Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Govino Bay

• 8Jeroen29-10-2022

Leuk verblijf en lekker centraal in Corfu

Govino Bay is een gezellig verblijf. Overal kleurige appartementen mooi onderhouden grasperken en prima zwembad. Wij verbleven in een 1 kamer appartement en dat was prima. wel gedateerd en simpele faciliteiten. Wifi is inderdaad niet best. ook is het personeel super behulpzaam en staan ze altijd voor je klaar. Direct aan de weg stoppen de Blauwe en groene bussen om je te verplaatsen door het eiland. niet aan te raden om met de bus alles te doen want dan ben je wel even onderweg. wij hebben zelf een auto gehuurd via Hermes autoverhuur en dit was top geregeld. Met de auto is het eiland prima te verkennen en kan je al het moois ontdekken. Aan te raden zijn zeker de stranden bij Paleokastritsa, Sidari, canal d'amour en agios Georgios. vergeet ook zeker niet de kliffen van Cape Drastis en het uitzicht punt van Keizer William 2 (bij Pelekas). Kortom, prima verblijf bij Govino Bay en veel te doen,.

• 7Ruimte
  • 8Lex26-05-2022

Heerlijke vakantie gehad in Govino bay

Eenvoudig, maar goed ingerichte studio, met 2 kamers, in prachtig, goed onderhouden park. Mooi zwembad, veel bedden, goede bar erbij. WiFi slecht, maar kamer prima. Op korte loopafstand/fietsafstand van centrum Gouvia, voor ons een ideale plek. Gouvia vond ik een bijzonder leuk, gezellig plaatsje, met veel keuze voor eten en drinken.

• 9Natuur
  • 5Fam Boschloo02-08-2021

Nooit meer

Al vaak op vakantie geweest in Griekenland, dit jaar Corfu. Govino bay moet je niet te hoge verwachtingen van hebben. Voor mooie stranden moet je in het noorden of westen zijn. Huisjes zijn niet goed onderhouden. Ongezellig ingericht. Wij hadden een appartement met ons gezin (5) dan heb je geen buiten (tuin of balkon), vonden wij erg jammer. Zwembad is prima. Baai vol slip en geen helder fris water. Bootje gehuurd, dat was super. Ook met de bus naar Corfustad is echt een aanrader. Personeel is vriendelijk, maar ik ga nooit meer naar deze plek.

• 5Ruimte
  • 8Patrick Roerink06-10-2020

Heerlijke vakantie gehad. Mooi appartement, vriendelijk personeel. Veel groen en in de omgeving genoeg restaurants om heerlijk te eten. Met de auto kan redelijk snel naar hele mooie strandjes of andere mooie plaatsen. kortom een echte aanrader.

• 6P05-08-2020

Niet voor tieners

WiFi is slecht ook betaald en je mag in het zwembad geen bal of band gebruiken dus saai voor kids. Appartement erg gedateerd en douchekop blijft amper hangen. Verder mooi groen en ruim complex en goed eten.

• 8Wendy de best27-06-2019

Mooi verblijf, heerlijk genoten!

Wij verbleven in een 4 kamer villa met 5 personen, bij aankomst vriendelijk ontvangen door de security van het park (23:00) mooi ruim opgezet en prachtige tuin, woonkamer is prima met airconditioning.. de slaapkamers zelf hadden geen airconditioning maar dat was niet nodig! (En dat met 35 graden) er waren 2 badkamers, de 1 wat aan de kleine kant maar prima voor gebruik ! Er werd 6 dagen per week schoongemaakt, met ook elke keer schone handdoeken.. verder was het verblijf erg mooi opgezet het zwembad was ruim en schoon. Verder stonden rondom het zwembad niet heel veel parasols en/of bedjes, dit was zo opgelost aan een mooie baai stonden grote palmbomen daar kon je goed in de schaduw liggen, uiteraard op een bedje! Verder ligt dit complex ideaal gelegen en ben je zo in het centrum.. transfer tijd was maar 20 minuten kortom een prachtige vakantie gehad !

• 9Edith en Marco27-06-2019

Super vakantie

Prachtig onderhouden complex met compleet ingerichte appartementen. Prima schoonmaak 6 dagen per week en zeer vriendelijke mensen. Heel goed eten bij restaurant bij de ingang en bij Laura van BBQ-ART in Gouvia

• 3Willemsen08-12-2018

Nooit meer hierheen

Wij hadden een extra groot app gehuurd, want dan zouden we een balkon of terras krijgen, maar dat kregen we niet, bij de receptie konden ze ook niets voor ons betekenen want ze schoven de schuld op touroperator, de tussen persoon van touroperator heeft ook voor ons niets kunnen veranderen, we kregen twee tuin stoelen om die onderaan de trap buiten neer te zetten. Het appartement was vuil, de airco stuk, de badkamer zat vol met vocht en daardoor schimmel. De keukenkastjes zaten onder de plak en vet vlekken, afzuiger stuk. De touroperator medewerkster heeft gevraagd het extra schoon te maken, wat ook wel is gedaan maar met een Franse slag. De tuin was prachtig maar het strandje stonk en was troebel, de rivier met riouitmond in de zee. De vuilnis ( die zich opstapeld voor het hotel) wordt op het eiland maar 1x per week opgehaald, wat een vreselijke stank overlast geeft. Ik vind Corfu heel mooi, gezellig, gastvrij, en ga zeker terug, maar niet hierheen.

• 7Hans Heij11-11-2018

Ruim voldoende

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

• 8Patricia30-10-2018

Fantastisch!

Super accommodatie....heel schoon ruime kamers wij vonden het super hier hadden ook de mooiste villa kwa ligging 😊😊😊

Appartement Govino Bay info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Direct aan het strandBeschikbaar