Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuGouvia

6.2VoldoendeScore uit 118 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

128 Reviews over Popi Star

• 8Sharon24-10-2018

Leuk verblijf

Basis hotel, geen luxe maar wel alles wat men nodig heeft aanwezig op de kamer. Het ontbijt was goed buffet werd constant aangevuld tot 9.30. Het personeel was super vriendelijk. Het was helaas s nachts op de gang erg gehorig. Ik trof het niet qua buren maar daar kan het personeel verder weinig aan doen. Voor het zachte prijsje voor herhaling vatbaar.

• 7MynameisSimone07-09-2018

Prima

Wij zijn 12 dagen in dit complex geweest. Hiervan hebben wij 5 dagen een scooter gehuurd om de omgeving te verkennen, de ligging was ideaal voor verkenning van het mooiste deel van het eiland. Bedden waren extreem hard maar na melding bij receptie kregen we een extra matras dat tevens langer was, daarom goede service. Kamers waren prima alleen als lange Nederlanders was het bed te kort en de douche te laag. (ik 1.82, vriend 1.94) Ik kon niet onder de douche staan en mijn vriend kwam met zijn schouder uit onder de douche. De schoonmakers deden het hoogstnodige, badkamer geen enkele keer schoongemaakt in 12 dagen. We hebben niet veel betaald dus kunnen ook niet veel verwachten. Ontbijt was prima, weinig gevarieerd, wel lekker. Zwembad altijd voldoende bedjes in zon en schaduw. Al met al prima hotel.

• 6Mirjam02-09-2018

Heerlijke vakantie gehad

Als je kijkt naar prijs / kwaliteit verhouding een prima hotel. Het hotel is wel erg gedateerd, vooral de badkamer maar als je er puur bent om te slapen is er niks mis mee. Personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam, ontbijt was prima en werd voldoende aangevuld. Wij zaten beneden richting het zwembad, wel erg jammer dat het een lange betegelde gang is waardoor het erg hol klinkt en je 's nachts vaak wakker wordt als er andere gasten terug komen, dit moet goed te verhelpen zijn lijkt me. Er was voldoende wisseling van de handdoeken maar onze mening is wel dat de badkamer drastisch gerenoveerd moet worden. Het zwembad en de bar zijn niet uitnodigend om er nog wat tijd door te brengen, kaal en saai, een beetje aankleding zou veel goed doen. Verder hebben we het prima naar onze zin gehad. Ook het plaatsje Gouvia ligt centraal, alles makkelijk met de bus te bereiken, perfecte vakantie gehad.

• 8Paul Beijerling22-06-2018

Genoten.

De ligging wat minder tegenover een onafgebouwd project. Het hotel zelf geclassificeerd als 2 en ik denk dat dat komt omdat er geen liften aanwezig zijn anders zeker 3. Daardoor minder geschikt voor ouderen en minder validen. Zelf een kamer op de begane grond met een terras. Goede bedden en voor Griekse begrippen een ruime badkamer. Ontbijt was goed verzorgd met een ruime keuze aan broodsoorten. Voldoende fruit en natuurlijk de Griekse yoghurt. Service aan de receptie meer dan goed. Als je zelf initiatieven neemt, met de daar werkende mensen contact legt, vragen stelt, ze vriendelijk behandeld krijg je daar veel voor terug. Begrijp het gemiddelde waarderingscijfer van 6,7 dan ook niet helemaal maar er zijn nu eenmaal mensen die te kritisch zijn altijd wat te klagen hebben. Naar mijn mening een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 9henk en marion17-01-2018

geweldig

een leuk/goed hotel een goed ontbijt goed en regelmatige schoonmaak en een goede ligging en een goede prijs/kwaliteit

• 8Inge13-09-2017

Prima!

Prima hotel. Ligging is zeer goed. Aan het begin van de winkelstraat van gouvia met veel restaurantjes. 5 minuten lopen vanaf het strand. Ontbijt was goed. Alles werd telkens aangevuld. Niet heel bijzonder maar prima ontbijtje. Geen klagen. Personeel was over het algemeen ook erg vriendelijk. Schoonmaak prima. Zeker een aanrader als je niet de hele dag in je hotel te vinden bent en er alleen ontbijt en slaapt en af en toe bij het zwembad wilt liggen. Zou er zeker een keer teruggaan.

• 8emma03-09-2017

eenvoudig maar prima hotel

De kamers waren prima. Elke dag schoonmaak en regelmatig schone handdoeken en lakens. Er zou iets meer onderhoud gepleegd mogen worden. Het personeel was supervriendelijk en erg behulpzaam. Ontbijt was prima! Erg veel keuze en werd steeds aangevuld als er iets op was. Zeker een aanrader.

• 1On.tevreden.28-08-2017

Nooit meer!

Het hotel is een vies oud hotel. Van de medewerkers was er maar 1 vriendelijk. Wij zaten aan de achterkant in de 'kelder' van het hotel, de mindere kamers. Badkamer was vies en slecht onderhouden. Doucheschermen kapot en de hele badkamer zat onder de schimmel. Er lagen haren in de douche, blijkbaar normaal daar. Onduidelijkheid over de handdoeken waardoor wij geen handdoeken hadden en ook heen nieuwe kregen. We moesten de oude maar gebruiken die op de grond lagen. Bij de receptie was bij alle klachten de standaard reactie; 'Not my problem!' Vreselijk hotel, echt nooit meer!

• 2Peter28-08-2017

Onhygiënisch en onvriendelijk.

Bij aankomst samen met andere Nederlandse koppels geschokt gereageerd. Ramen dicht moeten houden van de enorme riool lucht constant.Badkamer zit vol schimmel en haren,douchewand vast getaped en gevaarlijk voor de kinderen vanwege scherpe losse randen, water springt over naar heet water na enkele sec dus schommelt, oude bloed aan prullenmand, tv doet het alleen Savonds(zodat men niet in de kamer bleef),airco is n optie niet standaard. Handdoeken waren door poetsvrouwen vergeten en dit gemeld bij receptie maar kregen als antwoord "not my problem" en moesten tot morgen wachtten en oude gebruiken , dit gebeurde ook verbijsterend bij 2 andere koppels. Het ontbijt was basaal en onvoorradig. Hele nare man die daar werkte. .Bij ontbijt met andere gasten kwamen we allemaal tot dezelfde conclusie, en onze "gedeelde" ervaringen met dit problematieke "hotel",heb begrip dat dit hotel door de crisis is geraakt maar heb geen begrip voor het onbeschofte gedrag voor mensen met kleine kinderen.

• 4Anoniem01-08-2017

Kan beter!

Voor de prijs kan je in betere hotels/appartementen verblijven in Zuid Europa. Het hotel is gelegen aan de redelijk drukke doorgaande weg. De kamers zijn heel eenvoudig en schoon, al hing er wel vaak een rioollucht. Alleen ontbreekt er een douchegordijn in de badkamer.

Verder werd er ons toegezegd dat er na twee dagen nieuwe handdoeken zouden worden geleverd. Deze belofte werd nagekomen tot aan dag 11(we verbleven 13 dagen in het hotel). Geen nieuwe handdoeken(die overigens vaak versleten waren). Receptionist en schoonmaker liepen weg en wilde niet naar ons luisteren, toen we dit hadden aangekaart. Nog nooit zo behandeld geweest door hotelpersoneel.

Zwembad is een veredeld dompelbadje, wel rustig gelegen met bar en voldoende ligbedden en parasols. Het ontbijt, is rommelig opgemaakt en borden/bestek en glazen waren vaak vies als ze snel vervangen moesten worden. Assortiment was karig en eentonig. We zijn vaak bij de bakker naast het hotel goedkoop een vers broodje gaan halen.

Hotel Popi Star info

• Totaal aantal kamers115

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar