Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
8,5

Omschrijving
Appartement Riviera Barbati vind je op het eiland Corfu. Op Barbati zijn vijf restaurantjes, twee souvenirwinkeltjes, twee bakkers en een supermarkt. Je kijkt mooi uit over de baai en het strand, waar je een strandbedje en parasol tegen betaling kunt gebruiken. Een aanrader is om een auto te huren zodat je Corfu echt kunt ontdekken.

148 reviews over Appartement Riviera Barbati in het Nederlands

Fokje bouma,
11-9-2018

Voor de tweede x on dit mooie appartementencomplex. Heerlijk met een eigen zwembad en superschoon . Aardige mensen. Heerlijk genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer!

Bernadette,
9-9-2018

Wat een fantastische plek is Rivièra Barbati. Super ruim en schoon appartement met een mooie tuin en uitzicht op zee. Gemeenschappelijke zwembad is heerlijk en de nabije restaurantjes zijn top! De schoonmaaksters, eigenaren en obers in de restaurantjes zijn allemaal even vriendelijk. We gaan niet snel terug naar dezelfde plek, maar ik denk dat we hier zeker terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldig

J. Lozekoot,
30-8-2018

Een geweldige plek om je vakantie te vieren. Wij hadden een een mooi appartement met tuintje waar je lekker op je eigen terrasje kunt zitten. Muggen vinden het hier ook wel aangenaam! Ontbijt is prima en de mensen zijn erg aardig en behulpzaam. De steile helling naar de hoofdstraat is wat lastiger voor mensen die slecht ter been zijn of de hellingproef niet goed onder de knie hebben! Tip, huur een auto om het mooie eiland Corfu te verkennen of een motorbootje om een dagje langs de kustlijn te varen, heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Tjingo

Goed voor een keer, geen tweede.

Molenaar,
23-8-2018

De appartementen hebben een mooie ligging pal aan zee op 45 minuten van Corfu stad. De eerste rij bebouwing aan zee die je op de foto’s ziet is allemaal particulier bezit. De accomodaties zijn dus vanaf de 2de rij gesitueerd. Het is goed om te weten dat het strand erg populair en dus erg druk is in het hoogseizoen. Dit geeft overdag de nodige drukte om het complex. Overgrote deel van het strand bedjes en parasols tegen betaling. Enkele stukjes vrij. Snorkelen bij de rotsen. Barbati zelf stelt niet veel voor. 5 restaurantjes, twee souvenirs winkeltjes, twee bakkertjes en een supermarktje welke 20 jaar geleden eigenlijk al had moeten stoppen. In de restaurantjes is het goed eten, vriendelijk personeel. Allemaal mooi uitzicht over de baai. Een auto is aan te raden om wat te zien van het eiland. Op het complex is de WiFi slecht. Een luxe probleem, als je er echter van op aan moet regel dan wat anders. Het ontbijt is basis en goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Bibi,
20-8-2018

2 vw en dochter 15 jaar. Wij hebben mede voor deze accomodatie gekozen n.a.v. de goede reviews. In het hoogseizoen is dit absoluut geen rustige badplaats. Alle bedjes zijn bezet, het smalle, schuine strandje is openbaar en wordt vooral ook bezet door de lokale bevolking. Het zwembad is ook vrij toegankelijk met slechts een paar bedjes. De zee is prachtig en schoon! Wifi slechte ontvangst, dus geen aanrader met pubers 😉. Ontbijt karig, maar dat hadden we al gelezen. Bakkertje links boven op berg is top. Superveel wespen, erg irritant tijdens eten. Heerlijk gegeten boven op de berg, gem. € 100,- hoofdgerecht en broodje vooraf met tsatziki. Witte wijn is erg lekker trouwens. Zonder huurauto kom je nergens, wij zijn er veel op uit getrokken, leuke stranden in het noorden. Ook richting westen gereden, waar je prachtige grote strandzanden vindt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie ervaring maar niet nog een keer.

Eveline,
14-8-2018

Prachtig appartement, ruim, schoon. Goede, vriendelijke service. Dichtbij het strand, supermarkt, bakker en goed restaurant. Mooi uitzicht op zee.

Eigenlijk hebben we twee minpunten. Van s'ochtends 10 tot s'avonds 22 uur hoor je muziek van het restaurant/ bar schuin tov het appartement.

Op zich geen luide bas, maar wel de hele dag muziek. Binnen gaat wel met de balkondeuren dicht, maar even op je terras of balkon ontkom je er niet aan

Het tweede punt is de enorm steile, smalle weg van de hoofdweg naar het appartement. Het is elke keer hopen dat er geen tegenligger komt als je naar de hoofdweg rijdt. Het zweet breekt ons vaak uit.

Prima accommodatie

Eric,
8-8-2018

Mooie ruime appartementen van alle gemakken voorzien.

Het zwembad (dicht om 19 uur) en WiFi kunnen beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Gerda,
16-6-2018

Super accomodatie. Voor griekse begrippen zeer compleet appartement. Ruim, groot balkon. Perfect gelegen aan het strand. Elke ochtend wel een behoorlijke klim voor broodjes, maar echte bakker boven, dus dat was de klim wel waard. Niet veel restaurantjes, ongeveer 5, maar wel goed eten. Voor oudere kinderen niet veel te beleven. Voor stellen/volwassenen die niet van toeristische plaatsen houden is dit de perfecte plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk.

Annelies,
17-5-2018

Het appartement was heel mooi en netjes schoon. Alleen de badkamer en het toilet waren erg klein. Vlak bij zee waar je een prachtige zonsopkomst kunt meemaken als je op tijd je bed uit kunt komen natuurlijk. Het plaatsje zelf stelt niet veel voor. Ik hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel ook.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig !

Jacqueline,
6-3-2018

Een prachtige ligging, vlak aan zee en het zwembad.

's Morgens heerlijk ontbijten tussen de olijfbomen.

Het dorp is op loopafstand met een aantal goede restaurants, waar ze bijzonder vriendelijk zijn.

Het appartement was schoon, de bedden prima en alles was aanwezig.

In het dorp gaat er een bus naar o.a. Corfustad, wat goed te doen is.

Wij hebben erg genoten en kijken met veel plezier terug op een fijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riviera Barbati in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riviera Barbati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.