Appartement
KinderhotelWeer vandaag19°3°
8,8

Omschrijving
Century Resort is een appartementencomplex gelegen op Corfu. Start elke ochtend met een verzorgd ontbijt waarna je plaatsneemt op een vrij ligbed. Let er wel op dat de weg naar je appartement steil is. Minder geschikt dus als je slecht ter been bent. Aanrader is de Griekse avond. Je loopt zo naar het stadje waar je vele restaurantjes vindt.

Kenmerken

118 reviews over Appartement Century Resort in het Nederlands

Super

Simone,
30-8-2018

Mooi complex. Ruim opgezet met veel groen en mooi zwembad. Steile weg om bij je appartement te komen. Voornamelijk Nederlanders, Duitsers en Engelsen. Ontbijt is super en inclusief. Personeel aardig en werken hard. Eten doe je natuurlijk bij de Pumphouse (ligt op de route als je het stadje inloopt). Overal kun je heerlijk eten voor weinig. Wel veel katten op het eiland en ook op het complex (deze worden wel verzorgd, eten en drinken staat klaar). Kortom, aanrader voor een rustige familie vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooi resort, leuke vakantie

T,
9-8-2018

Mooi resort, veel groen. De klim naar de kamer was echter wel zwaar. We hadden al recensies erover gelezen maar het was iets erger dan we hadden verwacht. De kamer was schoon en heerlijke bedden (als je van wat harder houdt). Ontbijt was prima, veel variatie en je kon overdag lekker eten bij de poolbar. Zwembad groot genoeg en altijd genoeg bedjes. De griekse avond was leuk en er was heerlijk eten, zeker een aanrader. Personeel was aardig, maar niets bijzonders.

Het enige minpunt is dat er op het resort zelf niets te doen is. Er is 's avonds wel een barretje in het resort open maar het is er niet zo gezellig om nou te gaan zitten. Gelukkig zijn er in het stadje veel restaurants en bars. Bij piazza en pumphouse kun je lekker eten.

Al met al was het een leuke vakantie, alleen jammer dat er niet meer entertainment was op het resort. Ook dat je er 's avonds niet kan eten op het resort zelf is jammer.

Zeker een aanrader om heen te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Groen, rust, ruimte, comfort, genieten!

Chantal,
24-7-2018

+ Veel groen, zeer ruim opgezet resort, heerlijk verwarmd zwembad met hele grote ligweide, goed onderhouden tuin, veel privacy, studio's hebben grote zit/slpkmr met (open) klein keukentje met beperkte inventaris, wel een waterkoker, ruime badkmr en mooi groot balkon (1e verdieping), luiken, goede airco, buiten ontbijten onder pergola (prachtig!), buffet-ontbijt, poolbar met ijs/drank/snacks

- Erg harde matras, mooie gordijnen hangen half los en slordig aan ringen (jammer)

- Niet onvriendelijk, maar onpersoonlijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Tjingo

Centurt resort and corfutraffic zijn top !

Donny,
15-6-2018

Century resort is super, is wel wat ver gelegen vanaf Corfu stad, maar het resort maakt veel goed . Het ontbijt is prima, het personeel is eeeerg aardig, schoonmaakgebeurt 6 x in de week , soonmaakpersoneel is ook top . Kamers zijn schoon ! Century resort is erg an te bevelen ! In de vlakbij gelegen winkelstraat ( het is als U gaat lopen wel even een klimmetje ) vindt U super markten , winkels en ook een heel betrouwbaar autoverhuubedrijf dat de auto brengt en ophaalt : corfutraffic . De verhuurprijs is stukken goedkoper als bij anderen , Hannah en Sprios zijn top !

Gereisd met partner in mei 2018

De appartementen liggen verspreid over het terrein, dat betekent veel lopen, veel trappetjes en soms klimmen!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Mooie groene oase

Jurian,
3-7-2017

Het is een groot resort met veel, goed onderhouden, groen. Wij zaten met het gezin in een apartement aan het middenterein vlakbij het zwembad. Het resort bied zowel vermaak als rust en is ideaal voor een gezins en/of familiegezelschap.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en elk verzoek wordt serieus in behandeling genomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Marja Vosveld
27-8-2016

De appartementen liggen een beetje op heuvels dus je moet soms een beetje klimmen.

De transferbus zette ons bij het restaurant the pomphouse af waarna je met de koffer een

stukje moet lopen.

Het ontbijt in het Resort is heel uitgebreid en elke dag iets anders.

De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Er waren wel veel muggen en wespen.

De supermarkt Diello is de goedkoopste deze is als je de weg naar beneden gaat vanuit het Resort rechtsaf en dan de eerste straat die de tegenkomt waar je naar links in kan die ga je in tot aan de grote weg deze oversteken en dan nog klein stukje naar rechts.

Restaurant Ginger is geweldig daar kan je heerlijk eten.

Ook bij Maistro aan het strand kun je heerlijk eten terwijl je geniet van de zon's ondergang.

Restaurant Theritas is ook een aanrader.

Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer met touroperator

eric
4-7-2016

Boek absoluut niet via touroperator, ze bieden een transfer van het vliegveld naar het hotel maar de werkelijkheid is dat je midden in het centrum van Acharavi uit de bus wordt gedumpt en nog ca. 500 mtr tegen een helling van 1:15 met je bagage kunt sjouwen bij een temperatuur van ruim 30+ C

Het resort zelf is niets op aan te merken ware het niet dat het geen restaurant heeft en alle appartementen op knap steile hellingen liggen, ik voelde me na een week een aardige klimgeit ☺

Personeel en bediening in het resort is geweldig niets is te veel en altijd staan ze klaar om je te helpen, het eiland is mooi maar 1 giga probleem, het zou niet Corfu maar "muggeneiland" moeten heten, je ziet en hoort de muggen niet (zo klein zijn ze) maar ze vreten je op, alle smeersels die bestaan gebruikt maar toch bij de plaatselijke dokter terecht gekomen met een hyper allergische reactie op de muggenbeten !!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische plek

Anniek
15-6-2016

Century Resort corfu heeft niet voor niets 4 sterren. Daar waar je bij menig ander hotel je ligbedje naast het zwembad op stenen staat en dit langs de weg ligt heeft century ontzettend veel privacy met heel veel groen. Zwembad en poolbar liggen in een soort park. Personeel erg vriendelijk en servicegericht. Enige minpuntje is dat de appartementengebouwen (die trouwens erg goed onderhouden worden!) op een heuvel liggen waardoor je elke dag toch behoorlijk je kuitspieren traint. Maar ach als dat je enige beweging is in dit resort waar je vooral goed kunt relaxen... niet aan te raden voor kinderen..geen entertainment aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2016

Geweldige plek!

Corien
13-6-2015

Begin mei hebben wij twee weken vertoefd op century resort.

Het is een heerlijke plek. Het resort is mooi groen net als de rest van het eiland. Wij hadden zeezicht en elke dag was de zonsondergang enorm genieten.

Wij reisden voor het eerst met onze dochter van 1 jaar en dit is ons prima bevallen.

De mensen bij het hotel waren erg kindvriendelijk! Vooral de twee vrouwen die het ontbijt verzorgden waren super lief voor onze dochter. Dit is alleen al een reden om er een keertje terug te komen.

Het zwembad is prima. Begin mei nog wel erg koud om te zwemmen maar na 1 week was het zwembad gelukkig al goed opgewarmd en was het water te doen.

Het was verder nog heerlijk rustig op het resort en op het eiland in deze periode. Dit vonden wij erg fijn.

Het enige minpuntje die wij kunnen bedenken is dat sommige appartementen erg hoog liggen en dit was met onze dochter behoorlijk aanpoten, kinderwagen de trappen op e.d. maar het was wel te doen.

Wij willen zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Century Resort in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Century Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.