boel zou hier wel een likje verf kunnen gebruiken. Dat het sanitair ook erg oud is zou op zich geen probleem hoeven te zijn, als het zou functioneren. Helaas was dit niet het geval. Uit de douche komt zo'n miezerig klein straaltje water, dat na 5 minuten je haar nog steeds niet helemaal nat is. Het water is afwisselend veel te heet of steenkoud. We hadden een ruime kamer met een flink balkon en een prachtig uitzicht.

Wij verbleven op basis van half pension. Het ontbijt is eenvoudig, voorzien van keiharde muziek, en ook niet zo heel erg lekker. Er zijn geen verse fruitsappen, ook niet tegen een meerprijs. Brood wordt pas aangevuld als het mandje leeg is, dus moet je regelmatig terug naar de counter om te zien of er bv al bruin brood bij ligt. Ze zijn gek op zoetigheid en dat is ruim aanwezig in de vorm van cake, koekjes en kleverig gebak. De eieren worden allemaal van te voren gebakken en liggen op elkaar in een ijzeren schaal. Er zijn ook hardgekookte eieren, maar die waren elke dag groen. Om stipt 10 uur is het ontbijt afgelopen en verdwijnt al het eten binnen twee minuten van de counter. Zelfs de mensen die op dat moment nog in de rij langs het buffet schuiven hebben 'pech' Het diner wordt geserveerd van 18:00 tot 20:00 wat wel erg vroeg is voor op vakantie. Zoals bij het ontbijt is het 's-avonds niet anders, 20:00 uur is het gedaan. De salade bar is prima en lekker er is volop keuze. De warme gerechten zijn echt niet lekker. Alles zwemt rond in dikke sauzen en vettigheid, groenten zijn of hard of overcooked. Spruiten zo groot als pruimen, harde bloemkool. Het ziet er allemaal een beetje liefdeloos uit. Na twee avonden hebben we het voor gezien gehouden, en zijn we elders gaan eten. Restaurant Miltos is een goede keuze, met eerlijke pure gezonde gerechten.

• 8Dieter en Nelly Kühne13-06-2017

Klein familiair aandoend hotel met Top personeel

Alleen al voor het eten is de reis de moeite waard. Omdat het hotel redelijk klein is is het buffet sober maar nooit het zelfde. De kok doet altijd reuze zijn best om er weer een feestje van te maken. Hij legt sommige recepten zelfs uit. Let op: er zijn geen obers die je bedienen of afruimen, dat doet iedereen zelf! Het hotel ligt aan een boulevard met winkeltjes en bars/restaurants dus er valt genoeg te zien. Geluidsoverlast is te verwaarlozen. Er zijn geen tipboxen dus als je tevreden bent, gewoon handje contantje. Bushalte is 100 m van het hotel om bv naar Corfu-stad of andere leuke plaatsjes te gaan. Zwembad is klein en niet echt kindvriendelijk. Er zijn geen glijbanen maar wel een klein ondiep gedeelte voor de kleintjes. Ligbedden worden helaas altijd en overal door sommigen gereserveerd. Suggestie gedaan om een bordje in diverse talen op te hangen dat reserveren niet wordt toe gestaan. Poolbar is open van 10-12 en 14-16 uur daarna in hotelbar drankjes halen

Topvakantie gehad. (2 50+ers)

• 7Tom18-07-2016

Een fantastisch mooi en schoon hotel.

Wij verbleven op Corfu in Hotel Ipsos Beach van 9 juli t/m 16 juli. We hebben een geweldige vakantie gehad. Bij aankomst kregen we de sleutel en uitleg over de etenstijden. Het ontbijt was van 08:00 tot 10:00. En het diner 18:00 tot 20:00. We hadden een half-pension dus we hadden verder ook geen drinken erbij. Wel kun je er water bij het avond eten en sap bij het ontbijt. Dat was hartstikke goed. Het is maar net wat je neemt. All-inclusive of half-pension. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. En het zag er ook allemaal prima uit. We hadden ook een koelkastje om wat drinken in koud te houden. Ook genoeg ruimte voor de kleren. Al met al een dikke 7 voor dit hotel. Wij hebben in ieder geval niks te kort gehad.

Hotel Ipsos Beach info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden