Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°20°
8,4

Appartement Riviera Barbati vind je op het eiland Corfu. Op Barbati zijn vijf restaurantjes, twee souvenirwinkeltjes, twee bakkers en een supermarkt. Je kijkt mooi uit over de baai en het strand, waar je een strandbedje en parasol tegen betaling kunt gebruiken. Een aanrader is om een auto te huren zodat je Corfu echt kunt ontdekken.

151 reviews over Appartement Riviera Barbati in het Nederlands

goed vertoeven

Herbert Hiert
21-8-2019

Barbati dorp is slechts klein dorpje . genoeg restaurantjes in de buurt, kleine dure supermarkt, bakker en kiezelstrand. we hadden een maisonette gehuurd. iets hoger op de heuvel en wat verder weg van het kiezelstrand. uitzicht op ze met 2 balkons met zeezicht. alles was aanwezig alleen een beetje gedateerd, maar alles doet het. Een auto of scooter is wel handig, wandelen is best lastig want het is een drukke weg zonder stoep, bovendien best heuvelachtig.

Gereisd Met partner in augustus 2019

fantastisch!

linda
16-5-2019

Zeer mooie appartementen , wij zaten op de benedenverdieping en hadden een prachtig tuintje. Ligging is fantastisch, onder de olijfbomen aan een schoon en wit kiezelstrand. Het water is zeer helder. Mooi zwembad, leuke ligweide. Naast het zwembad is een zeer sfeervol en lekker restaurant met terras aan zee. Het personeel, zowel de gastvrouw als het restaurant- en schoonmaakpersoneel is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig, veel uitstapjes te doen. Een topvakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Aanrader

Anne
17-4-2019

Mooi huis met Prive zwembad,vlakbij een mooi strand. Lekkere restaurantjes in de buurt. Wel een steile heuvel oplopen.Auto of scooter huren om de omgeving te ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fokje bouma
11-9-2018

Voor de tweede x on dit mooie appartementencomplex. Heerlijk met een eigen zwembad en superschoon . Aardige mensen. Heerlijk genoten.

Volgend jaar weer!

Bernadette
9-9-2018

Wat een fantastische plek is Rivièra Barbati. Super ruim en schoon appartement met een mooie tuin en uitzicht op zee. Gemeenschappelijke zwembad is heerlijk en de nabije restaurantjes zijn top! De schoonmaaksters, eigenaren en obers in de restaurantjes zijn allemaal even vriendelijk. We gaan niet snel terug naar dezelfde plek, maar ik denk dat we hier zeker terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Geweldig

J. Lozekoot
30-8-2018

Een geweldige plek om je vakantie te vieren. Wij hadden een een mooi appartement met tuintje waar je lekker op je eigen terrasje kunt zitten. Muggen vinden het hier ook wel aangenaam! Ontbijt is prima en de mensen zijn erg aardig en behulpzaam. De steile helling naar de hoofdstraat is wat lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of de hellingproef niet goed onder de knie hebben! Tip, huur een auto om het mooie eiland Corfu te verkennen of een motorbootje om een dagje langs de kustlijn te varen, heerlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goed voor een keer, geen tweede.

Molenaar
23-8-2018

De appartementen hebben een mooie ligging pal aan zee op 45 minuten van Corfu stad. De eerste rij bebouwing aan zee die je op de foto’s ziet is allemaal particulier bezit. De accomodaties zijn dus vanaf de 2de rij gesitueerd. Het is goed om te weten dat het strand erg populair en dus erg druk is in het hoogseizoen. Dit geeft overdag de nodige drukte om het complex. Overgrote deel van het strand bedjes en parasols tegen betaling. Enkele stukjes vrij. Snorkelen bij de rotsen. Barbati zelf stelt niet veel voor. 5 restaurantjes, twee souvenirs winkeltjes, twee bakkertjes en een supermarktje welke 20 jaar geleden eigenlijk al had moeten stoppen. In de restaurantjes is het goed eten, vriendelijk personeel. Allemaal mooi uitzicht over de baai. Een auto is aan te raden om wat te zien van het eiland. Op het complex is de WiFi slecht. Een luxe probleem, als je er echter van op aan moet regel dan wat anders. Het ontbijt is basis en goed.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Bibi
20-8-2018

2 vw en dochter 15 jaar. Wij hebben mede voor deze accomodatie gekozen n.a.v. de goede reviews. In het hoogseizoen is dit absoluut geen rustige badplaats. Alle bedjes zijn bezet, het smalle, schuine strandje is openbaar en wordt vooral ook bezet door de lokale bevolking. Het zwembad is ook vrij toegankelijk met slechts een paar bedjes. De zee is prachtig en schoon! Wifi slechte ontvangst, dus geen aanrader met pubers 😉. Ontbijt karig, maar dat hadden we al gelezen. Bakkertje links boven op berg is top. Superveel wespen, erg irritant tijdens eten. Heerlijk gegeten boven op de berg, gem. € 100,- hoofdgerecht en broodje vooraf met tsatziki. Witte wijn is erg lekker trouwens. Zonder huurauto kom je nergens, wij zijn er veel op uit getrokken, leuke stranden in het noorden. Ook richting westen gereden, waar je prachtige grote strandzanden vindt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Mooie ervaring maar niet nog een keer.

Eveline
14-8-2018

Prachtig appartement, ruim, schoon. Goede, vriendelijke service. Dichtbij het strand, supermarkt, bakker en goed restaurant. Mooi uitzicht op zee. Eigenlijk hebben we twee minpunten. Van s'ochtends 10 tot s'avonds 22 uur hoor je muziek van het restaurant/ bar schuin tov het appartement. Op zich geen luide bas, maar wel de hele dag muziek. Binnen gaat wel met de balkondeuren dicht, maar even op je terras of balkon ontkom je er niet aan Het tweede punt is de enorm steile, smalle weg van de hoofdweg naar het appartement. Het is elke keer hopen dat er geen tegenligger komt als je naar de hoofdweg rijdt. Het zweet breekt ons vaak uit.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima accommodatie

Eric
8-8-2018

Mooie ruime appartementen van alle gemakken voorzien. Het zwembad (dicht om 19 uur) en WiFi kunnen beter.

Appartement info

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riviera Barbati in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riviera Barbati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.