Agios Gordios

Zonuren4h4h4h7h9h11h12h11h9h6h5h4h
Zeewatertemp (℃)15°15°15°16°18°21°23°26°25°23°20°16°
Dagen regen1111974212481113

Reviews over Agios Gordios

Gezellig dorp met een mooi strand

E. van Es
    18-9-2019

Gezellig dorpje met verschillende restaurantjes, barretjes, supermarktjes, souvenierswinkeltjes, verhuur auto/scooters en een mooi lang strand met een aantal tavernes, ligbedjes en verhuur van kano's, waterfietsen, bootjes ed. Centraal gelegen op het eiland om mooie uitstapjes te gaan maken.

Gereisd Met partner in september 2019

gezellig

jan
    30-6-2019

Een druk dorp,maar wel gezellig. Als je helemaal aan het einde van het strand gaat eten,,bij de 2 rotsen,,op het strand zit je heerlijk rustig en eet je geweldig. Wij hadden de laatste 3 restaurantjes als favoriet,alleen moest je vaak bij theodoris reserveren wat dan niet dat vakantiegevoel geeft.Hebben we ook maar 1 keer gedaan..

Mooi eiland

Max
    27-6-2019

Mooi strand en leuke eettentjes. Meer voor rustzoekers. Verder niet al te veel te beleven. Huur een auto of scooter om het eiland verder te verkennen. Alleen jammer dat de omgeving wordt vervuild door zwerfvuil. Het scheiden afval moet hier blijkbaar nog worden ingevoerd

Gereisd Met partner in juni 2019

Agios Gordios is fantastisch

Leo Goossens
    26-6-2019

Verblijf bij Irene apartments met ontbijtbuffet uitstekend verzorgd. Speciale pizza en bbq nights, op en top verzorgd. Dineren dagelijks bij Sebastians taverne, uitstekende keuken en staf, zeer populair. Lunch dagelijks bij Theodoris taverne aan het strand, prima keuken, zeer populair.

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooiste plekje van Corfu.

Ruud
    2-12-2018

Agios Gordios vonden wij het meest aantrekkelijke plekje op Corfu. Gemoedelijke mensen, strand met leuke terrasjes. En de strandbedjes gratis als je een consumptie afneemt. Prijzen in horeca lager dan we in Nederland gewend zijn. Prachtige zonsondergang.

Agios Gordios scoort een 7,8 uit 10, op basis van 373 reviews