8.1FantastischScore uit 154 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.1

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over La Riviera Barbati

Welkom bij ons hotel, waar ontspanning en vermaak samenkomen! Geniet van een verfrissende duik in het buitenzwembad of ontspan op het kiezelstrand op korte loopafstand. De smaakvol ingerichte accommodaties bieden alle comfort voor een aangenaam verblijf. Met faciliteiten zoals een zonneterras, een taverne met Griekse keuken en een buitenbar, zorgen wij ervoor dat uw vakantie onvergetelijk wordt.

La Riviera Barbati

De Ligging

Ons hotel bevindt zich op slechts 20 km van de luchthaven Ioannis Kapodistrias. Met de auto duurt de rit ongeveer 30 minuten. Voor gasten die liever met het openbaar vervoer reizen, is er een bushalte op slechts 5 minuten lopen van het hotel. Het kiezelstrand en het bruisende centrum liggen beide op slechts 150 meter afstand, dus u kunt gemakkelijk te voet de omgeving verkennen.

Het hotel en de faciliteiten

Ons appartementencomplex biedt een scala aan faciliteiten om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Met 57 smaakvol ingerichte kamers, een restaurant, bar, en een theaterzaal, is er altijd wel iets te beleven. Geniet van de rustige tuin of breng wat quality time door op de speelplaats. De kamers zijn voorzien van airconditioning, een kitchenette en een balkon voor ontspanning. Verder bieden wij een buitenzwembad, kinderbad, zonneterras en tafeltennis voor de actieve vakantiegangers.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van heerlijke maaltijden in de taverne met Griekse keuken of ontspannen met een drankje in de zwembadbar. Kies voor een verblijf op basis van logies, ontbijt of all-inclusive, waarbij u geniet van buffet- en continentaal ontbijt. All-inclusive betekent dat maaltijden en drankjes zijn inbegrepen, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw verblijf.

Goed om te weten

Bij het uitchecken dient u de toeristenbelasting te voldoen. De service uren van het hotel zijn afgestemd op uw behoeften en betalingen kunnen contant of met creditcard worden voldaan. Vergeet niet dat de beschikbaarheid van buitenfaciliteiten afhankelijk is van het weer. We streven ernaar om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

• Cafe

[email protected]

Barbati, GR-490 83

Website

La Riviera Barbati

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.