• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Barbati

zeer rustig dorpje

hban, 12-8-2017

barbati heeft een kroeg en op een hand te tellen wat restaurants.

het dorpfeest is wel leuk. een leuke bakker waar broodjes en prima koffie kunt halen

Leuk!

bloempje63, 6-6-2017
    Barbati is eigenlijk maar één straat. Verschillende goede restaurants en twee bakkers. Ook een knetterdure supermarkt en twee souvenirshops. Maar.... het strand is geweldig! Mooi helder water en een kiezelstrand.

Barbati is top!!

Dennis Schouten, 19-8-2016

Barbati is een rustig dorpje met een prachtig strand en verschillende top restaurantjes,waarschijnlijk 2 ah strand.Absoluut een aanrader voor mensen die niet van massa houden.Op zondag wordt het strand ook door de grieken bezocht en is het gezellig druk.

Dyonisus in het dorp is het allerbeste restaurantje,maar er zijn meerdere leuke locaties.

Gewoon goed

Gerben Jongejan, 8-7-2016
    Barbati het dorp is niet heel bijzonder maar voldeed aan onze behoeften. Er was een supermarktje en twee bakkertjes,p een aantal restaurants en wat touristen winkeltjes. Tevens een pin automaat die alleen soms wel eens leeg was maar diezelfde dag werd hij weer gevuld. Verder hadden wij alles wat we nodig hadden bij het appartement (Riviera Barbati) en beschikten we over een huurauto om wat van de omgeving te zien.
Barbati scoort een 7,8 uit 10, op basis van 64 reviews