Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuGouvia

6.4VoldoendeScore uit 129 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

136 Reviews over Govino Bay

• 8Lex26-05-2022

Heerlijke vakantie gehad in Govino bay

Eenvoudig, maar goed ingerichte studio, met 2 kamers, in prachtig, goed onderhouden park. Mooi zwembad, veel bedden, goede bar erbij. WiFi slecht, maar kamer prima. Op korte loopafstand/fietsafstand van centrum Gouvia, voor ons een ideale plek. Gouvia vond ik een bijzonder leuk, gezellig plaatsje, met veel keuze voor eten en drinken.

• 9Natuur
  • 5Fam Boschloo10-08-2021

Nooit meer

Al vaak op vakantie geweest in Griekenland, dit jaar Corfu. Govino bay moet je niet te hoge verwachtingen van hebben. Voor mooie stranden moet je in het noorden of westen zijn.Huisjes zijn niet goed onderhouden. Ongezellig ingericht. Wij hadden een appartement met ons gezin (5) dan heb je geen buiten (tuin of balkon), vonden wij erg jammer. Zwembad is prima. Baai vol slip en geen helder fris water. Bootje gehuurd, dat was super. Ook met de bus naar Corfustad is echt een aanrader. Personeel is vriendelijk, maar ik ga nooit meer naar deze plek.

• 8Patrick Roerink06-10-2020

Heerlijke vakantie gehad. Mooi appartement, vriendelijk personeel. Veel groen en in de omgeving genoeg restaurants om heerlijk te eten. Met de auto kan redelijk snel naar hele mooie strandjes of andere mooie plaatsen. kortom een echte aanrader.

• 6P05-08-2020

Niet voor tieners

WiFi is slecht ook betaald en je mag in het zwembad geen bal of band gebruiken dus saai voor kids. Appartement erg gedateerd en douchekop blijft amper hangen. Verder mooi groen en ruim complex en goed eten.

• 8Wendy de best27-06-2019

Mooi verblijf, heerlijk genoten!

Wij verbleven in een 4 kamer villa met 5 personen, bij aankomst vriendelijk ontvangen door de security van het park (23:00) mooi ruim opgezet en prachtige tuin, woonkamer is prima met airconditioning.. de slaapkamers zelf hadden geen airconditioning maar dat was niet nodig! (En dat met 35 graden) er waren 2 badkamers, de 1 wat aan de kleine kant maar prima voor gebruik ! Er werd 6 dagen per week schoongemaakt, met ook elke keer schone handdoeken.. verder was het verblijf erg mooi opgezet het zwembad was ruim en schoon. Verder stonden rondom het zwembad niet heel veel parasols en/of bedjes, dit was zo opgelost aan een mooie baai stonden grote palmbomen daar kon je goed in de schaduw liggen, uiteraard op een bedje! Verder ligt dit complex ideaal gelegen en ben je zo in het centrum.. transfer tijd was maar 20 minuten kortom een prachtige vakantie gehad !

• 9Edith en Marco27-06-2019

Super vakantie

Prachtig onderhouden complex met compleet ingerichte appartementen. Prima schoonmaak 6 dagen per week en zeer vriendelijke mensen. Heel goed eten bij restaurant bij de ingang en bij Laura van BBQ-ART in Gouvia

• 3Willemsen08-12-2018

Nooit meer hierheen

Wij hadden een extra groot app gehuurd, want dan zouden we een balkon of terras krijgen, maar dat kregen we niet, bij de receptie konden ze ook niets voor ons betekenen want ze schoven de schuld op touroperator, de tussen persoon van touroperator heeft ook voor ons niets kunnen veranderen, we kregen twee tuin stoelen om die onderaan de trap buiten neer te zetten. Het appartement was vuil, de airco stuk, de badkamer zat vol met vocht en daardoor schimmel. De keukenkastjes zaten onder de plak en vet vlekken, afzuiger stuk. De touroperator medewerkster heeft gevraagd het extra schoon te maken, wat ook wel is gedaan maar met een Franse slag. De tuin was prachtig maar het strandje stonk en was troebel, de rivier met riouitmond in de zee. De vuilnis ( die zich opstapeld voor het hotel) wordt op het eiland maar 1x per week opgehaald, wat een vreselijke stank overlast geeft. Ik vind Corfu heel mooi, gezellig, gastvrij, en ga zeker terug, maar niet hierheen.

• 7Hans Heij11-11-2018

Ruim voldoende

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

• 8Patricia30-10-2018

Fantastisch!

Super accommodatie....heel schoon ruime kamers wij vonden het super hier hadden ook de mooiste villa kwa ligging 😊😊😊

• 8Karin Kuiper21-08-2018

Schoon...maar wel verouderd..maar ren aanrader!

Wij verbleven in een familie kamer. 1 slaapkamer met 2 bedden. Hier sliepen de kinderen en wij sliepen in de kamer. De matrassen lagen heel erg slecht! Maar de rest van het appartement was prima! Oud en gedateerd maar wel schoon! Iedere dag werd er schoon gemaakt en bedden opgemaakt. Zwembad was heerlijk...we hadden altijd een lig bedje! Mensen die er werken zijn heel vriendelijk en bereid je overal mee te helpen. Wel zit govino bay aan een drukke weg...maar merk je weinig van... alleen met Over steken ;-). We hebben vele kusten bezocht en met de greenbus is het prima te doen! Op vele plekken wel erg veel afval en door de warmte behoorlijke stank Maar ondanks dat hebben het er erg naar ons zin gehad!!!

Appartement Govino Bay info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden