Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

92 Reviews over Nautilus

• 7Floor04-10-2022

Leuk echt Grieks hotel tegen de bergen

Veel trappen, dus je moet goed ter been zijn. En helaas ligt het aan een weg, dus wandelen vanuit het hotel naar het volgende dorp is alleen overdag te doen, maar ook dan gevaarlijk. Dus een auto of scooter is raadzaam. Het buffet is niet bijzonder, maar helaas kan dit hotel ook alleen op basis van half pension of all inclusive. Ik zou het hotel aanraden om ook logies aan te bieden. Krijg je nog meer gasten.

• 7Edwin Z23-07-2022

Simpel hotel op een fantastische plek

Pluspunten: prachtige locatie, super uitzicht over zee. Heerlijk privé plekken aan zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd voldoende plek aan het zwembad of zee. Absoluut geen handdoeken cultuur. Kamers zijn schoon en personeel heel aardig en behulpzaam. Minpunten: locatie vrij afgelegen ( auto scooter of quid zeker nodig. Airco moet apart betalen. All inclusief is hier de standaard formule ( cocktails, ijs, snacks ) extra voor betalen voor hoge prijzen. All inclusief is matig en veel van hetzelfde en eten smaakt op zich wel. Drinken we s echt aanmaak. Advies maak deze formule beter en maak de prijs hoger. Voor kinderen is het saai. Veel klimwerk voor ouderen en kids. ( staat ook netjes vermeld ). Extra betalen moet beter vermeld worden.

Super locatie voor een week relaxen en huur een scooter, auto oid. Omgeving is echt heel mooi. Geniet van het top uitzicht over zee. Kamers in 200 serie zijn gerenoveerd. Mooie ksmers

• 8fam Bos10-10-2021

Voor herhaling vatbaar

een fijn hotel als basis voor je vakantie. Je kunt kiezen uit relaxen aan t zwembad, terras boven zee of het op strand. Shuttle aanwezig voor t strand. Eten is Grieks georiënteerd, wel elke avond anders. Dessert fruit, gebak en of puddingen. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Bij aankomst en vertrek zorgen dat je kunt eten. Kamers simpel maar met goede bedden en een krachtige douche. Min puntje wel wat gehorig. Bushalte aan de weg bij het hotel. Auto gehuurd, werd bij hotel geleverd en opgehaald. Op het terrein parkeer gelegenheid

• 9Lisa12-09-2019

Fantastisch, ga er zeker voor een 3e maal heen!!

Voor de 2e keer naar dit hotel gegaan. Vergeleken met 2 jaar geleden is er veel verbeterd en geupdate. Kamers bij veel (niet alle) appartementen zijn sindsdien vernieuwd(moderne badkamers met stortdouche). Eten is uitgebreider incl heerlijke saladebar. Veel trappen, dus niet geschikt voor iemand die slecht ter been is. Winkeltjes niet op loopafstand, maar er rijdt wel meerdere keren per dag een gratis busje van het hotel naar barbati beach. Het hotel heeft mooie vlonders bij zee om op te liggen met een beachbar waar drinken gehaald kan worden. Snorkelen is hier erg mooi, veel vissen te zien en het hotel heeft springplank, trapjes etc om in en uit zee te komen. Personeel is zeer vriendelijk en elke vrijdagavond een geweldige griekse avond met griekse dansers. Mocht je een dag-uitje willen. Via het hotel kun je veel huren, bv een scooter of boot. Je wordt dan bij het hotel opgehaald en ook weer terug gebracht.

• 9Fam. Jansen19-08-2019

Heel fijn hotel, met heel fijn personeel !!

Heel fijn hotel, maar veel trappen!!

• 4ab11-08-2019

Corfu wil alleen maar je geld hebben verder niks .

Het hotel heeft een aantal nette kamers en een aantal verouderde kamers de kamers in de 300 serie zijn sterk verouderd . Het eten is vaak koud de groente niet gaar en vlees soms nog rauw . Personeel is echter zeer vriendelijk . Wij waren met Sun Web heen gegaan maar helaas denkt Sun Web alleen aan haar portemonnee wij werden om 4 uur s,nachts afgezet in het donker zonder reislijster die was al eerder uitgestapt , zoek maar uit waar je heen moet . Na het inchecken kregen wij een kamer in de 300 serie , mijn vriendin heeft een versleten knie en we moesten erg ver lopen en meerdere trappen op met hoge ongelijke treden , dat koste haar te veel moeite , ik ben meteen terug gegaan om te vragen of we een kamer dichter bij konden krijgen , ik moest de volgende dag terug komen , ik ben in totaal 4 keer terug geweest maar telkens weer zonder resultaat . Onze buren kregen echter wel een andere kamer de reisleiding heeft ons niet geholpen .

• 6Robert10-07-2019

Misschien

Eten zeer magertjes. Weinig keuze. Eten vaak lauw. Toetje bv elke dag fruit. Nooit eens iets anders. Hotel verder prima. Vriendelijk personeel. Geen goede prijs-kwaliteit verhouding vooral door de kwaliteit van het eten

• 9Hilda20-06-2019

Relaxed

Mooi gelegen hotel. Eten goed. Personeel zeer vriendelijk en relaxed. En vlonders aan zee prachtig. Top hotel op top locatie.

• 7Lianne13-11-2018

Gedateerd hotel, met prachtig uitzicht.

Leuk wat gedateerd hotel op het mooie corfu. Het hotel ligt wat hoger daar door veel trappen om bij het strand te komen, maar dat is het waard. Prachtige plek aan het water waar je heerlijk kan zwemmen, relaxen en een drankje kan drinken. Een auto is een must om bij het hotel weg te kunnen. Het hotel ligt aan een doorgaande drukke weg, waar je niet langs kan lopen. Het eten is ok maar weinig keus. Aanrader on een boot te huren en de kust te verkennen.

• 10Noor Roovers04-11-2018

Voor de 2e keer in hotel nautilus het is hier super geweldige kamers en wat een rust en ook de eigenaars Gregori en Chrisantie echt hele lieve mensen ze doen alles om het je naar je zin te maken niets is hun teveel.Een heerlijk ontbijt bij het zwembad wat wij je nog meer😘😘😘 De kamers worden elke dag goed schoongemaakt dus wat let je ga het zelf ervaren wij gaan 100% zeker vaker terug liefst 3 keer per jaar echt een aanrader Noor en Joep

Hotel Nautilus info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)