Aparthotel Angelica

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
Aparthotel Angelica

Aparthotel Angelica is te vinden op Corfu. Dit hotel heeft een zwembad, simpel ontbijt, ruime kamers en vriendelijk personeel. Het hotel ligt vlakbij de boulevard waar je leuke winkels en restaurants hebt. Met de bus ben je snel in Corfu-stad waar je het paleis van Sissi kunt bekijken. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen.

243 reviews over Aparthotel Angelica in het Nederlands

Geweldig

E. van Es
18-9-2019

Mooie, ruime, schone appartementen. Heerlijk bed en goede douche(cabine). Openslaande deuren met een fijn balkon (het wisselt, wij hadden wel een 10 meter lang balkon). Aan de achterzijde heerlijk rustig, uitzicht op de berg. De gebruikelijke minimale keukenuitrusting. Waterkoker, koelkast, 2 pits elektrische kookplaat. Fijn, vriendelijk, gezellig personeel. 8 minuten lopen naar het strand. Supermarkten, auto/scooter verhuur op 50 meter. Goed rustig zwembad met voldoende ligbedjes. En niet te vergeten je kunt er heerlijk en niet duur eten. Ontbijten hebben we er niet gedaan. Lekker vers brood s'morgens gehaald en ontbeten op ons balkon. Wel een beetje klimmen en wat trappetjes in het complex, dus niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in september 2019

Eenvoudig, schoon, gezellig hotel op prima locatie

Danielle
18-9-2019

Samen met mijn partner en dochtertje van tien maanden een fijn verblijf gehad bij Angelica. Het is een prima, schoon en eenvoudig hotel. Het ontbijt is voldoende, niet heel veel keus maar het eten smaakt goed. Het avondeten is goed bereidt, vooral de dag specials. Deze worden bereidt door Angelica (eigenaresse) en zij kan goed koken. Iedereen is er behulpzaam en vriendelijk. Dankjewel Angelica, Anna, Sophia etc.. We hebben genoten! De kamer was goed onderhouden en schoon! Het strand is op tien minuten loopafstand van het hotel. Houd er rekening mee dat het heuvelachtig is. Halverwege augustus t/m eind september zijn er veel wespen dat was ons enige nadeel. De komst van de wespen heeft te maken met het oogsten van de druiven op het eiland. Wij zouden zeker dit hotel aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Heerlijke plek

Fam. van Hien
7-9-2019

Fantastische vakantie gehad bij Angelica. Ons appartement was ruim, schoon en rustig gelegen in een prachtige, groene omgeving. Wij zijn zeer hartelijk en gastvrij ontvangen. Je kunt heerlijk eten in het restaurant, zelden zo'n lekkere moussaka gegeten. Ook voor een drankje kun je er prima terecht . De lieve gastvrouwen en gastheer zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Zowel het strand als het centrum is op loopafstand. Een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

D-reizen

Écht fantastisch en super lieve mensen!!!

Carin, Eline en Lía
5-9-2019

Op vakantie met een baby van 3 maanden... Nou een betere keus om naar Corfu te gaan en helemaal naar Angelica hadden wij niet kunnen nemen!!! Het was een schot in de roos! Bij aankomst stond een baby bedje met super leuke lakentjes klaar. De kamers waren heel erg ruim, een gezellig terras, lekkere stort douche, heerlijke bedden en elke dag werden de kamers schoongemaakt maar kwam de schoonmaakster eerst vragen of de baby wakker was want anders kwam ze later terug! Iedereen was daar zo ontzettend lief, niets was te veel en alles kon en was mogelijk! Het ontbijt was ook fantastisch! Warm, vers brood, overheerlijke yoghurt met honing, verse eieren, jam, te veel om op te noemen. Voor het zwembad hoefde wij alleen de deur van het appartement open te doen, dus de baby lag heerlijk in een koele kamer te slapen en wij konden lekker bij het zwembad liggen én te gelijkertijd de baby in de gaten houden. Een super vakantie!!! Ook voor de baby!!!

Gereisd Met vrienden in september 2019

FANTASTISCH!!

hans en gerrie
4-9-2019

Net terug van 11 dagen Angelica, we hebben genoten!! ruim appartement met stortdouche en schuifwand dus geen gordijntje alles was brandschoon hele fijne boxspring bedden!! ontbijt was voldoende elke dag vers gebakken brood,kaas ,ham en bacon altijd een lekker eitje gekookt of gebakken ,griekse yoghurt ,honing muesli en zoetigheid , het diner door angelica dagelijks vers gekookt was UITMUNTEND elke dag een ander heerlijk grieks gerecht gegeten!!! een fijn zwembad en geen gedoe met handdoekje leggen, vlakbij een mooi strand en winkels ,barretjes en restaurantjes zeker voor herhaling vatbaar!! Angelica,Spiros, Sofia,Anna bedankt voor een heerlijke vakantie en jullie vriendelijkheid groeten en tot volgend jaar!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima kleinschalige en schone accomodatie

Janssen
4-9-2019

Kleinschalig met aandacht voor de klant door het gastvrije personeel. Groot en zeer schoon appartement. Prima badkamer met hand en stortdouche ( app. nr. 8 ). Gebruik airco kost € 5 per dag. Wifi is overal gratis en werkt prima. Ontbijt voldoende, maar zou iets uitgebreider kunnen, maar prima voor de start van de dag. Verder kleine kaart voor tussendoor. Wij hadden geen diner bijgeboekt, maar je kunt in de avond voor een prima prijs tot 22.00 uur eten bestellen van de kaart dat dan vers voor je wordt klaargemaakt. Dus geen lauwe buffetmaaltijden. In de buurt ook prima restaurantjes, dus leuk af te wisselen. Handdoekenwissel zou een keer vaker kunnen. Verder alles op loopafstand, ideaal ! Bij het zwembad staan ongeveer 35 bedjes met parasol, maar nooit vol, soms zelfs enkele uren voor je alleen. Gezien de ligging aan steile weg ( ong. 50 meter tot aan eerste winkel ) en de trappen, minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

R Bosch
4-9-2019

Voor het 3e jaar geboekt bij hotel Angelica Wat hebben we weer genoten van onze vakantie. We hebben nu 3 verschillende appartementen gehad en allemaal even ruim, netjes en schoon. Geweldige bedden ook! Het ontbijt (continental) is uitgebreider dan je verwacht. Personeel en eigenaren zijn heel vriendelijk en willen al je wensen vervullen. Angelica zelf kookt elke dag vers en als je iets liever niet eet is dat geen probleem en maakt ze iets anders voor je klaar. Wij kunnen na 3 jaar alleen maar zeggen TOP! En we komen volgend jaar terug

Gereisd Met partner in september 2019

M Assink
2-9-2019

We hebben een fantastische vakantie in Corfu gehad Ons verblijf voor de 3e keer in hotel Angelica was perfect! Schone ruime kamer met een goed bed! Het eten door Angelica zelf bereid smaakte erg goed en als er iets was wat je niet graag at dan kreeg je iets anders. Iedereen zowel eigenaars als personeel doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen en ik kan alleen maar zeggen GEWELDIG!!

Nooit meer

Jan de Kaste
29-8-2019

Dat we het wel hebben over 2 sterren en dat krijg je ook.harde bedden.slecht en karig ontbijt.kamer7 een ramp met 2 kleine ramen meer niet.bad kamer gedateerd en erg kleine douche cabine..maar lief personeel.en mooie locatie met een overvloed aan muggen we wespen wees gewaarschuwd

Gezellig

Oleg en Nancy
10-8-2019

Erg groot en schoon appartement, goede bedden en zeer vriendelijk personeel en eigenaren. Goed gegeten en lekkere cocktails!!! Vooral Anna en Sofia bedankt voor een leuke tijd!!!!!

Aparthotel info

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Angelica in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Angelica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.