Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuAgios Gordios

9FenomenaalScore uit 259 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aparthotel Angelica is te vinden op Corfu. Dit hotel heeft een zwembad, simpel ontbijt, ruime kamers en vriendelijk personeel. Het hotel ligt vlakbij de boulevard waar je leuke winkels en restaurants hebt. Met de bus ben je snel in Corfu-stad waar je het paleis van Sissi kunt bekijken. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen.

Bekijk de beschikbaarheid

259 Reviews over Angelica

• 10Margareth en Liza.24-09-2022

Fantastisch!!! Voor herhaling vatbaar.

Geweldig verblijf gehad, super vriendelijke eigenaar, Spiros en familie. Schoonmaak goed, eten ter plaatse goed. Prima bedden, boxspring. Goede aanspreekbaarheid, veel Nederlandse gasten. Fijn zwembad met genoeg bedjes. Strand op loopafstand, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 8Connie06-09-2022

Heerlijk!

Mooie rustige kleinschalige appartementen. Heerlijk schoon en met prima balkon. Mensen allemaal erg vriendelijk. Heerlijk ontbijt op het terras. Geen overdaad, maar prima en heerlijk zitten onder de overkapping. Zwembad altijd plek, fijne ligbedjes. Onze eerste kennismaking met Griekenland was top! In het dorpje overal restaurantjes waar je nog voor een normale prijs kunt eten.

• 9AK31-08-2022

Gastvrije, gezellige, schone appartementen.

We hebben het erg naar ons zin gehad bij Angelica. Vlakbij de winkels en het strand. Agios Gordios is gezellig met veel restaurantjes, winkeltjes en een mooi zandstrand. De Griekse avond in het hotel is een aanrader. Lekker eten en goede sfeer. Het restaurant bij het hotel is ook heerlijk. De autoverhuur naast het hotel is betrouwbaar en goede service.

• 8Eelco26-05-2022

Top vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelica. Zeer vriendelijk personeel, simpel maar goed ontbijt, prima ruime kamers met balkon. En een heerlijk zwembad met ligbedden. Strand op loopafstand. autoverhuur, scooter verhuur en bushalte binnen 100 meter. En heel veel restaurantjes in de buurt. Wij vonden het een topvakantie zonder minpunten

• 8Richard23-05-2022

Genoten van verblijf op dit mooie eiland

Niet teveel verwacht, genoeg gekregen! Zwembad, ontbijt, in centrum gelegen, vlakbij de zee, alom zeer vriendelijke mensen die blij zijn om je te zien. Spread the word!

• 10J du Crocq13-05-2022

Heerlijk tot rust gekomen!

Hier heb ik me echt uitstekend vermaakt, een klein familie hotel met prima service. Er werken ontzettend lieve mensen die je graag meer over het eiland vertellen en waar ik leuke gesprekken mee heb gehad. Ik voelde me hier bijzonder op m'n gemak en dit is dan ook 1 van de weinige plekken waarvan ik zeker weet dat ik hier terug kom. Het eten in het bijbehorende hotel is meer dan prima, zeker als je de dag specialiteiten besteld. Het zwembad is redelijk klein maar wel mooi schoon en voldoende ligplekken. Kamers wat simpel maar wel ruim en worden goed schoon gehouden! Enige minpuntje zijn de korte bedden, maar helaas is dat zo ongeveer in elk hotel wel rond de middellandse zee.. Het strand is op korte loopafstand en prima te doen, met ook voldoende restaurants en ligbedden. De ligging is centraal op het eiland waardoor je alle kanten op kunt!

• 9R.K.19-10-2021

Een fantastische vakantie om op terug te kijken!

Wij hebben een erg fijn verblijf gehad in "Angelica". Het is een kleinschalig complex waar je je snel thuis voelt. Er werken ontzettend aardige mensen, wat tevens voor heel Corfu geldt. Wij hadden een gratis upgrade naar een familiekamer wat veel ruimte gaf. Iets gedateerd (wat wij geen probleem vonden) schoon en van alle gemakken voorzien (zoals een koelkast en airco (airco wel tegen betaling)). Het zwembad is ook prima voor een verfrissende duik en er waren genoeg ligbedjes. Het centrum en strand Agios Gordios ligt op loopafstand. Er zijn veel, goede restaurantjes en barretjes. Tevens kan je op het strand tegen consumptie een ligbedje voor de hele dag boeken. Wij hebben een aantal dagen een scooter gehuurd bij space scooters, wat ook goed is bevallen. De bushalte naar Corfu stad ligt ook op loopafstand van Angelica. Wij hebben een ontzetrend fijn verblijf van 10 dagen gehad op Corfu!

• 9Gubbels10-08-2021

Een héél fijn hotel

Angelica is een klein maar zeer fijn onderkomen. Het is er erg schoon, mooie grootte kamers. Zwembad is fijn met voldoende ligbedden. Het ontbijt is niet uitgebreid maar wel prima. Je kunt er voor weinig geld echt heerlijke Griekse gerechten eten, dat is echt een aanrader. Het personeel is uiterst vriendelijk en doen alles voor je.Ook op het gebied van het beperken van Corona doen ze veel.

• 9Ina10-08-2021

Fantastisch!!!!!!!!!

Fantastisch groot 2 kamer appartement, fijne box spring bedden en groot balkon.Spiros en Anna en Sophia, zeer vriendelijk. Anna en Sophia bereiden heerlijke gerechten.Veel bloemen bij het appartement. Gezellig terras en bar en mooi zwembad.

• 10Astrid en Richard10-08-2021

En heel gezellig kleinschalig complex. Met hele schone kamers. Het ligt op een heuvel, dus wel iedere x even 2 minuten klimmen. Winkeltjes op 50 meter en strand 400 meter. Alles is te lopen.

Aparthotel Angelica info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)