Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuBarbati

9FenomenaalScore uit 152 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• 9.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Riviera Barbati vind je op het eiland Corfu. Op Barbati zijn vijf restaurantjes, twee souvenirwinkeltjes, twee bakkers en een supermarkt. Je kijkt mooi uit over de baai en het strand, waar je een strandbedje en parasol tegen betaling kunt gebruiken. Een aanrader is om een auto te huren zodat je Corfu echt kunt ontdekken.

Bekijk de beschikbaarheid

152 Reviews over Riviera Barbati

• 8Amy15-09-2022

Super vakantie

Ruime en schone appartement. Vriendelijk personeel. Ligt wel op een steile heuvel. Niet toegankelijk voor rolstoel en lastig voor mensen die slecht ter been zijn. Ook met de wandelwagen was het een hele klim. Ontbijt was oke. Niet bijzonder, restaurant ging om 18.00uur dicht. Gelukkig waren er in de buurt genoeg andere restaurants als je de steile heuvel op loopt.

• 9Dora en Kevin06-08-2022

In een woord “Geweldig”

Nette prestige villa met privé zwembad die dagelijks werd schoongemaakt en voldoende handdoeken wissels. Mooie ruime tuin met voldoende zon- en schaduwplekken met veel privacy. Airco was ook fijn in alle verblijfsruimtes. Vriendelijke behulpzame dame bij de receptie. Binnen 2-3 minuten lopen ben je bij zee waar ook een taverna is, jammer dat het een kiezelstrand is en geen zandstrand, maar het water is super helder. Het algemene zwembad had wat achterstallig onderhoud (kapotte roosters langs zijkant). Enkele kleine supermarktjes boven aan de weg, die erg prijzig zijn. Restaurantjes waren prima en niet duur in verhouding. Caryatides beviel ons goed, gerund door een familie. Tevens een auto gehuurd boven aan de weg. Aanrader om naar toe te gaan is “(Panorama) Notos Beach”. Een tropische tuin aan de zee, waar je prima een dag kunt vertoeven ( taverna, toiletten en strandstoelen/hangmatten aanwezig. Deze villa is voor herhaling vatbaar!

• 10Familie Groten Steenwelle25-05-2022

Fantastiche week gehad!

Met 5 personen (wij met 3 volwassen kinderen) een heerlijke week gehad in een villa-appartement met 3 slaapkamers, met elk een eigen badkamer. Elke ruimte heeft airco, en de keuken is voorzien van een vaatwasser, magnetron, 4-pits kookplaat, koel-/vriesconbinatie en oven. Alles netjes, schoon en goed onderhouden. Om de 3 dagen schone handdoeken, 1 keer per week schoon beddegoed en het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Wij vlogen 's avonds, en konden onze bagage in een afgesloten ruimte plaatsen, en aan het einde van de dag was er de mogelijkheid om te douchen en om te kleden, dus de laatste dag konden we ook nog heerlijk genieten van alle moois op Corfu. Hele vriendelijke mensen allemaal en bij het restaurant was het heerlijk vertoeven onder de olijfbomen. Fijne restaurants waar je heerlijk kan eten, allerlei winkeltjes en 2 supermarktjes op loopafstand.

• 10Marjorie Jacquemijns24-05-2022

Droomreis om nooit meer te vergeten!

Neem een huurauto, zo heb je alle vrijheid!

• 8Wagenaar20-03-2022

Prima verblijf

Mooie opgezet! Wij zaten in een 3-slaapkamer villa met privé zwembad. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als schoonmaak en tuin onderhoud. Die allemaal verschrikkelijk hard werken. Villa voldeed voor ons aan alles, er werd goed schoongemaakt zowel onze villa (ook in Corona tijd, super geregeld) als het park en alles lekker dichtbij het strand, restaurants en de winkels! Wij hadden een bus gehuurd en hebben zo het hele eiland bekeken/bewonderd, want ook het binnenland van Corfu is zeker om aan te bevelen. Mooie uitzichten, kleine dorpjes met fantastische restaurants. Enige nadeel van zo'n complex/villa park met privé zwembad dat dit altijd uitnodigt voor groepen (Nederlandse) jongeren die het nodig vinden om 's avonds laat en/of 's nachts in hun zwembad te plonzen en met harde muziek voor wat onrust/geluidsoverlast op het park kunnen creëren. Dit wordt overigens door personeel goed in de gaten gehouden..

• 8Natuur
  • 8Herbert Hiert21-08-2019

goed vertoeven

Barbati dorp is slechts klein dorpje . genoeg restaurantjes in de buurt, kleine dure supermarkt, bakker en kiezelstrand. we hadden een maisonette gehuurd. iets hoger op de heuvel en wat verder weg van het kiezelstrand. uitzicht op ze met 2 balkons met zeezicht. alles was aanwezig alleen een beetje gedateerd, maar alles doet het. Een auto of scooter is wel handig, wandelen is best lastig want het is een drukke weg zonder stoep, bovendien best heuvelachtig.

• 10linda16-05-2019

fantastisch!

Zeer mooie appartementen , wij zaten op de benedenverdieping en hadden een prachtig tuintje. Ligging is fantastisch, onder de olijfbomen aan een schoon en wit kiezelstrand. Het water is zeer helder. Mooi zwembad, leuke ligweide. Naast het zwembad is een zeer sfeervol en lekker restaurant met terras aan zee. Het personeel, zowel de gastvrouw als het restaurant- en schoonmaakpersoneel is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig, veel uitstapjes te doen. Een topvakantie!

• 8Anne17-04-2019

Aanrader

Mooi huis met Prive zwembad,vlakbij een mooi strand. Lekkere restaurantjes in de buurt. Wel een steile heuvel oplopen.Auto of scooter huren om de omgeving te ontdekken.

• 9Fokje bouma11-09-2018

Voor de tweede x on dit mooie appartementencomplex. Heerlijk met een eigen zwembad en superschoon . Aardige mensen. Heerlijk genoten.

• 10Bernadette09-09-2018

Volgend jaar weer!

Wat een fantastische plek is Rivièra Barbati. Super ruim en schoon appartement met een mooie tuin en uitzicht op zee. Gemeenschappelijke zwembad is heerlijk en de nabije restaurantjes zijn top! De schoonmaaksters, eigenaren en obers in de restaurantjes zijn allemaal even vriendelijk. We gaan niet snel terug naar dezelfde plek, maar ik denk dat we hier zeker terug komen.

Appartement Riviera Barbati info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)