Ipsos

We hebben een aantal aanbieders voor Ipsos voor je op een rij gezet:

Reviews over Ipsos

Inge,
    13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

Amber,
    3-11-2018

Het verblijf is erg mooi. De studio zag er goed uit en er werd om de dag schoongemaakt. Handig om te weten: je krijg 2x2 handoeken p.p. Voor een verblijf van 8 dagen. De omgeving is erg mooi en het verblijf is niet te ver lopen van de boulevard (10 min). In het restaurant heb je echt heerlijk eten en ze hadden ook twee avonden een traditionele dans -en zangavond. Met name de traditionele dans is echt een aanrader! In de kamer zelf heb je genoeg ruimte. De keuken beschikt over twee pitjes. De badkamer & met name de douche is wel aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prima voor dit geld.

Hiltjo Dodde,
    11-10-2018

Leuk hotel, liggend aan een boulevard aan de ene kant van de weg en aan de andere kant tien meter strand en je zit in de zee. Het hotel heeft prima, vriendelijk personeel. Wij hadden all-in, wat inhoudt dat je de hele dag door gratis drankjes kon bestellen en dat je ook tussen de middag kon eten. Dit bestond altijd uit een gedeelte warm en koud eten. In het begin was dit wel leuk, maar als het 30 graden is en je bent geen 2x per dag warm eten gewend, dan hoeft dat ook weer niet. Verder viel op, dat naarmate de week vorderde, het eten wat eentonig werd en dan vooral het avond eten. Daarentegen was er wel iedere avond een andere cocktail.

Conclusie: als je geen 5***** hotel hoeft, kun je hier prima vertoeven.

Gereisd met partner in september 2018

Lekker relaxed.

M. van Meerendonk,
    6-9-2018

Kleinschalig gedateerd hotel, vriendelijk personeel, schoon en goed eten. Niets te beleven voor kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch verblijf!

Nikki,
    3-9-2018

Ruime, lichte en schone kamer met een fijn balkon. Appartement was lekker licht en werd goed schoongemaakt. Mooi zwembad met voldoende lichtbedden. Bar/restaurant heeft een mooi uitzicht over het landschap richting de zee. Complex is op loopafstand van de boulevard met veel verschillende bars en restaurants. Wel moet je hiervoor een heuvel op-en aflopen. Strand is hier minder mooi. Echter, je kan makkelijk een scooter of auto huren en leuke strandjes opzoeken of gezellig wat op het terras in Corfu stad gaan drinken. Tevens is er een bushalte om de hoek, ideaal! Wij hebben hier een geweldige, rustige vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017
Ipsos scoort een 6,1 uit 10, op basis van 126 reviews