Barbati

Reviews over Barbati

Fantastsich voor rustzoekers

Talin en Hans Tienhoven,
    4-10-2018

Mooie ligging. Klein, rustig en lief plaatsje. Een half uur met de bus naar Kerkyra. Heerlijk dicht bij de Corfu stad en je kunt alle kanten op vanuit Barbati. Ook leuke wandelroutes direct vanuit Barbati en heerlijke restaurant. Bahia Mare is een super leuke strand bar/restaurant en Dionysos is een heerlijk restaurant aan de hoofdstraat met een schitterend balkon met uitzicht op de zee!!

Gereisd met partner in september 2018

Marian Bruning,
    16-6-2018

Heerlijk klein plaatsje, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie. Leuke strandtenten, goede restaurants en een pracht kiezelstrand. Andere plaatsen op het eiland goed bereikbaar per bus. Veel accomodaties liggen tegen de berg, dus een prachtig uitzicht. Vanwege het feit dat het tegen de berg is aangebousd, moet je wel goed ter been zijn. Het is wat klimmen af en toe. Maar dan krijg je ook wat voor terug. Wij zaten in captains apartments. Super accomodatie. Verdient een 10.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuk!

bloempje63,
    6-6-2017

Barbati is eigenlijk maar één straat. Verschillende goede restaurants en twee bakkers. Ook een knetterdure supermarkt en twee souvenirshops. Maar.... het strand is geweldig! Mooi helder water en een kiezelstrand.

Gereisd met partner in mei 2017

Barbati is top!!

Dennis Schouten,
    19-8-2016

Barbati is een rustig dorpje met een prachtig strand en verschillende top restaurantjes,waarschijnlijk 2 ah strand.Absoluut een aanrader voor mensen die niet van massa houden.Op zondag wordt het strand ook door de grieken bezocht en is het gezellig druk.

Dyonisus in het dorp is het allerbeste restaurantje,maar er zijn meerdere leuke locaties.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Gewoon goed

Gerben Jongejan,
    8-7-2016

Barbati het dorp is niet heel bijzonder maar voldeed aan onze behoeften. Er was een supermarktje en twee bakkertjes,p een aantal restaurants en wat touristen winkeltjes. Tevens een pin automaat die alleen soms wel eens leeg was maar diezelfde dag werd hij weer gevuld. Verder hadden wij alles wat we nodig hadden bij het appartement (Riviera Barbati) en beschikten we over een huurauto om wat van de omgeving te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Barbati scoort een 8,8 uit 10, op basis van 67 reviews