Hotel Nautilus

7.4Goed

89 reviews over Hotel Nautilus

• 2019
    9Lisa12-09-2019

Fantastisch, ga er zeker voor een 3e maal heen!!

Voor de 2e keer naar dit hotel gegaan. Vergeleken met 2 jaar geleden is er veel verbeterd en geupdate. Kamers bij veel (niet alle) appartementen zijn sindsdien vernieuwd(moderne badkamers met stortdouche). Eten is uitgebreider incl heerlijke saladebar. Veel trappen, dus niet geschikt voor iemand die slecht ter been is. Winkeltjes niet op loopafstand, maar er rijdt wel meerdere keren per dag een gratis busje van het hotel naar barbati beach. Het hotel heeft mooie vlonders bij zee om op te liggen met een beachbar waar drinken gehaald kan worden. Snorkelen is hier erg mooi, veel vissen te zien en het hotel heeft springplank, trapjes etc om in en uit zee te komen. Personeel is zeer vriendelijk en elke vrijdagavond een geweldige griekse avond met griekse dansers. Mocht je een dag-uitje willen. Via het hotel kun je veel huren, bv een scooter of boot. Je wordt dan bij het hotel opgehaald en ook weer terug gebracht.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam. Jansen19-08-2019

Heel fijn hotel, met heel fijn personeel !!

Heel fijn hotel, maar veel trappen!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 4ab11-08-2019

Corfu wil alleen maar je geld hebben verder niks .

Het hotel heeft een aantal nette kamers en een aantal verouderde kamers de kamers in de 300 serie zijn sterk verouderd . Het eten is vaak koud de groente niet gaar en vlees soms nog rauw . Personeel is echter zeer vriendelijk . Wij waren met Sun Web heen gegaan maar helaas denkt Sun Web alleen aan haar portemonnee wij werden om 4 uur s,nachts afgezet in het donker zonder reislijster die was al eerder uitgestapt , zoek maar uit waar je heen moet . Na het inchecken kregen wij een kamer in de 300 serie , mijn vriendin heeft een versleten knie en we moesten erg ver lopen en meerdere trappen op met hoge ongelijke treden , dat koste haar te veel moeite , ik ben meteen terug gegaan om te vragen of we een kamer dichter bij konden krijgen , ik moest de volgende dag terug komen , ik ben in totaal 4 keer terug geweest maar telkens weer zonder resultaat . Onze buren kregen echter wel een andere kamer de reisleiding heeft ons niet geholpen .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Robert10-07-2019

Misschien

Eten zeer magertjes. Weinig keuze. Eten vaak lauw. Toetje bv elke dag fruit. Nooit eens iets anders. Hotel verder prima. Vriendelijk personeel. Geen goede prijs-kwaliteit verhouding vooral door de kwaliteit van het eten

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Hilda20-06-2019

Relaxed

Mooi gelegen hotel. Eten goed. Personeel zeer vriendelijk en relaxed. En vlonders aan zee prachtig. Top hotel op top locatie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Lianne13-11-2018

Gedateerd hotel, met prachtig uitzicht.

Leuk wat gedateerd hotel op het mooie corfu. Het hotel ligt wat hoger daar door veel trappen om bij het strand te komen, maar dat is het waard. Prachtige plek aan het water waar je heerlijk kan zwemmen, relaxen en een drankje kan drinken. Een auto is een must om bij het hotel weg te kunnen. Het hotel ligt aan een doorgaande drukke weg, waar je niet langs kan lopen. Het eten is ok maar weinig keus. Aanrader on een boot te huren en de kust te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Noor Roovers04-11-2018

Voor de 2e keer in hotel nautilus het is hier super geweldige kamers en wat een rust en ook de eigenaars Gregori en Chrisantie echt hele lieve mensen ze doen alles om het je naar je zin te maken niets is hun teveel.Een heerlijk ontbijt bij het zwembad wat wij je nog meer😘😘😘 De kamers worden elke dag goed schoongemaakt dus wat let je ga het zelf ervaren wij gaan 100% zeker vaker terug liefst 3 keer per jaar echt een aanrader Noor en Joep

• 6Elle van Stiphout25-09-2018

Magertjes

7 dagen in Corfu geweest, een prachtig eiland! Het hotel daar in tegen is oud, verwacht er zeker niet teveel van. Zonder gehuurde auto/scooter kom je nergens. Het eten is net een (magere) voldoende. Oud en droog brood,oude (gekookte) eieren,warm eten niet heel veel keus, en niet op temperatuur. Soms was het vlees zo hard als beton. Ik ben absoluut geen zeikerd als het over eten gaat, maar dit kan in vele opzichten veel beter! Het zwembad is heerlijk! Wordt ook goed schoongehouden. Algehele hygiëne prima. Voor herhaling vatbaar? Nee.....

• 7Robin Meilink11-09-2018

Qua prijs / kwaliteit een net hotel

Heerlijke vakantie gehad met Nautilus Barbati als uitval basis. Het is een kleinschalig hotel en zeker niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Verwacht niet te veel van de kamers, want die zijn ronduit slecht, plus dat je € 7,- per dag moet bij betalen voor de airco (ook als je 'all in' hebt). De bedden zijn echt net een trampoline en de kamers echt van de jaren 60'.

Als je wat wilt ondernemen is het aan te raden om een scooter of auto te huren, wij hebben via het hotel een scooter gehuurd 1 week voor € 120,-. Keurig wordt die gebracht en weer opgehaald bij het hotel.

Vaak naar Corfu stad gereden ( max 30 min) en ook naar Ypsos (kleine 5 min). Er ligt in Ypsos zo'n 'wipe out' parcours in het water, is erg gaaf, alleen kost je € 10 p.p. per dag.

Verder is het uitzicht echt prachtig het eten elke dag wat anders, maar niet veel keuze.

Hotel is goedkoop, dus verwacht ook niet teveel luxe, verder prima hotel en zwembad.

• 10Jessica25-08-2018

Heerlijke vakantie en lekker niets doen.

Prima vakantie, all in was perfect. Bedden waren misschien wel heel hard, maar daar kreeg je weer een bedtopper voor. Het kan inderdaad zijn dat je misschien veel trappen lopen moet, maar ik heb van te voren het hotel gemaild of ze met de kamerkeuze rekening houden met de conditie van onze dochter met medische problemen. Dat hebben ze perfect gedaan. Dus prima kamer, werd iedere dag goed schoongemaakt, lekker eten en een heerlijk zwembad. Wat wil je nog meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotel Nautilus info