Hotel Dassia Beach

Tonen op kaart

63 reviews over Hotel Dassia Beach

• 2019
    7Els08-10-2019

Heerlijk weer, maar volgende keer iets anders

Dat je ook niet in het hotel kunt zitten,maar in een appartement om de hoek. Met uitzicht op een tuintje Dus geen zee of bergzicht! Was ook wel oke hoor. Werden met de mensen die ook tegelijk aankwamen naast elkaar geplaatst. Alle ned. Er is in deze periode erg weinig te doen. Savonds vroeg naar bed dus🤣

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Ineke koldenhof-wesseling25-09-2019

Tegenvaller !!

Wij zijn net terug van 8 dagen dassia beach. Wij waren ondergebracht in een gebouw in een zijstraat. Op zich was dit best prima. Iets verder van zee maar goed te doen. Wat wij zelf minder vonden is het "uitgebreide ontbijtbuffet". Dat kan er mee door maar dan ook niet meer dan dat. Vriendelijk personeel? Mwah niet echt. Bij aankomst kregen wij geen enkele info en ze hoefden ook niets van ons te weten. Normaal vullen we aan de receptie een formulier in.

Het aantal verwaarloosde katten en kittens is hier ook erg hoog. Die hongerige oogjes die je de hele tijd aankijken. Lastig hoor.

De omgeving is hier prachtig. Mooie zee. Heerlijk gesnorkeld.

Maar wij hebben het wel gezien hier. Persoonlijk niet ons hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Van Gelder30-07-2019

geweldige vakantie gehad

Prachtig hotel met een perfecte service. Onze dochter was jarig en er werd een taart voor haar geregeld. Ook het ontbijt buffet was uitgebreid en werd steeds aangevuld. Het eten van de kaart in het hotel was prima met een zeer prettige bediening. Wat iets minder was, was dat er in Dassia weinig te doen was. We gingen 's morgens na het ontbijt meestal met de bus naar Corfu Town. 's Middags om 16.00 uur gingen we dan terug nog even lekker aan zee genieten en daarna heerlijk dineren in het hotel. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jann20-07-2019

Prachtige ligging.

Net hotel met goed ontbijt. 's Morgens ontbijten op het terras onder de olijfbomen met zicht op de zee. Daarom alleen al moet je naar dit hotel gaan. We hadden kamer op bovenste verdieping en dan heb je prachtig uitzicht op zee. Op de 1e verdieping kijk je in de olijfbomen.

• 10Lian Imre06-07-2019

Geweldig

Geweldige locatie . Vriendelijk personeel . Goede bedden . Iedere dag schoonmaak van de kamer . Auto gehuurd . Aanrader. Corfou is een veelzijdig mooi eiland . .

• 8Gerton Postma05-07-2019

Voor herhaling vatbaar.

Dassia beach is een schoon maar basic hotel, s avonds is er weinig te beleven maar er zijn genoeg leuke barretjes/restaurantjes naast het hotel aan de mini boulevard langs de zee. De plaats Dassia bestaat uit een lange drukke weg waar ook vele hotels en restaurantjes aan zitten. Wil je een auto huren of tips over de omgeving ga dan naar Helga zij zit aan de weg achter het hotel, super netjes en duidelijk en alles tegen normale prijzen. De stranden aan deze oostzijde van het eiland bestaan veelal uit kiezels, heb je liever aan zandstrand? dan zul je naar de westkant van het eiland moeten. Als je houd van rust en een fenomenaal uitzicht voor een normale prijs dan ben je bij Dassia Beach aan het juiste adres. Wij zijn hier geweest van 19 t/m 26 juni.

• 2018
    7Manja24-10-2018

Goed voor één keer

De ligging is geweldig! We hadden n kamer met zeezicht op de eerste verdieping. Gelukkig helemaal aan de zijkant want de andere kant op staan er hoge olijfbomen voor het balkon. Het hotel is aan renovatie toe maar het is schoon en goede bedden. De ontvangst is minimaal en niet echt welkom. Personeel is aardig en behulpzaam. De keuken waren we niet van ondersteboven; ontbijt was voldoende. Voor één keer prima maar niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Truus05-09-2018

Geen verwachting , super vakantie.

Zeezicht eerste verdieping is olijfboomzicht. Kleine bedden. Redelijke schoonmaak. Vlonder in het water slecht onderhouden, spijkers die uitstekken, verrotten planken en splinters. Verouderde ligbedden. Ontbijt redelijk. Zeer gehoorig. Personeel zeer vriendelijk Huur een quad en ga eiland hoppen👍🏽

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9eames10-07-2018

geweldige vakantie!

super! de ligging was perfect en de stranden waren super mooi!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Geertruida van Dijk05-06-2018

Fijn hotel om een weekje te ontspannen,pal aan zee

Was hier vorig jaar met mijn dochter en nu met echtgenoot. Kleinschalig hotel op prachtige plek. Centraal om met locale bussen op stap te gaan Ontbijt uitgebreid vlg vorig jaar,hartelijke ontvangst,werd herkend.

Gereisd met partner in mei 2018

2 tips over Hotel Dassia Beach

• Elianne van der Linden, 20-07-2015

In het hotel zijn dus twee kamers zonder balkon. 127&227. Ik raad aan om te ruilen, een balkon is toch wel lekker. Kluisje en airco zijn tegen betaling(hoewel wij de airco 1 dagje wilde proberen en we deze voor de 1dagsprijs van 4 euro een hele week hebben gehad).

Corfu stad heeft twee forten die de moeite waard zijn en een autovrij centrum met hele leuke straatjes met kleine winkeltjes. Daarnaast is het Achillion, het buitenverblijf van Sisi, een echte aanrader.

• Lex de Lange, 20-06-2015

Tip: huur een luxe strandbed bij de buren Malibu Beach (slechts €5 per dag). Hippe trendy tent met Ibiza uitstraling en super bediening, muziek en zwembad. Gratis internet, maar ook hier kan dat beter. Diner aanrader: Taverna Agni (wel reserveren), meer naar het noorden. Must is eten bij Taverna Aries in Gouvia.

4 vragen over Hotel Dassia Beach

• N, 11-07-2017

Zeezicht/Bergzicht

Is bergzicht ook aan te raden bij deze accommodatie? Of is dat een stuk minder dan de zeezicht kamers? ( Die zijn snel vol helaas )

• Yvonne Vermeulen, 22-02-2017

Zwembad?

Is er een zwembad aanwezig?

• Nijhuisaaf, 13-04-2015

Kakkerlakken

zijn er veel kakkerlakken?

Elianne van der Linden, 20-07-2015

Ik heb er geeneen gezien.

Hotel Dassia Beach info

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden